понедельник, 26 декабря 2022 г.

Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն


Յուրաքանրյուր ամիս ամփոփել և առանձին հաշվետվությամբ ներկայացրել եմ իրականացրած նախագծերի արդյունքները․ 
Ուսումնական նախագծեր
Ուսումնական շրջանի ընթացքում աշխատել ենք տարբեր նախագծերով՝ և՛ օրացուցային, և՛ մեր նախաձեռնությամբ։ 

Ամսագիր 
Շարունակել ենք ամսագրային աշխատանքը՝ զարգացնելով նախագիծը։ Յուրաքանչյուր ամիս հրապարակվել է 40-80 աշխատանք՝ թարգմանչական-ստեղծագործական բովանդակությամբ։ Ամսագրում նյութեր տեղադրելու, խմբագրելու աշխատանքով զբաղվել են սովորողները։ 

TV  նախագծեր
Ուսումնական շրջանը նորարար էր նաև TV նախագծերի ստեղծմամբ և զարգացմամբ։  Նախաձեռնող եղել են սովորողները, աշխատանքների բովանդակությունը բխել է մեր նախագծերից, և յուրաքանչյուր թողարկում առանձին քննարկվել և դիտարկվել է։ Այսպիսով՝ TV նախագծերը երեքն են՝

Ռադիո
Անի Մինասյանի նախաձեռնությամբ սկսեցինք ,,Հեքիաթասեր ռադիո,, թողարկել․ յուրաքանչյուր անգամ սովորողը ներկայացնում է որևէ հեքիաթ և առաջարկում ունկնդրել ամենափոքրերին։ 

Վերապատրաստումներ
Կազմել եմ ծրագիր և վարել եմ կրթահամալիր դիմած մասնագետների Բլոգային-նախագծային վերապատրաստումը դեկտեմբերի 20-23-ին։ 
Կազմել եմ երկօրյա սեմինարի ծրագիր՝ ,,Ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպման ուղեցույց,, , և վարել եմ հոկտեմբերյան մանկավարժական ճամբարի ընթացքում։ 

Ճամփորդություններ
 Ճամփորդությունները շատ չեն եղել, բայց նպատակաուղղված են եղել և ծրագրային։ 


Այլ աշխատանքներ 

,,Դպիր,, ամսագիր- հոդվածների խմբագրում 

Լուսաբանումներ և կլոր սեղաններ 
Ուսումնական առաջին շրջանը համարում եմ բեղուն և բազմաթիվ, բազմաբովանդակ նախագծերով լի։ Սիրով եմ աշխատել սովորողներիս հետ, կարծում եմ հետաքրքիր հասունության ենք հասել։ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий