воскресенье, 31 октября 2021 г.

Հեռավար ուսուցման նախագծեր. 7-րդ դասարան


01-05.11.2021
Հայոց լեզու 

1. Ստեղծագործական աշխատանք: Ընտրե՛ք վերնագրերից մեկը, գրե՛ք շարադրություն:
  • Մտքերս
  • Փնտրում եմ
  • Սովորել ապրել
  • Այն, ինչ սիրտս է ուզում
  • Պատմելու բան կունենամ
  • Սեփական մտքերից հեռու...
  • Լավ է, երբ մենակ չես
  • Առաջարկեք ձեր վերնագիրը: 
2. Թարգմանչական աշխատանք: 
  • Թարգմանեք՛ որևէ ստեղծագործություն, հոդված, գիտահանրամատչելի նյութ, տեսանյութ և այլն: 
  • Ընտրեք այնպիսի նյութ, որը ձեզ կհետաքրքրի:
  • Թարգմանության մեջ նշե՛ք բնագրի հղումը, որ լեզվից է արված թարգմանությունը: 
3. Գործնական քերականություն: 


Գրականություն

1.  Կարդում ենք արևմտահայերեն: 

Դանիել Վարուժան 
1. Բառերն ու արտահայտությունները արևելահայերեն դարձրո՛ւ՝  հագեր են, բռնկեր է, ծղոտներուն տակ, քիստերուն մեջ:
2. Բացատրի՛ր փոխաբերությունները
Ա. Արտս ոսկուն է:
Բ. Երկինքն է կրակ:
Գ. Քառաշար հասկեր քառաշար սաթով արև են հագել:
3. Ինչի՞ մասին է բանաստեղծությունը:
4.Դուրս գրի՛ր գույն արտահայտող բառերն ու բառակապակցությունները,ո՞րն է բանաստեղծության մեջ գերիշխող գույնը, ինչո՞վ է դա պայմանավորված:
5. Բանաստեղծությունն ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում:

1. Բառերն ու բառակապակցությունները դարձրո՛ւ արևելահայերեն
Քեզի, կը տանիմ, կերթաս, հյուղակներուն խավարին, դույլերու մեջ արծաթի:
2. Համեմատի՛ր բանաստեղծության քառյակները, ի՞նչ ընդհանրություն նկատեցիր:
3. Բանաստեղծության ո՞ր տողի, ո՞ր բաեի մեջ է խտացված հերոսի տրամադրությունը:
4. Պատմի՛ր բանաստեղծության հերոսի մասին:


Դանիել Վարուժանի ,,Հացին երգը,, ժողովածուից ընտրի՛ր մեկ բանաստեղծություն, կարդա՛ , ձայնագրի՛ր կամ տեսագրի՛ր: 

2. Կարդա՛ պատմվածքը: 

Ռեյ Բրեդբերի ,,Կանաչ առավոտը,,: 

1. Բացատրի՛ր բառերը: 

Նոսր, արգավանդ, ումպ, այլասերվել, ամայի, ընկճվել, արևախանձ, կիսանիրհ, պատիճ, քունք, կենարար, կոհակ:

2. Ահա թե ինչ է ծառը: Առանձնացրո՛ւ հեղինակի թվարկածները, ավելացրու քոնը: 

3. Ինչպե՞ս կմեկնաբանես Թոմասի հետևյալ միտքը. …Ետ նայել կնշանակեր՝ ընկճվել…

4. Ո՞րն էր հերոսի հաջողության գաղտնիքը:

5. Վերլուծել պատմվածքը՝ ներկայացնելով գաղափարը (8-10 նախադասություն): 


3. ,,Թղթե թատրոն,, նախագիծ: 
  • Ընտրել որևէ ստեղծագործություն՝ փոքր հեքիաթ, առակ, այլ: 
  • Թղթից պատրաստել կերպարները:
  • Բեմադրել, տեսագրել: 
  • Կարող են ընդգրկվել ընտանիքի անդամները կամ ընկերները: 

Բոլոր աշխատանքներն ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am  էլ. փոստին: 

Տեսադասեր 

Հայոց լեզու- 02.11.2021
Բովանդակությունը՝ անդրադարձ շաբաթվա նախագծերին, գործնական քերականության առաջադրանքների քննարկում: 

7-1 դասարան - 10:10-10: 55
7-2 դասարան- 11:05-11: 50
7-6 դասարան-  11:55-12:35

Գրականություն - 04.11.2021
Բովանդակությունը՝ Քննարկելու ենք ,,Կանաչ առավոտը,, պատմվածքը, մինչ հանդիպումը անհրաժեշտ է կարդալ: 

7-1 դասարան-  10:10-10:55
7-2 դասարան - 11:05-11:50
7-6 դասարան - 11:55-12: 35 






Комментариев нет:

Отправить комментарий