Նախագծի մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Ուսումնասիրության իրականացման ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 4-14
Ուսումնասիրության շրջանակը՝ Կրթական կամուրջներ
Ուսումնասիրության աղբյուրը՝ mskh.am կայք, ենթակայքեր, բլոգներ :
Ընթացք
Ուսումնասիրության իրականացման ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 4-14
Ուսումնասիրության շրջանակը՝ Կրթական կամուրջներ
Ուսումնասիրության աղբյուրը՝ mskh.am կայք, ենթակայքեր, բլոգներ :
Ընթացք
- Ի՞նչ է աուդիտը. նախագծային խումբը ծանոթանում է ,,աուդիտ,, -ին:
- Կրթական կամուրջների վերաբերյալ նախագծերի, նյութերի, արդյունքների հավաքում
- Փաստաթղթերի վերլուծություն
- Կրթական կամուրջներ նախագծի, նախագծի գործառույթների, բովանդակության ձևակերպում:
- ,,Դպիր,, ամսագրից հոդվածներ
- Հարցումներ վերոնշյալ թեմայի շուրջ:
Արդյունքում՝
Սովորողների խումբը կիրականացնի հեղինակային ծրագրի մի բաղկացուցիչի անկախ գնահատման գործընթաց, կկազմի գնահատման գործիքներ, կներկայացնի վերլուծություն:
Աշխատանքներ, արդյունք
Նայելով դասավանդողների բլոգները՝ առանձնացրեցինք կրթական կամուրջների հետևյալ ցանկը.
Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կրթական կամուրջը, ի՞նչ տարբերություն սովորական ուսումնական ճամփորդության, կրթական փոխանակումների և կրթական կամուրջի միջև. այս և այլ հարցերի պատասխանում են դասավանդողները:
Ռադիոնյութ. Կրթական կամուրջ և կրթական փոխանակումներ . Մանե Մկրտչյան, Անի Հովհաննիսյան
Աուդիտ իրականացնելու համար սովորողների հետ ընտրեցինք գնահատման գործիքներ, որոնց տեսանկյունից պետք է դիտարկեինք նախագծերը:
Կրթական կամուրջի հատկանիշների գրանացում, գնահատում (ամբողջական 1, թերի 2, հատկանիշը չկա ՝0)
Աշխատանքներ, արդյունք
Նայելով դասավանդողների բլոգները՝ առանձնացրեցինք կրթական կամուրջների հետևյալ ցանկը.
- Երևան-Ստամբուլ
- Երևան-Փարիզ
- Հայ-պարսկական
- Հայ-վրացական 1, 2
- Ազատան համայնքի հետ. 1, 2, 3, 4, 5
Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կրթական կամուրջը, ի՞նչ տարբերություն սովորական ուսումնական ճամփորդության, կրթական փոխանակումների և կրթական կամուրջի միջև. այս և այլ հարցերի պատասխանում են դասավանդողները:
Ռադիոնյութ. Կրթական կամուրջ և կրթական փոխանակումներ . Մանե Մկրտչյան, Անի Հովհաննիսյան
Աուդիտ իրականացնելու համար սովորողների հետ ընտրեցինք գնահատման գործիքներ, որոնց տեսանկյունից պետք է դիտարկեինք նախագծերը:
Կրթական կամուրջի հատկանիշների գրանացում, գնահատում (ամբողջական 1, թերի 2, հատկանիշը չկա ՝0)
- Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն
- Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում
- Հետադարձ կապ
- Լուսաբանում
- Զարգացում
Նախագծերի գնահատում և վերլուծություն.
- Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
- Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
- Հետադարձ կապ/ 1
- Լուսաբանում/ 1
- Զարգացում / 2/ ոչ մի տեղ ամբողջական ներկայացված չէ , թե նախագծի հետագա զարգացումն ինչպիսինն է լինելու/
,,Երևան-Ստամբուլ,, կրթական կամուրջն ամենաընդգրկունն է, մասնակցել են մեծ թվով սովորողներ, ուսուցիչներ, միջին դպրոցը, ավագ դպրոցը : Սա նաև համարում ենք ամենահաջողված կամուրջը: Գնահատման կետերի համաձայն ամբողջական է, սակայն ,կարծում ենք, ժամանակն է հետագա զարգացումը կամ փոխայցելությունների օրացույցը ձևակերպել:
- Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն /1
- Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
- Հետադարձ կապ/ 1
- Լուսաբանում/ 1
- Զարգացում / 2 Նախագծերից ոչ մեկում նշված չէ հնարավոր զարգացումը, կապն աընդհատ չէ, այլ միայն ժամանակ առ ժամանակ, երբ լինում է որևէ կողմի այցելություն, նախընտրելի կլիներ, առցանց կապը նույնպես ներկայացվեր, որպեսզի ընդհատման տպավորություն չթողներ/:
Հասկանալի է, որ Փարիզ գնալն այնքան հեշտ չէ , ինչպես Վրաստան, Ստամբուլ կամ Թուրքիա գնալը, այդ իսկ պատճառով, այս կրթական կամուրջը համարում ենք մեծ ձեռքբերում:
- Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
- Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
- Հետադարձ կապ/0- տեղեկություններ չգտանք պարսակական կողմից փոխայցելության մասին/
- Լուսաբանում/ 2 / Կայքում գտանք անհատ սովորողների տպավորությունները, մասնակցեցինք ամփոփիչ կլոր սեղանին, սակայն կազմակերպչի բլոգում չգտանք հաշվետվությունը. գրել ենք նաև անհատական նամակ/
- Զարգացում / 0/ Հետագա անելիքները շարադրված չեն:
Կարծում ենք, ,,Հայ-պարսկական,, կրթական կամուրջները նոր ձևավորվող ուղղություն են և առաջիկայում զարգացում կապրեն:
- Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
- Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
- Հետադարձ կապ/ 1
- Լուսաբանում/ 1
- Զարգացում / 1, համակարգողի բլոգում առկա է օրացույց/
,,Հայ-վրացական,, կրթական կամուրջն ամենահին կամուրջն է, ուղղությունները շատ են:
- Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
- Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/1
- Հետադարձ կապ/ 1
- Լուսաբանում/ 1
- Զարգացում / 2- անհրաժեշտ է ավելացնել, թե համակարգողները ինչպես են տեսնում զարգացումը, ինչ են նախատեսում անել առաջիկայում:
Ի տարբերություն մյուս նախագծերը, այս կամուրջը գործում է Հայաստանի տարածքում:
Վերլուծություն, առաջարկներ
- Անհրաժեշտ է ստեղծել կարգ, որով կորոշվի ,,կրթական կամուրջ,, ասվածը, քանի որ մենք այն առանձնացնում ենք կրթական փոխանակումներից, ուսումնական ճամփորդությունների: Վերոնշյալ երկուսի վերաբերյալ կարգեր կան:
- Անհրաժեշտ ենք համար, որ յուրաքանչյուր ուղղություն ունենա իր մշտական համակարգողը, ով էլ կզբաղվի աշխատանքների համակարգմամբ: Գուցե կարիք կա նաև մեկ բլոգի գոյություն, քանի որ որևէ ուղղությամբ զբաղվել են տարբեր մարդիկ, և ամբողջական տեղեկություն ունենալու համար անհրաժեշտ է լինում տարբեր բլոգներից հավաքել, ինչն անչափ դժվարացնում է աշխատանքը: Իհարկե, որոշների դեպքում գլխավոր կայքում կան էջեր, բայց դրանք էլ ամբողջական չեն: Գլխավոր կայքում տեղադրվում են միայն հաջողված նյութերը:
- Անհրաժեշտ է ունենալ գոնե մեկ տարվա կտրվածքով զարգացման ծրագիր կամ օրացույց, որպեսզի պարզ լինի, թե ինչպես են ընթանալու հետագա աշխատանքները:
- Կարևոր ենք համարում նաև կրթական կամուրջի ծրագրում նոր ուղղության կամ նոր նախագծի ընդգրկումը, որպեսզի այն չդառնա ուղղակի փոխայցելությունների շղթա:
- Իրականացված բոլոր կրթական կամուրջները հաջողված են և հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերումներից են:
Աուդիտորների խումբ՝ Մանե Մկրտչյան, Նատալի Նահապետյան, Ալֆրեդո Մեսրոպյան, Արսեն Գոմցյան, Արեգ Հակոբյան, Արփինե Խաչատրյան, Ալեն Թորոսյան:
Դասավանդող ՝ Տաթև Աբրահամյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий