1. Ընթերցել, դուր եկած հատվածները ձայնագրել, տեսագրել, տեղադրել բլոգում:
- Որսորդ Դավիթը վերաշինում է հոր վանքը և պատուհասում է Խոլբաշու զորքերին
- Դավիթի և Մսրա Մելիքի մենամարտը
3. Մասնակցել հայոց լեզվի ֆլեշմոբին, եթե չեք մասնակցել:
4. Տրված կետերի միջոցով ամփոփել, ներկայացնել ձեռքբերումները, դժվարությունները, հաջողությունները հայոց լեզու և գրականություն առարկաներից: (Կետերը չեք գրում, հետո պատասխանը, հարցերի օգնությամբ տեքստ, պատում եք գրում):
- Նախագծային աշխատանքների վերաբերյալ քո կարծիքը:
- Ամենասիրելի նախագիծը:
- Քո կարծիքով ամենահաջողված նախագիծը:
- Քո առաջարկած և իրականացրած նախագծերի մասին:
- Առցանց ուսուցման լավ և վատ կողմերը:
- Գրի՛ր տարվա ընթացքում հայոց լեզվից, գրականությունից քո ձեռքբերումների, հաջողությունների մասին, ի՞նչ է սկսել քեզ մոտ լավ ստացվել, ի՞նչի վրա կցանկանայիր ավելի աշխատել:
- Ի՞նչ դժվարություններ ես ունեցել, կարողացե՞լ ես հաղթահարել, ի՞նչ պետք է անես հաղթահարելու համար, ի՞նչ օգնության կարիք ունես:
- Կարդացե՞լ ես ինքնուրույն գրքեր, ո՞վ է օգնել ընտրել գրքերը, ի՞նչ կարծքի ես ընթերցածդ գրքերի մասին...
- Դասերն ավելի հետաքրքիր դարձնելու ի՞նչ առաջարկներ ունես, ի՞նչ և ինչպե՞ս կցանկանայիր անցնել:
- Գրի՛ր նաև ծնողներիդ կարծիքը և առաջարկները:
- Պատումը տեղադրել բլոգում, նախագծեր կամ նյութեր նշելիս՝ դնել հղումներ:
Աշխատանքները տեղադրել բլոգում և ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am էլ. հասցեին:
Տեսադասեր
7-4 դասարան
Հայոց լեզու. երեքշաբթի ՝13:00-14:00:
Գրականություն. չորեքշաբթի ՝11:30-12:30:
8-5 դասարան
Հայոց լեզու. երեքշաբթի՝14;30-15:30:
Գրականություն. չորեքշաբթի՝ 13:00-14:00:
8-6 դասարան
Հայոց լեզու. երեքշաբթի՝ 13:00-14:00
Գրականություն . չորեքշաբթի՝ 14:30-15:30:
Комментариев нет:
Отправить комментарий