Մեդիալրագրություն /ընտրությամբ գործունեություն/
Ժամաքանակը՝ շաբաթական 4 ժամ
Ժամաքանակը՝ շաբաթական 4 ժամ
Լրագրություն առարկայի դասավանդման խնդիրներն
են
Բանավոր ճիշտ խոսքի
և հստակ արտահայտման հմտությունների մշակում:
Վերլուծական և քննադատական
մտածողության զարգացում:
Բառապաշարի հարստացում:
Առարկայի նպատակներն են
Խոսքի մշակույթի ձևավորում
/բանավոր խոսքն ավելի մշակված է դառնում, ավելի գրագետ/
Անալիտիկ մտածողության
զարգացում /վերլուծել, պատմել, կարծիք հայտնել/
Լրագրողական էթիկայի
ձևավորում /ճիշտ ներկայանալ/
Մեդիահմտությունների
զարգացում /նյութը մոնտաժել, տեղադրել կայքում, բլոգում/
Լուսաբանել կրթահամալիրում
տեղի ունեցող իրադարձությունները /ըստ ուսումնական տոնացույցի/
Ուսումնական միջավայր
Հարմարավետ դասարան,
որտեղ կա համակարգիչ՝ համապատասխան ուսումնական ծրագրերով, էլեկտրոնային գրատախտակ,
համացանց:
Ելնելով առարկայի
առանձնահատկություններից դասը կարող ենք անցկացնել տարբեր վայրերում /այլ դպրոցներում,
ցուցասրահներում, այգում, փողոցում և այլն/:
Սովորողների անձնական
բլոգները և սոցիալական ցանցերը:
Կայքը և ենթակայքը:
Անհրաժեշտ
ուսումնական
գործիքներ
Համացանցին միացված համակարգիչ:
Թվային
ֆոտոխցիկ և ձայնագրիչ:
Նոթբուք կամ նեթբուք:
Ուսումնական գործունեության ձևերը
Ռադիո, TV- տարբեր թեմաներով վիդեոնյութեր
Ռադիո, TV- տարբեր թեմաներով վիդեոնյութեր
Հետազոտական աշխատանք
Համագործակցային աշխատանք/աշխատանք
խմբով/:
Կայքի նյութերի, հոդվածների,
գրքերի, բլոգային նյութերի, ռադիոնյութերի քննարկում:
Կայքի, ենթակայքի
սպասարկում:
Առարկայի բովանդակությունը
Ի՞նչ է լրագրությունը:
Ինչո՞ւ ենք ընտրել
լրագրություն առարկան:
Կայքը, կայքում մուտքագրվող
տեքստերի սկզբունքները:
Լուր: Ի՞նչ է լուրը:
Լուր՝ ինչ, որտեղ,
երբ: Գրել լուր տարբեր թեմաներով:
Լուսանկար: Լուրին
կցվող լուսանկար: /Գրել լուր և կցել համապատասխան նկար/
Հարցազրույց: Ի՞նչ
է հարցազրույցը:
Հարցեր կազմելու սկզբունքը:
Հարցերի տեսակները:
Գրագետ խոսքի կարևորությունը
հարցազրույցի ժամանակ:
Ռեպորտաժ: Ինչ, որտեղ,
երբ, ինչու:
Գրել ռեպորտաժ:
Ռադիո: Ստեղծում, ընթացք, ավարտուն աշխատանք:
Ռադիո: Ստեղծում, ընթացք, ավարտուն աշխատանք:
Լուսաբանել կրթահամալիրում
տեղի ունեցող իրադարձությունները՝ ստուգատեսները, մեդիաօլիմպիադաները, մեդաիուրբաթները,
ուսումնական տոները, ցուցահանդեսները, մասնակցել մամլո ասուլիսներին, ցուցադրություններին:
Առարկայի շրջանակներում իրականացվող նախագծեր
Ուսումնական ռադիո
Տաթևիկ Աբրահամյան
Տաթևիկ Աբրահամյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий