вторник, 10 сентября 2024 г.

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք․ ծրագիր

Սեպտեմբերի 11, չորեքշաբթի 
Վարում են՝ Վիկտորիյա Զարգարյանը, Մարինա Զաքարյանը 

1. Օրվա մասին՝ հայտարարություններ ։ 
Սեպտեմբերի 11-ը հռչակվել է հայրենասիրության օր։ 

Իմ հայրենիքը`տիեզերքն է ,մարդկային ողջ ցեղը`իմ եղբայրները,բարիք գործելը `իմ հավատամքը:  Թոմաս Փեյն

2. Միասնայան երգ՝ Մարալո,

Մարալո, սարերի հովին մեռնեմ, 

Մարալո, շեկ տղի բոյին մեռնեմ:

 Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո,

 Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

Մարալո, ծամեր ունես ծիրանի,

 Մարալո, քամին տա՝ թել-թել անի:

 Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո, 

Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

Մարալո, սարերի վըրով գնաց,

 Մարալո, իմ յարը խռով մնաց: 

Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո,

 Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

Մարալո, ոչ լոր էլավ, ոչ՝ կաքավ,

 Մարալո, ձեռնես թռնելով գնաց: 

Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո, 

Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

Մարալո, ծաղիկ ես ծաղկանց միջին, 

Մարալո, մի հատ ես աղջկանց միջին:

 Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո, 

Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

Մարալո, մեծ սարի հովին մեռնեմ,

 Մարալո, շեկ տղի բոյին մեռնեմ: 

Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո, 

Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո, 

Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:

 Մարալո, հա՜յ, մարալո, մարալո,

 Մարալո, սարի աղջիկ, դարալո:



5. Միասնական ընթերցում՝ Կոմիտաս ,,Աշուն,,

Աշուն

Ծառեր, թփեր լեցուն միրգ,
Մառան տարան գիրկ ու գիրկ,
      Աշուն սնավ։

Սաղարթ–սաղարթ սարսելով,
Ոսկի տերև դարսելով
      Աշուն քնավ։

Տարափ ու բուք փչելով,
Վայուն–մայուն ճչելով՝
      Աշուն ծնավ։

6. Լեզվական խաղ՝ արևմտահայերեն։ 

7. Պար՝ Արզումանի 




Комментариев нет:

Отправить комментарий