пятница, 28 марта 2025 г.

Աղայանի հոդվածներից


Մի կալ հակառակ չարի

Շատերն ինձ հարցնում են, թե ես ի՞նչ կարծիքի եմ «չարին հակառակ չկենալու» վերաբերությամբ։
Թեպետ շատ վտանգավոր է մեծերի ասածին դեմ գնալը, բայց ես չպիտի ծածկեմ իմ կարծիքն ու համոզմունքն այդ մասին։
Բնության մեջ ոչ մի կենդանի արարած չկա, որ ինչևիցե մի բանով զինված չլինի իր գոյությունը պաշտպանելու համար, երկու կենդանի արարածներ իրար բարեկամ լինել չեն կարող, եթե մեկը մյուսի կյանքին վտանգ է սպառնում։ Մարդը կարող է միայն այնքան բարի լինել, որ չի հարձակվիլ ուրիշի վրա, բայց երբ իր վրա են հարձակվում, նա չի կարող չպաշտպանվիլ։
Երբ որ Քրիստոսին ապտակ զարկեցին, նա իր մյուս երեսը դեմ չարավ ապտակողին, այլ ասաց. «Եթե չար խոսեցի, վկայիր չարի մասին, իսկ եթե բարի, ինչո՞ւ ես զարկում ինձ»։ (Հով. գլ. ԺԸ. 23)։
Այս է ահա բնականը, իսկ «չարին հակառակ չկենալը» անճարության, թուլության և ստրկության հետևանք է. այսինքն` չարին հակառակ չկենալը առաքինություն չէ, այլ անկարողի խոհեմություն` ժամանակ վաստակելու համար, ընդդիմանալու ուժ հավաքելու համար։ Չարին հակառակ չկենալը շատ անգամ խոհեմություն էլ չէ, այլ անբարոյականություն, անբանականություն, անասնություն, որովհետև թույլ է տալիս չարերին, որ բարիների հետ վարվեն իրանց ուզածի պես։

Մարտ ամսվա հաշվետվություն


Մարտ ամսվա ընթացքում իրականացրած աշխատանքներ․

Ուսումնական նախագծեր՝

четверг, 27 марта 2025 г.

вторник, 25 марта 2025 г.

Ուսումնական գարուն


Նախագծի իրականացման ընթացքը՝ մարտի 24-30
Մասնակիցներ  7 և 8 -րդ դասարանների սովորողներ 



Ընթերցանություն

Ընտրել որևէ գիրք կարդալ և բլոգում ներկայացնել վերլուծություն՝ խոսելով
  • Համառոտ գրքի բովանդակության մասին, 
  • Ներկայացնել և բնութագրել կերպարներին, 
  • Արտահայտած գաղափարի մասին, 
  • Ի՞նչ տվեց այդ գրքի ընթերցումը ձեզ։ 
Առաջարկվող գրականության ցանկ
  • Էքզյուպերի ,,Փոքրիկ Իշխանը,,
  • Ժյուլ Վեռն ,,Կապիտան Գրանտի որդիները,,
  • Թոլկին ,,Մատանիների տիրակալը,, կամ ,,Հոբիթը,,
  • Արթուր Կոնան Դոյլ ,,Շերլոկ Հոլմսի արկածները,,
  • Ագաթա Քրիստի , նախընտրած դետեկտիվ վեպը 
  • Ձեր ընտրությամբ ՝ պատմվածք, առակ, հեքիաթ։ 

Ինքնագնահատում
Լրացնել մարտ ամսվա աշխատանքները՝ տեղադրելով համապատասխան հղումները։ 



Արդյունքներ՝

воскресенье, 23 марта 2025 г.

Անհատական աշխատաժամանակ․ մարտի 24-28

Մարտի 24, երկուշաբթի
10:00-11:00`  մանկավարժական խորհրդով հավաք,
11:00-11:30`  բակային աշխատանքներ
11:30-12:30` հեառավար աշխատանք հետազոտական աշխատանքների շուրջ
12:30-13:00` ընդմիջում
13:00-13:30` ընդհանուր պարապմունք
13:30-14:20`հավաք մասնախմբով
14:20-16:00` մարզական պարապմունք՝ անհատական ծրագրով։ 

Մարտի 25, երեքշաբթի
10:00-11:00`  մանկավարժական խորհրդով հավաք,
11:00-11:30`  բակային աշխատանքներ
11:30-12:30` ,,Ուսումնական գարուն,, նախագծի պատրաստում, էլեկտրոնային նամակագրություն
12:30-13:00` ընդմիջում
13:00-13:30` ընդհանուր պարապմունք
13:30-14:20`հավաք մասնախմբով
14:20-16:00` կավագործարան։ 

Մարտի 26, չորեքշաբթի
10:00-11:00`  մանկավարժական խորհրդով հավաք,
11:00-11:30`  բակային աշխատանքներ
11:30-12:30` Մարտ ամսվա նախագծերի ամփոփում
12:30-13:00` ընդմիջում
13:00-13:30` ընդհանուր պարապմունք
13:30-14:20`հավաք մասնախմբով
14:20-16:00`  մարզական պարապմունք՝ անհատական ծրագրով։

четверг, 20 марта 2025 г.

Այցելություն Չարենցի տուն-թանգարան․ ամփոփում


Մարտ ամիսն առանձնահատուկ է նաև նրանով, որ ավանդաբար այս ամիս ենք ընթերցում Չարենց։ Եվ ,,Կարդում ենք Չարենց,, նախագիծն ամփոփելու, լրացուցիչ տեղեկություններ հավաքելու համար որոշեցինք այցելել Չարենցի տուն-թանգարան, որտեղ մեզ՝ սեբաստացիներիս, միշտ ուրախ են հյուրընկալել։ 
Այցելությունը սովորողին հնարավորություն տվեց՝

четверг, 13 марта 2025 г.

Այցելություն Չարենցի տուն-թանգարան


Նախագծի իրականացման օրը՝ մարտի 19
Մասնակիցներ՝ 7 և 8-րդ դասարանների սովորողներ 
Այցելության վայրը՝ Չարենցի տուն-թանգարան / հասցե Մաշտոցի պողոտա 17/

Նպատակը՝
  • ամփոփել ,,Կարդում ենք Չարենց,, նախագիծը, 
  • ճանաչել Չարենցին՝ դիտելով և ուսումնասիրելով գրողի իրերը և կենցաղը,
  • կարդալ և տարածել Չարենց։ 
Ընթացքը՝ 
12:30` մեկնում Մայր դպրոցից, 
13:00՝ մուտք թանգարան, ցուցանմուշների դիտում, ուսումնասիրում, ընթերցումներ թանգարանի մուտքի մոտ, Մաշտոցի փոցոցում
մինչև 15:00` վերադարաձ

среда, 12 марта 2025 г.

Չարենցյան ֆլեշմոբ


Մարտի 13-ը սիրված գրող Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրն է։ Օրը հնարավորություն է ևս մեկ անգամ հիշել Չարենցին, անդրադառնալ նրա ստեղծագործություններին, ընթերցել, կարևորել։ 

Օրը, ժամը՝ մարտի 13, 10:10

Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի բոլոր դասարանները, սովորողները, ուսուցիչները․․․
Համակարգողներ՝ Մայրենի լեզվի դասավանդողներ

Նպատակը՝

воскресенье, 9 марта 2025 г.

Կարդում ենք Չարենց

Տաղ անձնական

Թողած Կարսում, գետի ափին, տունս՝ շինված անտաշ քարով,
Կարսը թողած, Կարսի այգին ու հայրենի երկինքը մով
Եվ Կարինե Քոթանճյանին անգամ չասած մնաս բարով―
Ա՜նց եմ կենում հիմա օտար քաղաքների ճանապարհով:

Անց եմ կենում, շուրջս-մարդիկ, շուրջս դեմքեր հազա՜ր-հազա՜ր.
Շուրջս աշխարհն է աղմկում, մարդկային կյանքն անհավասար.
Եվ ո՞վ կասի՝ ինչո՞ւ ես դու, և ով կասի, թե ո՞ւր հասար,―
Դեմքերը, ախ, բութ են այնպես՝ կարծես շինված են տապարով:

Գորշ, տաղտկալի ու խելագար երգ է կարծես այս կյանքը մի.
Ինչ-որ մեկի սրտում բացված- վերք է կարծես այս կյանքը մի.
Եվ ո՞ւմ համար- էլ ո՞ւմ համար կարոտակեզ երգե հիմի
Սիրտս՝ լցված տարիների սեղմ արճիճով ու կապարով:

Բայց շուրջս թող որքան կուզե աշխարհը այս խնդա, ցնդի―
Ես- հաշմանդամ ու խելագար ու հավիտյան վտարանդի՜
Դեպի երկինք պիտի գնամ, դեպի եզերքը Ամենտի―
Իմ բարձր, հին ու աստղային երազների ճանապարհով...

Ու էլ ամե'ն մեղքի համար սիրտս հիմա ունի ներում.
Պիտի անդարձ ես հեռանամ, պիտի գնամ՝ ա'չքս հեռուն.
Թե Կարինե Քոթանճյանին տեսնեք Կարսի փողոցներում―
Ասե'ք նրան՝ Չարենցն ասավ- մնաս բարո՜վ, մնաս բարո՜վ...

1. Ինչպիսին է Կարս քաղաքը, ներկայացրո՛ւ քո բառերով, բայց Չարենցի նկարագրությամբ: 
2. Դուրս բեր անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ: 
3. Բացատրի՛ր այս քառատողը. 
Բայց շուրջս թող որքան կուզե աշխարհը այս խնդա, ցնդի―
Ես- հաշմանդամ ու խելագար ու հավիտյան վտարանդի՜
Դեպի երկինք պիտի գնամ, դեպի եզերքը Ամենտի―
Իմ բարձր, հին ու աստղային երազների ճանապարհով...
4. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը: 
5. Բացատրի՛ր վերնագիրը: 
6. Բնութագրի՛ր բանաստեղծության քնարական հերոսին։ 
6. Գրի՛ր շարադրություն ,,Դեպի երկինք պիտի գնամ հին ու աստղային երազների ճանապարհով...,, վերնագրով

Կարդում ենք Չարենց

2024-2025 ուստարի
Նախագծի նկարագրությունը՝  Իր արտասովոր և տարբերվող ոճով, մտքերով, արտահայտած զգացողություններով Չարենցը յուրահատուկ տեղ է զբաղեցնում հայ գրականության մեջ։ Նա իր ստեղծագործություններում համատեղել է սիմվոլիզմը, ռոմանտիզմը և ռեալիզմը՝ ստեղծելով չկրկնվող պատկերներ, միավորել
է անձնականն ու համազգայինը, փոխանցել ազատության շունչը, ցույց տվել գեղեցիկը։  ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրում միշտ եղել է սիրված գրողների շարքում, որի ստեղծագործություններն ընթերցվում են ճամփորդությունների, միասնական պարապմունքների, տարատեսակ հանդիպումների ժամանակ։ 

Մասնակիցներ՝ տարատարիք սեբաստացիներ, ծնողներ, հյուրեր, այլ ցանկացողներ, նախագիծը բաց է ․․․․

воскресенье, 2 марта 2025 г.

Փետրվար ամսվա հաշվետվություն

Ուսումնական նախագծեր՝

Այլ աշխատանք՝