пятница, 9 августа 2013 г.

Ժակ: 7 տարեկան

-Հերիք է հարցեր տաք, Նեմրո:
-Բայց…
-Դուք ինձ նյարդայնացնում եք, Նեմրո: Սովորեք դասը և վերջ:
Մշտապես ամպերի մեջ է լողում, հետո էլ հարցեր է տալիս:
-Իսկ ինձ հետաքրքրում են պատասխանները:
Ծիծաղ դասարանում: Ես կախում եմ գլուխս: Դպրոցում ես դժբախտ եմ: Ուսուցչուհին մեզ ստիպում է անգիր անել տարբեր բաներ, իսկ իմ հիշողությունը շատ վատն է: Այս տարի բազմապատկման աղյուսակը սովորելու համար մի ահագին ուժ ծախսեցի: Առաջին դասարանում դժվարությամբ սովորեցի այբուբենը և կարողացա գրել իմ ազգանունն ու հասցեն: Չեմ կարողանում բայի խոնարհումները հիշել: Ես նույնիսկ չեմ կարողանում հիշել իմ  սեփական տան գաղտնաբառը: Քանի անգամ փողոցում , ցրտին  փորձել եմ հավաքել ճիշտ թվերը:

Մյուս աշակերտների հետ էլ ես դժվար հարաբերությունների մեջ եմ, քանի որ ես  կարմրահեր եմ և ակնոցներ եմ դնում: Նրանք ինձ ասում են <<ապակիներով գազար>> կամ էլ <<կարմիր մեխ>>: Ինձ թվում է ես սխալ մոլորակում եմ:
Ինձ լավ եմ զգում Մոնա Լիզայի հետ: Նա միշտ լավ խորհուրդ է տալիս: Երեկ ես մաթեմատիկայի խնդիրը լուծեցի երեք հնարավոր լուծումներով: Այսպես, Մոնա Լիզան թաթը դրեց ճիշտ լուծման վրա:
Եթե ես սխալ մոլորակում եմ, գուցե ես կատուների մոլորակից եմ:
Անցած շաբաթ անցնում էի խաղալիքների խանութի մոտով և մի հիանալի  տիեզերական սարք տեսա՝ փալող լույսերով: Գուցե այսպիսի սարքով կարելի է ճանապարհորդել տիեզերքում և գտնել իմ մոլորակը: Ես համոզված եմ , որ իմ մոլորակում գոյություն ունեցող էակների մեծ մասը ունեն կարմիր մազեր, իսկ թխահերներին և շիկահերներին անվանում են <<կաղամբի ցողուն>> կամ <<կովի  թաթեր>>:
Իմ մոլորակում ոչ ոքի չեն ստիպում անգիր սովորել բանաստեղծություններ, որովհետև բոլորն էլ գիտեն, որ դա անիմաստ զբաղմունք է: Եվ դրսի դռներին գաղտնաբառ չկա: Շուտով Սուրբ ծնունդ է: Ես կխնդրեմ Ձմեռ պապին,  որ ինձ համար բերի այս տիեզերական սարքը:

Ես այդ մասին պատմեցի Մոնա Լիզային: Նա համաձայնվեց իմ ընտրության հետ:
Վերբեր <<Հրեշտակների կայսրությունը>>
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий