пятница, 31 августа 2018 г.

Գիտելիքի օրն Ագարակում

01.09.2018
Նախագծի մասնակիցներ՝ 7-րդ դասարանի սովորողներ


Ընթացքը

Այցելություն Ագարակ, ծանոթություն միջավայրին, կենդանիներին, կենդանիների տեսակներին: Կենդանիների խնամք, կերակրում (անհրաժեշտ է վերցնել շաքար և գազար):

Արդյունք
Կնեդանիների հետ շփման միջոցով խնամքի և հոգատարության հմտությունների ձեռքբերում, տեսական գիտելիքների հարստացում:

Նախագիծը լուսաբանել ֆոտոշարքի տեսքով սովորողների բլոգներում: 
Տպավորությունների մասին ռադիոնյութի պատրաստում : 

среда, 29 августа 2018 г.

Օգոստոսի 30 . Բարև , դպրոց...

Կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակը 

Օգոստոսի 30 . 09:00-12:00
Դասարան՝ 7-4 

09:00-09:30 ` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 
09:30-10:30` ընտրության, մարզական ակումբի, լրացուցիչ կրթության խմբերի ճշգրտում 
10:30-11:00` զրույց-քննարկում,,Ուսումնական ամառ,, թեմայով
11:00-12:00` Մայրենի լեզվի սեպտեմբերյան նախագծերի ներկայացում-քննարկում, սեպտեմբերի 1-ի նախագծի ներկայացում
12:00-ից՝ օրվա ամփոփում, ճանապարհում սովորողներին 

понедельник, 27 августа 2018 г.

Սարոյանական ընթերցումներ

Վ. Սարոյան. պատմվածքներ



  • Բենի նման մարդը պետք է որ կարողանար դաշնամուր նվագել: Ինչո՞ւ: 
  • Ինչո՞ւ էր աղջիկը կարծում, որ Բենը կունենա դաշնամուր: Դու ի՞նչ ես կարծում: 
  • Քո կարծիքով ինչի՞ մասին է պատմվածքը: 
  • Ինչպիսինն էր տղան և ի՞նչ բացահայտեց Էմին տղայի մեջ:
  • Առանձնացրո՛ւ այն հատվածները որտեղ երևում է տղայի վերաբերմունքը դաշնամուրի, երաժշտության հանդեպ:
  • Իսկ դու փորձե՞լ ես երբևէ որև երաժշտական գործիք նվագել, պատմի՛ր այդ մասին:

воскресенье, 26 августа 2018 г.

Նախագծային ուսուցման շաբաթ 03-07.09.2018

03-07.09.2018
7-8-րդ դասարաններ
Շուրջտարյա և երկարաժամկետ նախագծերի մեկնարկ
Սովորողների անհատական նախագծերի մեկնարկ



  • Վերլուծական տեքստի քննարկում՝ նոր դասարաններում նոր սովորողներին ճանաչելու նպատակով
  • Ռադիոնախագիծ 
  • Թարգմանչական նախագիծ 
  • Ընթերցումներ 
  • Սովորողների պատրաստած նախագծեր, նյութերի պատրաստում 
  • Դպրոց բնության գրկում. Սևանի ,,Ժայռ,, լողափ. համատեղ նախագիծ Հռիփսիմե Գալստյանի հետ 

Նախատեսված է յուրաքանչյուր նախագծով երկու նյութ հրապարակել, նախապատրաստել ճամփորդական նախագիծը, մեկնարկ տալ շուրջտարյա նախագծերին: 

Լուսանկարը՝ անձնական արխիվից (Այասի հին թատրոն)



четверг, 23 августа 2018 г.

Եվ ես եղա Կարսում

Կարս. հրաշալի քաղաք, որի յուրաքանչյուր քարը հիշեցնում է մեծ պոետ սիրելի Չարենցին: Պետք  է ասեմ, որ Արևմտյան Հայաստանի ամենասիրելի քաղաքը հենց սա է, ոչ մի տեղ այդպիսի հարազատություն չեմ զգում: Առաջին անգամ Կարս գնացինք երեք տարի առաջ, լուսավոր քաղաք էր՝ հին քարերով, մենք Վարդանի կամրջի մոտ էինք, զգացումն անբացատրելի էր, մինչև հիմա չեմ կարողանում ասել, թե ինչի նմանեցրի՝ ամրիկյան ավանի՞, քիչ-քիչ զարգացող քաղաքի՞, թե՞ գետամերձ բնակավայրի: Համենայն դեպս թուրքական շունչ չզգացի, վանող ոչինչ չկար:

Ուսումնական օրացույց

Նախագծային ուսուցման շաբաթ
Սարոյանական օրեր
Ավ. Իսահակայանի օրեր
Կոմիտասյան օրեր 

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր (2018-2019 ուս. տարի)

Սեպտեմբերի 4-8 
Նախագծային ուսուցման շաբաթ: Շուրջտարյա և երկարաժամկետ նախագծերի մեկնարկ: Սովորողների անհատական նախագծեր:

Սեպտեմբերի 7-13 
Սարոյանական ընթերցումներ


Սեպտեմբերի 13-22
 Ռեյ Բրեդբերի. ընթերցումներ

среда, 22 августа 2018 г.

Հայոց լեզու, գրականություն, 7-րդ դասարան /2018-2019 ուս. տարվա առարկայական ծրագիր/

Հայոց լեզու, գրականություն. առարկայական ծրագիր
Ժամաքանակը՝ շաբաթական 5 ժամ, տարեկան 180 ժամ:
Ուսուցումը կազմակերպվում է թվային միջոցների կիրառմամբ, ուսումնական և անհատական նախագծերով: Սովորողները դպրոց են գալիս անձնական նեթբուք- նոթբուքերով:

среда, 15 августа 2018 г.

Մայրենի լեզու, 7-8-րդ դասարաններ /լրամշակվող/

Ժամաքանակը՝  շաբաթական  5ժամտարեկան 180 ժամ:
Ուսուցումը կազմակերպվում է թվային միջոցների կիրառմամբ, ուսումնական նախագծերով:
Սովորողները դպրոց են գալիս անհատական նոթբուք-նեթբուքով:

Մայրենի լեզվի ուսուցման խնդիրներն են


  1. Սովորողի գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման հմտությունների մշակում:
  2.  Ինքնարտահայտման կարողության պահպանում և զարգացում
  3. Ստեղծագործական, քննադատական, տրամաբանական, նկարագրական, վերլուծական մտածողության զարգացում:
  4. Իմացածը ամբողջացնելու, սովորածը կիրառելու հմտության զարգացում:
  5. Գրագիտության ուսուցում, անսխալ ու վարժ գրելու, կարդալու կարողությունների պահպանում, զարգացում:
  6. Բառարաններից, հանրագիտարաններից, տեղեկատվական այլ աղբյուրներից օգտվելու  հմտության ձևավորում, զարգացում:
  7. Բառապաշարի հարստացում:
  8. Մեդիահմտությունների ձեռքբերում, զարգացում: