Ուսումնասիրել եմ մարմնակրթության դասավանդողների և մասնագետների՝ (հոգեբան, հատուկ մանկավարժ) բլոգները: Ուսումնասիրության հիմքում այս երկու փաստաթղթերն են.
- Դասավանդողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ
- Ընտանեկան դպրոցում սովորողի առաջադիմության հաշվառում, գնահատում
Ուսումնասիրված բլոգներ
- Մարիաննա Գևորգյան. հատուկ մանկավարժ
- Սուսաննա Չալիկյան. հոգեբան
- Նաիրա Հարությունյան
- Անդրանիկ Մանուչարյան
- Ռոզա Գսպոյան
- Ռուբեն Բաղդասարյան
- Թումասյան Ալինա
- Միքայել Ղազարյան
- Գոհար Դանիելյան
- Գևորգ Հազարումյան
- Հասմիկ Սիմոնյան
- Անդրանիկ Դարբինյան
- Նարեկ Կարապետյան
Մարզիչների բլոգների վերաբերյալ
- Ներկայացված են մարզական նախագծեր
- Ներկայացված են ընտանեկան մարզական նախագծեր
- Հրապարակված են մարզական նախագծերի արդյունքները
- Հրապարակվածեն ընտանեկան մարզական նախագծերի արդյունքներ. առանձնացրել եմ մի քանի հետաքրքիր աշխատանք 1, 2, 3, 4
- Մարզադպրոցում իրականացրած նախագծերի արդյուքների հղումներ
- Մարզիչների բլոգներում տեսանելի են սովորողներին ուղղված տեսանյութերը՝ տեսադասերը, որոնք մարզվողներին ուղղություն են ցույց տալիս, սովորեցնում ճիշտ մարզվել, մոտիվացնում:
- Երկու դասավանդողի բլոգում տեսանելի է, որ իրականացնում է նաև տեսադասեր Themas առցանց հարթակում
- Բլոգների նշումների համաձայն կապ է պահվել սովորողների հետ նաև էլ. փոստով՝ ուղարկվել-ստացվել են նախագծեր և արդյունքներ, իրականացվել է առցանց խորհրդատվություն
- Բլոգները մի փոքր կոկիկացնելու կարիք կա, շատերի մոտ բացակայում են դասավանդողի բլոգին ներկայացվող պահանջների հղումների բաժինը, որոշ բաժիններ, ,,Իմ մասին,, հատվածը: Երևի տեխնիկական մասով մարզիկներին օգնելու կարիք կա:
- Բացի ընտանեկան և առօրյա մարզանքների նախագծերից առկա են նաև այլ նախագծեր, ինչպես ընտնիքներին ուղղված այս նախագիծը ֆիզիկական միջավայրում :
- Մի քանի բլոգներում ուշ-ուշ են տեղադրվում նյութեր՝ նախագծեր, արդյունքներ, այլ ... Այս դիտարկմանը հակառակ կան բլոգներ, որտեղ նախորդ ամիսներին են ավելի քիչ նյութեր հրապարակվել, իսկ առցանց ուսուցման շրջանում հրապարակված նյութերի քանակն ավելի շատ է:
- Մարզական նախագծերից մեկում անգամ ըստ տարիքի առանձնացված էր մարզումների ձևը, քանակը, որը կարծում եմ կարևոր է, հաշվի են առած սովորողների տարիքային առանձնահատկությունները:
- Երկու դասավանդողի բլոգում մեկ-երկու նյութ է հրապարակված:
- Ընդհանուր նախագծերի ձևակերպման խնդիր կա . նշված չեն նախագծերի նպատակը, ընթացքը, արդյունքը, այլ ...
- Մեկ դասավանդողի բլոգը բավանդակությամբ գրեթե լիարժեք գործածական էր և հեշտ ընթեռնելի:
- Բացի երկու դասավանդողից բոլորի բլոգներում հրապարակված են ընտանեկան նախագծեր:
- Այս օրերին մարզիկները աշխատում են նաև ֆիզիկական միջավայրում՝ կրթահամալիրի կրթական պարտեզում, սակայն այդ աշխատանքները լավ չեն լուսաբանված բլոգներում, մեկ ընդհանուր նախագիծ է Մարզադպրոցի բլոգում:
- Բոլորի բլոգներն ընթեռնելի են, սակայն գունային համադրմամբ,արտաքին տեսքով ավելի գրավիչ է Նաիրա Հարությունյանի բլոգը:
- Մեկ դասավանդող բլոգ չունի
Հոգեբանի և հատուկ մանկավարժի բլոգ
- Հրապարակված են նախագծերը (մի քանի լրացումներ, շտկումներ են անհրաժեշտ, վերջին շաբաթվա նախագծերը տեսանելի չեն)
- Հրապարակված են ամփոփումները՝ շաբաթվա կտրվածքով
- Մի բլոգում բացակայում է ,,Իմ մասին,, հատվածը
- Բլոգներն ընթեռնելի են:
Комментариев нет:
Отправить комментарий