2023-2024 ուստարի
Ժամանակահատված՝ մարտի 25-29
Մասնակիցներ՝ 6 և 7- րդ դասարանի սովորողներ
Արձակուրդային ընթերցանություն
1. Ընտրել որևէ գիրք, ընթերցել։
2. Ներկայացնել գրքի վերլուծություն՝ պատումի և տեսանյութի տեսքով։
3. Վերլուծությունը պետք է ներառի՝
- ինչի՞մասին էր ստեղծագործությունը, ընդհանուր, մեկ- երկու նախադասություն,
- ո՞րն է ստեղծագործության գաղափարը, ասելիքը,
- ստեղծագործության հերոսներ, ովքե՞ր են, բնութագրի՛ր՝ ներկայացնելով նրանց դրական և բացասական կողմերը, դերը ստեղծագործությունում, քո վերաբերմունքը,
- առանձնացրո'ւ և ներկայացրո՛ւ հետաքրքիր հատվածներ, կարևոր մտքեր՝ քո մեկնաբանությամբ,
- ի՞նչ կարծիք ունես ստեղծագործության վերաբերյալ, քեզ դո՞ւր եկավ, ինչո՞ւ, ի՞նչ տվեց քեզ ստեղծագործությունը։
Առաջարկվող գրքեր՝
- Կորնելիա Ֆունկե, Գիլերմո Դել Տորո ,,Ֆավնի լաբիրինթոսը,,
- Ագաթա Քրիստի ,,Մահ Նեղոսի վրա,,
- Թոլքին ,,Հոբիթը,,
- Ագաթա Քրիստի ,,Հինգ խոզուկներ,,
- Լևոն Նես ,,Բալզակ․ մի շան պատմություն,,
- Ալեքսանդր Բելյաև ,,Պրոֆեսոր Դոուելի գլուխը,,
- Ռոնալդ Դալ ,,Մաթիլդան,,
- Ք․ Ս․ Լյուիս ,,Առյուծը, կախարդը և զգեստապահարանը,,
- Է․ Բ․ Ուայթ ,,Շարլոթի սարդոստայնը,,
- Նիլ Գեյման ,,Քորլայն,,
- Ռ․ Դալ ,,Ջեյմսն ու հսկայական դեղձը,,
- Ռ․ Դալ ,,Մեծ բարի հսկան,,
- Ռ․ Դալ ,,Աշխարհի չեմպիոն Դանին,,
- Ռ․ Դալ ,,Վհուկները,,
- Այլ, ձեր նախընտրությամբ։
Վերլուծություններն ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am էլ․ փոստին։
Արդյունքները՝
Комментариев нет:
Отправить комментарий