суббота, 20 октября 2018 г.

Ուզում եմ փոխել

Միջին դպրոցի 6-7-րդ դասարանի սովորողները պատմում են, թե ինչ կցանկանային փոխել:
Ամեն մարդ էլ կուզեր փոխել իր ուզածով որևէ բան: Ինձ, եթե հարցնեին ի՞նչ կուզեիր փոխել, ես կասեի, որ մարդիկ լինեն խելացի, ներողամիտ և ունենանային մի փոքր խիղճ: Չնայած որոշ մարդիկ համընկնում են իմ ասածներին, բայց ես նաև կուզենայի, որ մարդիկ լինեին մաքրասեր: Լինեին ուշադիր մեկը մյուսի հանդեպ և օգնեին իրենց կարիքը զգող մարդկանց: Չարհամարհեին մեկը մյուսին, լսեին միյանց և հասկանային իրար: Կուզենայի փոխել այն ամենը ինչ-որ ճիշտ չէ: Եթե ուզում եք իմանալ, թե ես ի՞նչ կուզենայի ամենաշատը փոխել, դա, որ մարդիկ մեկը մյուսի հանդեպ լինեն բարի և ներողամիտ:
Վահե Մուսայելյան


Ես ուզում եմ փոխել իմ բակի ընկերների մեջ չկամությունը։ Իսկ իմ կյանքում ես ուզում եմ փոխել իմ արած (չարություները) ։ Երկրում կուզեի փոխել վատ արարքները։



Ես կուզեի փոխել մի քանի բան.
Օրինակ`ընկերներիս մեջ ընկած թշնամությունը, որովհետև օրինակ՝ մեր դասարանի տղաները չեն բռնում մեր՝ աղջիկներիս, ձեռքերը պարի ժամանակ, կամ չեն նստում միմիանց կողքին, նույնը նաև աղջիկները, նրանք անընդհատ կռվում են, և դա շատ վատ է: Կարող է ինչ-որ մեկը նեղանալ և գնալ դասղեկի մոտ, բողոքել և քիչ անց կարող են ցրել մեր դասարանը: Նաև կուզեի փոխել մի քանիսի բնավորությունները: Օրինակ՝ մեր դասարանում կան մարդիկվքեր շատ նեղացկոտ են, այսինքն ամեն ստից բանից նեղանում են: Կան շատ ժպտերես և ուրախություն պարգևող մարդիկ, իհարկե, կան այնպիսի մարդիկորոնք բողոքող են: Հա, մոռացա ,կան այնպիսի մարդիկ էլ, որ մեկ կամ երկու մարդկանց հետ են շփվում ու մոռանում մնացածի մասին: Հա, համաձայն եմ նրանց բնավորությունները կան, որ լավն են և կան, որ շատ վատն են, իսկ փոխելն անհնար է, գիտեք հետաքրքիրն ո՞րն է, որ ճիշտ է բողոքում եմ, բայց միևնույն է շատ եմ սիրում և երբ մեծանամ, գնամ քոլեջ, համալսարան, միևնույն է կսիրեմ ու շատ կկարոտեմ նրանց: Չէ՞ որ նրանք իմ դասարանն են, նրանք հատուկ են:


Комментариев нет:

Отправить комментарий