четверг, 28 января 2016 г.
воскресенье, 24 января 2016 г.
Հունվարի 25-29-ի աշխատանքային ծրագիր /առցանց ուսուցման առաջադրանքներ/
5-6-րդ դասարաններ
Հունվարի 25
Ա. Կարդա՛ ,,Առականի,, բլոգի առակները և առանձնացրու.
1. Ամենահետաքրքիր առակը /ինչո՞ւ ես հետաքրիր համարում/:
2. Ամենազարմանալի առակը /ինչո՞ւ ես զարմանալի համարում/:
3. Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը / ինչո՞ւ/:
4. Ամենաանբացատրելի առակը /ինչո՞ւ ես այդպես մտածում/ :
5. Քեզ ամենից շատ դուր եկած առակը /բացատրի՛ր ընտրությունդ/:
Բ. Ինքդ հորինիր որևէ առակ և վերջում գրի՛ր քո առակի ասելիքը /խրատական մասը/:
Ա և Բ առաջադրանքները տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:
Հունվարի 25
Ա. Կարդա՛ ,,Առականի,, բլոգի առակները և առանձնացրու.
1. Ամենահետաքրքիր առակը /ինչո՞ւ ես հետաքրիր համարում/:
2. Ամենազարմանալի առակը /ինչո՞ւ ես զարմանալի համարում/:
3. Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը / ինչո՞ւ/:
4. Ամենաանբացատրելի առակը /ինչո՞ւ ես այդպես մտածում/ :
5. Քեզ ամենից շատ դուր եկած առակը /բացատրի՛ր ընտրությունդ/:
Բ. Ինքդ հորինիր որևէ առակ և վերջում գրի՛ր քո առակի ասելիքը /խրատական մասը/:
Ա և Բ առաջադրանքները տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:
Տերյանը` հիշողություններում
Իսահակայանի հուշերից
Վահանի եղբայրներին ճանաչում էի վաղուց և գիտեի, որ նրանք եղբայր ունեն Լազարյան ճեմարանում, իսկ իրեն՝ Վահանին, առաջին անգամ տեսա Մոսկվայում, 1904թ. մարտ ամսին
այցի
էի
գնացել
Լազարյան
ճեմարան:
Ինձ
շրջապատեցին
մի
քանի
ուսանող-աշակերտներ,
որոնց
մեջ
էր
Վահանը:
Բոլորն
ինձ
հարցեր
էին
տալիս
և
հարցերիս
պատասխանում:
Ցույց
էին
տալիս
ճեմարանի
սրահները,
գրադարանը,
դահլիճը
և
այլ
անկյուններ, մինչդեռ Վահանը լուռ ու անխոս հետևում էր մեզ՝ աչքը վրայիցս չհեռացնելով: Երբ խոսք էի ուղղում
նրան
կարմրում
ու
շփոթվում
էր:
Մնաք բարևին՝ Վահանը ձեռքս ամուր սեղմեց և շշնջաց. «Շատ ուրախ եմ, որ Ձեզ տեսա»: Ես հրավիրեցի նրան ինձ մոտ: Մի երկու օր հետո Վահանն իր ընկերոջ հետ մոտս եկավ: Որքան ուղեկցող ընկերը սիրում էր շատախոսել, նույնքան նա լուռ էր կամ սակավախոս: Վահանը հետաքրքրվում էր գրականությամբ,
ինչ
են
գրում
Ղ.Աղայանը,
Շիրվանզադեն,
Հ.Թումանյանը,
Դ.Դեմիրճյանը
և
ուրիշները:
понедельник, 18 января 2016 г.
Իմ գյուղը /հայրենագիտական նախագիծ/
Նախագծի անցկացման ժամանակը՝ հունվարի 18-22
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ
Յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է իր գյուղը/ ծնողների կամ տատիկ-պապիկի ապրած, ճանաչած վայրը/
1. Գյուղի պատմությունը, անվան բացատրությունը /ստուգաբանությունը/
2. Իմ գյուղի հարևան գյուղերը:
3. Իմ գյուղի գետը, սարը:
4. Գյուղի եկեղեցին, թանգարանը:
5. Այլ....
Ավարտուն նյութը ներկայացնել տեսանյութի, ռադիոնյութի կամ պրեզենտացիայի տեսքով:
Հարությունյան Դավիթ
Անուշ Մարգարյան
Մարկ Միկաիլ
Լուսինե Թադևոսյան
Պետրոսյան Դավիթ
5. Այլ....
Ավարտուն նյութը ներկայացնել տեսանյութի, ռադիոնյութի կամ պրեզենտացիայի տեսքով:
Հարությունյան Դավիթ
Անուշ Մարգարյան
Մարկ Միկաիլ
Լուսինե Թադևոսյան
Պետրոսյան Դավիթ
Подписаться на:
Сообщения (Atom)