Տեխնոլոգիան, կերպարվեստը կրթահամալիրում, Արևմտյան դպրոց պարտեզ
Տեխնոլոգիա 4-5-րդ դասարաններում, 8 ժամ, դասավանդող՝ Զարուհի Ոսկանյան
Դպրոցի ղեկավարի տեղեկանքը
- Սեպտեմբեր-նոյեմբերի տեխնոլոգիական՝ պարտիզապուրակային, միջավայրի ձևավորման և բարեկարգման նախագծերը, արդյունքները
- պարտիզապուրակային նախագիծ. այլընտրանքային ծաղկամաններ
- Նոր միջավայր
- Բախշյանի այգու օղակաձև հատվածի ձևավորում
- Նոր գույններ հյուրատանը
- Նոր կյանք հին իրերին
- Տեխնոլոգիական ջոկատի գործունեություն, որի ընթացքում միջավայրի ձևավորում են իրականացրել
- Հյուրատան նոր ջահերի ձևավորում
2. Դասավանդողների բլոգների ուսումնասիրություն:
Տեխնոլոգիա, դիազայնի ընտրությամբ խումբ՝ Զառա Ոսկանյան
Դիզայնի ընտրությամբ խումբ՝ Թերեզա Թումանյան, շաբաթական 4 ժամ
Զառա Ոսկանյանի բլոգը լավ վիճակում է, անընդհատ թարմացվում է: Զառան հետաքրքիր մտքեր ունեցող, պարզ լուծումներ փնտրող դասավանդող է, իրականացրած աշխատանքների ընթացքը, նախագծերի արդյունքները տեսանելի են բլոգում: Նախագծեր բաժնում հրապարակված են իրականացրած և դեռ իրականացվելիք նախագծերը: Բլոգն ունի արխիվ, բաժիններ, որոնման տեղ, օրացույց: Նախագծերից և արդյունքներից բացի հրապարակված է տարբեր սեմինարների, դասընթացների մասնակցության մասին պատում: Բլոգի բաժինների դասավորությունն, ըստ իս, այնքան էլ հարմար չէ նյութ փնտրելու, նայելու համար:
Թերեզա Թումանյանի բլոգը լավ վիճակում է, տեսանելի են նախագծերը, սովորողների բլոգներից նախագծային աշխատանքների հղումները հավաքված են, կան լուսաբանումներ մասնակցած այլ գործունեությունների մասին(օրինակ՝ պարտիզապուրակային աշխատանք): Բաժինների դասավորությունը Զառա Ոսկանյանի բլոգի պես, որին այնքան էլ կողմ չեմ: Արևմտյան դպրոց բաժնում ներկայցված է Արևմտյան դպրոցի ընտրությամբ խմբի հետ իրականացրած նախագիծը, արդյունքները:
3. Կերպարվեստի- տեխնոլոգիայի դասավանդողների վարած ուսումնական ճամփորդությունները. նրանց մասնակցությունը այլոց ղեկավարած ճամփորդություններին:
Զառա Ոսկանյանի բլոգը լավ վիճակում է, անընդհատ թարմացվում է: Զառան հետաքրքիր մտքեր ունեցող, պարզ լուծումներ փնտրող դասավանդող է, իրականացրած աշխատանքների ընթացքը, նախագծերի արդյունքները տեսանելի են բլոգում: Նախագծեր բաժնում հրապարակված են իրականացրած և դեռ իրականացվելիք նախագծերը: Բլոգն ունի արխիվ, բաժիններ, որոնման տեղ, օրացույց: Նախագծերից և արդյունքներից բացի հրապարակված է տարբեր սեմինարների, դասընթացների մասնակցության մասին պատում: Բլոգի բաժինների դասավորությունն, ըստ իս, այնքան էլ հարմար չէ նյութ փնտրելու, նայելու համար:
Թերեզա Թումանյանի բլոգը լավ վիճակում է, տեսանելի են նախագծերը, սովորողների բլոգներից նախագծային աշխատանքների հղումները հավաքված են, կան լուսաբանումներ մասնակցած այլ գործունեությունների մասին(օրինակ՝ պարտիզապուրակային աշխատանք): Բաժինների դասավորությունը Զառա Ոսկանյանի բլոգի պես, որին այնքան էլ կողմ չեմ: Արևմտյան դպրոց բաժնում ներկայցված է Արևմտյան դպրոցի ընտրությամբ խմբի հետ իրականացրած նախագիծը, արդյունքները:
3. Կերպարվեստի- տեխնոլոգիայի դասավանդողների վարած ուսումնական ճամփորդությունները. նրանց մասնակցությունը այլոց ղեկավարած ճամփորդություններին:
Կերպարվեստ-տեխնոլոգիայի դասավանդողներ
- Արտադրությամբ ուսուցման արդյունքներ
- ժայռապատկերներով վզնոցների պատրաստում. նվիրել ենք մեդիաուրբաթի ժամանակ ներկաներին
- Կավե եզակի և նորաձև կոճակ-կրծքազարդերի հավաքածու
Ուսումնական կենտրոնի ղեկավարի տեղեկանք
- Սեպտեմբեր-նոյեմբերի ուսումնական պլեներ, ցուցահանդես, այլ
2. Տեխնոլոգիայի, դիզայնի, կերպարվեստի լրացուցիչ կրթություն
- Արևմտյան դպրոցում երեքշաբթի և հինգշաբթի օրերին գործում է լրացուցիչ կրթության խումբ:
- Լրացուցիչ կրթության հայտարարությունը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий