Ճամբարի էջը ենթակայքում
Հունվարյան ճամբարի նախագծերը
Դասավանդողների հաշվետվությունները
Ճամբարի կազմակերպում ըստ նախագծային խմբերի, սովորողի ընտրությամբ, տարատարիք ջոկատներով:
Հունվարյան ճամբարի նախագծերը
Դասավանդողների հաշվետվությունները
Ճամբարի կազմակերպում ըստ նախագծային խմբերի, սովորողի ընտրությամբ, տարատարիք ջոկատներով:
Ջոկատներ և նախագծեր
- Բնագետների ջոկատ՝ Շուշան Ալեքսանյան
- Հայրենագետ հետախույզների ջոկատ՝ Սոնա Փափազյան
- Ստեղծագործողների ջոկատ՝ Արմինե Աբրահամյան
- Թարգմանիչների ջոկատ՝ Էլինա Սիմոնյան, Լիլիթ Հայկազունի
- Տեխնոլոգների ջոկատ՝ Զառա Ոսկանյան
- Աշխեն Թադևոսյանի ջոկատ
- Լուսինե Փաշայանի ջոկատ
- Արմինե Գյոնջյանի ջոկատ
- Լուսինե Պետրոսյանի ջոկատ
- Տաթև Ավետիսյանի ջոկատ
- Սրբուհի Ներսիսյանի ջոկատ
Նախագծային ջոկատներով ճամբարի կազմակերպման առավելությունները:
- Սովորողների զբաղվում են իրենց նախընտրած գործունեությամբ:
- Տարատարիք խմբեր են ձևավորովում, որի ժամանակ ջնջվում է դասարան-դասարան սահմանափակումը, նոր ընկերներ են ձեռք բերում, շփվում են:
- Ջոկատային գործունեությունը իրականացվում է ավելի փոքր խմբերով, ինչն ավելի արդյունավետ է:
- Առօրյայում փոփոխություն է լինում, նոր նախագծեր, նոր տարաբնույթ գործունեություն:
- Ջոկատներով աշխատանքը չի սհամանափակում, ճամբարականները միայն մեկ նախագծով չի, որ զբաղվում են, համատեղ նախագծեր են անում, անհատական նախագծեր են առաջարկում-իրականացնում:
- Նախագծերի բովանդակությունը բխում է կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակից
Նախագծեր
Նախագծերի, արդյունքների վերլուծություն
- Երևան 2800
- Տեխնոլոգիական նախագծեր
- Թարգմանչական նախագծեր
- Հասարակաական նախագծեր
- Խոհարարական նախագծեր
- Ռադիո, tv
- Ճամփորդական նախագծեր
- Բնագիտական նախագծեր
- Մասնակցություն ստուգատեսերին, հայտերի լրացում
- Մարզական նախագծեր
- Չմշկասահք
- Անհատական նախագծեր
Նախագծերի, արդյունքների վերլուծություն
Մարզական նախագծերի բաղադրիչն էր ,,Սովորող-սովորեցնող,,-ը, որի ընթացքում հինգերորդ դասարանի սովորողները կրտսեր ընկերներին սովորեցնում էին հեծանիվ վարելու հմտություններ, տարբեր մարզախաղեր կազմակերպում: Ավագ ընկերոջ հոգատարությունը կրտսերի նկատմամբ:
Բոլոր ջոկատները մասնակցել են մարզական ստուգատեսին:
Բոլոր ջոկատները մասնակցել են մարզական ստուգատեսին:
Բնագիտական փորձեր. 1, 2, 3, 4 : Ներկայացված է ընդամենը չորսը, բայց փորձերը բազմաբնույթ էին: Սա ճամբարի համար նորություն չէր, բայց սովորողներին գրավող գործունեություններից է:
Բնագիտական աշխատանքներն ամփոփվել են և ներկայացվել Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին: Իրականացվել է նաև
Բնագիտական աշխատանքներն ամփոփվել են և ներկայացվել Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին: Իրականացվել է նաև
- այցելություններ աստղացուցարան
- աշխատանքներ քարափ-բարձունքին
- լեգո-կառուցողական խաղեր
Խոհարարություն՝ 1, 2, 3
Շատ հեշտ եղավ մաթեմատիկան միացնել խոհարարությանը: Համեղ ուտեստներ պատրաստելը ճամբարականների ամենասիրելի զբաղմունքն է:
Շատ հեշտ եղավ մաթեմատիկան միացնել խոհարարությանը: Համեղ ուտեստներ պատրաստելը ճամբարականների ամենասիրելի զբաղմունքն է:
Նոր հասարակական նախագիծ՝ 1: Այն դեպքն է, երբ սովորողները հանդես են գալիս որպես հետազոտող:
Նոր բաղադրիչ՝ հնագիտություն ՝ 1, 2 : Առանձնացավ և ձևավորվեց սովորողների խումբ, ովքեր հնագիտությունն ընտրեցին իրենց համար որպես հետազոտման և ուսումնասիրման նոր հարթակ
Միջավայրի խնամք ՝ 1, , ամենօրյա աշխատանք՝ հերթապահ խմբերով:
Ճամփորդություններ՝ Աշտարակ, քաղաքային թափառումներ, սահադաշտ :
Կլոր սեղան-վարպետության դասեր
Կլոր սեղան-վարպետության դասեր
- Դասարան Tv
- Երաժշտական գործիքներ. Արամ Վարդանյան
- Ճեպանկար. Ֆենյա Ավետիսյան
Առաջարկներ հունիսյան ճամբարին
- Կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակը որպես ճամբարի բովանդակություն
- Փոխանակման նախագծեր
- Արտագնա նախագծեր
- Գիշերակացով ճամփորդություններ
- Ընդունելության ուղղված ,,Մուտք,, ճամբարներ
Комментариев нет:
Отправить комментарий