вторник, 30 июля 2013 г.

Վեներա : 5 տարեկան

Ցերեկները ես նկարում եմ, իսկ գիշերը անհանգիստ երազ եմ տեսնում: Ես հաճախ եմ երազներ տեսնում: Երազումս տեսնում եմ, որ գլխիս մեջ կենդանի է նստած և նա ուզում է այնտեղից դուրս գալ: Դա ճագարիկ է, և նա  ներսից կրծում է իմ գանգը: Եվ նա անընդհատ կրկնում է միևնույն  արտահայտությունը Դու պետք է հիշես իմ մասին: Երբեմն ես արթնանում են սարսափելի գլխացավով: Այսօր գիշերը ցավն ավելի ուժեղ էր, քան ընդհանրապես: Ես վեր եմ կենում և գնում եմ մայրիկի ու հայրիկի մոտ: Նրանք քնած են: Նրանք ինչ իրավունք ունեն քնելու, եթե գլուխս  այսպես ցավում է: Ես մտածում եմ նրանք ինձ իսկականից չեն սիրում:

Ես նկարում եմ իմ ցավը և այն էակին, ով նստած է իմ մեջ ու ինձ մաշում է:
Վերբեր <<Հրեշտակների կայսրությունը>>
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий