воскресенье, 30 ноября 2025 г.

Հետազոտական աշխատանքներ

2025-2026 ուստարի 

Սովորող ՝ Հայկ Պողոսյան


Ինչպես գրել էսսե

Ի՞նչ է էսսեն
Էսսեն արձակ շարադրանք է, որտեղ հեղինակը ներկայացնում է իր մտքերը, դիրքորոշումը կամ զգացողությունները որևէ թեմայի շուրջ։ Սովորողից պահանջվում է ստեղծագործելու, վերլուծելու, քննել-քննադատելու կարողություններ, նաև՝ թեմայի իմացություն։ 

Էսսեի կառուցվածքը

Նախաբան: 3-5 նախադասություն, ընդհանուր ներկայացնել թեման, ստեղծել տրամադրություն՝  մուտք, հարցադրում առանց պատասխանի՝ որպես անցում բուն թեմային։ 


Հիմնամաս։ Էսսեի ամենածավալուն մասն է, որտեղ սովորողը առաջ է քաշում  պնդում և հիմնավորում։ 
Ի՞նչ է պնդումը։ Մեկ նախադասությամբ անձնական տեսակետի դրսևորում, որը պետք է կապվի հարցադրման հետ և բխի տեքստից։ 
Ապացույց, փաստ։ Պնդման ապացուցում՝ վստահելի աղբյուրներից կամ տրված հատվածից մեջբերումներ անելով։ 
Մեկնաբանություն։ Խոսել թեմայի և պնդման մասին՝ հարցին մոտենալով քննադատաբար, ներկայացնելով սեփակն տեսակետը , կիրառել ինչո՞ւ, ինչպե՞ս հարցերը։ 

Եզրակացություն։ 3-5 նախադասություն։ Ամփոփել ասվածը, նշել, թե ինչու է ներկայացված վերլուծությունը կարևոր, հիմնավորել թեմայի արդիականությունը։

Աղբյուրը՝ ուղեցույց

среда, 26 ноября 2025 г.

Էսսե․ գնահատում

Առավելագույն միավորը՝ 20

Բովանդակություն- 14 
  • Նյութի իմացություն՝ 4 միավոր, 
  • Հիմնավորվածություն /պնդում, ապացույց/ ՝ 4 միավոր,
  • Ստեղծագործականություն /սեփական մտքերի, դիրքորոշումների ներկայացում/ 3 միավոր,
  • Վերլուծական, քննական մտածողության առկայություն՝ 3 միավոր։
Կառուցվածքը՝ 6 միավոր
  • տրամաբանական հաջորդականություն /նախաբան, հիմնամաս, եզրակացություն/ 3 միավոր
  • պահանջի հստակ կատարում /ամբողջական արտահայտված մտքեր՝ տրամաբանական շարունակությամբ և մտքերի հանգուցալուծմամբ / 3 միավոր։ 


Սիրադեղյանական օրեր


Ժամանակահատվածը՝  նոյեմբերի 6-17
Մասնակիցներ՝ 6-8-րդ դասարանի սովորողներ 

Նպատակը՝ 
  • ծանոթանալ Սիրադեղյանի ստեղծագործություններին, ընթերցել,
  • դիտարկել Սիրադեղյանին որպես ժամանակակից գրականության վառ ներկայացուցիչ 
  • ժամանակակից գրողների, նրանց գրական գործունեության հետ ծանոթանալու միջոցով մոտ կանգնել արդի մշակութային կյանքին։ 
Ընթացքը 

четверг, 20 ноября 2025 г.

Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդության հաշվետվություն


Ռազմամարզական ճամբարը հաջողությամբ ավարտելուց հետո որոշեցինք այս անգամ էլ հայրենագիտական բովանդակությամբ ճամփորդել։ Մեր նպատակն էր քայլել Հայաստանով, ճանաչել մեր հայրենիքը, մեր բնությունը, մեր պատմամշակութային հուշարձանները, վայելել աշունը և միասին լավ ժամանակ անցկացնել։  Այսպես նախաձեռնվեց և կազմակերպվեց մեր եռօրյա ճամփորդությունը։ Ուղղությունը՝ Տավուշ աշխարհ՝ իր եկեղեցիներով, աշնանային յուրահատուկ բնապատկերներով ու խոր անտառներով։ 
Առավոտյան սովորականի պես հավաքվեցինք Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում, մասնակցեցինք ,,Ուսումնական ժամերգություն,, նախագծին և մեկնեցինք։ 

вторник, 18 ноября 2025 г.

Սիրադեղյանական ընթերցումներ Ավագ դպրոցի հետ․ համագործակցային նախագիծ


Նոյեմբեր ամիսը ոչ միայն ուսումնական տարվա հերթական ամիսն է, այլ նախագծաշատ և տոնական ամիս է կրթահամալիրի համար։ Միաժամանակ երկու կարևոր և մեծ նախագիծ ենք իրականացնում՝ ,,Սեբաստացու օրեր,, և ,,Սիրադեղյանական օրեր,,։ Նաև Ավագ դպրոցի հետ սկսել ենք համագործակցային նախագիծ, որը շրջանակներում կարդում և ուսումնասիրում ենք տարբեր ստեղծագործություններ և հեղինակների։  Այսպիսով, այս ամիս ,,Սիրադեղյանական օրեր,,-ին ընդառաջ ընտրեցինք Սիրադեղյանի ,,Շատ չհամարվի,, ստեղծագործությունը։ Նախապես ընթերցել էինք և պատրաստվել քննարկման։ 
Քննարկումն անցկացվեց Ավագ դպրոցի ընթերցասրահում։ Խոսեցինք՝

Սպիտակ սուտ

Ես այնքան էլ չգիտեմ ստել: Բայց առանձնահատուկ նողկանք չեմ զգում ստի դեմ: Նույնիսկ, ասեմ՝ չզարմանաք (թեպետ շատ տարօրինակ է հնչում)՝ կարգին ստել չգիտեմ, իսկ անմեղ սուտը պաշտում եմ:
Մի ամսագիր պատվիրել էր ինձ գրախոսություն: Բայց իմ մասնագիտությունը գիրք գրելն է, ոչ գրախոսելը, և ես փորձում եմ հնարավորինս չդավաճանել իմ մասնագիտությանը: Հանգամանքներն այնպես դասավորվեցին, որ ես որոշեցի չհրաժարվել այդ կասկածելի առաջարկից: Քանի որ գրքեր գրախոսելը 
բավականաչափ տաղտկալի է, ես որոշեցի գրախոսություն գրել (շատ մանրամասն) մտացածին մի գրքի մասին, մի մարդու կյանքի նկարագրության, որ երբեք գոյություն չի ունեցել: 
Խոստովանում եմ՝ սարսափելի հմայված էի իմ գաղափարով: Նախ՝ թեպետ ուժերս պիտի 
ծախսեմ ճշմարտանման պատմություն գրելու վրա, կխնայեմ ժամանակը, որ պիտի կորցնեմ 
գիրքը կարդալու վրա: Բացի այդ՝ կխնայեմ նյարդերս, որովհետև ստիպված չեմ լինի զայրանալ «այդ հիմար հեղինակի վրա, որ գրողը գիտի՝ ինչ է մոգոնել»:
Երբ գրախոսությունը տպագրվեց, ես բարոյապես պատրաստ էի սպառնալիքներով («Դադարեք անամոթաբար ստել») և բողոքներով («Ամեն տեղ փնտրեցի, բայց ոչ մի տեղ չգտա այդ գիրքը»)
 լեցուն նամակների փոթորկին: Բայց ինձ ոչ ոք չգրեց: Ոչ ոք: Ես, իհարկե, պատրաստ էի 
ամեն ինչի, բայց թեթևացած շունչ քաշեցի: Չեի ասի, թե ամսագրերում հրապարակվող 
գրախոսությունները ոչ ոք լուրջ չի ընդունում, բայց որոշ կասկածներ ունեմ:
Կան նաև հարցազրույցներ: Հիմա ես ջանում եմ բարեխիղճ պատասխանել հարցերին, բայց երբ 
երիտասարդ էի ու հանդուգն, երբեմն ինձ որոշ ազատություն էի թույլ տալիս: Օրինակ, երբ ինձ հարցնում էին, թե ի՞նչ գրքեր եմ կարդում, ես խորիմաստ ասում էի. «Վերջերս ես տարվել եմ Մեյձիի դարաշրջանի (1886-1912 թթ.) գրականությամբ: Հիմնականում կարդում եմ գրականության խոսակցական 
ուղղության քիչ հայտնի հեղինակների գործեր: Համոզված եմ, որ Սյոգո Մուտագուտիի և 
Գոխեյա Օսակիի գրքերը կարող են ներշնչել նաև ժամանակակից հեղինակներին»:
Հասկանալի է, որ Ճապոնիայում երբեք այդ անուններով գրողներ չեն եղել: Ինքս եմ 
հընթացս հորինել նրանց: Բայց դա ոչ ոք չգիտի: Այնպես որ, ցնորաբանության (ասել մտքիդ եկածը, հնարավորինս համոզիչ ու առանց տևական դադարների) գծով ես վարպետ եմ: 
Համենայն դեպս՝ դժվարություններ երբեք չեմ ունեցել:
Ճապոներենում կա «կարմիր սուտ» արտահայտությունը: Գիտե՞ք՝ ինչո՞ւ կարմիր: Որովհետև 
Նարի դարաշրջանում (710-784 թթ.) նրանց, ովքեր չարամտորեն ստում և փչացնում էին իրենց շրջապատի մարդկանց կյանքը, դատապարտում էին մահապատժի: Շատ դաժան՝ 
դատապարտյալի բերանը միանգամից դնում էին 12 կարմիր բրնձաբլիթ՝ քաղցր բակլայի 
խորիզով, և խեղճը, չկարողանալով ծամել, խեղդամահ էր լինում: (Փաստորեն, վերոշարադրյալը «կարմիր ստի» դասական օրինակ է):
Հարցը, թե ինչու ճապոներենում սուտը կարմիր է, ինձ շատ վաղուց է զբաղեցնում: Ես արդեն 
տասը տարի պատրաստվում եմ պարզել այդ արտահայտության ծագումը, բայց անընդհատ 
ինչ-որ գործեր (նորից ստում եմ)։
Իսկ անգլերենում կա «սպիտակ սուտ» արտահայտությունը, որ անվանում է անվնաս փչոցը 
կամ «սուտը հանուն փրկության» (և դա զուտ ճշմարտություն է): Կարծում եմ՝ իմ ցնդաբանությունն ամենից շատ հարևանում է 
ստի այդ տեսակին: Եվ ոչ մեկին չի վնասում: Լսո՞ւմ եք: Չի վնասում: Եթե բերանս փակեն մի 
դյուժին բրնձաբլիթով, ես հաստատ այդ կտտանքին չեմ դիմանա:
Հեղինակ՝ Հարուկի Մուրակամի

среда, 12 ноября 2025 г.

Ափսոս էր Երեխան


Երբ մարդը ժամանակ ունեցավ ու ետ նայեց, տեսավ, որ անցյալը սուզվում է մոռացության մեջ։ «Չի կարող պատահելե,-եղավ առաջին միտքը։ Ամեն անգամ, երբ հընթացս մի հայացք էր ձգել անցյալին եւ շտապ վերադարձել առօրյային, տպավորվել էր, թե այնտեղ ամեն ինչ կարգին է։ Որ այնտեղ, հիշողության դարանում օրերի ընթացքը տպված է անկորուստ, եւ միայն ժամանակ է պետք՝ պատկերաշարքը մտովի շարժման մեջ դնելու համար։ Բայց ահա ժամանակ ունեցավ եւ տեսավ, որ կյանքը իր հետքերը մի ծայրից ջնջում է։
«Ի՜նչ վիրավորական էե,-մտածեց մարդը։ Այլեւս հասկանալի էր, անդունդը առջեւում չէ, որի եզրին ընդհատվում է կյանքը։ Որ մահը դարանակալ չի սպասում առջեւը՝ մի տեղ, այլ հուշիկ, գոյության հետքերը ջնջելով՝ գալիս է թիկունքից եւ երբ հասավ քեզ, առջեւում ոչինչ չի լինելու։ Եվ ոչ էլ անցյալում, որ ափսոսաս։ Եվ, այնուամենայնիվ, ափսոս էր այդ կյանքը։ Ափսոս էր այդպես մանրամասնորեն ապրել ու մատնել մոռացության։ Ափսոս էր այդ երեխան։ Խավարող հիշողության մեջ կայծկլտացող այդ լույս երեխայի պատկերն էր ափսոս, որ անիմանալի է ինչպես՝ լուծվեց այս մռայլ կազմի մեջ — ինքը անէացավ՝ անհասկանալի է երբ։ «Գրողը տանի քո անհավես մարմինը,-դառնացավ մենակ մարդը։

вторник, 4 ноября 2025 г.

Կարդում ենք Իսահակյան․ ընթերցանության նյութերի փաթեթ


2025-2026 ուստարի

9-րդ դասարան

1. Ինչպե՞ս էր Խալիֆան  վերաբերվում իշխանությանը։

2.  Քո կարծիքով՝ ինչո՞ւ էր խալիֆան համոզված, որ երաժշտությունը պաշտպանում է իր պետությունը։

3. Ինչպե՞ս է արտացոլվում իրատեսությունն ու երազախաբությունը ստեղծագործության մեջ։

4.Կարելի՞ է խալիֆային համարել դրական կերպար, թե ոչ։ Ինչո՞ւ։ 

5. Կարծիք հայտնիր խալիֆայի այս հրամանի վերաբերյալ՝ -Թո՛ղ ապրի ամեն մարդ, ինչպես ուզում է, միայն թե թողնի, որ ուրիշն էլ ապրի։ Արդյո՞ք հնարավոր է խաղաղ համակեցություն։ 

6. Ըստ ձեզ՝ ո՞րն է հեղինակի ասելիքը։ 

воскресенье, 2 ноября 2025 г.

Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդություն


Ճամփորդության կազմակերպման ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 7-9
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողներ, 
Ճամփորդության ղեկավարներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Նաիրա Հարությունյան
Գիշերակացը՝ Ռես լանդ Դիլիջան

Մեկնում՝ նոյեմբերի 7-ին, 09:00-ին Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից, 
Վերադարձ՝ նոյեմբերի 9-ին, մինչև 18:00, Մայր դպրոց

Երթուղի՝ Մեկնում՝ Երևան-Սևան-Ծաղկունք-Դիլիջան-Հաղարծին-Գոշ, 
Վերադարձ՝ Դիլիջան-Աղավնավանք-Ճամբարակ-Սևան-Երևան։ 

Նպատակը՝
  • Հայրենագիտական, ճանաչենք Տավուշի մարզի մշակութային վայրերը, 
  • Քայլարշավային․ ամենօրյա քայլք՝ ավելի մոտ լինենք Տավուշի բնությանը, 
  • Աշունը Տավուշում,
  • Կրթական փոխանակումներ։ 

понедельник, 27 октября 2025 г.

Աշնանային 20-րդ հավաքի ամփոփում

Աշնանային հոբելյանական 20-րդ հավաքի ընթացքում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերն ու գործունեությունները՝
  • Աշնանային հավաքի ծրագրի ներկայացում և ծանոթացում բոլոր դասարաններում, 
  • 9-րդ դասարաններում ,,9-րդ դասարանի ուսումնական պլանի,, ընթերցում, ուսումնասիրում, 
  • Մասնակցություն 9-րդ դասարանների Ուրբաթ-համերգին, ընթերցանության նյութերի ընտրություն, նախապատրաստական աշխատանք դասարաններում,
  • Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում․ հոկտեմբերի 17-19, 
  • Համագործակցային նախագիծ Ավագ դպրոցի սովորողների և Ելենա Սարգսյանի հետ՝ ,,Հայաստանը ես եմ,,
  • Համագործակացային նախագիծ Ավագ դպրոցի սովորողների և Նունե Մովսիսյանի հետ․ ամսագրային ընթերցումներ, 
  • Համագործակցային նախագիծ Արևմտյան դպրոցի 6-րդ դասարանների սովորողների և Արմինե Աբրահամյանի հետ՝ ,,Ընթերցենք միասին,,
  • ,,Բանավեճի ակումբ,, նախագիծ 8-րդ դասարաններում,
  • Սովորողների ինքնակրթության նախագծեր,
  • ,,Ուսումնական աշուն,,  նախագիծ։ 

воскресенье, 26 октября 2025 г.

Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում․ հաշվետվություն


Հոկտեմբերի 17-19- ը Միջին դպրոցի սովորողների հերթական մեծ խումբն ընդունեց 9-րդ դասարանների ուսումնական պլանով  նախատեսված եռօրյա ռազմամարզական ճամբարի հերթափոխը։ Մի փոքր խոսեմ, թե ինչ է Ռազմամարզական ճամբարը և ինչպես է կազմակերպվում։ Ուսումնական պլանում արված է հետևյալ պարզաբանումը․ ,,Ռազմամարզական ճամբարը սահմանված կարգով կազմակերպվում է ուսումնական տարվա ընթացքում։ Սովորողը մասնակցում է ռազմամարզական եռօրյա ճամբարի Արատեսում՝ կրթահամալիրի ,,Դպրոց պարտեզ բնության գրկում,, կենտրոնում կամ Արտանիշի վրանային ճամբարում, մինչև 30 կմ քայլարշավի, կրակային պատրաստության զորամասում կամ այլ մասնագիտացված հրաձգարանում, ռազմամարզական պարապմունքների կրթահամալիրի մարզադպրոցի ռազմական գոտում,,։ Այլ կերպ ասած՝ Ռազմամարզական ճամբարը հնարավորություն է տալիս սովորողին երեք օր ապրել ռազմամարզական միջավայրում՝ մարզվել,  ռազմական գործողությունների անցկացման, անվտանգությանը, մարդու կենասագործունության վերաբերյալ գիտելիքներ ձեռք բերել գործնական ճանապարհով։ 
Մեր ճամբարի ծրագրում ռազմամարզական բաղադրիչը հետևյալ ուղղություններով էր՝
  • Առաջին բուժօգնության դասընթաց՝ տեսական և գործնական պարապմունքներով։ Տեսական դասընթացի ժամանակ բնության գրկում՝ բացօթյա միջավայրում, ընկեր Հովսեփը ներկայացրեց, թե ինչպիս վնասվածնքներ-արյունահոսություններ կարող են լինել, յուրաքանչյուրի դեպքում ինչպիսի օգնություն պետք է ցույց տալ։ Ներկայացրեց վիրակապերի տեսակները, վիրակապնա համար անհրաժեշտ նյութերը, վիրակապման ձևերը։ Իսկ գործնական պարապմունքի ժամանակ սովորողները վիրակապեցին՝ ցույց տալով իրենց ձեռքբերած գիտելիքները։ Ընկեր Հովսեփը դիտարկումներ և ուղղումներ արեց։ 
  • Մարտավարության գործնական դասեր․ ճամբարականները բաժանվեցին խմբերի, յուրաքանչյուր խումբ ընտրեց ղեկավար, խմբի անդամները ունեցան պաշտոններ և պարտականություններ, ներկայացվեց մարտական խմբի քայլքը , աշխատանքը։ Գործնական դասերն իրականացրինք Արատեսի հյուսիսում, բարձունքից իջանք լեռնային ճանապարհով։ Նկատելի էր, որ սովորողները ոգևորված են և պատասխանատվությամբ են մոտենում խմբում իրենց գործունեությանը։ 
  • Մարտավարության դաս․ խումբը քայլքով գրոհում էր իրականացնում՝ պաշտպանելով թիկունքը, հետևելով զենքի ճիշտ գործածաման կանոններին։
  • Կրակային պատրաստություն․ ճամբարականները սովորեցին կրակել՝ Տիր հրացանների միջոցով։ 

Ռազմամարզական բաղադրիչը համարում եմ հաջողված և ամբողջովին իրականացված։ Գործունեությունը հետաքրքիր էր, քանի որ իրականացվում էր գործնական դասերի միջոցով։ Ճամբարականների համար գրավիչ էր այն փաստը, որ իրենք մասնակից են, իրականացնող, ոչ թե լսող։ Նկատելի էր, որ ձեռք բերված հմտությունները, իրականացրած աշխատանքները ձևավորեցին համախմբվածություն, կենտրոնացում և պատասխանատվության զգացում։ 
Այլ աշխատանքներ՝
  • Բերքահավաք։ Միջին և կրտսեր սովորողներով հավաքեցինք Սիրո տնակի մոտ գտնվող ընկույզի ծառը, մեծերը թափ տվեցին ծառը, հավաքեցինք միասին։ Հավաքածը և՛ համտեսեցինք, և՛ մի մասը բերեցինք Միջին դպրոց՝ խոհարարական ակումբին։
  • Առավոտյան նախավարժանք։ Այս գործունեությունը  իրականացրինք կրտսեր դպրոցի սովորողների հետ։ Համատեղ գործունեությունները նպաստում են կրտսեր-միջին հարաբերությունների ստեղծմանը, ձեռք բերած փորձի փոխանցմանը, ընկերության ստեղծմանը․ ավագը կրտսերի համար օրինակ է հանդիսանում, ցուցաբերում է հոգատարություն, պատասխանատվություն։ 
  • Հայրենագիտություն․ Քայլքի միջոցով ծանոթացանք Արատեսի դպրական կենտրոնի տարածքին, մի խումբ սովորողներ առաջին անգամ էին իջնում Խաչոց ձոր։ Հայրենագիտությունը ներառում էր նաև մի շարք կանգառներ՝ Եղեգիսի Սուրբ Զորաց եկեղեցի, Արարատի Սուրբ Հակոբ եկեղեցի։ Բոլորս առաջին անգամ էինք գտնվում Սուրբ Հակոբ եկեղեցում, որը յուրահատուկ էր իր կառուցվածքով և մեծությամբ։ Յուրաքանչյուր կանգառում խոսել ենք կառույցի առանձնահատկությունների մասին, անդրադարձել պատմությանը։ Սովորողները նախապես կատարել էին ուսումնասիրություններ։ 
  • Ինքնասպասարկում և միջավայրի բարեկարգում։ Ե՛վ խոհանոցում, և՛ այգում, բակում աշխատել, պատրաստել և մաքրությանը հետևել են սովորողները՝ աշխատելով հերթափոխով և ըստ ցանկության։ 
  • Թփատունկ։ Մեզ հետ տարել էինք սիրիական վարդերի տունկեր, տունկերը տրամադրել և տնկման առանձնահատկությունները փոխանցել էր տիկին Շողիկը։ Հետաքրքրված սովորողների մի խմբով տնկեցինք, իսկ հաջորդ օրը խնամեցինք և ջրեցինք։ 


  • Փայտահավաք։ Նմանատիպ ճամբարների հաճելի պահերից են երեկոյան խարույկները, որի ժամանակ բոլորս հավաքվում ենք խարույկի շուրջ, զրուցում, խոսում, խաղեր խաղաղում, երգում։ Խարույկահանդեսը ևս աշխատանքը, որը կազմակերպում է պահանջում․ ցերեկը՝ քայլքի ժամանակ, անտառից հավաքել էինք չոր փայտեր, որոնք օգտագործեցինք խարույկ վառելիս։ 


Մեր եռօրյա ճամբարը համարում եմ հաջողված, քանի որ հասցրել ենք իրականացնել նախագծում նշված բոլոր գործունեությունները, նաև ճամբարը նպաստեց ուսուցիչ-սովորող, սովորող-սովորող հարաբերությունների սերտացմանն ու մտերմության ձևավորմանը, ինչի արդյունքում լուծվեցին մի շարք կազմակերպչական խնդիրներ հետագա դասերին, նաև սովորողների մոտ ձևավորվեցին կազմակերպչական, պատասխանատվության և տրամաբանված մտածողության հմտություններ։ 

 
Ճամբարի մասին պատմում են մասնակիցները՝









Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն

Ուսումնական նախագծեր՝
  • Սեբաստացու օրեր, 
  • Կարդում ենք Սիրադեղյան,
Շուրջտարյա նախագծեր՝
  • ,,Պատուհան,, ամսագիր,
  • Համագործակցություն Արմինե Աբրահամյանի հետ՝ Ընթերցենք միասին, 
  • Համագործակցություն Նունե Մովսիսյանի և Ավագ դպրոցի հետ, 
  • Համագործակցություն Ելենա Սարգսյանի հետ ,,Հայաստանը ես եմ,, 
  • Կարդում ենք Ժամանակակից գրականություն։ 
Ճամփորդական նախագծեր՝
  • Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդություն

среда, 22 октября 2025 г.

Ուսումնական աշուն


2025-2026 ուստարի
Ժամանակահատված՝ հոկտեմբերի 18-26
Մասնակիցներ՝ 8 -րդ և 9-րդ դասարանի սովորողներ 

Առաջադրանք՝ Ընթերցել որևէ ստեղծագործություն /վեպ, վիպակ, պատմվածք, այլ/ , վերլուծել։ 
Ներկայացնել՝
  • Ստեղծագործության ասելիքը, գաղափարը, 
  • ձեր տպավորությունները՝ մեկնաբանելով և հիմնավորելով, 
  • ի՞նչ տվեց ձեզ ստեղծագործությունը, ինչ սովորեցիք,
  • առանձնացրե՛ք հետաքրքիր մտքեր, մեկնաբանեք, 
  • այլ։ 

понедельник, 20 октября 2025 г.

Մանկավարժական ճամբարի առաջին հանդիպումը


Մեկնարկել է կրթահամալիրի աշնանային մանկավարժական ճամբարը, որի ծրագրում ներառված են սեմինարներ-հավաքներ մասնագիտական խմբերով։ 
Մասնագիտական հավաքների նպատակն ընթացիկ նախագծերը, աշխատանքները քննարկելն է, անհրաժեշտության դեպքում՝ ուղղորդելը, օգնելը, դասավանդողների մասնագիտական որակները բարձրացնելը։ 
Մայրենի լեզվի մասնախմբի այս շաբաթվա ծրագիրը կարող եք տեսնել այստեղ։ 
Առաջին հանդիպման ժամանակ՝

вторник, 14 октября 2025 г.

Ընթերցենք միասին


Աշնանային ամենամյա 20-րդ հավաք 
Համագործակցային նախագիծ Արևմտյան դպրոցի 6-րդ դասարանների հետ 
Նախաձեռնողներ՝ Միջին դպրոցի 8-րդ դասարան
Դասավանդողներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Արմինե Աբրահամյան

Օրը ՝ հոկտեմբերի 15, 11:00, Փոքր դահլիճ 

Համատեղ նախագիծը ներառում է ՝
  • Վ․ Սարոյանի ,,Հինգ հասուն տանձերը,, ստեղծագործության ընթերցում, 
  • Նախապատրաստական պայմանավորվածություններ, 
  • Ստեղծագործության քննարկում։ 
Քննարկումը կկազմակերպվի համատեղ Միջին դպրոցի Փոքր դահլիճում։ 

Արդյունքը՝
  •  քննարկման ընթացքի նկարահանում, հրապարակում, 
  • 6-րդ դասարանի սովորողները հնարավորություն կունենան ծանոթանալ և ճանաչել Միջին դպրոցը, սովորողներին, 
  • կքննարկեն և կորոշվեն հնարավոր հետագա համատեղ նախագծերը։ 

воскресенье, 12 октября 2025 г.

Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում


Ռազմամարզական ճամբարի կազմակերպման օրերը՝ հոկտեմբերի 17-19
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներ
Ճամբարի ղեկավարներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Նաիրա Հարությունյան, 
Ռազմամարզական բաղադրիչ պատասխանատու՝ Հովսեփ Աղաբեկյան, 

Մեկնում՝ հոկտեմբերի 17-ին, 09:20, Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից, 
Վերադարձ՝ հոկտեմբերի 19-ին՝ մինչև 19:00, Մայր դպրոց ։ 

Երթուղի՝
Մեկնում․ Երևան-Արտաշատ-Երասխ-Արենի- Գետափ- Եղեգիս -Հերմոն- Արատես, 
Վերադարձ՝  Արատես-Հերմոն-Արենի-Երասխ-Արարատ գյուղ-Արտաշատ-Երևան ։ 

Ուղղություններ՝

вторник, 7 октября 2025 г.

Կյանքը իրական է, քանի դեռ կամ

Ընդհանրապես, ամենադժվարը ստի նկատմամբ հաղթանակն է: Մարդն այնքան շատ է խաբում և՛ ինքն իրեն, և՛ ուրիշներին, որ դադարում է դա նկատելուց: Բայց և այնպես ստին անհրաժեշտ է հաղթել: Եվ առաջին ջանքը, որ պահանջվում է մարդուց, ուսուցչին խաբելը հաղթահարելն է: Մարդ պետք է մեկընդմիշտ որոշի կա´մ ոչինչ չասել բացի ճշմարտությունից, կա´մ անհապաղ հրաժարվել ուսումից:

Պետք է ձեզ համար պարզեք, որ ուսուցիչը շատ դժվար խնդիր ունի լուծելու՝ մարդկային մեքենաների (1) մաքրում և նորոգում: Իհարկե, նա հանձն է առնում միայն այն մեքենաները, որոնք ի զորու է նորոգել: Եթե մեքենայի մեջ շարքից դուրս է եկել էական ինչ-որ բան, ապա նա հրաժարվում է դա նորոգելուց: Սակայն նույնիսկ այն մեքենաները, որոնք, ըստ էության, դեռ հնարավոր է նորոգել, բոլորովին անհույս են դառնում, եթե սկսում են ստել: Ուսուցչին ասած սուտը, նույնիսկ ամենաաննշանը, օրինակ` ուսուցչից ինչ-որ բան թաքցնելը, որ ուրիշ մեկն է խնդրել գաղտնի պահել, կամ որ մենք ենք ուրիշին ասել, մարդու աշխատանքին վերջ է դնում, մանավանդ եթե նախկինում արդեն ինչ-որ ջանքեր գործադրել էր (2):