вторник, 16 октября 2018 г.

Լեգենդներ և ավանդազրույցներ. Իսահակյան

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 10-25:
Մասնակիցներ՝ 6-րդ դասարանի սովորողներ 
Նպատակը՝
  • Ծանոթանալ Իսահակյանի ստեղծագործություններին
  • Ավանդազրույցների, լեգենդների միջոցով զարգացնել սովորողների երևակայությունը և վերլուծական միտքը: 
Ընթերցում ենք 

Ո՞վ է ապրում 
  1.  Ո՞ր նախադասությունն է արտահայտում ստեղծագործության հիմնական ասելիքը:
  2. Ինքդ ձևակերպիր զրույցի գլխավոր միտքը:
  3. Համամիտ ես զրույցում արտահայտված գաղափարի հետ: Պատասխանադ պատճառաբանիր:
  4. Քեզ համոզո՞ւմ է զրույցի ավարտը: Պատճառաբանի՛ր պատասխանդ:
  5. Ինչպե՞ս ես բացատրում անունների բացակայությունը զրույցում:
  6. Այլ կերպ վերնագրի՛ր զրույցը:

Երգի հրապույրը
  1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Նկարագրի՛ր այն աշխարհը, որի մասին պատմվում է:
  3. Բացատրի՛ր փոխաբերությունները. Ա. Նա մեծացավ բոլորի աչքի առաջ անտես ու անհայտ: Բ. Բոլորից ծածուկ՝ իր մատներով շոշափում ու զննում էր մարդկանց սրտերը և տեսնում էր, որ քարից էին այդ սրտերը, քար ու ապառաժից:
  4. Բնութագրի՛ր տղային:
  5. Ո՞րն է այս ստեղծագործության ասելիքը: Պատասխանդ ապացուցի՛ր ստեղծագործությունից դուրս գրած հատվածներով:
  6. Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ հակադրություններ կան:


1. Հեքիաթից դուրս գրիր անհասկանալի բառերը և բացատրիր:
2. Բնութագրի՛ր  այս հեքիաթի թագավորին:
3. Լույսն է ամենապիտանի բանն աշխարհիՀամամիտ ես արդյոք թագավորիկրտսեր որդու հետԻնչո՞ւ:
4. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին:


Բանաստեղծությունների ընտրանի 

Արդյունք 

Մեդիաթատրոնի պատրաստում. ձայնագրել և պատրաստել մեդիաթատրոն Ավ. Իսահակյանի ,,Երգի հրապուրյը,, ստեղծագործության հիման վրա: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий