Լինում է, չի լինում, մի շահ է լինում: Մի անգամ այս շահը իր շքախմբով շրջելիս է լինում, տեսնում է ՝ մի ծերունի ձիթենի է տնկում: Նա մոտենում է ծերունուն ու զարմացած հարցնում.
-Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին: Հանգստանալուդ ժամանակը վաղուց հասել է, իսկ դու դեռ աշխատում ես: Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
-Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները: բայց էլի ապրելու հույս ունեմ մնիչև այն օրը, որ ծառն սկսի պտուղ տալ:
Շահին դուր է գալիս ծերունու պատասխանը, և նրան դրամով լի քսակ է տալիս:
-Ով մեծ շահ, ուշադրություն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
Այս կատակ ավելի է դուր գալիս շահին: Նա ծերունուն է տալիս երրորդ քսակն ու ասում իր ուղեկիցներին.
-Գնանք, բարեկա'մներ, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:
1. Բացատրիր տրված բառերը:
Շքախումբ, շահ, ամենակարող, ալևոր, տնկի, սնանկանալ:
2. Վերնագրիր պատմությունը:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
էլեն Երանոսյան 4-2 դասարան
ОтветитьУдалить1. Բացատրիր տրված բառերը:
Շքախումբ-թագավորի խումբ
Շահ-օգուտ
Ամենակարող-ամեն ինչ կարողացող
Ալևոր-ծեր, զառամյալ, մեծ
Տնկի-փոքրիկ ծառ
Սնանկանալ-աղքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Ծերունու տնկած ծառը:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Ծերունին բարի էր և աշխատասեր, իսկ շահը, անհասկացող էր, չէր գնահատում ուրիշի չարչարանքը:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Պետք է գնահատել ուրիշի աշխատանքը:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի՝ նա կուտի:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Գնանք, բարեկամներ, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:
1. Բացատրիր տրված բառերը:
УдалитьՇքախումբ, շահ, ամենակարող, ալևոր, տնկի, սնանկանալ:
Շքաղումբ-թափոր, շքագունդ
Շահ-1շահույթ, օգուտ,2թագավոր, կայսր
ամենակարող-ամենազոր, ամենակալ
տնկի-1ծառ, տունկ,2տնկանյութ, շիվ
սննկանալ-աղքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Կյանքն ու ծառի պտուղները
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Ծերունին իմաստուն, աշխատասեր, ազնիվ մարդ է, իսկ շահը հետաքրքրասեր է, առատաձեռն:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Պետք չէ որևէ բան անելիս մտածել սեփական օգուտի մասին: Ազնվությունդ, մեծահոգությունդ և աշխատասիրությունդ կարող է ակնթարթային օգուտ տալ:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի, նա կուտի:
Աշխատողը անոթի չի մնա:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
-Ով ալևոր, այդ ի նչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
Վիրաբ Հարութունյան 4-1 դասարան
ОтветитьУдалить1. Բացատրիր տրված բառերը:
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-թագարվորի խումբ շահ-թագավոր ամենակարող-ամեն ինչ իմանալ ալևոր-ծեր տնկի-ծառ սնանկանալ-աղքատանալ:
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Շահն և ծերունին:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Շահն ուներ հետաքրքիր բնավորություն, նա ջղայն էր և անհանգիստ: Ծերունին բարի էր:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Իմ կարծիքով այս առակի ասելիքը նա էր որ պետք է աշխատասեր լինել:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի նա կուտտի:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին
___________________________________________________________
1. Բացատրիր տրված բառերը:
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-թափոր,շքագունդ
Շահ-շահույթ, օգուտ
Ամենակարող-ամենազոր, ամեն բանի ընդունակ
Ալևոր-ծեր, ծերունի
Տնկի-նոր տնկած ծառ
Սնանկանալ- աղքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Իմաստուն ծերունին:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Ծերունին շատ իմաստուն էր,բարի և աշխատասեր,իսկ շահը անխելք էր և անբան:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Այս առակի ասելիքն այն է,որ պետք է աշխատասեր լինես:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի նա կուտի:
Անխիղճ մարդի հացը երկաթ կդառնա:
Աշխատանքը փոխ հաց է,ոնց անես ընենցել կուտես:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
Մանե Մանուկյան 4-1 դասարան
1. Բացատրիր տրված բառերը:
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-թափոր
Շահ-թագավոր
Ամենակարող-ամենազոր
ալևոր-զառամյալ
տնկի-շիվ
սնանկանալ-ախքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Ծերունին և տնկած ծառի պտուղները:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Ծերունին բարի էր, աշխատասեր, իսկ շահը անբան էր:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Այս առակի ասելիքը այն է, որ պետք է անբան չմնաս:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի նա կուտի:
Աշխատանքը փոխ հաց է,ոնց անես ընենցել կուտես:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
Մոնիկա Բաբայան 4-1 դասարան
ОтветитьУдалить1. Բացատրիր տրված բառերը:
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-թափոր
շահ-թաքավոր,օգուտ
ամենակարող-ամենազոր
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Իմաստուն ծերունին:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Շահը` բարի, խելացի,առատաձեռն:
Ծերունի` իմաստուն:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Որ իչքան էլ մեծանաս հույս ունես ապրելու:Հույսը մեռնում է վերջում:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի նա կուտտի:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
-Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
Արմեն Մանուկյան 4-1 դասարան:
Արուսյակ Ավետիսյան 4-2 դասարան
ОтветитьУдалить1. Բացատրիր տրված բառերը:
Շքախումբ-մարդկանց խումբ
շահ-օգուտ
ամենակարող-ամենինչ կարողացող
ալևոր-զառամյալ
տնկի-փոքրիկ ծառ
սնանկանալ-աղքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
<>
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Ալևորը բարի էր և աշխատասեր,իսկ շահը անբան էր:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով աշխատի, նա կուտի:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
-Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները:Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
-Գնանք, բարեկամներ, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:
1. Բացատրիր տրված բառերը:
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-թագավորին ուղեկցող
Շահ-թագավոր, կայսր, արքա
Ամենակարող-ամենինչ կարողացող
Ալևոր-ծեր
Տնկի-ծառ
Սնանկանալ-աղքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Թագավորն ու հնարամիտ ալևորը
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Ծերունին շատ հնարամիտ էր, իսկ թագավորը բարի էր:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Որ պետք է հնարամիտ լինել:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով ինչ անի, իրեն կանի:
Լավ բան անես, քեզ կանես, վատ բան անես, քեզ կանես:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
-Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ով մեծ շահ, ուշադրություն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
-Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
Աննա Իսախանյան 4-2 դասարան
1. Բացատրիր տրված բառերը:
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-թագավորին ուղեկցող
Շահ-թագավոր, կայսր, արքա
Ամենակարող-ամենինչ կարողացող
Ալևոր-ծեր
Տնկի-ծառ
Սնանկանալ-աղքատանալ
2. Վերնագրիր պատմությունը:
Թագավորն ու հնարամիտ ալևորը
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
Ծերունին շատ հնարամիտ էր, իսկ թագավորը բարի էր:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
Որ պետք է հնարամիտ լինել:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
Ով ինչ անի, իրեն կանի:
Լավ բան անես, քեզ կանես, վատ բան անես, քեզ կանես:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
-Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
-Ով մեծ շահ, ուշադրություն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
-Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
Աննա Իսախանյան 4-2 դասարան