четверг, 30 декабря 2021 г.
понедельник, 27 декабря 2021 г.
Նախագծերով ուսուցում
Մեկօրյա ճամփորդություններ
- Ձմեռն Ապարանում
- Արագածոտնը այլ տեսանկյունից. Կաթնաղբյուր
- Պեղումներ Մեծամորում
- Այցելություն Անտարես
- Քայլարշավ Ապարանի ջրամբարում
- Անկախության տոնը Թեժայռուքի բարձունքին
- Կոմիտասյան օրերի ամփոփում Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում
- Կոնդ
- Մեծամոր պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանում
- Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանում
воскресенье, 26 декабря 2021 г.
Անհատական աշխատաժամանակ. դեկտեմբերի 27-30
Դեկտեմբերի 27
- Ուսումնական առաջին շրջանի հաշվետվության պատրաստում,
- Ձմեռ պապի գրասենյակի աշխատանք, հայտերի դիտարկում,
- Հունվարյան ճամբարի նախագծերի ամբողջացում:
- Ձմեռ պապի գրասենյակի աշխատանք, հայտերի դիտարկում
- Տարվա կտրվածքով հետաքրքիր նախագծերի առանձնացում, հաշվետվությունների հավաքում,
- Նամակագրություն սովորողների հետ,
- Ուսումնական ձմեռ նախագծերի պատրաստում, ուղարկում սովորողներին
вторник, 21 декабря 2021 г.
Ուսումնական երկրորդ շրջանի անհատական աշխատաժամանակ
Երկուշաբթի
Հունվարյան ճամբար
Ճամբարային նախագծեր
- Խաղում ենք. թատերական նախագիծ
- Ընթերցումներ
- Հանդիպումներ մասնագետների հետ
понедельник, 20 декабря 2021 г.
Ամսագրային գործունեություն. ընդհանուր դրույթներ / նախագիծ
Ամսագրի արտաքին տեսքը
·
Լինի ընթեռնելի, հստակ ներկայացված բաժիններով, ունենա
պահոց,
·
Արտաքին դիզայնը չխանգարի նյութերի ընթերցմանը,
·
Ունենա լոգո, անվանում,
·
Գլխագրում նշված լինի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր,
·
Գլխավոր էջում «Ամսագրի
մասին» հատված լինի, որտեղ նշված լինեն տեղեկություններ ամսագրի գործունեության,
առանձնահատկությունների մասին,
·
Հետադարձ կապի համար տվյալներ լինեն,
· Ամսագրում տեսանելի լինի դիտումներ քանակը:
воскресенье, 19 декабря 2021 г.
Նախատոնական նախագծային փաթեթ
Ժամանակահատվածը՝ դեկտեմբերի 20-24
суббота, 18 декабря 2021 г.
Մեծամոր պատմահանգիտական արգելոց-թանգարանում
Վաղ բրոնզեդարից մինչև ուշ միջնադար նախամարդկանց գործունեությանը, աշխատանքային գործիքներին, օգտագործած խեցեղենին, կրած զարդերին ծանոթանալու, ճանաչելու համար այցելեցինք ,,Մեծամոր,, պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան:
Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանում
Մի խումբ վեցերորդ դասարանցիներ հետ այցելեցինք «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան, որտեղ մեզ սպասում էր ուրարտագետ ճարտարապետ-վերակազմող Ռուբեն Սարգսյանը:Իրենց տպավորությունների մասին պատմում են վեցերորդ դասարանցիները:
Արեգ Հարությւոնյան, 6-րդ դասարան
среда, 15 декабря 2021 г.
воскресенье, 12 декабря 2021 г.
Ուսումնական ձմեռ - նախագիծ
Նախագծի իրականացան ժամանակահատվածը՝ դեկտեբերի 30- հունվարի 7
- Դանիել Քիզ ,,Ծաղիկներ Էլջերնոնի համար,,
- Սթիվեն Քինգ
- Արթուր Կոնան -Դոյլ ,,Կորուսյալ աշխարհ,, , Շերլոք Հոմսի մասին գրքերը
- Հարուկի Մուրակամի ,,Լռություն,,
- Ժյուլ Վեռն ,,Ուղևորություն դեպի երկրի կենտրոնը,,
- Ագաթա Քրիստի ,,Արևելյան ճեպընթաց,,
Դեկտեմբերյան նախագծային շաբաթ
Ժամանակահատվածը՝ դեկտեմբերի 27-30
- Անհատական նախագծերով արված աշխատանքների փաթեթների, էլ. գրքերի, թարգմանական աշխատանքների ամփոփում-հավաքում, ներկայացում կայքում: Որոշ փաթեթներ կտրամադրվեն գրադարանին:
- ,,Ուրբաթյան ընթերցումներ,, նախագծի ամփոփում նախընտրած գրքի վերաբերյալ ամփոփ տեսանյութի տեսքով: Պատրաստի տեսանյութերը կհրապարակվեն կայքում:
понедельник, 6 декабря 2021 г.
Ամբողջ ամառը մեկ օրում
— Պատրա՞ստ եք:
” Այո՜:
” Հիմա՞:
” Շուտով:
” Իսկ գիտնականները ճի՞շտ են ասում: Այսօր է լինելու, չէ՞:
” Նայի՛ր, էլի: Կտեսնես:
Իրար խառնված, իրար սեղմված՝ ասես վարդերն ու խոտերը այգում, երեխաները մի մարդու նման հայացքներն ուղղել էին դուրս՝ փնտրելով ամպերի հետևում թաքնված արևը:
Անձրև էր գալիս:
вторник, 30 ноября 2021 г.
Ժամանակակից գրականություն
Ոչինչ տեղում կանգնած չի մնում. առավել ևս գրականությունը զարգացում է ապրում մեծ թափով: Այսօրվա տեխնոլոգիական զարգացումները թույլ են տալիս աշխարհի մի ծայրից մյուս ծայրում ապրող, ստեղծագործող ժամանակակից գրողների ստեղծագործություններին ծանոթանալ , ընթերցել հեռավորության վրա, դառնալ հայտնի բլոգերների հետևորդ, նամակագրական կապ ունենալ, հետևել ֆյսբուքյան, ինստագրամյան էջերին: Այլևս պարտադիր չէ սպասել սիրելի ստեղծագործողիդ գիրքը թարգմանվի կամ տպագրվի Հայաստանում:
понедельник, 29 ноября 2021 г.
Գորտը
Ես նստած եմ հին լճակի մոտ, որ լեցուն է գորտերով: Լճակի եզրերին խիտ աճել են որձախոտն ու շաքարեղեգը: Ափին՝ շաքարեղեգի և որձախոտի վրա հակված, քամու տակ հաճելի շրշում են բարձրիկ ուռիները: Իսկ դրանց գլխավերևում` ամառային կապույտ երկինքն է, և այնտեղ շողշողում են, հանց ապակու բեկորներ, ժանյակավոր ամպերը: Եվ այդ ամենի արտացոլանքը լճակում շատ ավելի գեղեցիկ տեսք ունի, քան իրականության մեջ: Լճակում ապրող գորտերը ողջ օրն անձանձիր կռկռում են` կըռ, կըռ: Բայց իրականում գորտերի միջև կատաղի վեճեր են տեղի ունենում: Սխալ կլիներ պնդելը, թե գորտերը խոսում էին միայն Եզովպոսի ժամանակներում: Գորտերից մեկը շաքարեղեգի տերևներից մեկի վրա տեղավորված և իրեն համալսարանական պրոֆեսոր երևակայելով՝ հայտարարեց.
,,Հանրակրթության մասին,, օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ - դիտարկումներ
Որոշ դիտարկումներ ,,Հանրակրթության մասին,, օրենքում փոփոխությունների և լրացումների վերաբերյալ
- Դպրոցը կունենա երկու ղեկավար
Դեկտեմբերյան նախագծեր
- Պատուհան - թարգմանչական նախագիծ
- Սովորողների նախաձեռնությամբ նախագծերի ամփոփում
- Ուրբաթյան ընթերցումներ - ամփոփիչ տեսանյութերի պատրաստում
- Ամանորյա ընթերցումներ
- Արևմտահայերեն ընթերցումներ
- Պատմության թանգարան - հնագույն իրերի հետքերով
- Ապարանն այլ հայացքից
вторник, 23 ноября 2021 г.
Գիշերային հանդիպում / Ռեյ Բրեդբերի
Կապույտ լեռներին չհասած, ճանապարհին Թոմաս Գոմեսը կանգ առավ բենզինի մենավոր լցակայանի մոտ։
― Մենակությունից չե՞ս նեղվում, հայրիկ,– հարցրեց Թոմասը։
Ծերուկը փալասով մաքրեց փոքրիկ բեռնատարի հողմնապակին։
― Առանձնապես չէ։
― Իսկ ինչպե՞ս է, Մարսը դո՞ւր է գալիս։
понедельник, 22 ноября 2021 г.
суббота, 20 ноября 2021 г.
Բացահայտելով Տավուշը. հայրենագիտական եռօրյա ճամփորդություն
Ճամփորդության օրերը՝ նոյեմբերի 26-28
вторник, 16 ноября 2021 г.
Եթե
Եթե կարողանաս գլուխդ պահել, երբ շուրջդ ամենքը
Կորցնում են իրենցը և մեղավորը քեզ են համարում,
Եթե կարողանաս վստահել ինքդ քեզ, երբ բոլորը կասկածում են քեզ,
Բայց հաշվի առնել նրանց կասկածանքը նույնպես,
Եթե կարողանաս սպասել և չհոգնել սպասելուց,
Կամ էլ խաբված լինելով՝ խաբեությունը արհեստդ չկարգել,
Կամ էլ սիրված չլինելով՝ հագուրդ չտալ ատելությանը,
Եվ, այդուհանդերձ, չափազանց լավի կեցվածք չընդունել
Եվ ոչ էլ խոսել չափազանց իմաստուն։
среда, 3 ноября 2021 г.
Թաթարստանի Ինոպոլիսի դպրոցի ուսուցիչների խումբը կրթահամալիրում է
Հեղինակային կրթական ծրագիրը՝ որպես այլընտրանքային, տարբերվող կրթական ծրագիր, հետաքրքիր է նաև հայաստանյան իրականությունից դուրս:
понедельник, 1 ноября 2021 г.
Նոյեմբերի 1-5-ի նախագծերի արդյունքներ
- Սովորել ապրել - Լևոն Ավետիսյան
- Ստեղծագործական աշխատանքներ- Մարի Անանյան
- Այն, ինչ սիրտս է ուզում - Ալեքս Գևորգյան
- Լավ է, երբ մենակ չես - Մելանյա Քեքեջյան
воскресенье, 31 октября 2021 г.
Անհատական աշխատաժամանակ. 01-05.11.2021
01.11.2021
Հեռավար ուսուցման նախագծեր. 8-րդ դասարան
01-05.11.2021
- Մտքերս
- Փնտրում եմ
- Սովորել ապրել
- Այն, ինչ սիրտս է ուզում
- Պատմելու բան կունենամ
- Սեփական մտքերից հեռու...
- Լավ է, երբ մենակ չես
- Առաջարկեք ձեր վերնագիրը:
Հեռավար ուսուցման նախագծեր. 7-րդ դասարան
01-05.11.2021
- Մտքերս
- Փնտրում եմ
- Սովորել ապրել
- Այն, ինչ սիրտս է ուզում
- Պատմելու բան կունենամ
- Սեփական մտքերից հեռու...
- Լավ է, երբ մենակ չես
- Առաջարկեք ձեր վերնագիրը:
суббота, 30 октября 2021 г.
Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
Հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում իրականացրած ուսումնական նախագծերի արդյունքները.
- Ձոն ուսուցչին
- Կարդում ենք Կոմիտաս
- Ուսումնական աշուն- արձակուրդային նախագիծ
четверг, 28 октября 2021 г.
Մանկավարժական ճամբար. օր չորրորդ
Միջին դպրոցում շարունակվում է աշխատանքային եռուզեռը: Չնայած արձակուրդ է, սակայն մի խումբ սովորողներ վաղ առավոտից դպրոցում են՝ մաքրեցին բակը, ջրեցին միջանցքների, Մարմարյա սրահի բույսերը, դասավորեցին սենյակների գույքը: Բացի այս ամենօրյա աշխատանքները՝ Միջին դպրոցի աշխատանքային ջոկատը արձակուրդի ընթացքում կենտրոնացած է անհատական պահարանների վերանորոգման, մաքրման և ներկման աշխատանքների վրա. հեշտ գործ չէ:
среда, 27 октября 2021 г.
Կոմիտասյան օրերի ամփոփում Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում
Գրեթե երկու շաբաթ է կարդում և քննարկում ենք Կոմիտաս` այս անգամ փորձելով այլ հայացքով նայել արդեն ծանոթ հեղինակին:
понедельник, 25 октября 2021 г.
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր
- Տավուշ աշխարհը. Հարիսայի ծեսը Իջևանում. եռօրյա հայրենագիտական ճամփորդություն
- Հին ու նոր քաղաքների խաչմերուկում. Էջմիածին-Վաղարշապատ
- Պատուհան- թարգմանչական նախագիծ
- Ուրբաթյան ընթերցումներ
- Սովորողների անհատական նախագծեր
воскресенье, 24 октября 2021 г.
Հանդիպում Ալեքսան Հակոբյանի հետ
Չնայած օրը շաբաթ էր, սակայն մի խումբ սովորողների հետ քաղաքային տրանսպորտով ուղևորվեցինք Երևանի ամենահետաքրքիր թաղամասերից մեկը՝ Կոնդ: Ասեմ, որ քաղաքային տրանսպորտով երթևեկելն էլ իր յուրահատկությունն ունի:
Անհատական աշխատաժամանակ- 25-29.10.2021
Մանկավարժական ճամբար
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- Մանկավարժական հավաք
- Աշխատանք բակում
- Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ այցելության նախապատրաստական աշխատանքներ
- Ընդմիջում
- Նոյեմբերի նախագծերի պատրաստում
четверг, 21 октября 2021 г.
Ուսումնական աշուն. նախագիծ
Հոկտեմբերի 25-29
- Ընթերցանություն
Մանկավարժական ճամբար. հոկտեմբերի 25-29
Առցանց աշխատանք
- Նոյեմբեր ամսվա նախագծերի կազմում
- Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հրապարակում
- ,,Սեբաստացու օրեր,, նախագծի պատրաստում
- ,,Ուսումնական աշուն,, նախագիծ, սովորողների հետ նամակագրություն
- Հոդվածի պատրաստում
- Աշխատանք ամսագրերի վրա
- Հոկտեմբերի 25-ին՝ 11:00-13:00, դասասենյակի մաքրություն, աշխատանք բակում:
- Լրացուցիչ կրթության պարապմունք
среда, 20 октября 2021 г.
Կարդում ենք Կոմիտաս
- Աշուն. կարդում է Յանա Սուքիասյանը
- Ճանապարհ. կարդում է Նարե Հովսեփյանը
- Երկնի կայծեր. կարդում է Նարե Հովսեփյանը
- Աշուն- գիշեր. կարդում է Հրաչյա Աղեկյանը
- Ես սիրեցի անփուշ վարդ. կարդում է Հովհաննես Գալիկյանը
- Մենավոր. կարդում է Արսեն Գևորգյանը
- Իմ երազում. կարդում է Մանե Հովսեփյանը
- Աշուն. կարդում է Դավիթ Մախասյանը
- Աշուն օր. կարդում է Մոնիկա Պողոսյանը
вторник, 19 октября 2021 г.
Աշնանային Արատես. եռօրյա հայրենագիտակա ճամբարի ամփոփում
Արատեսյան տպավորիչ ճամփորդություններին ավելացավ ևս մեկ: Հերթական ուրբաթն է, մեր ուրախ խումբը 13:00-ին ճանապարհ ընկավ Մայր դպրոցից:
понедельник, 18 октября 2021 г.
Կոմիտաս. բանաստեղծություններ
Միասնական ընթերցանության համար նախատեսված բանաստեղծություններ:
Ճանապարհ
Բարակ ուղին սողալով,
Ոտի տակին դողալով,
Ճամփի ծայրին բուսել է
Կյանքի ծառը շողալով։
Ի՜նչ լայն սիրտ է, որ ունի
Այս ճանապարհն Անհունի․․․
Մարդու, բույսի, գազանի
Եվ թևավոր թռչունի։
вторник, 12 октября 2021 г.
понедельник, 11 октября 2021 г.
Վերապատրաստման հաշվետվություն
Տաթևիկ Աբրահամյան
- Տեղեկատվական և հաղորդակացական տեխնոլոգիաների կիրառումն ուսումնական գործընթացում
- Հանրակրթական բնագավառի օրենսդրություն
- Մասնագիտական զարգացում. ընդհանուր բաղադրիչ
- Մասնագիտական զարգացում. առարկայական բաղադրիչ
- ՏՀՏ վերապատրաստման շնորհիվ նորից անդրադարձա կիբերանվտանգությանը, որը կարծում եմ մեր օրերում առաջնային նշանակություն ունի:
- ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթացների շնորհիվ սովորեցի մի շարք մոնտաժային ծրագրեր, որոնք օնլայն խմբագրման համար են. միշտ կա համակարգչի ծանրաբեռնվածության խնդիր, իսկ այս պարագայում խնդիր չի լինում:
- Հանրակրթական բանագավառի օրենսդրության գործնական աշխատանքների շնորհիվ ծանոթացա մի շարք փաստաթղթերի հետ, որոնց մանակավարժությամբ զբաղվող մարդը պետք է ծանոթ լինի: Միշտ խուսափել եմ օրենսդարական փաստաթղթերից, այնինչ կարծես ամեն ինչ այդքան էլ սարսափելի չէ:
- Մասնագիտական զարգացման դասընթացը հնարավորություն տվեց վերանայել, այլ հայացքով նայել հեղինակային կրթական ծրագրի բաղադրիչներին, առանձնահատկություններին, նաև անդրադառնալ այդ ուղղությամբ սեփական գործունեությանը:
- Մասնագիտական զարգացման դասընթացների շնորհիվ կարդացի բազում հոդվածներ՝ գրված գործընկերներիս կողմից, ինչքան էլ ,,Դպիր,,- ին ուշադիր հետևում եմ, մի քանիսը վրիպել էի. նաև գրախոսելը այդ հոդվածներին այլ տեսանկյունից նայելու տարբերակ էր:
- Բոլոր առաջադրանքները ստեղծգործական-վերլուծական էին և շատ հետաքրքիր:
- Շնորհակալ եմ արդյունավետ աշխատանքի համար:
воскресенье, 10 октября 2021 г.
Ստուգատես. թեմա 8
1. Կարդալ հոդվածը, քննարկել :
суббота, 9 октября 2021 г.
Ուսումնական ճամփորդություն. թեմա 6
1. Կարդալ, բլոգում գրավոր գրախոսել նյութը:
Ներառական կրթություն հատուկ կարիքով սովորողի հետ. թեմա 5
1. Գրավոր գրախոսել կարգը, դիտարկումներ, առաջարկներ անել