Օրը՝ հունիսի 2, ժամը՝ 15:00
Օրվա մասնակից դասավանդողները՝
- Անի Մրտեյան , Արևելյան դպրոց, անգլերեն
- Երանուհի Խլղաթյան, Միջին և Արևմտյան դպրոցներ , մայրենի
- Դիանա Ղազարյան, Արևմտյան դպրոց ռուսերեն
2019-2020 ուս. տարվա գործունեություն
Դիանա Ղազարյան
- Դասընթացի ծրագիր. հղում
- Մեթոդական մշակումներ, հոդվածներ 1, 2
- Տարեկան, ամսական հաջողված նախագծեր, նախագծային փաթեթներ 1, 2, փաթեթ
- Ստեղծած ուսումնական նյութեր ՝ 1, 2, տեսադասեր
- Ֆլեշմոբների առաջադրանքներ ՝ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
- Բլոգային հրապարակումների ամսական ցուցանիշներ. սեպտեմբեր ՝ 15, հոկտեմբեր՝ 38, նոյեմբեր՝ 13, դեկտեմբեր՝ 18, հունվար՝ 10, փետրվար՝ 16, մարտ՝ 65, ապրիլ՝ 40, մայիս ՝ 42:
- Մարտ-մայիս հրապարակումների՝ տեսադասեր, ուսումնական նախագծեր, ընտանեկան դպրոցի խորհրդատվություն
- Հունիսյան նախագծեր
- Բլոգի շահառուների թիվը ՝ 60201 :
Ընդհանուր դիտարկումներ
Բլոգը կոկիկ է, համապատասխանում է բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ըստ դասարանների, նախագծերի հեշտ է կողմնորոշվել, գտնել:
Բոլոր բաժինները գործուն են:
Նախագծերը բազմաբնույթ են, լավ է:
Որպես ուսումնական նյութ, տեղադրված են տարբեր տեսադասեր (ուսումնական վիդեոնյութեր)՝ տարբեր բովանդակությամբ. հստակ երևում է, որ ուսուցումն իրականացնում է խաղի, երգի միջոցով, ինչը լավ է:
Հավաքված են բոլոր նախագծերի արդյունքները. արդյունքների ներկայացումը հստակ է, կոկիկ:
Տպավորիչ է ֆլեշմոբերի կազմման աշխատանքներին մասնակցությունը. փաստացի գրեթե ամեն ամիս կազմել , ներկայացրել է առաջադրանքների փաթեթ:
Դիանան ունի ուսումնական նյութերի՝ տեսադասերի շարք. նախ՝ լավ է, որ ուսուցիչն առանց կաշկանդվելու խոսում է տեսախցիկի առջև, տեղադրում իր էջում, ուղարկում սովորողներին, հետո՝ բովանդակության առումով մի փոքր աշխատելու, տեխնիկական հարցեր լուծելու դեպքում (տեսանկարահանումը ավելի որակով լինի), նախագիծը կարող է հետաքրքիր զարգացում ունենալ 2020-2021 ուս. տարվա համար:
Երանուհի Խլղաթյան, մայրենի
2019-2020 ուստարվա գործունեություն
- դասընթացի (դասընթացների) ծրագիր․ հղումը
- մեթոդական մշակումներ, հոդվածներ․ հղումը
- Տարեկան, ամսական հաջողված նախագծեր, նախագծային փաթեթներ․ հղումը կամ էջի հղումը
- ստեղծած ուսումնական նյութեր
- ֆլեշմոբների առաջադրանքներ՝ 1, 2
- բլոգային հրապարակումների ամսական ցուցանիշներ. սեպտեմբեր՝ 20, հոկտեմբեր՝ 22, նոյեմբեր՝ 10, դեկտեմբեր՝ 16, հունվար՝ 9, փետրվար՝ 11, մարտ՝ 26, ապրիլ՝ 24, մայիս՝ 18
- մարտ-մայիսի հրապարակումներ՝
տեսադասեր․ տեսադասերի ժամանակացույցն ու բովանդակությունը՝ դասարանական բաժիններում՝ 4-1, 4-2, 5-1, 6-4 - ուսումնական նախագծեր
- ընտանեկան դպրոցի խորհրդատվության
- հունիսյան նախագծեր
- բլոգի շահառուների թիվը (մուտքերի թիվը)՝ 232, 414
- կրթահամալիրային նախագծերի մասնակցությունը՝ որպես սովորողների խմբի ղեկավար
- դպրոցում ինքնասպասարկման, շրջակա միջավայրի խնամքի աշխատանքներին մասնակցությունը անձամբ, սովորողների խմբի հետ` 1, 2
- ուսումնական ճամբարի ջոկատի, ճամբարային նախագծի ղեկավարում
- ուսումնական ճամփորդությունների, կրթական փոխանակումների նախագծերի կազմակերպում
- ենթակայքի սպասարկում:
Ընդհանուր դիտարկումներ՝
Երանուհու բլոգը կոկիկ է, նյութի որոնումը հեշտ է։
Բոլոր բաժինները գործուն են, աշխատանքային
Հետաքրքիր է, կառանձնացնեմ՝ Շուրջտարյա նախագծեր բաժինը, որը կարող է զարգանալ, նոր հարթակ դառնալ նաև նոր ուսումնական տարում
Առաջարկում եմ՝
- առանձնացնել նախագծեր, որոնք հետաքրքիր են, կարող են զարգացում ունենալ նոր ուսումնական տարում
- հունիսյան նախագիծ դարձնել նաև հաջորդ ուսումնական տարուն նախապատրաստությունը՝ նախագծեր, փաթեթներ, ծրագրեր․․․
Անի Մրտեյան, անգլերենի դասավանդող
- դասընթացի /դասընթացների/ ծրագիր. հղումը
- մեթոդական մշակուներ, հոդվածներ, հղումը՝ 1, 2
- տարեկան կամ ամսական հաջողված նախագծեր, նախագծային փաթեթներ, հղումը կամ էջի հղումը
- ստեղծած ուսումնական նյութեր 1, 2
- ֆլեշմոբերի առաջադրանքեր 1, 2, 3, 4, 5, 6
- բլոգային հրապարակումների ամսական ցուցանիշներ `սեպտեմբեր՝ 7,հոկտեմբեր՝ 11, նոյեմբեր՝ 10, դեկտեմբեր՝10, հունվար՝ 5, փետրվար՝ 4, մարտ՝ 12, ապրիլ՝ 10, մայիս՝ 10
- մարտ-մայիսի հրապարակումներ, տեսադասեր, տեսադասերի ժամանակացույցն ու բովանդակությունը՝ հղումը
- ուսումնական նախագծեր
- ընտանեկան դպրոցի խորհրդատվություն
- հունիսյան նախագծեր
- Բլոգի մուտքի թիվը այս պահի դրությամբ՝ 180,947
- կրթահամալիրային նախագծերի մասնակցությունը՝ որպես սովորողների խմբի ղեկավար
- դպրոցում ինքնասպասարկման, շրջակա միջավայրի խնամքի աշխատանքներին մասնակցությունը անձամբ, սովորողների խմբի հետ-
- ուսումնական ճամբարի ջոկատի, ճամբարային նախագծի ղեկավարում՝ 1, 2
- ուսումնական ճամփորդությունների, կրթական փոխանակումների նախագծերի կազմակերպում` 1, 2
- ենթակայքի սպասարկում
Հաջողված նախագծեր՝ Իմ կենդանին, իմ բույսը / համագործակցային նախագիծ Իվետա Ջանազյանի հետ/, Let’s speak English/համագործակցային նախագիծ Միջին դպրոցի և քոլեջի հետ/ , Հորինում ենք…, Ընտանեկան նախագծեր
Ուսումնական պարապմուքների առաջադրանքներ ըստ դասարանների՝
Ընդհանուր դիտարկումներ՝
Բլոգը գործուն է աշխատանքային։
Հնարավոր է փնտրել, գտնել անհրաժեշտ նյութերը, փաթեթները։
Բաժիններում նյութերը կոկիկ, տեսանելի են։
Ինքնակրթություն բաժնում ևս նյութեր կային․ առանձնացված է նման բաժին։
Առաջարկներ՝
Առանձնացնել այն նախագծերը, որոնք կարող են զարգացում ունենալ հաջորդ ուսումնական տարում, աշխատել դրանց վրա։
Առանձնացնել տեսանյութերի՝ մուլտֆիլմեր, ֆիլմեր, լսելու նյութերի առանձին փաթեթներ, առցանց կայքեր, որոնցով կարելի է սովորել․ այդ փաթեթը լինի բաց, մատչելի սովորողին, ծնողին։
Комментариев нет:
Отправить комментарий