04.12.2025
Աշխատանք դասարանում
Ընթերցել էսսեները, գնահատել։
Գնահատման ձև՝ Էսսե․ գնահատում ։
1. Կարդա՛ մտքերը՝ յուրաքանչյուրի դիմաց գրելով փա՞ստ է, թե՞ պնդում։
Հայոց գրերը ստեղծել է Մեսրոպ Մաշտոցը 405 թվականին։
Հայոց գրերի ստեղծումը նպաստեց հայ ազգային ինքնության և մշակույթի պահպանմանը։
Մուրացանը 19-րդ դարի հայ գրող է, ով իր ,,Առաքյալը,, վիպակում ցույց է տալիս գյուղի այնպիսի պատկեր, որը տարբերվում է գլխավոր հերոսի պատկերացումներից։
Ցանկացած մարդ, հանդիպելով իր սպասումները չարդարացնող իրադրության, պարտավոր է մտածել, որ ինքը ևս պատասխանատու է իրավիճակը փոխելու հարցում։
Գուրգեն Մահարին 20-րդ դարի հայ գրականության խոշոր դեմքերից է, ով իր ,,Էջմիածին,, ստեղծագործությունում պատմել է գաղթի և որբության մասին։
Ողբերգական իրադարձությունների հետևանքով ուժեղ անհատը ստեղծում է ապրելու իր բանաձևը։
Տարբեր ժամանակներում որբությունն ու գաղթն ունեն նույն դեմքը։
Հրանտ Մաթևոսյանը արձակագիր է, ով ,,Կանաչ դաշտը,, ստեղծագործության մեջ արտացոլել է գոյության կռիվը, նկարագրել մայրական սիրո դրսևորումը։
Մայրական սերը բնության ամենահզոր գործիքն է՝ կյանքի հավերժությունն ապահովող։
,,Նռնենիներ,, պատմվածքը գրել է Վ․ Սարոյանը։
Նռնենիների այգի տնկելը հայրենիքը վերագտնելու երազանքի խորհրդանիշն էր։
Արտաշես թագավորը իրականցրեց հողային բարեփոխումներ, որով տարանջատեց մասնավոր հողատիրությունը համայնքային հողերից։
Արտաշես Ա թագավորը բանիմաց տնտեսագետ էր։
2. Պնդում ձևակերպիր հետևյալ թեմաների շուրջ։
Ա․ Անգաղթ խալիֆան համանուն ստեղծագործության հերոսն է, ով կարևորոում է երաժշտությունը։
Բ․ Հետաքրքրասեր Բասեին սիրում էր տարբեր հարցեր տալ և քննել պատասխանները։
Գ․ ,,Մի հին չինական զրույց,, ստեղծագործության կայսրը հրամայեց սև գլխարկները փոխարինել սպիտակներով։
02.12.2025
Աշխատանք դասարանում
,,Հայկ և Բել,, առասպելի քննարկում։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Գրե՛ք էսսե։ Վերնագիր՝ Ազատության գաղափարը՝ որպես ազգային ինքնության պահպանման ուղենիշ տարբեր ժամանակաշրջաններում
Համադրելով գրականության և պատմության տեքստերը՝ մեկնաբանի՛ր ազատության գաղափարը` որպես ազգային ինքնության պահպանման ուղենիշ տարբեր ժամանակաշրջաններում։
Դո՛ւրս գրիր անհասկանալի բառերը և բացատրիր։
27.11.2025
Աշխատանք դասարանում և տանը
1. Կարդա՛ Միքայել Նալբանդյանի ,,Ազատություն,, բանաստեղծությունը։
2. Բացատրի՛ր բառերը՝ հաճեցավ, հողանյութ, պարգևել, նորանից, բազուկ, բերկրեցան, դավ։
3. Ներկայացրո՛ւ և բնութագրի՛ր բանաստեղծության քնարական հերոսին։
4. Ազատության գաղափարը 21-րդ դարում։ Արտահայտի՛ր մտքերդ։
1. Կարդա՛ ,,Հայկ և Բել,, առասպելը։
2. Բնութագրի՛ր Հայկին։
3. Համեմատի՛ր Հայկի և Բելի կերպարները՝ որպես ,,ազատության,, և ,,տիրապետության,, խորհրդանիշներ։
4. Ներկայացրո՛ւ այս առասպելի նշանակությունը՝ հայ իքնության ձևավորման գործընթացում՝ քո մեկնաբանություններով։
5. Պատկերացրո՛ւ առասպելում նշված ճակատամարտի մասնակից ես, գրի՛ր նամակ ճակատամարտից առաջ կամ հետո՝ ներկայացնելով քո մտորումները տեղի ունեցող իրադարձությունների վերաբերյալ։
Հատված պատմության դասագրքից՝ այստեղ։
Գրե՛ք էսսե։ Վերնագիր՝ Ազատության գաղափարը՝ որպես ազգային ինքնության պահպանման ուղենիշ տարբեր ժամանակաշրջաններում
Համադրելով գրականության և պատմության տեքստերը՝ մեկնաբանի՛ր ազատության գաղափարը` որպես ազգային ինքնության պահպանման ուղենիշ տարբեր ժամանակաշրջաններում։
25.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
20.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Կարդա՛ Իսահակյանի ,,Անհաղթ խալիֆան,, ստեղծագործությունը։
1. Ինչպե՞ս էր Խալիֆան վերաբերվում իշխանությանը։
2. Քո կարծիքով՝ ինչո՞ւ էր խալիֆան համոզված, որ երաժշտությունը պաշտպանում է իր պետությունը։
3. Ինչպե՞ս է արտացոլվում իրատեսությունն ու երազախաբությունը ստեղծագործության մեջ։
4.Կարելի՞ է խալիֆային համարել դրական կերպար, թե ոչ։ Ինչո՞ւ։
5. Կարծիք հայտնիր խալիֆայի այս հրամանի վերաբերյալ՝ -Թո՛ղ ապրի ամեն մարդ, ինչպես ուզում է, միայն թե թողնի, որ ուրիշն էլ ապրի։ Արդյո՞ք հնարավոր է խաղաղ համակեցություն։
6. Ըստ ձեզ՝ ո՞րն է հեղինակի ասելիքը։
7. Մեկնաբանե՛ք այս տողը՝ -Նվագեցե՛ք, մի՛ դադարեք. երբ դուք դադարեք, այն ժամանակ է, որ կնվաճվի իմ պետությունը…
8. Ըստ ստեղծագործության գրի՛ր էսսե վերնագրերից մեկով՝
- Երբ արվեստը դառնում է փախուստ,
- Հաղթանակի և պարտության սահմանները,
- Արվեստն ընդդեմ պատերազմի,
- Գեղեցկության պաշտպանմունքը՝ պետության կործանման պատճառ։
18.11.2025
Աշխատանք դասարանում և տանը
Կարդա՛ Իսահակյանի ,,Հավերժական սեր,, ստեղծագործությունը և պատասխանիր հարցերին։
1. Առանձնացրու, կարդա Թադմորի ապարանքի նկարագրությունը սկզբում եւ վերջում։ Մեկնաբանիր նկարագրությունների տարբերությունները (հեղինակի բանաստեղծական մտահղացումը)։
2. Բառարանից գտիր բամբիշ, մանկլավիկ, նաժիշտ, ձեղուն, սնդուս, թալկանալ, եբենոսյան, մուշկ, կնդրուկ բառերի բացատրությունը։
3. Ստեղծագործության վերաբերյալ գրի՛ր քո մտորումները։
4. Գրի՛ր էսսե կամ ստեղծագործական աշխատանք վերնագրերից մեկով՝
- Սիրո և սպասման փոխհարաբերությունը Իսահակայանի ,,Հավերժական սեր,, ստեղծագործությունում,
- Սիրո իդեալականացումը և իրականությունը,
- Սերը չի չափվում ժամանակով,
- Ի՞նչն է դարձնում զգացմունքը հավերժական՝ հիշողությո՞ւնը, երազա՞նքը, թե՞ հավատը զգացումիդ հանդեպ,
- Հավերժական սերը՝ իդեա՞լ, թե՞ իրական հոգեվիճակ։
11.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Ա․ Իսահակյան ,,Երկու արվեստագետ,,
1. Առանձնացրո՛ւ երկու արվեստագետների ստեղծագործությունների նկարագրությունը։
2. Դո՛ւրս գրիր երկու արվեստագետների մտքերը իրենց ստեղծագործությունների վերաբերյալ։ Մեկնաբանի՛ր դրանք։
3.Ինչո՞ւ երկրորդ քանդակագործը, տեսնելով ամբոխի հիացմունքը, ցանկացավ փշրել իր ստեղծագործությունը։ Ի՞նչ ներքին պայքար էր տեղի ունենում նրա մեջ։
4. Արդյոք առաջին քանդակագործը իրականում ավելի մոտ էր գեղեցկությանը, թե երկրորդը, որ տառապում էր գիշեր ու ցերեկ։ Իսկ ո՞րն է ավելի մոտ քո պատկերացրած արվեստագետին։
5.Ամբոխը երկրպագում է երկու արձաններին նույն կերպ. արդյոք դա նշանակում է, որ հրապարակի մարդիկ իսկապես հասկանում են գեղեցկությունը, թե պարզապես արձագանքում են երևույթին։
6.Երկրորդ քանդակագործի խոսքը՝ «նա կատարյալը չէ, նա ես չեմ» ինչպե՞ս ես մեկնաբանում։
7.Քո կարծիքով, կարողանո՞ւմ էր առաջին քանդակագործը իսկապես մեկ առ մի արտահայտել իր փափագած գեղեցկությունը, թե՞ նա պարզապես ավելի բավարարված էր։
8. Արդյոք այս միտքը համապատասխանում է ստեղծագործությանը՝ Արվեստի ընկալումը միշտ չէ, որ համընկնում է ստեղծողի ներքին ճշմարտության հետ։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդացե՛ք Վ․ Սիրադեղյանի ,,Ափսոս էր երեխան,, ստեղծագործությունը։
Առանձնացրե՛ք կարևոր միտք արտահայտող հատվածները և մեկնաբանե՛ք։
Ստեղծագործության վերաբերյալ գրե՛ք ձեր կարծիքը։
04.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Քննարկում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Իսահակյանի ,,Երջանկության իմաստը,, ստեղծագործությունը։
Գրի՛ր շարադրություն վերնագրերից մեկով՝
- Երջանկության փնտրտուքը և մարդկային մոլորությունը,
- Երջանկության իմաստը,
- Երջանկությունը՝ որպես անհասանելի իդեալ,
- Երջանկության որոնման սահմանները,
- Ի՞նչն է ինձ երջանիկ դարձնում ։
30. 10.2025
Աշխատանք դասարանում
,,Վերջին տերևը,, ստեղծագործության քննարկում։
1. Մեկնաբանի՛ր կայսեր զգացմունքները գլխարկների պատմությունից առաջ և հետո։
2. Ստեղծված իրավիճակը շտկելու առաջարկներ գրի՛ր։
3. Գրի՛ր քո կարծիքը կայսեր որոշման վերաբերյալ։
4. Ինչպե՞ս անել, որ լավ գործը վատի չվերածվի։
5. Գրե՛ք էսսե՝ հիմք ունենալով այս ստեղծագործությունը։
Վերնագրեր՝
- Երբ օրենքը կորցնում է իր մարդասիրական իմաստը,
- Մարդասիրությունը կարող է վերածվել բռնության,
- Իշխանական ցանկությունը և դրա ազդեցությունը ժողովրդի կյանքում,
- Իշխանությունը և մարդը
28.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Արձակուրդային նախագծի արդյունքների բանավոր ներկայացում։
Ընթերցել ամսագրային նյութերը, դուր եկած նյութերի տակ գրել կարծիք։
20-26.10.2025
16.10.2025
Աշխատանք դասարանում
14.10.2025
Աշխատանք դասարանում
2.Ինչի՞ն է մարդ սովորաբար հավատում։
3.Արդյունավետ մտածելը ո՞րն է։
4.Ինչո՞ւ է հեղինակը որպես քննադատական մտածողության կրող երեխայի կերպար ստեղծել։
5.Գտիր քո առօրյա կյանքում 1-2 համոզմունք, որ հիմնված չէ արդյունավետ մտածողության վրա։
09.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Արթուր Շոպենհաուեր
Ամեն մարդ իր կյանքի ուղին ունի։ Մի պահ պատկերացրեք, թե հայտնվել եք բոքսի չեմպիոնի հետ նույն ռինգում։ Եվ նա ուրախ նախավարժանք է անում, որ ձեր դեմքը արյունաշաղախ անի։ Հաճելի՞ զգացողություն է։ Բայց չէ՞ որ շատ մարդ կա, որ երազում է նման հանդիպման մասին։
Այն, ինչ մեկի համար սարսափելի է ու մղձավանջ, ուրիշի համար ողջ կյանքի երազանքն է։ Դրա համար հարկ չկա ուրիշներին աչք տալու. ձեր ճանապարհը փնտրեք, ձեր ուղին։ Ի՞նչ շահ կա ուրիշի կյանքը քննարկելուց։ Որքա՛ն ավելի հաճելի է սեփականն ապրելը։ Հիշեք ձեր երազանքներն ու ցանկությունները, ձգտեք դրանց։ Ձեզ թույլ տվեք մի լավ երազել առանց սահմանափակումների։ Չէ՞ որ ձեր բանականության համար սահման չկա։ Այն, ինչ կարող եք մանրամասն պատկերացնել, կարող եք և ստանալ։ Բայց նորից դեպի դատարկ երազանքները փախչելու և կյանքից փախչելու վտանգ կա, դրա համար էլ վերադարձեք կյանքի այն պահը, որտեղ հիմա եք։
Որպես սկիզբ՝ ընկղմվեք մարմնի զգացողության մեջ։ Մարմինը միշտ ապրում է ներկայով և երբեք չի ստում։ Ինչ ձեզ հետ կատարվում է, նստվածք է տալիս ձեր մարմնում։ Մարմնում են վիրավորանքները, վախերը, չիրականացած ցանկությունները, ուրիշների և սեփական արգելքները ձեր նկատմամբ։ Ձեր մարմինը ծալծլված է, և մի հույս ունի. որ տերը կդադարի ուրիշներին հետևելուց ու կվերադառնա սեփական մարմնի մեջ։
Այդ ժամանակ, հնարավոր է, երջանիկ լինի։ Մարմինը ձեզ կնվիրի պահի հրաշալիության բոլոր նույն զգացողությունները, որ դուք ապարդյուն փորձում էիք գտնել ուրիշի կյանքում։
Ամեն նոր զգացողության մեջ սուզվեք, ինչպես շոգին կսուզվեիք ալիքի մեջ։ Թող ձեզ գլխովին ծածկեն զգացողությունները։ Փախչելու տեղ չկա, շտապելու տեղ չկա։ Երբեք չի կարող ԱՅՆՏԵՂ ավելի լավ լինել, քան ԱՅՍՏԵՂ է։
Այն, ինչ ձեր շրջապատում է, հենց ձեր կյանքն է։ Մի՛ փորձեք ձևացնել, թե ձեզ դա էնքան էլ պետք չի։ Հենց ունեցած ամեն ինչ կորցնելու վտանգ է լինում, միանգամից հիշում եք կյանքի արժեքի մասին։ Բայց ի՞նչն է խանգարում ամեն ակնթարթ զգալու պահի արժեքը։
Երջանկություն եք ուզում՝ ավելի խորը ընկղմվեք կյանքի մեջ։
Հնարավոր է երջանիկ լինել, եթե…..
Խորությամբ ապրելուն հնարավոր է հասնել միայն այն պահին, երբ…..
Ավելի հաճելի է սեփական կյանքը, քան ….
Եթե ձեր մարմինը դադարի ուրիշներին հետևելուց ու վերադառնա սեփական մարմնի մեջ, այն ժամանակ ….
07.10.2025
Աշխատանք դասարանում
,,Ծեծենք աղքատներին,, ստեղծագործության քննարկում։
Մի՛ նեղացրեք մարդուն
Հեղինակ՝ Լեոնիդ Ենգիբարյան
02.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Մի՛ նեղացրեք մարդուն
Հեղինակ՝ Լեոնիդ Ենգիբարյան
Բանաստեղծություններ՝
30.09.2025
Աշխատանք դասարանում
,,Մտածումի շիթեր,, ստեղծագործության քննարկում։
Էսսեների ներկայացում և քննարկում։
25.09.2025
Աշխատանք դասարանում և տանը
- Բնության նկարագրությունները Սահյանի պոեզիայում,
- Գրականության դերը մարդու ձևավորման և ինքնաճանաչման գործընթացում,
- Սերը՝ որպես ստեղծագործական ուժ /գրականության մեջ/,
- Բարին և չարը հայկական հեքիաթներում,
- Բարությունը և մարդասիրությունը Սարոյանի ստեղծագործություններում։
23.09.2025
Աշխատանք դասարանում
Վահան Թոթովենց ,,Մտածումի շիթեր,,․ կարդա՛ և պատասխանի՛ր հարցերին ։
18.09.2025
Աշխատանք դասարանում
— Ես այս ամենը ինքնին շնորհ եմ համարում: Չէ՞ որ երբ դու ինձ տնկեցիր, դու ուզում էիր, որ ես ուրախություն պարգևեմ քեզ: Եթե դու կաղնի, խաղող կամ վարդ ուզեիր, դու հենց դրանցից էլ կտնկեիր: Այդ պատճառով էլ ես մտածում եմ, որ ես չեմ կարող լինել այլ բան, բացի նրանից, ինչ որ եմ: Եվ ես աշխատում եմ զարգացնել իմ ունեցած լավագույն որակները:
Դու ես Ընտրյալը, ոչ թե Բուդդան, Քրիստոսը կամ Կրիշնան:Նրանք իրենց գործն արեցին: Նրանք իրենց ներդրումն ունեցան Գոյի մեջ: Հիմա Դու այստեղ ես, որպեսզի բերես քո ավանդը: Նայիր ինքդ քեզ: Դու կարող ես լինել միայն այն, ինչ որ ես… հնարավոր չէ, որ դու ուրիշ մեկը դառնաս: Դու կարող ես կամ ուրախանալ և ծաղկել, կամ թոշնել՝ չընդունելով քեզ այնպիսին, ինչպիսին կաս:
«Դու ես Ընտրյալը, ոչ թե Բուդդան, Քրիստոսը կամ Կրիշնան…»:
17.09.2025
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
- Բնության նկարագրությունները Սահյանի պոեզիայում,
- Գրականության դերը մարդու ձևավորման և ինքնաճանաչման գործընթացում,
- Սերը՝ որպես ստեղծագործական ուժ /գրականության մեջ/,
- Բարին և չարը հայկական հեքիաթներում,
- Բարությունը և մարդասիրությունը Սարոյանի ստեղծագործություններում։
11.09.2025
Աշխատանք դասարանում
- Մուտք/նախաբան ․ Ներկայացրե՛ք ինչի մասին է ձեր էսսեն, ինչի մասին եք պատրաստվում գրել։
- Հիմնական մաս․ Ներկայացվող թեմայի նկարագրություն՝ վերլուծելով , փաստարկների, օրինակների, մեջբերումների միջոցով, սեփական դատողությունները արտահայտելով, թեմայի արդիականության, ճշմարտացիության ներկայացում։
- Եզրակացություն։ Ամբողջացնել ասելիքը՝ ամփոփելով։
- Բնության նկարագրությունները Սահյանի պոեզիայում,
- Գրականության դերը մարդու ձևավորման և ինքնաճանաչման գործընթացում,
- Սերը՝ որպես ստեղծագործական ուժ /գրականության մեջ/,
- Բարին և չարը հայկական հեքիաթներում,
- Բարությունը և մարդասիրությունը Սարոյանի ստեղծագործություններում։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
09.09.2025
Աշխատանք դասարանում
Շունն ու սրվակը
Իմ սիրելի շուն, բարի շուն, իմ սիրելի շնիկ, մոտ եկ, հոտ քաշիր այս անուշահոտ ջրից, որը քաղաքիս ամենապատվական պարֆյումերից եմ գնել: Եվ շունը պոչը թափ տալով, որ, ըստ իս, այդ թշվառ արարածների ծիծաղի կամ ժպիտի նշանն է, մոտեցավ ու իր խոնավ դունչը հետաքրքրությամբ հպեց սրվակի բերանին, ապա հանկարծ ահով ետ-ետ քաշվեց ու սկսեց վրաս հաչել, ասես թե կշտամբելիս լիներ ինձ: Ա~հ, թշվառ շուն, եթե ես ձեզ մի կույտ աղբ առաջարկեի, դուք հաճույքով պիտի հոտոտեիք այն, անգամ գուցե խժռեիք այն: Այդպես է, իմ տխուր կյանքի անարժան ուղեկից, դուք նման եք հասարակության, որին չպետք է բնավ նուրբ անուշահոտություն առաջարկել (դա նրան նեղացնում է),այլ պետք է տալ լոկ խնամքով հավաքած աղտեղություններ:
Հեղինակ՝ Գիյոմ Ապոլիներ
1. Բացատրի՛ր բառերը՝ ամենապատվական, պարֆյումեր, սրվակ, կշտամբել, բնավ։
2. Ի՞նչի հետ է համեմատում շան արձագանքը։
3. Ո՞ր հատվածում է արտահայտված ստեղծագործության ասելիքը։
4. Ո՞րն է ստղծագործության ասելիքը, ներկայացրո՛ւ և շարադրի՛ր քո կարծիքը գաղափարի վերաբերյալ։
5. Ի՞նչ նկատի ունի հեղինակը, երբ ասում է ,,խնամքով հավաքված աղտեղություն,, ։ Ինչպես ես հասկանում ,,աղտեղություն,, բառը։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Վ․ Սարոյանի ,,Հանճարը,, ստեղծագործությունը և գրավոր պատասխանի՛ր հարցերին։

Комментариев нет:
Отправить комментарий