четверг, 10 июля 2014 г.

Վեներա : Յոթ տարեկան

Հայելի: Նոր քթով ավելի գեղեցիկ եմ թվում: Ես աստղերի երեխաների համար նախատեսված դպրոց եմ գնում, որտեղ ուսուցումը կատարվում է դոկտոր  Հակինսի մեթոդով: Մեզ թույլ են տալիս անել ինչ ուզում ենք և երբ ուզում ենք, որպեսզի մեր ցանկությունները չճնշվեն: Ամենից հաճախ ես նկարում եմ փոքրիկ մարդու՝ բանտարկյալի:
-Ո՞վ է նա,-հարցնում է ուսուցչուհին,-քո հայրն է, քո մայրն է:
-Ո՛չ, նա ուրիշ է:
-Ո՞վ է ուրիշը, գեղեցիկ ասպե՞տը:
Ես հստակեցնում եմ:
-Ոչ, նա ուրիշ է, նա երբեմն երազումս է երևում:
-Լավ, այդ ուրիշն անուն ունի, նա գեղեցիկ ասպետն է,- ասում է ինձ ուսուցչուհին: -ես էլ էի նրան փնտրում, հետո գտա, երբ հանդիպեցի իմ ամուսնուն:

Ոչ ոք ինձ այդքան չի նայարդայնացնում, ինչքան այս մեծերը, ովքեր չեն լսում երեխաներին և պատկերացնում են, թե իրենք ամեն ինչ գիտեն: Ես գոռում եմ:
-Ոչ, ուրիշը ոչ մի գեղեցիկ ասպետ էլ չէ:
Նա բանտարկյալ է: Նա բանտարկված է և ուզում է դուրս գալ: Միայն ես կարող եմ նրան օգնել, բայց դրա համար ես պետք է հիշեմ:
-Ի՞նչ հիշես:
Ես չեմ կարող ժամանակ կորցնել, ես շրջվում եմ:
Անցած շաբաթ ինձ կանչել էին մի ամսագրից, որպեսզի լուսանկարեն: Մայրիկս ուր գնում է իր գործեով, ինձ գովազդում է: Ես, մի փունջ ծաղիկ ձեռքիս աթոռին նստած, տարբեր դիրքեր էի ընդունում երկու կամ երեք ժամ: Իմ կարծիքով դա օրացույցի համար էր: Մայրիկը կողքի սենյակում էր և խաղում էր այդ խաղը, որի ժամանակ պետք է ավելի ու ավելի մեծ թվեր ասես, և թվերն ավարտես դոլար բառով:
Մայրիկն ասաց, որ ես ինչ-որ կարևորն մեկն եմ դառնում: Նա ասաց, որ ես նոր Շիրլի Թեմպլն եմ: Չգիտեմ՝ ով է այդ աղջիկը: Երևի այդ ծերացող դերասանուհիներից մեկն է, որոնց միշտ հիշում է մայրիկը: Համենայն դեպս ինձ համար բոլորը, բացի Էլիզաբեթ Թեյլորից, թվում են սարսափելի:
Վերբեր <<Հրեշտակների կայսրությունը>>
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий