воскресенье, 7 октября 2018 г.

Պատժե՞լ, թե՞...

Իրենց մտորումներն են ներկայացնում Միջին դպրոցի 6-7-րդ դասարանի սովորողները:

Կա հանցանք, ուրեմն պետք է լինի նաև պատիժ: Յուրաքանչյուր սխալի և հանցանքի համար կան համապատախան պատժի ձևեր: Պատիժը ինձ համար դաս է՝ դաստիարակչական նպատակով կիրառվող, պատժում են տարբեր առիթներով, ես չեմ ընդունում ֆիզիկական  և հոգեբանական պատիժը: Եթե սովորողը որևէ սխալ բան է արել, որի համար պետք է պատժվի, կարծում եմ սկզբի համար նրա հետ պետք է խոսել, բացատրել, հասկացնել սխալը, եթե սխալները շարունակական են լինում, արդեն պետք է ուրիշ միջոցներ կիռարել՝ օրինակ զրկանքների ենթարկել, արտոնությունները սահմանափակելՊատիժը պետք է հոգեբանական վնաս չտա աշակերտին, պատիժ պետք է կրել միայն կոնկրետ հանցանքի կամ սխալի համար: Եվ վերջապես, ես կարծում եմ յուրաքանչյուր իրեն հարգող  աշակերտ պետք է հարգի նաև իր ուսուցիչներին և ընկերներինչանի այնպիսի բան, որի համար պատժվի և սթրեսի ենթարկվի, իսկ փոքրիկ չարաչճճիություններ բոլորս էլ անում ենք , վստահ եմ արել են նաև մեր ծնողները և ուսուցիչները
Ալբերտ Ամիրխանյան, 7-6 դասարան 


Իմ կարծիքով, պատիժը  զայրույթի մի ձև է, որը օգտագործում ենոր երեխային չծեծեն:Իմ կարծիքով, պատիժը սխալ էորովհետև դրանից երեխան կարող է չարանալ և ամեն ինչ անել միտումնավոր , չլսելկամ  կարող է դա հիշել և երբ մեծանա, ամեն մանրուքի պատճառով պատժի:  Պատիժը միայն կարող է երեխային տխրեցնել :

Ինձ թվում է՝ ծեծելը  սովորլու կամ սովերեցնու ձև չէԻսկ, եթե ծեծեն, ապարդյուն է: Եթե սովարողը չի ուզում ինչ-որ բան անել, ուրեմն  երբեք չի անի: Ուսուցիչն իրավունք չունի առանց ծնողների իմացության հարվածել սովորողին: Սովորողն էլ առանց ծնողների  իմացության իրավունք չունի դասերից բացակաելու և դասերը չկատերլու: Սակայն շատ սովորողներ չեն գիտակցում այդքանը:

Ինձ թվում է, պատիժները լինում են երկու տեսակի՝ առաջինը մեղմ, իսկ երկրորդը՝ դաժան: Մեղմ պատիժներ կիրառվում են մեղմ արարքների համար, իսկ դաժան պատիժները՝ դաժան և անպատատասխան արարքների համար:
Ես պատիժ ասելով հասկանում եմ երբ ինչ-որ մարդու դաս ես տալիս, կամ էլ նրան պատժում ես: Պատիժի արդյունքն այն է, որ նա մյուս անգամ այդ բանը չանի, կամ էլ, որ քո ընկերոջը նեղացրել է մի մարդ և դու նրան դաժան պատժում ես, այսպես ասած՝ ընկերոջդ փոխարեն վրեժ ես լուծում:
Իմ կարծիքովպատիժմները պետք է լինեն՝ տեղին: Եթե ուզում եք իմանալ դաժան, թե մեղմ, ես կասեմ նայած արարքի համար:

Իմ կարծիքով պատիժները տարբեր են և ունեն շատ տարբեր արդյունքներ: Օրինակ՝կան երեխաներ, ովքեր չեն ընդունում պատիժը և այդ պատժի պատճառով սկսում են նյարդայնանալ և չսիրել ծնողներին: Իսկ, եթե այդ տեսակ երեխաներին նորմալ և հանգիստ բացատրեն, միգուցե երեխային դուր գա այդ ամենը, և նա էլ նույն սխալը չանի: Իսկ կան երեխաներ, ովքեր բացատրելով չեն հասկանում, նրանք մտածում են, որ ամեն սխալ գործելուց իրենց ոչինչ չեն ասի և չեն պատժի: Այդ տեսակ երեխաներին պետք է պատժել: Իմ կարծիքով պատիժը ունի լավ և վատ կողմեր, լավ և վատ արդյունքներ:
Աննա Հարությունյան, 7-4 դասարան 

Ես կփորձեի հասկացնել, եթե իմ երեխան լիներ, ինձ հետ խոսելուց հետո կհասկանար և էլ սխալ չեր անի; Եվ հետո ամեն մարդ իր կյանքում գոնե մեկ անգամ սխալ է անում: Եթե խոսելուց հետո էլի սխալ անի, արդեն կփորձեի կիռառել մի քանի պատիժներ՝ հեռախոսը կամ համակարգիչը վերցնել, կամ հնարավոր է ուղղակի ավելի խիստ խոսեի:
Ասյա Բանդուրյան, 7-5 դասարան

Օրինակ` եթե ինչ -որ մի աշակերտ դասը չի, անում ամբողջ գիշեր  լարված  մտածում է, թե ինչպես պիտի խաբի ուսուցչին,   սխալ մտածելակերպ է ,ավելի լավ է այդ դասը սովորել:
Իմ  կարծիքով,  ամենալավ  պատժի ձևը պատիժը պետք է լինի ճիշտ և նպատակային, բայց ոչ ծեծի կամ այլ դաժան մեթոդներով: Երբեմն սխալը ներելը ավելի լավ պատիժ է լինում և ավելի ուսանելի:

Իմ կարծիքով երեխային պատժելը ճիշտ է, բայց ոչ բոլոր դեպքերում. Օրինակ, եթե իմ երեխան հարվածել է մի ուրիշի երեխային , ես իմ երեխային կպատժեմ , բայց ոչ շատ խիստ, ես ուղղակի մի որոշ ժամանակ չեմ թողնի իջնի բակ , իսկ եթե իմ երեխան վատ խոսքերով արտահայտվեր, ես իր հետ կխոսեի, բայց եթե դա կրկնվեր, ես իրեն խիստ կպատժեի: Կան դեպքեր , որ պետք չէ երեխային պատժել. Օրինակ՝ եթե երեխան չարություն անի, ես նրա հետ  կխոսեմ և կբացատրեմ, թե ինչպես պետք է պահել իրել:

Պատժում են, երբ մարդ ինչ -որ բան չի անում կամ չար է պահում: Օրինակ՝ դպրոցների մի մասում կան շատ չար սովորողներ, որոնց միշտ պատիժում են: Պատիժ կարող է լիել տարբեր: Օրինակ՝ զրկել ինչ -որ բանից, կամ ուղղակի դասերը միշտ լավ սովորել: Դրա համար էլ պետք չէ չար բաներ անել, և դու պատիժ չես ստանա:
Նարե Մանուկյան, 7-5 դասարան

Սովորողներին պատժում են վատ արարքի,անշնորհք պահվածքի,վատ խոսելու և դասերին անկարգություն անելու համար։Իմ կարծիքով ,պետք է նման սովորողին զրկել խաղերից,համակարգչից,երկար ընդմիջումից։Ծնողներին բողոք- նամակ գրել,որ իրենց երեխան դպրոցում իրեն վատ է պահում։Որպեսզի ծնողներն էլ նրան նկատողություն անեն ու բացատրեն սխալները։Եթե երեխան չպատժվի իր վատ արարքների համար,նա ավելի վատ բաներ կանի։Ես չեմ ընդունում ,որ երեխային ծեծի ձևով են պատժում։Կապ չունի նա մեծ է,թե փոքր։Ինձ իմ ծնողները միշտ բացատրում են ու զրուցում են իմ հետ,երբեք ինձ չեն պատժել կամ ծեծել։Ես էլ ինձ այնպես եմ պահում ,որ ոչ ոք ինձ նկատողություն  չանի։
Բադեյան Աշոտ, 7-4 դասարան 


Комментариев нет:

Отправить комментарий