среда, 29 июня 2022 г.

Արձակուրդային նախագծեր

2022-2023 ուստարվա պատրաստություն
  • 8-րդ դասարանի ծրագրի լրամշակում 
  • Լեզվական խաղերի, առաջադրանքների փաթեթի պատրաստում 
  • Ուսումնական օրացույցով նախատեսված նախագծային փաթեթների լրամշակում (Կոմիտաս, Չարենց, Տերյան, Թումանյան, Աղայան, Սահյան)
  • Արևմտահայերենի ընթերցարանի կազմում։ 
  • Եռօրյա հայրենագիտական ճամփորդություն Արատեսում
Անհատական նախագծեր 
  • Ընթերցանություն, այդ թվում՝ մասնակցություն Գրական ակումբի ընթերցումներին, 
  • Հանդիպումներ ժամանակակից գրողների հետ, 2022 թվականին տպագրված ժամանակակից հայ գրողների գրքերի ընթերցում- քննարկում։/ Լուսանե Ջալալյան, Դավիթ Սամվելյան, Աշոտ Աղաբաբյան, Հովիկ Չարխչյան/։ 
  • Թարգմանություններ 
  • Հոդվածների պատրաստում՝ տարեկան նախագծերի ամփոփումով։ 
 

вторник, 28 июня 2022 г.

Տարեկան հաշվետվություն ․ 2021-2022 ուստարի

Ընթացիկ հաշվետվություններ 
Ինչպես յուրաքանչյուր ուսումնական տարի, այնպես էլ այս տարին լի էր հետաքրքիր նախագծերով։ Եվ՛ ուսումնական օրացույցով նախատեսված, և՛ իմ կամ սովորողների նախաձեռնությամբ արված նախագծերը ավելի են մտերմացրել ինձ և սովորողներին՝ ստեղծելով հավես նախաձեռնությունների հարթակ։ 
Առանձին-առանձին անդրադառնամ հաջողված նախագծերին՝ մեկնաբանելով։ 


Սիրադեղյան 75:  Սիրադեղյան առաջին անգամ էինք կարդում։  Իր տեսակով այս նախագիծը նորություն էր նաև ինձ համար։ Իհարկե կար անհանգստություն, ի վերջո Սիրադեղյանը շատ հակասական ազդեցություն ունի մեր հասարակության վրա։ Սակայն, երբ քննարկում էինք ,,Պարտուսը,,  պատմվածքը, սովորողներից մեկն ասաց, որ այնքան է իրեն դուր եկել, որ առաջարկել է նաև կարալ ծնողներին, հասակացա, որ Սիրադեղյան իսկապես պետք է կարդալ, և հենց այդ տարիքում, և որ շատ մտածելու հարցեր են առաջանում։ Համարում եմ ստացված նախագիծ, քանի որ իսկապես ոգևորել է սովորողներին, սիրով են կարդացել։ 


четверг, 23 июня 2022 г.

Ընթերցանություն, լեզվագործունեություն Ճանկաթաղի սովորողների հետ


Վայրը՝ Ճանկաթաղի դպրոց
Մասնակիցներ՝ Ճանկաթաղի սովորողներ, սեբաստացի սովորողներ

Նպատակը՝ 
  • զարգացնել վերլուծական հմտությունները,
  • զարգացնել տրամաբանական մտածողությունը,
  • ձևավորել գրական ճաշակ
  • զարգացնել լեզվամտածողությունը՝ լեզվաբանական տարբեր խաղերով։ 

среда, 22 июня 2022 г.

Մանկավարժական ճամբարի երրորդ օրը

Բուռն գործունեությամբ շարունակվում է մանկավարժական ճամբարը։ 
Օրը սկսում ենք միջավայրի մաքրությամբ։  ,,Առավոտյան հենց որ արթնանաս, լվացվես ու քեզ կարգի բերես, պետք է կարգի բերես նաև քո մոլորակը,,։ Մեծ հոգատարությամբ և սիրով խնամում ենք մեր Միջին դպրոցի սեբաստացիական մոլորակը՝ աշխատելով Փառատոնային պուրակում, Հյուսիսային կողմում և Սարալանջում։ 

воскресенье, 19 июня 2022 г.

Հաջողված ուսումնական նախագծեր


Հաջողված նախագիծ 

Ինչո՞ւ եմ համարում հաջողված 
  • Սովորողին ինքնադրսևորվելու հնարավորություն է տրվել, 
  • Իր նախաձեռնությամբ աշխատանքը սովորողը կատարել է սիրով և հետաքրքրությամբ, մտածել զարգացնելու, ավելի լավը դարձնելու ուղղությամբ, 
  • Ստացված արդյունքները ինձ գոհացրել են,
  • Ստացված արդյունքները տեսանելի են և հրապարակելի, 
  • Նպաստել է սովորողի մոտ ստեղծագործական մտքի, մեդիահմտությունների, խմբագրական հմտությունների, լեզվագործունեության հմտությունների զարգացմանը, նախաձեռնող լինելու կարողության ձևավորմանը։ 
Արդյունքներ 

Անհատական աշխատաժամանակ․ 20-30.06.2022


20.06.2022
09:00-12: 15` աշխատանք Միջին դպրոցում
  • Ուսումնական լավագույն նախագծերի հավաքում, ներկայացում, 
  • Դասասենյակի մաքրություն
  • Արցախյան նախագծով աշխատանք
  • ,,Դպիր,, ամսագրի համար հոդվածի պատրաստում,
  • էլ․ փոստով ստացված նամակների պատասխանում,
  • ,,Ուսումնական ամառ,, նախագծի պատրաստում, ուղարկում սովորողներին։ 
12: 20-12: 50` ընդմիջում
13:00-13:20` ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
13:20-14:00՝  աշխատանք Մայրենիի մասնախմբով։ 
14:00-16:00` լրացուցիչ կրթության պարապմունք ։ 

пятница, 17 июня 2022 г.

Ուսումնական ամառ


Ժամանակահատվածը՝ հունիս-օգոստոս ամիսներ
Մասնակիցներ՝ ըստ ցանկության, 8-9-րդ դասարանի սովորողներ, այլ ցանկացողներ։ 

Նախագծեր 

Ընթերցանություն․ ընտրել և կարդալ տրված ցանկից. կրթահամալիրի գրադարանն աշխատում է բոլոր աշխատանքային օրերին։ 
  • Օ Հենրի, հեքիաթներ
  • Չ․ Դիքենս ,,Մեծ հույսեր,,
  • Սելինջեր ,,Փրկիչը տարեկանի արտում,,
  • Բրոնտե ,,Ջեյն Էյր,,
  • Արթուր Կոնան Դոյլ ,,Նոթեր Շերլոկ Հոմսի մասին,,
  • Բրեդբերի ,,Մարսյան քրոնիկոն,,
  • Ռ․ Բախ ,,Ջոնաթան Լիվինգսթոն անունով ճայը,,
  • Աննա Ֆրանկի օրագիրը
  • Ջեկ Լոնդոն ,,Նախնիների կանչը,, ,,Սպիտակ ժանիք,,
  • Դյումա ,,Կոմս Մոնտե Քրիստո,, ,,Երեք հրացանակիրներ,,
  • Ջերոմ ,,Երեքը նավակում, չահաշված շունը,,
  • Գրին ,,Աստղերն են մեղավոր,,
  • Գոլդինգ ,,Ճանճերի տերը,,
  • Բոյն ,,Զոլավոր գիշերազգեստով տղան,,
  • Թոլկին,, Հոբիթը,,
  • Ժյուլ Վեռն ,,Խորհրդավոր կղզին,,
  • Հագարդ ,,Մոնթեսումայի դուստրը,,

вторник, 14 июня 2022 г.

Ուսումնական չորրորդ շրջանի ամփոփում

Ուսումնական չորրորդ շրջանի առանձնահատկությունը հունիսյան ճամբարն է՝ սովորողների ամենասիրելի շրջանը։ Արդեն մի քանի տարի ճաբարային խմբերը բաժանվում են ըստ սովորողների ընտրության, որը հնարավորություն է տալիս սովորողին ընտրել այն նախագիծը, որը ավելի մոտ է կամ համապատասխանում է իր հետաքրքրություններին։ 
Իմ ճամբարային նախագծերը միշտ երկու ուղղվածություն ունեն՝ ճամբարային ընդհանուր գործունեություններ և սովորողների հետ քննարկած-լրացրած նախագծեր։ 

Հունիսյան նախագծերը՝ այստեղ։ 

Ազգագրական նախագիծ՝ հունիսյան ազգային հարսանիք։ Քանի որ պատրաստվում էինք հունիսի 17-ին կայանալիք իսկական ազգագրական հարսանիքին, որոշեցինք ուսումնասիրել հարսանեկան ավանդույթներ, տեսնել, թե ինչքանով են պահպանվել ավանդույթները , և ծեսը տարիների ընթացքում ինչ փոփոխություններ է կրել։ Համցանցում բավական նյութ կա, իհարկե, չդասակարգված, լավ փնտրելու, հետազոտելու համար բավական է։ Որոշ ավանդույթներ ժամանակակից սովորողին շատ տարօրինակ և ծիծաղելի թվաց, սակայն հետաքրքիր տեսանյութ կարողացանք նկարել ։ Տեսանյութը՝ այստեղ։ 

Ճամբարային քվեստ։ Սովորողների համար ճամբարային շրջանը նաև հետաքրքիր խաղեր խաղալու շրջանն է։ Իհարկե, խաղերը, որոնք ընտրում ենք, զարգացնում են տրամաբանությունը, մտածելու, վերլուծելու կարողությունները, հավես են , հետաքրքիր պահեր են ստեղծում։ Այսպես այս անգամ սովորողների հետ կազմակերպեցինք քվեստ։ Ժամանակակից աշխարհում քվեստները նորաձև են և գնալով ընդգրկում են նորանոր ոլորոտներ, թույլ են տալիս ընտրել նաև կոնկրետ թեմա և ստեղծել ինտրիգային միջավայր։ Ընտրված թեման ,,Հարի Փոթեր,, վիպաշարն էր, սակայն հարցերը և հանելուկները բազմաբնույթ էին և ընդգրկում էին տարբեր ոլորոտներ։ Յուրաքանչյուր օրվա համար տեղադրվում էր մեկ հանելուկ, իսկ ամփոփեցինք լեզվական և ընթերցողական ինտելեկտուալ խաղով։ 

Մարզական ընդմիջումներ։ Յուրաքանչյուր օր մարզական ընդմիջումներ ենք ունեցել, որոնք օգնում էին ճամբարի ընթացքում հավեսը չկորցնել, ավելի շատ լինել դրսում, պահպանել լավ տրամադրությունը , դե իսկ կրթահամալիրի բաց մարզադաշտերը միշտ բաց են մարզասերների համար։ Այս ընթացքում հասցրեցինք վերհիշել նաև բակային խաղերը։ 

Հեծանվավարություն։ Ի զարմանս ինձ՝ ճամբարային իմ ջոկատը շատ լավ տիրապետում էր հեծանվային հմտություններին։ Բազմազբաղ ճամբարային առօրյայում հասցրեցինք նաև հեծանվավարությամբ զբաղվել։ 

Ճամփորդում ենք։ Հերթական անգամ ,,Քայլենք մեր գյուղերում,, նախագծով բացահայտեցինք Հայաստանի գողտրիկ անկյուններից ևս մեկը՝ Ալափարս գյուղը։ 
Ճամփորդական տպավորություններն ավելի մանրամասն՝ այստեղ։ 

Ճամբարային խոհանոց։ Այս անգամ փորձեցինք նոր բաղադրատոմսեր ուսումնասիրել և նոր ճաշատեսակով հանդես գալ։ Խոհանոցային գործունեությունը հնարավորություն  է տալիս ճամբարականին ներառվել կենցաղայաին հետաքրքիր աշխատանքում, որը վստահաբար կյանքի փորձ է ձևավորում՝ ստեղծելով օգտակար գիտելիքներ։  Աշխատանքն առավել հաճելի է, երբ ծնողը հանդես է գալիս, որ ուսումնական գործի կազմակերպիչ՝ կիսելով իր փորձը։ Լինայի մայրիկ Անուշի հետ պատրաստեցինք երկգույն թխվածքաբլիթ, իսկ սովորողների նախաձեռնությամբ հավի մսով ռուլետ։ Երկուսն էլ շատ համեղ ստացվեցին, ավելացնեմ, որ ամբողջ ընթացքը՝ նայել բաղադրատոմսը, համապատասխան գնումներ կատարել, նայել գնածի որակը, ժամկետը, պատրաստել՝ ըստ բաղադրատոմսի և հավելումներ անելով, պատրաստելուց հետո հավաքել -մաքրել տարածքը, հյուրասիրել , իրականացվել է միայն սովորողների նախաձեռնությամբ։ 
Ճամբարային լող։ Ճամբարի ամենահավեսը լողն է, էլ ի՜նչ ճամբար առանց լող։ Ինչպես հայտնի է, Միջին դպրոցի չունի իր լողավազանը, ի տարբերություն կրտսեր դպրոցների, սակայն շատ արագ ագարակում տեղադրվեց բացօթյա լողավազան, իսկ մեր ջոկատը եղավ առաջին լողացողներից մեկը։ Ագարակի բաց և տրամադրող կանաչ միջավայրն ամբողջացավ բաց լողավազանով և լցվեց հրճվանքով լողող ճամբարականների ճիչով։ 
Երկշաբաթյա ճամբարն ամփոփեցինք եռօրյա հայրենագիտական ճամփորդությամբ դեպի Ջերմուկ։ Սովորողներից շատերն առաջին անգամ էին Ջերմուկում, և սա հնարավորություն էր ճանաչելու հայրենիքի չքնաղ անկյուններից մեկը։ Հաշվետվությունը՝ այստեղ։ 

Սովորողների հաշվետվություններից․


понедельник, 13 июня 2022 г.

Անհատական աշխատաժամանակ -հունիսի 13-17


Հունիսի 13
9-րդ դասարանի գրականության քննություն։ 

Հունիսի 14
09:00-09:30' ընդհանուր պարապմունք
09:30-10:00' բակի մաքրություն
10:00-11:00' դասաենյակի մաքրություն
11:00-12:00' մայրենիի և օտար լեզուների լեզվագործունեություն
12:00-13:00' դասարանական համերգ Լիլիթ Առաքելյան և ընկերներ
13:00-13:30' ընդմիջում
13:30-14:30' գրական ակումբ
14:30-15:00 քայլք Արևելքից Մայր դպրոց
15:00-16:00' մանկավարժական ընդհանուր ժողով։ 

понедельник, 6 июня 2022 г.

Եռօրյա հայրենագիտական ճամփորդություն դեպի Ջերմուկ

Ժամանակահատվածը՝ հունիսի 9-11
Մասնակիցներ՝ 6-8-րդ դասարանների տարատարիք ճամբարականներ
Պատասխանատու՝ Տաթև Աբրահամյան , Ստելլա Մնացականյան

Մեկնում՝ հունիսի 9, 09:00, Մայր դպրոցի կայանատեղի,
Վերադարձ ՝ մինչև 18:00, Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակ։ 

Երթուղի
Մեկնում՝ Երևան-Զանգակատուն -Վայք-  Գնդեվանք- Ջերմուկ
Վերադարձ՝ Ջերմուկ- Եղեգնաձոր-Արենի-Երևան

Նպատակը՝
  • Բացահայտենք Հայաստանը, հայրենագիտություն
  • Գետը համայնքում․ Արփա գետն իր կիրճով
Կանգառներ՝
  • Զանգակատուն
  • Արենիի քարանձավ
  • Կեչուտի ջրամբար
  • Ջերմուկ քաղաք
  • Գնդեվանք
Նախապատրաստական աշխատանք, ուսումնասիրություններ 
  • Քարտեզագրել ճամփորդության երթուղին, 
  • Ուսումնասիրել, կարդալ տեղեկություններ այցելվող վայրերի մասին
  • Ավանդազրույցներ այցելվող վայրերի մասին
  • Ջերմուկը որպես առողջարանային քաղաք
  • Ջերմուկի առողջարարության բացահայտում․ Ջերմուկի հանքային աղբյուրները
  • Ջերմուկը՝ որպես զբոսաշրջային քաղաք

Նախահաշիվ
Եռօրյա ճամփորդության ուղեգիրը մեկ սովորողի համար՝ 13.000
  • Գիշերակաց ՝ 90.000
  • Տրանսպորտ ՝ 120.000
  • Սնունդ
Տրանսպորտ՝ sprinter , վարորդ՝ Արարատ Դալլաքյան 
Գիշերակացը՝ Եվմարի հյուրատանը 

Ծրագիր՝
Հունիսի 9
  • Մեկնում 
  • Կանգառ Զանգակատուն գյուղում, այցելություն Պարույր Սևակի հայրական տուն, ազգագրություն, ուսումնասիրություն, 
  • Կեչուտի ջրամբար - ջրամբարների առանձնահատկությունները, 

среда, 1 июня 2022 г.

Աշխարհի ամենագեղեցիկ ջրահեղձը (իմ մտորումները)

Մարկեսի այս գործը կարդացել եմ մեկ տարի առաջ . պատահաբար գտա համացանցում: Պետք է ասեմ, որ ինձ վրա անջնջելի տպավորություն է թողել: Զարմանալի կթվա, բայց մեկ տարի ամեն օր մտածել եմ ստեղծագործության ասելիքի մասին, փորձել հնարավորինս ճիշտ ըմբռնել, հասկանալ գրողին: 
 Պատմվածքը սկսվում է պարզ և հասկանալի տողերով. երեխաները խաղում էին ջրի՝ ափ հանած ջրահեղձի հետ:  Բայց շուտով հայտանբերվում է առաջին տարօրինակ երևույթը՝ ջրահեղձը ծանր է առավել, քան բոլոր մեռյալները, ձիու պես ծանր է և , ի վերջո, ավելի խոշոր է, քան իրենք: Այո,  ջրահեղձը նման չէ իրենց, տարբեր, բոլորովին այլ է: