воскресенье, 10 октября 2021 г.

Ստուգատես. թեմա 8


1. Կարդալ հոդվածը, քննարկել :
Հոդվածը վերաբերում էր Բնագիտատեխնիկական ամենամյա ստուգատեսի բովանդակությանը, ըստ տարիքային խմբերի ներկայացված են բովանդակային ուղղություններ: Ինձ հատակպես դուր եկավ աշխատանքի կոնկրետությունը՝ ով պետք է անի, ինչ պետք է անի, ինչպես պետք է ներկայացնի, ուսուցչի դերը որն է: 
Թվում է, թե բնագիտատեխնիական ստուգատեսը կարող է վերաբերել միայն հատուկ խմբերի, ուղղվածություն ունեցող դասարանների, բայց չէ, անգամ 2-4 տարեկան սանը կարող է մասնակցել, և բովանդակային ուղղությունները շատ էլ հետաքրքիր են, տեխնոլոգիական են : 
Բովանդակային ուղղություններից ուշադրությունս գրավեց ,,կյանքում որևէ գործիքի այլ կերպ օգտագործելու օրինակ,,  առաջադրանքը, կարծում եմ, շատ ստեղծագործական է, ռոդարիական ինչ-որ բան կա, հետաքրքիր կլիներ սովորողների տեսանյութերը նայել, ինչ-որ տեղ նաև մարդային հնարամտությունն է ցույց տալիս, հավես ,,լայֆխակեր,, ստեղծված կլինեն: 
Ամենակարևորը ստուգատեսի բովանդակային միջուկը կապված էր կայանքում կատարվող գործունեությունների հետ, կյանքից օտարված չէր: 

2. Գրավոր գրախոսել հոդվածներից մեկը. դիտարկումներ, առաջարկներ :
Ընդհանուր ստուգատեսային ճամբարային գործունեության նկարագրումից զատ հոդվածում ներկայացված էր մեկ խմբի, դասարանի արված աշխատանքը: Արդեն բազմիցս խոսվել է , որ ճամբարային գործունեության մի մեծ և կարևոր բաղկացուցիչն մասն են կազմում ստուգատեսները՝ Բնագիտատեխնիական, Մարզական , Ազգարգրական, Դիջիթեք և այլն: Եվ այս ամենը դառնում է առօրյա աշխատանքի , գործունեության բաղկացուցիչ: 
Հոդվածից երևում էր, որ ճամբարային ջոկատը շատ լավ է աշխատել, մասնակցել է բոլոր ստուգատեսներին, հանդես է եկել նախաձեռնություններով, ճամփորդել է և այլն: Ուսումնական ճամբարային, ստուգատեսային գործունեության լավ փորձ էր նկարագրված: 
Ստուգատեսային հիմնական ուղղություններն էին՝
  • Ռադիոթողարկումները- արվածը լուսաբանելու, հանրայնացնելու լավ ձև են:
  • Բնագիտատեխնիական ստուգատես՝ Ծաղկանոց-լաբորատորիայում և Ագարակում- լավ հնարավորություն է կրթական պարտեզում քայլելու, կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոնները, կրթահամալիրի հնարավորությունները ճանաչելու: 
  • Մարզական ստուգատես՝ հեծանվավարություն, լող, մարմնամարզություն:
  • Ուսումնական ճամփորդություններ
  • Սովորող-սովորեցնող նախագծեր
  • Վարպետության դասեր- ընտանիքի ընդգրկում
  • Ազգագրական ստուգատես: 
Տպավորիչ ցանկ է, բոլոր նյութերի վրա դրված են հղումներ, հավելեմ նաև՝ գրագետ աշխատանք է արվել: Կեցցեք Լիլիթ Սահակյան և ընկերներ: 

3. Գրավոր գրախոսել նյութը. դիտարկումներ, առաջարկներ, համեմատություն կարդացած մշակումների բովանդակության հետ:
Առաջարկում եմ ավելի կոնկրետացնել, թե ինչպես է տեղի ունենում ստուգատեսի ամփոփումը: 
Նշված էր մրցանակային ֆոնդի ձևավորման, մրցանակների մասին, սակայն սա պետք է ավելի մանրամասն ներկայացնել, ի վերջո մրցանակը տրվո՞ւմ է ստուգատեսի ավարտին : Այսպես, թե այնպես, հիմնական մրցանակը կամ խրախուսելու ձևը, ճամփորդություններն են, ուղղակի պետք է կոնկրետ լինի, որ դեպքում են տրվում, ում կողմից են տրվում և այլն: Ինքս կողմ եմ ճամփորդությամբ խրախուսելուն: 
Նախոր կարդացած նյութերից պարզ էր, որ աշխատակարգերը կազմվում են այնպես, որ ընդգրկում են կրթական բոլոր աստիճանների սովորողներին, և սա կարևոր ու մեծ ձեռքբերում է: 
Տեսանելի էր նաև ընտանիքիների ընդգրկումը, փաստացի դրան են ուղղված ընտանեկան ստուգատեսային նյութերը և վարպետության դասերը, որ վարում են տարբեր մասնագիտությունների տեր ծնողներ:
Կարգը վերաբերում էր ընդհանուր ստուգատեսներին, իսկ ստուգատեսները բազմաբովանդակ են, տարբեր ուղղվածության են, գուցե յուրաքանչյուր ստուգատեսի համար էլ պետք է առանձին փոքրիկ կարգ մշակվի՝ հաշվի առնելով կոնկրետ այդ ստուգատեսի առանձնահատկությունները: 

4. Կազմել ստուգատեսի նախագիծ, հրապարակել բլոգում, իրականացնել սովորողների հետ, արյդունքները գնահատել. հաջողություններ, թերություններ, զարգացում: 



Հաջողություններ 
Ամեն անգամ նորովի ենք անդրադառնում հեղինակներին, ոչ միայն ընթերցում ենք, այլ ընթերցում ենք քայլելով,ճամփորդելով, թանգարաններ այցելելով, այգիներում, ընտանիքներն ընդգրկելով: Օգնում ենք հանրայնացնել, տարածել....:

Թերություններ 
Ստուգատեսն ամենամյա է, իսկ դա նշանակում է, որ սովորողը արագ ձանձրանում է, հոգնում է, պետք է անընդհատ նոր ձև մշակել, նոր մոտեցում ցուցաբերել: Ափսոս, որ նախագծի շրջանակներում քիչ եմ կազմակերպել քայլք-ընթերցումներ:

Զարգացում 
Ստուգատեսի զարգացումը տեսնում եմ տարածման մեջ, կրթական փոխանակումների իրականացման մեջ: 
Նախատեսում եմ հաջորդ տարի ստուգատեսին ուղղված ճամփորդությունները լինեն ավելի կոնկրետ: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий