воскресенье, 29 ноября 2015 г.

Ձմեռային ուսումնական արձակուրդ /նախագիծ/

Նախագծի իրականացման ընթացքը՝  դեկտեմբերի 28-հունվարի 12
Նախագծի մասնակիցներ՝                      5-6-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝    
  • Սովորողների ստեղծագործական և վերլուծական կարողությունների պահպանում , զարգացում
  • Հետաքրքիր ամանորյա նյութերի, ֆիլմերի պատրաստում
Առաջադրանքներ

1. Ամանորյա հետաքրքիր, չկրկնվող շնորհավորանքներ
2. Տոնական TV. ստեղծում և ներկայացնում են սովորողները
3. Պատումներ՝  ,,Ամանորի ամենաանսպասելի հյուրը,, ,,Մի նվերի պատմություն,, ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,,:

Ձմեռ /նախագիծ/

Նախագծի մասնակիցներ՝  5-6-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի իրականացման ժամանկահատվածը՝  դեկտեմբերի 21-25


Նախագծի նպատակը

  • Ուսումնասիրել Ամանորը, տոնի հետ կապված ավանդույթները
  • Ընթերցել, քննարկել , վերլուծել
  • Զարգացնել սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը
  • Հետաքրքիր, գեղեցիկ համեմատությունների, փոխաբերությունների միջացով զարգացնել սովորողների բառապաշարը:

Ստեղծագործական աշխատանք
Ամանորյա հեքիաթ
Ձմեռային  պատմություն
Ձմռան գանգատը

Հեքիաթի օրեր /նախագիծ/

Նախագիծը նախատեսված է 5-6-րդ դասարանների սովորողների համար
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ դեկտեմբերի 1-11

Նախագծի նպատակը՝ ծանոթանալ հայ ժողովրդական հեքիաթներին, ուսումնասիրել բարբառները:


Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

понедельник, 23 ноября 2015 г.

«Մուշեղ Գալշոյան» օրեր

Նախագծի տևողությունը՝         նոյեմբերի  23-27
Նախատեսված է 5-6-րդ դասարանների համար
Նպատակը
  • Ծանոթանալ գրողին և նրա ստեղծագործությանը

Ընթերցանության նյութ

  • Ինչո՞ւ Մամփրեն որոշեց սովորել տառերը: Գրի՛ր քո վերաբերմունքը այս հարցի հետ կապված: 
  • Բացատրի՛ր վերնագիրը:
  • Ինչպիսին էր համագյուղացիների վերաբերմունքը Մամփրեի՝ տառերը սովորելու որոշման վերաբերյալ: Ներկայացրո՛ւ համապատասխան հատվածներ:
  • Ինչպիսի ուսուցչուհի էր Մամփրեի թոռնուհին: Ինչպիսին պետք է լինի լավ ուսուցիչը:

четверг, 5 ноября 2015 г.

Ընթերցում եմ

Նախագծի մասնակիցներ՝  6-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝                         շուրջտարյա
Նախագծի նպատակն է 


  1. Խրախուսել ընթերցանությունը
  2. Սովորողների մոտ խթանել հետաքրքրությունը գրականության նկատմամբ
  3. Մղել ստեղծագործելու

вторник, 3 ноября 2015 г.

Կոմիտասի մասին. Իսահակյանի հուշերից

Կոմիտասը ինձ ժամանակակից մարդ էր. «Եղբայր Սողոմոնը», ինչպես կոչում էինք նրան Գևորգյան ճեմարանում. տարիներ ապրել ենք նույն հարկի տակ, խոսել, կատակել: Ճամփորդել ենք միասին հայ գյուղերն ու ուխտատեղիները (Սևան, Հառիճ), ուր նա երգեր էր հավաքում: Եղել ենք միասին Եվրոպայում, Ստամբուլում. բայց այս ամենը թվում է ինձ ո՛չ իրական: Կոմիտասը ինձ համար հիմա լեգենդ է, հեռավոր առասպել, և նրա կյանքն ու փառապանծ գործը մի չքնաղ հրաշապատում:
———
Կոմիտասը մեր ժողովրդի հպարտությունն է. նրա գործը՝ մեր ազգային անսպառ հարստությունը:

понедельник, 2 ноября 2015 г.

Իսահակյանի կյանքից...

Երեք հետաքրքիր դեպք Իսահակյանի կյանքից: 
1
Ավետիք Իսահակյանը նկարիչ Ռուխկյանի հետ դուրս էր եկել դաշտ` զբոսնելու: Երկու գյուղացի վար էին անում: Մաճը բռնած գյուղացին մեղմ ու քաղցր ձայնով երգում էրՄաճկալ ես, բեզարած ես…»: Լսելով գնում էին նրանց հետևից: Երբ երգն ավարտվեց, մոտեցան, բարևեցին,հետո Վարպետը հարցրերց.
-Ի՞նչ կերգեիր:
-էդ քո խելքի բանը չէ,- պատասխանեց գյուղացին:
-Էդ երգը ես եմ գրել,- ասաց Վարպետը:
Գյուղացին նայեց, ոտքից գլուխ չափեց Վարպետին.
-Գնա գործիդ, էդ մեր գեղի երգն է,- ասաց ու շարունակեց վարը:

воскресенье, 1 ноября 2015 г.

Հոկտեմբեր ամսվա կատարողական

Հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում իրականացրել եմ հետևյալ նախագծերը: Յուրաքանչյուր նախագծից հետո ներկայացված է արդյունքը:

Լավագույն նյութեր՝



Սովորողների հետ թարգմանել ենք Տուվե Յանսոնի ,,Մումի տրոլը,, հեքիաթ-վիպակի երեք կարճ հատված: Աշխատանքը շարունակվում է: