четверг, 31 октября 2019 г.

Մանկավարժական ճամբարի չորրորդ օրը

Մանկավարժական ճամբարի չորրորդ օրը սկսեցինք առավոտյան ընդհանուր պարապմունքով։ Մեզ էին միացել ,,Մուտք,, ճաբարի մասնակից դասավանդողները։ Ծրագրում հիմնականում պարեր էին, վերհիշեցինք անցած պարերը, սովորեցինք նոր շարժումներ։ Այնուհետև անցանք միջավայրի բարեկարգման, խնամքի աշխատանքներին։ Մի խումբ դպրոցի մուտքի վարդերի պուրակն էր խնամում, մաքրում, քաղհանում, միացան նաև սովորողներ։ Դասավանդողների մեկ այլ խումբ ջերմոցն էր կարգի բերում, մաքրում, մյուսները՝ դասասենյակները։  Իսկ ընկեր Գառնիկն ամենաբարդ գործն էր անում՝ ներկում էր անիմացիայի լաբորատորիայի պատերը։

вторник, 29 октября 2019 г.

Ընդհանուր պարապմունք Ստեփանակերտի թիվ 8 դպրոցի սովորողների հետ

Կրթահամալիրը հյուրընկալել է Ստեփանակերտի թիվ 8 դպրոցի երեսուն հոգիանոց խումբը: Որոշեցինք օրը սկսել միասնական ընդհանուր պարապմունքով՝ Արևմտյան դպրոցում:
Արցախցի սովորողների համար անսովոր էր ընդհանուր պարապմունքի կազմակերպումը, սակայն բոլորն էլ ընդգրկվեցին,  համաչափ շարժվում էին,  արագ կողմնորշվեցին և սկսեցին պարել, երգել, ընթերցել:  
Ընդհանուր պարապմունքից հատվածներ կարող եք դիտել տեսանյութում. 

Հայրենագիտական ճամփորդություն. Գառնի-Հավուց թառ

Ճամփորդության օրը՝  նոյեմբերի 9
Մասնակիցներ՝ 6-8-րդ դասարաններ
Երթուղին՝ Երևան-Չարենցի կամար-Գառնի-Հավուց թառ։
Ճամփորդության մեկնարկ՝ 09:00, Մայր դպրոց, կայանատեղի, ավարտ՝ 17:00, Մայր դպրոցի կայանատեղի:
Պատասխանատուներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան, Հաամիկ Գրիգորյան

Նպատակը՝

  • աշնանային քայլարշավ
  • աշունը՝ Գառնիում
  • Էքսպեդիցոն՝ Խոսրովի անտառում հետագա ճամփորդության պլանավորում, տարածքի ուսումնասիրում
  • Գետը համայնքում.Ազատ գետ
  • Աշնանային ընթերցումներ
  • Էկոլոգիական աշխատանքի իրականացում
  • Կրթական փոխանակումներ
,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիր- Չարենցի կամար/25.3կմ, 38 րոպե/,-Գառնիի տաճար/38.6կմ, 1ժամ/,-Հավուց Թառ/42.7կմ,1ժ.12ր/
Ոտքով Գառնիից Հավուց Թառ -5.2կմ, 1ժ,30րոպե
Համագործակցություն
Համատեղ հայրենագիտական քայլք Գառնի համայնքի միջնակարգ դպրոցի պատմության ուսուցիչ Արմինեի և սովորողների հետ, հեռ. 091 886161 ։ 
Նախապատրաստական աշխատանք․ հրապարակվում է սովորողի բլոգում։
  • Տեղեկությունների ընթերցում, ծանոթություն այցելվող վայրերի վերաբերյալ
  • Երթուղու քարտեզի գծում google map-ի օգնությամբ
  • Ավանդությունների ընթերցում, ծանոթություն
09։00` շարժվում ենք Մայր դպրոցի կայանատեղիից
10։00`կանգառ Չարենցի կամարի մոտ, ընթերցումներ
11։00`Գառնի , հանդիպում դպրոցի սովորողների, ուսուցչի հետ
12։00` քայլարշավ դեպի Հավուց թառ
17։00` վերադարձ Երևան

Նախահաշիվ
Մեկ սովորողը վճարում է 1500  դրամ։
Տրանսպորտը՝ sprinter, 21 տեղ, վարորդ՝ Գարիկ Առաքելյան , վճարը՝ ,25.000։ 

Անհրաժեշտ պարագաներ
  • հարմար ճամփորդական, պայուսակ, հագուստ, կոշիկներ
  • Սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր 
  • Աղբի տոպրակ, ձեռնոցներ
  • Ֆոտոխցիկ կամ հեռախոս



понедельник, 28 октября 2019 г.

Ստեփանակերտի թիվ 8 դպրոցի ընդունելության ծրագիր

Մասնակիցներ՝ Ստեփանակերտի թիվ 8 դպրոց, Արևմտյան դպրոցի դասավանդողներ, սովորողներ

09:30-09: 45` շրջայց Արևմտյան դպրոցով, լաբորատորիաներով, ծանոթություն մանկավարժական ճամբարի նախագծերին. պատասխանատու՝ Գոհար Բալջյան
09:45-10:00` այցելություն ուսումնական ագարակ, շրջայց. պատասխանատու՝ Էդգար Ասոյան
10:00-10: 15` հետագա հնարավոր համագործակցության քննարկում


Հոկտեմբերի 30
09:00-09:30` առավոտյան ընդհանուր  միասնական պարապմունք . պատասխանատու՝ Սեդա 
Ծրագրում

  • Հո՜յ, Նազան
  • Սոնա յար
  • Էսօր ուրբաթ է, պաս է 
  • Զար զընգը

Հոկտեմբերի 31
09:00-09:30` առավոտյան ընդհանուր  միասնական պարապմունք . պատասխանատու՝ Սեդա 
Ծրագրում

  • Հո՜յ, Նազան
  • Սոնա յար
  • Էսօր ուրբաթ է, պաս է 
  • Զար զընգը

Պատասխանատուներ՝ Ստելլա Մնացականյան, Տաթև Աբրահամյան, Հասմիկ Գրիգորյան
Լուսաբանումը՝ Տաթև Աբրահամյանի 

воскресенье, 27 октября 2019 г.

Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

Ուսումնական աշուն

Ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 26-նոյեմբերի 3

Մասնակիցներ՝ 7-4, 8-5, 8-6 դասարաններ

Արձակուրդային նախագծեր, աշխատանքներ

1. Ընթերցանություն
Ձեր ընտրությամբ կարդացեք որևէ գիրք կամ ստեղծագործություն : Բլոգում ներկայացրե՛ք

Անհատական աշխատաժամանակ. հոկտեմբերի 28-նոյեմբերի 1

Նախագծեր
  • Համատեղ նախագծերի քննարկում գործընկերների հետ. ռադիո, ճամփորդություններ
  • ,,Ուսումնական աշուն,, նախագծով հեռավար աշխատանք սովորողների հետ
  • Պարտիզապուրակային, միջավայրի խնամքի աշխատանքներ
  • Դասասենյակի մաքրման աշխատանքներ
  • ,,Հանրային աուդիտ,, նախագծով աշխատանք սովորողների հետ 
  • Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվության պատրաստում
  • Նոյեմբեր ամսվա նախագծերի պատրաստում, ամբողջացում
  • Կիլիկիան հնում և այսօր . մասնակցություն նախագծին
  • Ինքնակրթություն

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Նախագծային ուսուցման շաբաթ. նոյեմբերի 4-8, Սեբաստացու օրեր

Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 4-8
Մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Իրականացվելիք նախագծեր 
  • Սեբաստացու օրեր. տոնական նախագծեր
  • Հանրային աուդիտ. կրթական կամուրջներ. ամբողջացում, վերլուծություն, արդյունքների հրապարակում
  • Կարդում ենք Իսահակյան. (Իսահակյանի ստեղծագործությունների ընթերցումներ, վերլուծություն, ձայնագրությու)նախագծի ամփոփում Իսահակյանի տուն-թանգարանում 
  • Աշունը պոեզիայում. գրական թատրոնի ստեղծման փորձեր. աշնանային բանաստեղծությունների ընթերցում, տեսագրում 
Սեբաստացու օրեր
Ի՞նչը ինձ բերեց կրթահամալիր
Իմ ձեռքբերումները
Կրթահամալիրը երեկ և այսօր 

  • Հարցումներ կրթահամալիրի ծրագրի, տոնակատարությունների, գործունեության վերաբերյալ. հարցումները կազմակերպում և անցկացնում են սովորողները ոչ միայն դպրոցի տարածքում, այլ նաև փողոցում, այլ վայրերում: Թեմաներ.
Թափանցիկ միջավայր. լա՞վ է, թ՞ե վատ
Անհատական ուսումնական պլան. առավելություններ, դժվարություններ
Ծեսը՝ ուսումնական գործունեություն
Նախագծային ուսուցում. առավելություններ
Ի՞նչ ենք սովորում, ինչպե՞ս սովորեցնելու առանաձնահատկությունները

  • Պատրաստել տեսանյութեր կրթահամալիր գործունեության տարբեր ոլորտների մասին. թեմաներ 
  • ,,Իմացումի հրճվանք,, ծրագիր 
  • Կրթական պարտեզ 
  • Ուսումնական ագարակ 
  • Մարզական գործունեություն 
  • Ընտրությամբ գործունեություն
  • Տեխնոլոգիան կրթահամալիրում 
  • Ծեսը՝ կրթահամալիրում 
  • Հայրենագիտությունը՝ կրթահամալիրում 
  • Խաղողագործությունը և կրթությունը : 
  • Սովորողների նախաձեռնությամբ նախագծեր 
  • Շուրջտարյա նախագծեր՝ սովորողների ընտրությամբ, ամսագրային աշխատանքներ .

среда, 23 октября 2019 г.

Հաստլիկն ու նիհարը

Նիկոլաևյան երկաթգծի կայարանում հանդիպեցին երկու ծանոթ մարդիկ՝ մեկը հաստլիկ, մյուսը նիհար։ Հաստլիկը հենց նոր էր ճաշել կայարանում, և նրա յուղոտ շրթունքները հասած բալի պես փայլում էին։ Նրանից գալիս էր խերեսի ու ֆլյոր֊դ’օրանժի բուրմունք։ Իսկ նիհարը նոր էր դուրս եկել վագոնից ու ծանրաբեռնված էր ճամպրուկներով, կապոցներով ու տուփերով։ Նրանից գալիս էր խոզի ապուխտի ու սուրճի հոտ։ Նրա ետևում կանգնած էին երկար կզակով մի նիհար կին՝ նրա կինը, և աչքի մեկը կկոցած մի բարձրահասակ գիմնազիստ՝ տղան։
— Պորֆիրի՜,— բացականչեց հաստլիկը, նկատելով նիհարին։— Այդ դո՞ւ ես։ Սիրելի՜ս։ Ինչքա՞ն ժամանակ է, որ միմյանց չենք տեսել։
— Աստված իմ,— զարմացավ նիհարը։— Մի՜շա։ Մանկությանս ընկե՜ր։ Որտեղի՞ց հայտնվեցիր։

вторник, 22 октября 2019 г.

Քառօրյա ճամփորդություն Արցախում. հաշվետվություն

Ճամփորդության նախագծում ներկայացված են նախապատրաստական աշխատանքները. տե՛ս այստեղ:
Երկշաբաթյա պայմանավորվածություններից, ծնողների և սովորողների հետ խոսելուց, նախագիծը ներկայացնելուց հետո , մեր նախագծային խումբը պատրաստ է: Մեկնում ենք Արցախ, այն էլ չորս օրով:
Ճանապարհը երկար է, դժվար է այդքան երկար նստել տրանսպորտի մեջ, բայց մյուս կողմից շատ հետաքրքիր, ճանապարհին խաղում ենք, զրուցում, աշուն է, հիասքանչ աշնանային տեսարաններ ենք վայելում, մյուս կողմից ծանոթանում ենք մեր հայրենիքի ճանապարհներին՝ Երևան-Սևան-Սոթք-Քարվաճառ-Դադիվանք...:

понедельник, 21 октября 2019 г.

Ձայնիկդ ի հոգիս

Շոգենավը ժայռապորտից հավաքեց խարիսխները, ուղղություն առավ դեպի Պոլիս, ժայռ ու ափից այն կողմ թողնելով Չիֆթե-Հաֆուզ զբոսավայրը՝ ծառ ու ջրավազաններով օծում աղայանիստ մենատներ, ծառ ու ջրավազաններով ուղեկից ոլործուն արահետներ, պանդոկներ, չգիտես ինչ ու ինչ և ․․․ մի աքաղաղ։ Շոգենավով Պոլիս էր դառնում նաև Կոմիտասը, ամեն ատենվա պես՝ խմբով։ Խումբը մեծ էր․ զբոսավայրում Կոմիտասին հանդիպել էին հեռավոր ծանոթներ, նաև՝ իրենց բախտը Պոլսում նո՜րնո՜ր որոնող հայորդիներ՝ տարբեր գավառ ու շեներից, տարբեր կածաններով հեռացած՝ թողած արտ ու այգի, դարբնոց ու բրուտանոց, ու հիմա Չիֆթե-Հաֆուզ զբոսավայրից Պոլիս էին դառնում։
 -Ձայնը ականջներուս մեջեն չի ելնի․․․ 

среда, 16 октября 2019 г.

Կոմիտասյան նախագծի ամփոփում Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում

Ուսումնական տարին սկսում ենք ,,Կարդում ենք Կոմիտաս,, ամենասպասված նախագծով: Քայլ առ քայլ բացահայտում են Կոմիտաս-մանկավարժին, Կոմիտաս-բանաստեղծին, երգում և տարածում ենք Կոմիտասի հակաբացիլ երգերը: 
Նախագծի ամփոփումը որոշեցինք անել Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում երկու պատճառով՝ առաջին՝ հնարավորություն ունեինք լինել թանգարան-ինստիտուտում, երկրորդ՝ թանգարան-ինստիտուտի այգին շատ հարմար է բացօթյա ընթերցումների համար: 
Նախագիծը՝ այստեղ




вторник, 15 октября 2019 г.

Գրաբարյան օրեր, թարգմանչաց տոն. նախագիծ

Ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 18- նոյեմբերի 14
Մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ 
Նախագծի նպատակը՝ 
  • հետաքրքիր տեքստերի միջոցով ծանոթացում գրաբարին
  • տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների ամրապնդում
  • գրաբարով տեքստ ընթերցելու, հասկանալու կարողությունների զարգացում
  • թարգմանչական հմտությունների զարգացում
  • Տեսագրությունների, ձայնագրությունների պատրաստում: 

Նախագծային աշխատանքներ 
  • Գրաբարյան տեքստերի ընթերցում, փոխադրում, ձայնագրություններ, մեդիանյութեր 
  • Թարգմանչական նախագիծ. թարգմանություններ օտար լեզուներից
  • ,,Պատուհան,, թարգմանչական ամսագիր, շարունակական աշխատանքներ, պատրաստի թարգմանությունների հրապարակում: 

понедельник, 14 октября 2019 г.

Մի հին չինական զրույց

Վերևից նետած քարը ինչքան ավելի վար է ընկնում, այնքան ավելի սաստկանում է նրա թափը, և ամենից ներքև գտնվողին ավելի ուժգին է հարվածում, քան ավելի վերև գտնվողին։ Հեռավոր Չինաստանում մեզանից շատ ժամանակ առաջ, մի կայսր է եղել։ Բոլոր մարդկանց պես նա էլ եկել ու գնացել է։ Բայց նրա մասին մնացել է այս զրույցը։

Ամառային մի օր կայսրն զբոսնում էր իր ապարանքի պարտեզում։ Զբոսնում էր՝ երջանիկ իր փառքով, իր երիտասարդ կյանքով, իր հզորությամբ։ Կայսրը զբոսնելով հասնում է պարտեզի պատշգամբին, որ բացված էր արքունիքի ընդարձակ  հրապարակի վրա։ Բարձրանում է պատշգամբը և նայում հրապարակին։ Արեգակի հուրը վառվել էր քարերի, հողերի վրա, ճառագայթների մի խուրձ ընկնում է կայսեր դեմքին, շիկացած ասեղի պես կիզում նրա դեմքն ու աչքերը։

воскресенье, 6 октября 2019 г.

Արևելյան դպրոց- սարալանջ անցուղու կառուցում

Տևողությունը՝ շուրջտարյա
Մասնակիցներ՝ կրտսեր և միջին դպրոցների սովորողներ 
Մասնակից-կազմակերպող դասավանդողներ՝ Ռիմա Երեմյան, Հասմիկ Ուզունյան, Էդմոն Փաշինյան, Տաթև Աբրահամյան, Էմմա Այվազյան, Իվետա Ջանազյան, Շուշան Սարդարյան այլ ցանկացողներ: 

Նպատակը՝  
  • հանրօգուտ աշխատանքի իրականացում
  • մաքուր միջավայրի ստեղծում 
  • կրթական պարտեզ՝ բնակելի արվարձանում՝ անցուղիների ստեղծում

Սեբաստացու օրեր. նախագիծ

Տևողությունը՝ նոյեմբերի 1-14
Մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

  • Խոսքի զարգացում, լրագրողական հմտությունների փոխանցում
  • ճիշտ տեղեկատվության փոխանցում
  • ստեղծագործական-վերլուծական մտածողության զարգացում
  • տեղեկության որոնում, մշակում, ներկայացում
  • կրթահամալիրի ուսումնական գործունեությունը սովորողի տեսանկյունից
  • ուսումնական նյութերի ստեղծում, ներկայացում բլոգում, կայքում
Նախագծային աշխատանքներ