среда, 28 августа 2013 г.

Հայ գրականություն /12-րդ դասարան/

ծրագիր
Հայ  գրականություն,  12 դասարան
Հայ գրկանություն առարկային 12 –րդ դասարանում տրվում  է շաբաթական 3 ժամ /տարեկան 102 ժամ/:
Առարկայի նպատակներն են
·         Ստեղծագործության գաղափարի և թեմայի ընկալում
·         Վերլուծելու, կարծիք արտահայտելու կարողությունների զարգացում
·         Գրական տարբեր ուղղությունների իմացություն
·         Քննադատական-վերլուծական-ստեղծագործական-տրամաբանական մտածողության զարգացում
·         Բառապաշարի հարստացում
·         Տեքստի վրա աշխատելու՝ փոխադրելու, համառոտելու, ընդարձակելու, համեմատելու, բանավիճելու կարողությունների զարգացում
·         Հայ գրողների կյանքի և ստեղծագործույան ուսումնասիրում, գնահատում և արժևորում:


Ուսումնական միջավայրը
Հարմարավետ կաբինետ՝ համակարգչով, պրոյեկտորով և անհրաժեշտ գրականությամբ:
Սովորողների անձնակա բլոգները և սոցիալական ցանցերը:
Mskh.am կայքը:
Գեղարվեստի ավագ դպրոցի կայքը
<<Տիգրան Հայրապետյան>> գրադարանի կայքը և այլ ուսումնական կայքեր:
Սովորողները դասի ընթացքում և տանը օգտվում են էլեկտրոնային ուսումնական ռեսուրսներից: Գեղարվեստի ավագ դպրոցի ենթակայքում և  բլոգներում տեղադրում են իրենց պատրաստած նյութերը, տեսաֆիլմերը, աուդիոնյութերը:

Անհրաժեշտ ուսումնական գործիքներ
Համացանցին միացված համակարգիչ՝ անհաժեշտ ուսումնական ծրագրերով՝ Movie Maker, Vegas Pro, Wondershare Photo Storiny Platinum և այլն:
Թվային ֆոտոխցիկ և ձայնագրիչ
Գրական և տեսական գրականություն:

Ուսումնական գործունեության ձևեր
·         Հետազոտական ուսումնական աշխատանքներ
·         Համագործակցային /խմբային աշխատանք/
·         Ֆիլմերի, հոդվածների, կայքի նյութերի, գեղարվեստական գրքերի ընթերցում և քննարկում
·         Կայքի համար նյութերի պատրաստում,  բլոգի սպասարկում
·         Հարցազրույցներ
·         Թարգմանություններ
·         Տեղեկատվության որոնում համացանից, գրքերից, բառարաններից, հանրագիտարաններից
·         Որոնողական աշխատանք նախագծերի թեմաներով և որոնողական աշխատանքի վերջնական արդյունքի ներկայացում
·         Մասնակցություն կրթահամալիրի ուսումնական տոնացույցով նախատեսված տոներին և միջոցառումներին, լուսաբանում
·         Գեղարվեստական արձակ և չափածո երկերի ընթերցում
·         Վերլուծում
·         Մեկնաբանում
·         Համեմատում
·         Բնութագիր, նկարագիր
·         Փոխադրություններ, շարադրություններ
·         Բանավեճերի կազմակերպում:

Աշխատանքները կատրվում են խմբով կամ անհատկան:

Առարկայի բովանդակությունը
Կոստան Զարյան
Շահան Շահնուր
Գուրգեն Մահարի
Նաիրի Զարյան
Հովհաննես Շիրազ
Համո Սահյան
Հրանտ Մաթևոսյան
Ընդհանուր կրկնություն, որն ընդգրկում է գրականության բոլոր ժամանակաշրջանները: Կրկնությունն անհրաժեշտ է պետական ավարտական քննությանը նախապատրաստվելու համար:
Ուսուցումը կատարվում է նախագծերով: Սովորողները դասի են գալիս անհատական նոթբուք-նեթբուքով:

Գնահատումը
Գնահատումը կատարվում է 1 ամսվա կտրվածքով:
Գրավոր աշխատանք
Կայքի նյութ /շարադրություն, վերլուծություն, քննարկում, կարծիք/ 2 միավոր
7-8 նյութ՝ 2 միավոր
5-6 նյութ՝ 1,5 միավոր
3-4նյութ՝1 միավոր
1-2 նյութ՝ 0,5 միավոր

Բանավոր հարցում
Դասարանում կատարված աշխատանքը/պատմել, քննարկել, վերլուծել/ 2  միավոր/


Բլոգի վարում՝- 1 միավոր

Թարգմանություններ   2 միավոր
Ամսվա ընթացքում  յուրաքանչյուր սովորող պետք է կատարի  2 թարգմանաություն:

Մասնակցություն նախագծի աշխատանքներին՝ 2 միավոր:

Արդյունքում ունենում ենք 9 միավոր:
Կիսամյակային գնահատման ժամանակ գումարվում է նաև սովորողի մասնակցությունը մեդիաօլիմպիադաներին, դիջիտեքին, ուսումնական օրացույցով նշված տոներին /1 միավոր/:
Կիսամյակի վերջում հաշվում ենք թվաբանական միջինը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий