вторник, 26 марта 2024 г.

Կարճ պատմվածքներ




  1. Որ՞ն է տրված ստեղծագործութունների ասելիքը:
  2. Վերնագրի'ր ստեղծագործությունները:


Սենյակի վանդակում տանջվում էր բանտարկված թռչունը, ազատը՝ ճախրում էր անտառում։
Հասավ ժամն, ու նրանք հանդիպեցին իրար. այդպես էր ճակատագրի հրամանը։
-Եկ, սիրելիս, միասին թռչենք անտառ,-կանչում է ազատ թռչունը։
-Արի ինձ մոտ, այս վանդակում ապրենք միասին,-ծլվլում է վանդակի գերին։
-Ձողապատ քո վանդակում թևերն իսկ շտկել անհնար է-պատասխանում է թռչունն անտառի։
-Ախ,-ծվում է վանադկի գերին,-երկնքում ձող չկա ինձ համար, որ նստեմ։
-Երգիր, սիրելիս, անտառի երգերից,-աղաչում է ազատ թռչունը։
-Նստիր իմ կողքին, ես կսովորեցնեմ քեզ երգել այնպես, ինչպես ինձ են սովորեցրել,-պատասխանում է վանդակի գերին։

понедельник, 25 марта 2024 г.

Մանկավարժական ճամբարի առաջին օրը


Սովորողների գարնանային արձակուրդին զուգահեռ մեկնարկել է  հերթական Մանկավարժական ճամբարը։ Ճամբարային առաջին օրն սկսեցինք երգի սրահում ՝  երաժշտական կատարումով։ Քանի որ կրթահամալիրյան արտագնա ճամբարները մեկնարկում են Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից, և մեկնարկը տրվում է ,,Ուսումնական ժամերգություն,, նախագծով, Լուիզա Քեշիշյանի հետ վերհիշեցինք և երգեցին հոգևոր երգերը։ Պարզվեց՝ բոլորը գիտեն բառերը, և կատարումները հրաշալի ստացվեցին։

Ուսումնական գարուն


2023-2024 ուստարի 

Ժամանակահատված՝ մարտի 25-29
Մասնակիցներ՝ 6 և 7- րդ դասարանի սովորողներ

Արձակուրդային ընթերցանություն

1. Ընտրել որևէ գիրք, ընթերցել։ 
2. Ներկայացնել գրքի վերլուծություն՝ պատումի և տեսանյութի տեսքով։ 
3. Վերլուծությունը պետք է ներառի՝ 
  •  ինչի՞մասին էր ստեղծագործությունը, ընդհանուր, մեկ- երկու նախադասություն, 
  • ո՞րն է ստեղծագործության գաղափարը, ասելիքը, 
  • ստեղծագործության հերոսներ, ովքե՞ր են, բնութագրի՛ր՝ ներկայացնելով նրանց դրական և բացասական կողմերը, դերը ստեղծագործությունում, քո վերաբերմունքը,
  • առանձնացրո'ւ և ներկայացրո՛ւ հետաքրքիր հատվածներ, կարևոր մտքեր՝ քո մեկնաբանությամբ, 
  • ի՞նչ  կարծիք ունես ստեղծագործության վերաբերյալ, քեզ դո՞ւր եկավ, ինչո՞ւ, ի՞նչ տվեց քեզ ստեղծագործությունը։ 

воскресенье, 24 марта 2024 г.

Անհատական աշխատաժամանակ․ մարտի 25-29

Մարտի 25
09:00-09:15`  ընդհանուր պարապմունք, երգի սրահ, 
09:15-09:45`  երկրագործական աշխատանքներ, դասասենյակի մաքրություն, 
09:30-10:30`  անհատական աշխատանք․ շտկողական պարապմունք սովորողի հետ, 
10:30-11:20` հավաք մանկավարժական խորհրդով, 
11:20-12:00` ընդմիջում, 
12:00-12:50` հավաք Մայրենիի մասնախմբով, 
12: 50-13:30` սեմինար Moodle  նոր ուսումնական հարթակ,
13: 30-15:00` մարզական պարապմունք, մարզասրահ։ 

Մարտի 26 
09:00-09:15`  ընդհանուր պարապմունք, երգի սրահ, 
09:15-09:45`  երկրագործական աշխատանքներ, դասասենյակի մաքրություն, 
09:45-10:30`  անհատական աշխատանք․ նախագծերի լրամշակում, ԱՈՒՊ-ի լրացում, 
10:30-11:20` հավաք մանկավարժական խորհրդով, 
11:20-12:00` ընդմիջում, 
12:00-12:50` հավաք Մայրենիի մասնախմբով, 
12: 50-13:30` սեմինար Moodle  նոր ուսումնական հարթակ,
13: 30-15:00` մարզական պարապմունք, մարզասրահ։ 

Մարտի 27
09:00-09:15`  ընդհանուր պարապմունք, երգի սրահ,
09:15-09:45`  դասասենյակի մաքրություն
09:45-10:00` նախապատրաստական աշխատանք 
10:00-11:00`  աշխատանք ճամբարում 
11:00-11:20` անհատական աշխատանք՝ ապրիլ ամսվա նախագծերի կազմում, 
11:20-12:00` ընդմիջում, 
12:00-12:50` հավաք Մայրենիի մասնախմբով, 
12: 50-13:30` սեմինար Moodle  նոր ուսումնական հարթակ,
13: 30-15:00` մարզական պարապմունք, մարզասրահ։ 

Մարտի 28
10:00` Ուսումնական ժամերգություն, Սուրբ Երրորդություն եկեղեցի,
10:30-11:20` աշխատանք սովորողների հետ, 
11:20-12:00`  սեմինար Moodle  նոր ուսումնական հարթակ,
12:00`  գարնանային համերգ, Մարմարյա սրահ, 
13:00`  հավաք մանկավարժական խորհրդով, 
13: 30-15:00` մարզական պարապմունք, մարզասրահ։ 

вторник, 12 марта 2024 г.

Չարենցյան օր

Օրը՝ մարտի 13
Ժամը՝ 13։20
Վայրը՝ Մայր դպրոցի Փառատոնային պուրակ
Մասնակիցներ՝ 6-րդ, 8-րդ դասարանների սովորողներ, այլ ցանկացողներ
Համակարգողներ՝ Արևիկ Ներսիսյան, Տաթև Աբրահամյան

воскресенье, 25 февраля 2024 г.

Ոսկու կարասը

Մաս 1

Ես մեր ծերերիցն եմ լսել, մեր ծերերը՝ իրենց պապերից, նրանց պապերն էլ՝ իրենց մեծերից, թե մի ժամանակ մի աղքատ հողագործ է լինում, ունենում է մի օրավար հող ու մի լուծ եզը։Ձմեռը էս աղքատ հողագործի եզները սատկում են։ Գարունքը, վարուցանքի ժամանակը որ գալիս է, եզը չի ունենում, թե վարի, հողը վարձով տալիս է իր հարևանին։Էս հարևանը վարելու ժամանակ խոփը մի տեղ դեմ է ընկնում, դուրս է գալի մի կարաս, մեջը՝ լիքը ոսկի։ Եզները լծած թողնում է, վազում է գյուղը հողատիրոջ մոտ։

— Հե՜յ, աչքդ լո՛ւս,- ասում է,- քու հողումը մի կարաս ոսկի դուրս եկավ, արի տա՛ր։

— Չէ՛, ախպե՛ր, էդ իմը չի,- պատասխանում է հողատերը։-Հողի վարձը դու տվել ես, դու վարում ես, էն հողումն ինչ էլ դուրս գա, քունն է․ ոսկի է դուրս եկել, թող ոսկի լինի, էլի քունն է։

четверг, 22 февраля 2024 г.

Մայրենի լեզվի օր

Փետրվարի 21-ը Մայրենի լեզվի օրն է։ Նախագծային գործունեությամբ ավանդաբար անդրադառնում ենք Մայրենիի բոլոր փուլերին ՝ գրաբար, արևմտահայերեն, նաև ՝ բարբառներ։ 
Աշխատանքներում փոխադրություններ են գրաբարից, բարբառներից և արևմտահայերենից։ Որոշ պատմություններ ձայնագրվել և տեսագրվել են։ 
Աշխատանքները ներկայացնում են 6 և 7-րդ դասարանի սովորողները․ 

вторник, 20 февраля 2024 г.

Մայրենի ․ ընթերցման և փոխադրման նյութեր

Արևմտհայերեն  առակներ

ԱՌԻՒԾԸ ԵՒ ՄԱՐԴԸ
Զօրաւոր առիւծ մը, որ նստած էր ժայռի մը վրայ, կը տեսնէ որ գազանները
սարսափահար կը վազէին։ Առիւծը կը հարցնէ, թէ ինչո՞ւ կը փախէին եւ
որմէ՞ կը վախնային։
—Դուն ալ փախիր,- կ’ըսեն,- որովհետեւ մարդը կու գայ։
—Ո՞վ է մարդը,- կը հարցնէ Առիւծը,- եւ ի՞նչ է անոր ուժը, որ կը փախիք
անկէ։
—Կու գայ եւ քեզի ալ կը վնասէ,- կ’ըսեն։
Իր ուժերուն վստահ՝ Առիւծը կը մնայ իր տեղը։ Եւ ահա կու գայ հողագործ
մարդ մը։
—Եկուր կռուինք,- կ’ըսէ հպարտ Առիւծը։
—Շատ լաւ,- կ’ըսէ մարդը,- բայց քու զէնքերդ հետդ են, մինչ իմիններս
տունն են։ Քեզ կապեմ, որպէսզի չփախիս, իսկ ես երթամ եւ բերեմ զէնքերս,
որպէսզի կռուինք։
Առիւծը կ’ըսէ.
—Երդում ըրէ, որ պիտի գաս եւ ես կ’ընդունիմ ըսածդ։
Մարդը երդում կ’ընէ եւ Առիւծը կը համաձայնի կապուիլ։
Մարդը կը հանէ պարանը եւ Առիւծը պինդ կը կապէ կաղնիի ծառին, ապա
ծառէն կը կտրէ հաստ ճիւղ մը եւ կը սկսի զարնել Առիւծին։
Առիւծը կը գոչէ.
—Աւելի զօրաւոր եւ անխնայ զարկ կողերուս, որովհետեւ այս խելքիս միայն
այսպիսի ծեծ կը վայելէ։

Գրքատոն

Փետրվարի 19-ը գիրք նվիրելու օրն է, նաև ևս մեկ հնարավորություն է ընթերցելու, գրքերի մասին խոսելու, կարդալը կարևորելու համար։ 
Պատմում են 6 և 7-րդ դասարանների սովորողները՝

воскресенье, 18 февраля 2024 г.

Թումանյանական ընթերցումներ

Թումանյան են կարդում Միջին դպրոցի 6 և7-րդ դասարանների սովորողները․

суббота, 17 февраля 2024 г.

Թումանյանական օր

Օրը՝ փետրվարի 19, Թումանյանի ծննդյան և գիրք նվիրելու օրն է։ 
Մասնակիցներ՝ 6  և 7-րդ դասարանի սովորողներ 

Նպատակը՝ 
  • ծանոթանալ Թումանյանի ստեղծագործություններին, վերլուծել, քննարկել, 
  • Թումանյանի ծննդյան օրը՝ թումանյանական ընթերցումներով, 
  • գրքատոն ՝ տոնական տրամադրություն գրքային նվերներով։ 

четверг, 8 февраля 2024 г.

Բառարանային ֆլեշմոբ

Փետրվարի 7-ին՝ Սեբաստացու ծննդյան օրը, ավանդաբար իրականացնում ենք բառարանագրության, բառարանաընթերցման ֆլեշմոբ։ 
Ստորև 6 և 7 -րդ դասարանների աշխատանքներն են․ 

четверг, 1 февраля 2024 г.

Ձմեռային ազգագրության փառատոն 2024


Երկրորդ ուսումնական շրջանի նախագծային ձևաչափը մեծապես նպաստում է փառատոնային գործունեության իրականացմանը։ Այսպես, Ձմեռային ճամբարով հունվարի 8-ից մեկնարկեց Ձմեռային ազգագրության փառատոնը, որի ծրագիրը և ուղղությունները քննարկվել և հրապարակվել էին նախապես։  Ուղղությունների բազմազանությունը հնարավորություն էր տալիս բոլոր հետաքրքրությունների տեր սովորողներին և ուսուցիչներին իրականացնել փառատոնային նախագծեր։ 
Միջին դպրոցում նախաձեռնությունների ուղղություններն էին՝
  • թանգարանային և մշակութային ճամփորդություններ, 
  • խոհանոցային գործունեություն, 
  • վարպետության դասեր, հանդիպումներ, 
  • ազգային երգ, պար
  • ուսումնասիրություններ
  • այլ։ 

вторник, 30 января 2024 г.

Տերյանական ընթերցումներ

Օրը՝ Փետրվարի 1, 10:10-11:30
Վայրը՝ Տիգրան Հայրապետյան գրադարան
Մասնակիցներ՝ 6-1 դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ 
  • ծանոթանալ Տերյանի ստեղծագործություններին, վերլուծել, 
  • զարգացնել բառապաշարը՝ ուսումնասիրել և բառարանի օգնությամբ բացատրելով բանաստեղծությունների բառերը, 
  • զարգացնել վերլուծական հմտությունները՝ բանաստեղծությունների վերլուծությամբ։ 
Ընթացքը՝ 

понедельник, 29 января 2024 г.

Երկօրյա ճամփորդությամբ Գյումրիում

Արդեն մի քանի տարի է,  սովորություն է դարձել՝ Ձմեռային ճամբարն ամփոփել Գյումրի ճամփորդությամբ։ Առաջին հերթին Գյումրին մշակութային և կոլորիտային քաղաք է, բազմաթիվ հետաքրքիր արհեստանոցներ ու թանգարաններ կան, ուր կարելի է այցելել՝ հայկական մշակույթն ավելի լավ ճանաչելու համար ։ Այս ճամփորդությունը տարբերվող էր նաև նրանով, որ ոչ թե առանձին վարձակալած տրանսպորտով գնացինք, այլ գնացքով։ 
Առավոտյան ճիշտ ժամին բոլորը գնացքի կայարանում էին, շատ հեշտ ստացվեց տոմսեր գնելն ու տեղավորվելը։ Թեև ճանապարհը երեք ժամ է տևում, շատ արագ ու թեթև անցավ, զրուցեցինք, շփվեցինք, հնարավորություն էր դասասենյակից դուրս սովորողին ավելի լավ ճանաչելու, նաև խաղացինք։ Կայարանից քայլել ենք դեպի քաղաքի կենտրոն ՝ Վարդանենց հրապարակ, որը նախկինում կոչվել է ,,Մայիսյան ապստամբության,, հրապարակ։ 

Սովորողների հաշվետվությունները՝

  1. Հայկ Մանուկյան
  2. Մարի Բեգլարյան
  3. Մանանա Ղազարյան
  4. Ժասմին Պետրոսյան
  5. Գայանե Փաշիկյան
  6. Դավիթ Հովհաննիսյան
  7. Մերի Իսկանդարյան
  8. Մարի Մելիքյան
  9. Վիկտորիա Մելիքյան
  10. Լիլի Սիմոնյան
  11. Լիլիթ Ջահանգիրյան

Երկրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

Նախապես սովորողների հետ քննարկվել և հրապարակվել էր ճամբարի նախագծերը և օրակարգը․
Սովորողների հետ աշխատել ենք նաև նախագծերի հիման վրա կազմել Երկրորդ ուսումնական շրջանի անհատական պլանները, որոնք կարող եք տեսնել այստեղ։ 

Ճամբարային նախագծեր


Երկրորդ ուսումնական շրջանում համակարգել եմ Ձմեռային ազգագրության փառատոնը Միջին դպրոցում․


Ճամբարականների հաշվետվությունները՝