понедельник, 26 декабря 2022 г.
Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն
Յուրաքանրյուր ամիս ամփոփել և առանձին հաշվետվությամբ ներկայացրել եմ իրականացրած նախագծերի արդյունքները․
Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
- Պատուհան- ամսագիր
- Ընկերներ TV
- Բու TV
- Կարդում եմ TV
- Ամանորյա ընթերցումներ
- Ենթակայքի խմբագրում
- Ձմեռ պապի նախագծերի դիտարկում
- Ուսումնական ճամփորդություններ Միջին դպրոցում․ մեկօրյա ճամփորդությունների ցանկի և նախագծերի կազմում
- ,,Դպիր,, ամսագրում հոդվածի խմբագրում
- Դեկտեմբերի 20-23 Բլոգային-նախագծային քառօրյա վերապատրաստում։
воскресенье, 25 декабря 2022 г.
Անհատական աշխատաժամանակ.26-30.12.2022
воскресенье, 18 декабря 2022 г.
Երբ ստեղծագործում ենք անընդմեջ
Նորից հավաքվել ենք Տիգրան Հայրապետյան ընթերցասրահում։ Նպատակը նույնն է՝ հրապարակել ,,Լուսապսակ,, ամսագրում տպագրված ստեղծագործական աշխատանքները և հայտարարել հեղինակներին։
четверг, 15 декабря 2022 г.
Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին
— Ինչո՞ւ չես ուզում նվագել, սրի՛նգ, – հարցրեց տրտմած աղջիկը:
— Ոչ թե ես չեմ ուզում նվագել, այլ դու այլևս չես լսում ինձ, – տխուր պատասխանեց սրինգը և լռեց:
воскресенье, 11 декабря 2022 г.
Հունվարյան ճամբար․ /Ուսումնական երկրորդ շրջան/
Ճամբարային նախագծեր
- Բառքամոցի ․ մրցութային խաղի առաջնության կազմակերպում Միջին դպրոցում
- Մատների թատրոն
- Բանավեճի ակումբ
- Ձմեռային թեյըմպում
- Նախագծեր սովորողների առաջարկով և նախաձեռնությամբ,
- Տեխնոլոգիական զարգացնող խաղեր կրտսեր դպրոցներում․ սովորող-սովորեցնող նախագիծ։
Սուրբ Ծննդյան անսովոր ընթրիք
Կնոջս մահից հետո ես մենակ եմ ապրում: Զբաղվում եմ տան գործերով, ինքս եմ խոհանոցում
պատրաստում: Ծանոթներս համարում են, որ ես արժանի եմ դասվել ֆրանսիացի մեծ
խոհարարներին շարքերը, ինչը բավական չափազանցեցված է: Խոհարարությունը միշտ էլ եղել է
իմ կիրքը, եթե հիշենք այն գազօջախը, որը ես նվիրեցի ինքս ինձ՝ թոշակի անցնելու
կապակցությամբ: Հաճախ ես հրավիրում եմ ընկերներիս, ավելի ճիշտ՝ նրանց, ովքեր մնացել են:
Տոնական օրերը միշտ էլ լավ առիթ են որևէ համեղ բան պատրաստելու համար:
երիտասարդությունը հիշելու: Իսկ ես չեմ սիրում փոխել իրերի սովորական դրվածքը և
հրաժարվել իմ փոքրիկ խենթություններից, այդ պատճառով էլ որոշեցի մնալ տանը իմ շան և
մենակությանս հետ: Եվ այդ ժամանակ ես մտածեցի իմ տուն հրավիրել Սուրբ
Գրվածքի աստվածներին: Ի վերջո՝ ռիսկը ազնիվ գործ է: Վաղ Առավոտյան գնացի եկեղեցի:
«Այս տարի չեմ գնա կեսգիշերվա պատարագին, այլ կհրավիրեմ մեծարգո հյուրերին»՝ մտածեցի
ես: Ես աղոթեցի ոչ սովորականի պես, որպեսզի ոչ ոքի չնեղացնեմ՝ հիշատակելով Եհովային,
Հիսուսին (Աստծո որդուն քրիստոնյաների և հենց Աստծո համար) և Ալլահին: Ծնկաչոք խնդրում
էի բարձրյալներին բարեհաճ լինել իմ նկատմամբ այս յուրահատուկ օրը, երբ հոգնած տարին
պատրաստվում է իր պարտականությունները զիջել ավելի երիտասարդ, ավելի եռանդուն և
հույսերով լի տարվան:
четверг, 8 декабря 2022 г.
Խստաշունչ ձմեռը և ցնցոտիավոր ծերունին
Եղևնին
Ի՜նչ անակնկալ... Երեկ նա կանգնած էր իր ամբողջ կանաչ հասակով, իսկ այսօր...Իմ տան առջև տարածվում է քաղաքային մի փոքրիկ, շատ փոքրիկ պուրակ— այնպես որ, երբ էլ նայում եմ լուսամուտից` տեսնում եմ նրա ջահել, չորս-հինգ տարեկան ծառերը, ապա մյուս թփերը, կանաչներն ու ծաղիկները։ Պուրակը նոր է իր ավազաններով, ցայտաղբյուրներով և երկար նստարաններով։ Ամառն այդտեղ լինում են բազմատեսակ ծաղիկներ, թփեր... Բայց ինձ ավելի գրավում են ծառերը, որ շուտ բացվում են, ուշ տերևաթափվում— չինական ակացիաները, կովկասյան լայնատերևները և մյուս ստվերոտ ծառերը. ու մանավանդ եղևնիները, որ ձմեռն անգամ կենդանի են պահում պուրակը` իրենց մշտադալար կանաչով։
среда, 30 ноября 2022 г.
Լռություն
Առաջին մաս
_Պարոն Օձավա,
երբևէ կռվելիս ինչ-որ մեկի խփե՞լ եք:
Նա աչքերը կկոցելով
ինձ նայեց՝ կարծես կուրացնող բան էր տեսել:
_ Ինչու՞ եք հարցնում:
Մի պահ աչքերում կայծեր ցոլացին, բայց միայն մի պահ, հետո դեմքը նույն անվրդով արտահայտությունն
ստացավ:
_ Հենց էնպես, _ պատասխանեցի: Հարցս իսկապես հենց էնպես տվեցի և հավանաբար՝ իզուր,
պարապ հետաքրքրասիրությունից: Իսկույն թեման փոխեցի, բայց Օձավան դեռ հարցիս ազդեցության
տակ էր: Երևում էր, որ մտքերի մեջ է ընկել: Շփոթված էր թվում, կամ ներսում կռիվ էր
տալիս: Ես ստիպված սկսեցի լուսամուտից երևացող արծաթե ինքնաթիռների շարքին նայել:
Հարցիս պատճառը հենց Օձավայի պատմությունն էր բոքսի մասին, որով նա սկսել էր զբաղվել
դեռ յոթերորդ դասարանից: Վայրէջքից առաջ ժամանակ սպանելու համար դեսից-դենից էինք խոսում,
և զրույցն ինքն իրեն ծավալվեց: Երեսունմեկ տարի էր անցել, բայց նա առաջվա պես շաբաթը
մեկ մարզվում էր մարզասրահում: Ուսանողական մրցույթների անփոփոխ հաղթողն էր` մի անգամ
նույնիսկ ազգային հավաքականում էր հայտնվել: Լսում էի Օձավային ու մտածում` որ խառնվածքով
բոլորովին այնպիսի չէր, որ կյանքի գրեթե քսան տարին կարող էր բոքսին նվիրել: Իսկ ես
մեկ անգամ չէ, որ առիթ եմ ունեցել հետն աշխատելու: Ինչ ասեմ՝ հանդարտ, չձանձրացնող
մարդ էր: Աշխատանքում ազնիվ, համբերատար, աշխատակիցների հանդեպ արդարամիտ: Ես երբեք
չեմ լսել, որ նա որևէ մեկից բողոքեր կամ մեկին չարախոսեր: Մի խոսքով Օձավան կարողանում
էր մարդկանց համակրանքը շահել: Հաճելի արտաքինով, հանդարտ ու խաղաղ: Ինձ համար պարզապես
անհասկանալի էր, թե ինչը կարող էր նրան մղել բոքսով զբաղվելու, դրա համար էլ տվեցի
այդ հարցը:
Մենք օդանավակայանի ռեստորանում սուրճ էինք խմում ու պատրաստվում էինք Նիիգատու թռչել:
Դրսում դեկտեմբերի սկիզբն էր: Երկինքը մութ ամպերով էր ծածկված, կարծես կափարիչով պինդ
փակած լինեին: Նիիգատույում առավոտվանից փոթորիկ էր և թռիչքը շարունակ հետաձգվում էր:
Օդանավակայանը լիքն էր մարդկանցով: Բարձրախոսներն անընդհատ հայտարարում էին թռիչքի
հետաձգման մասին, հոգնած ուղևորներին թույլ չտալով մի ժամով հեռանալ: Ռեստորանում անտանելի
շոգ էր ու ես անընդհատ թաշկինակով քրտինքս էի սրբում:
_ Մեծ հաշվով` երբեք, _ երկար լռությունից հետո անսպասելի սկսեց Օձավան: _ Բոքսով զբաղվելու
տարիներին երբեք ոչ մեկի խփած չկամ: Սկսնակների գլուխը տեղը-տեղին մտցնում են, որ չի
կարելի ռինգից դուրս և առանց ձեռնոցի որևէ մեկին դիպչել: Էնտեղ, ուր սովորական մարդը
հակահարված կտար` բոքսով զբաղվողը պարտավոր է ներողություն խնդրել ու նահանջել: Միայն
քեզ հավասարի հանդեպ կարող ես ուժ կիրառել:
Ես գլխով արեցի:
Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդության հաշվետվություն
- Ճամփորդություն դեպի Իջևան․ Վահե Ղալեչյան
- Եռօրյա ճամփորդություն դեպի Իջևան․ Արեն Կարսեցյան
- Իջևան․ Դավիթ Խուդոյան
- Ճամփորդություն դեպի Իջևան․ Եվա Մարտիրոսյան
- Տավուշյան ճամփորդապատում․ Բաղդասարյան Մարի
- Եռօրյա ճամփորդություն դեպի Իջևան․ Գուրգեն Աբրահամյան
- Ճամփորդություն դեպի Իջևան․ Եվա Մարտիրոսյան
- Տավուշն իր հմայքով․ Հայկ Աղլամազյան
вторник, 29 ноября 2022 г.
Սեբաստացիների ստեղծագործական աշխատանքները հրապարակվել են «Լուսապսակ» և «Ոսպնյակ» ամսագրերում
Արդեն մի քանի տարի է համագործակցում ենք «Լուսապսակ» ամսագրի հետ։ Ժամանակ առ ժամանակ ստեղծագործել սիրող սեբաստացի սովորողների աշխատանքները ուղարկում ենք խմբագրություն։ Բոլոր ուղարկված ստեղծագործությունները հրապարակվում են՝ փաստելով, որ սեբաստացիները միշտ են առանձնանում ստեղծագործական մտքով։
пятница, 18 ноября 2022 г.
воскресенье, 13 ноября 2022 г.
Դժվար ճանապարհ
Ձորի պռնկին, քարայրի մթին խորշի մոտ անվճռական կանգնեցի ու, հայացքս հետ ուղղելով, շրջվեցի։
Արևը շողում էր այդ կանաչ, գողտրիկ աշխարհում, մարգագետինների վրա օրորվելով՝ ցոլում էին գորշավուն ծաղկագլխիկները։ Այնտեղ լավ էր, այնտեղ էր ջերմությունն ու սիրելի հանգստությունը, այնտեղ էր հոգին խորն ու հագեցած մի երգ մրմնջում կիսաձայն, ինչպես մազմզոտ բզեզը լիառատ օդի ու լույսի մեջ։ Եվ հավանաբար ես խելագար էի, որ ամեն ինչ թողել ու ցանկանում էի լեռները բարձրանալ։
Առաջնորդը կամաց դիպավ թևիս։ Ես հայացքս պոկեցի սիրելի
բնապատկերից այնքան դժվարությամբ, ինչպես հարկադրաբար տաքուկ լոգարանից դուրս գալիս։
Այժմ ես տեսա անարև խավարում ընկած կիրճը, ժայռի ճաքից դուրս պրծած մի փոքրիկ, թխաթույր
առու, նրա ափեզրերին փոքրիկ փնջերով բուսնած գունատ խոտեր, իսկ հատակին՝ ցած նետված
բազմերանգ քարեր՝ անկենդան ու դժգույն, ինչպես երբեմնի կենդանի արարածների ոսկորներ։
– Հանգստանանք,- ասացի առաջնորդին։
Նա համբերատար ժպտաց, ու մենք գետնին նստեցինք։ Ցուրտ
էր, ժայռախորշից սաստիկ սառը օդի թույլ հոսանք էր գալիս։
Զզվելի, զզվելի էր այդ ճամփան անցնելը։ Զզվելի էր ինքդ
քեզ այդ անհյուրընկալ
ժայռախորշում տանջելը, քայլելը այդ սառնորակ առվի վրայով, մթության մեջ վեր
среда, 9 ноября 2022 г.
Տասը պատվիրաններ
Օրիգինալ լինելու ուղիներ մի՛ փնտրեք: Մյուսներից տարբեր լինելն անխուսափելի է, երբ մարդ չի մտահոգվում այդպիսինը լինելու համար:
Մի՛ փորձեք շլացնել բուրժուային: Չի՛ ստացվի: Նա միայն վախենում է, երբ իր գրպանին են սպառնում:
Մի՛ աշխատեք նեղություն տալ ընթերցողին, ո՛չ փնտրեք, ո՛չ էլ հայցեք նրա օգնությունը:
вторник, 8 ноября 2022 г.
Բուքը, երգը, երեխան
понедельник, 7 ноября 2022 г.
Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա հայրենագիտական ճամփորդություն
Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 18-20:
- Հայրենագիտական նոր վայրերի բացահայտում
- Քայլարշավի կազմակերպում
- Բանավոր պատմությունների տեսագրում․ ճանաչում ենք Տավուշ աշխարհը
- Ընթերցումներ ․ կարդում ենք Սիրադեղյան։
- Կրթական փոխանակումներ։
среда, 2 ноября 2022 г.
Սիրելու տարիք
Տղան գիտեր, որ դժվարը կռվին նախորդող րոպեներն են։ Սաստկացող թշնամանքի մթնոլորտին նրա սիրտը չէր ընտելանում։ Թշնամանքի թույնը կաթում էր անքեն սրտի նուրբ թաղանթին եւ սրտխփոցը դղրդում էր ականջներում։ Բայց դա անցնում էր առաջին, երկրորդ, երրորդ հարվածից հետո․ ստանալուց կամ հասցնելուց։
вторник, 1 ноября 2022 г.
TV նախագծերի ստեղծում
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 6-8-րդ դասարանի սովորողներ
- զարգացնել սովորողների բանավոր խոսքը, հաղորդակցման հմտությունները,
- սցենար պատրաստելու, մշակելու հմտությունների ձևավորում,
- ՏՏ հմտությունների զարգացում՝ նկարահանում, մոնտաժ, տեղադրում համացանցում․
- վերլուծելու, եզրակացություններ անելու կարողությունների ստեղծում, ձևավորում,
- արագ կողմնորոշվելու հմտությունների ձևավորում,
- ընթերցանության խթանում, կարդում և տարածում ենք։
понедельник, 31 октября 2022 г.
Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանության ոճը
Անոր անխոնջ ընթերցանութիւնն և ուսումնասիրելու ոճը, որոնց վրայ չեմ ուզեր բոլորովին լռութեամբ անցնիլ, կրնան օրինակ մը ըլլալ իրեն հասակակից պատանեաց: Երբ գիրք մը սկսէր կարդալ, ձեռքէ չէր թողուր, մինչեւ որ չաւարտէր ամբողջ և հասու չըլլար անոր բոլոր իմաստներուն, ոճով մը և կարգով մը կը կարդար, ոչ նման իրեն շատ հասակակիցներուն, որոնք գրքերու ստէպ փոփոխութեամբ կուզեն անցնել իրենց ձանձրույթը: Երբ խրթին բառի կամ իմաստի մը հանդիպէր, առանց քննելու չէր անցներ և ոչ ալ երկար ժամանակ կը կենար վրան, այլ առանձին տետրի մէջ կը նշանակէր, որ յետոյ նոյն գրքին լուսաւոր տեղեաց հետ բաղդատելով հասկնար կամ գիտնական անձանց հարցնելով տեղեկանար: Անոր ընթերցանութեան չափ չկար. ոչ միայն սենեկին մէջ, այլ նաեւ դուրսը, պարտեզին մէջ, ճանապարհորդելու ժամանակ հետիոտն կամ գրաստի վրայ, միշտ ձեռքը գիրք մը ունէր: Ոչ մէկ առարկայ կամ զբաղումն կարող չէր ցրումն պատճառել անոր կամ ետ կեցնել զինքն ընթերցումէն: Եղան օրեր՝ որ առանց ուտելու անցուց, գրքերու մէջ ընկղմած բոլորովին: Գեղեցիկ և յարմար օրինակները կամ վկայութիւնները միտքը կը պահէր, մեծ յիշողութեան տէր ըլլալով, կամ առանձին թղթիկներու վրայ կը նշանակէր, որով երբ հարկ ըլլար քարոզ տալ կամ հոգեւոր բանի մը վրայ խոսիլ, միշտ պատրաստ ունէր կարեւոր նյութերը: Յիշողութեան հետ՝ սուր անդրադարձութիւն մը ալ ունէր, արթուն և ըմբռնող միտք մը, որ ոչ միայն գրութեանց՝ այլ և գործերուն մէջ կերեւի:
пятница, 28 октября 2022 г.
Սեբաստացու օրեր
Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 10-18
- ծանոթանալ Սեբաստացու գործունեությանը, ժառանգությանը
- զարգացնել գրելու, ստեղծագործելու հմտությունները
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր
Ուսումնական նախագծեր
- Սեբաստացու օրեր
- Սիրադեղյանական օրեր
- Աշնան մշուշում շշուկ ու շրշյուն
- ,,Պատուհան,, ամսագիր
- Բու TV
- Ընկերներ Tv
- Այցելություն Գետաշենի ագրոէկոդպրոց՝ չրարտադրության ուսումնասիրում
- Բանահավաքչություն Զովաբերում
Ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպման ուղեցույց․ սեմինարի լուսաբանում
Սեմինարի կազմակերպման նպատակն էր ճամփորդական սեփական փորձի , այլ դասընթացի շնորհիվ ձեռք բերած գիտելիքների փոխանցում գործընկերներին։
среда, 26 октября 2022 г.
Արևմտահայերեն՝ ծիսական խոհանոցով․ կլոր սեղանի ամփոփում
Գագարին կլաստերի Դդմաշեն գյուղի նորաբաց Ուսուցչաց տանը տեղի ունեցավ կլոր սեղան ,,Արևմտահայերեն՝ ծիսական խոհանոցով,, թեմայով։ Պէթթի Քիլէրճեանը ներկայացրեց Արևմտյան Հայաստանի գավառների ազգային խոհանոցը, առանձնացված ուտեստներ՝ իրենց մեկնաբանությամբ։ Մասնակցում էին Գագարին կլաստերի դպրոցների Մայրենի լեզվի ուսուցիչները, նաև ուսուցչի օգնականներ, լեզուների դասավանդողներ, այլ հետաքրքրվողներ։
понедельник, 24 октября 2022 г.
Մայրենիի գնահատումը Միջին դպրոցում
Գնահատման
հիմքում հանրակրթության պետական չափորոշչի, հեղինակային կրթական ծրագրի պահանջներն
են:
Գնահատումն
իրականացվում է ըստ․
- ամիսների
- ուսումնական շրջանների
- տարեկան ամփոփման
- կրթահամալիրային հետազոտությունների
Դասավանդողը,
դպրոցի ղեկավարը սովորողի կատարած աշխատանքի հիման վրա կատարում են ուսումնական շրջանների,
տարեկան գնահատում, անհրաժեշտության դեպքում անցկացնում ուսումնասիրություն:
Ուսումնական շրջանի ընթացքում կատարվում է սովորողի ուսումնական աշխատանքի՝ մասնակցության, արդյունքների գրանցում։
Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
Ուսումնական նախագծեր
- ,,Դպիր,, ամսագրում հոդվածի խմբագրում
- Ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպման ուեցույց - սեմինարի վարում
- Արևմտահայերեն՝ ծիսական խոհանոցով․ կլոր սեղանի մասնակցություն, լուսաբանում
- Մայրենիի գնահատում Միջին դպրոցում․ կարգի լրամշակում
- Միջին դպրոցի ամսագրերը, TV-ները․ մասնակցություն կլոր սեղանին՝ ներկայացմաբ և լուսաբանմամբ
воскресенье, 23 октября 2022 г.
Ուսումնական աշուն․ նախագիծ
Ժամանակահատված՝ հոկտեմբերի 24-29
- Հետաքրքիր, կարևոր միտք արտահայտող հատվածներն առանձնացրո՛ւ և մեկնաբանի՛ր։
- Ներկայացրո՛ւ քո սիրելի հերոսին։
- Կարդա՛ որևէ ստեղծագործություն քո ընտրությամբ։
- Նարկայացրո՛ւ ստեղծագործությունը պատումի կամ տեսանյութի տեսքով՝ խոսելով գաղափարի, հերոսների, հետաքրքիր մտքերի, սյուժեի, քո վերաբերմունքի մասին։
Անհատական աշխատաժամանակ․ 24-28.10.2022
09:00-10:00- բակային աշխատանքներ
суббота, 22 октября 2022 г.
Ճամփորդությունների կազմակերպում- փորձի փոխանցում
Օրը՝ հոկտեմբերի 26, 27, 14:30
- Ինչպե՞ս պլանավորել-կազմակերպել ճամփորդություն, ի՞նչ կետերի ուշադրություն դարձնել,
- Ճամփորդական երթուղիների մշակման ծրագրեր՝ google map, wikiloc, maps.me
- Բակային, ազգային, ժամանացային խաղեր, հանելուկներ ավտոբուսում, ճամփորդության ընթացքում։
- Հայրենագիտություն, ինչպե՞ս ներկայացնել սովորողներին հայրենագիտական կանգառները, ինչը կարևորել, այլ,
- Ոչ հայրենագետ ուսուցչին օգնող կայքեր, հավաստի աղբյուրներից օգտվելու կարևորությունը,
- Պատմամշակութային հուշարձաններ, ճարտարապետական ձևեր/մի քանիսը, ոչ ամբողջությամբ/ , հաճախ հանդիպող զարդաքանդակներ, այլ,
- Ճամփորդի անհատական բուժարկղիկ,
- Ճամփորդությունների, քայլարշավների ընթացքում հանդիպող կենդանիներ, սողուններ, ինչպես պաշտպանվել։
- Սոնա Փափազյան
- Արևիկ Ներսիսյան
- Մարինե Ամիրջանյան
пятница, 21 октября 2022 г.
Միջին դպրոցի ամսագրերը, TV հաղորդումները․ կլոր սեղանի լուսաբանում
Աշնանային ամենամյա հավաքի շրջանակներում Միջին դպրոցում կազմակերպվեց կլոր սեղան՝ ամսագրերի, TV, ռադիո նախագծերի գործունեության ներկայացման վերաբերյալ։
- Պատուհան. թարգմանչական- ստեղծագործական ամսագիր
- Բու TV
- Ընկերներ TV
вторник, 18 октября 2022 г.
Եթե մի լուր գա
понедельник, 17 октября 2022 г.
Երգ միստր Գրոգանի համար
Մաղադանոսի այգին
Նա բավականին լավ մեխեր էր հավաքել Ֆալիի փաթեթավորող ձեռնարկությունից, ուր արկղ պատրաստողները անփութորեն շաղ էին տվել ամենաքիչը տասնհինգ սենթ արժողությամբ այդ հիանալի մեխերը: Նա հաճույքով մեկիկ-մեկիկ հավաքել էր դրանք, համարելով, որ այդպիսի մեխերը նրա մոտ էին, երևի մի կես ֆունտ կլինեին, երկու հարյուրից ոչ պակաս, թղթի տոպրակի մեջ լցված, դրված խնձորի արկղում, ուր վաղուց արդեն նա պահում էր հնոտիքը:
Այժմ, տեսնելով տասը սենթանոց այդ մուրճը, նա մտածեց, որ կկարողանա մի բան սարքել արկղի փայտերից ու հավաքված մեխերից, չնայած ինքն էլ դեռ չգիտեր թե ինչ: Գուցե սեղանիկ կամ փոքրիկ նստարան:
Ինչևէ, նա վերցրեց մուրճն ու զգուշորեն սահեցրեց իր լայն շալվարի գրպանը, սակայն, այդ անելուն պես, մի մարդ ամուր բռնեց նրա թևն ու առանց մի բառ ասելու քարշ տվեց, մտցրեց մի փոքրիկ գրասենյակ:
Դու քո ճանապարհով գնա, ես՝ իմ
воскресенье, 16 октября 2022 г.
Հրաշալի ձայնասկավառակը
Գրամոֆոնն ինձ վրա նստել էր ուղիղ 10 դոլար, ձայնասկավառակը` 78 սենթ, գրպանիս 4 դոլար 25 սենթի հետ դա իմ առաջին աշխատավարձն էր:
Մայրս աշխատում էր Գուգենհեմի խանութում և գործից նոր էր եկել, ու դեմքից լավ երևում էր , որ խաղողն այդ օր բաժանել էին երկուհարյուրգրամանոց տուփիկների, իսկ դա հարյուրգրամանոց տուփիկների բաժանելը չէր, հարյուրգրամանոց տուփիկները երբեմն նույնիսկ օրը չորս դոլար էին բերում, իսկ երկուհարյուրգրամանոցները, ինչքան էլ ջանայիր` մեկուկես, ամենաշատը երկու դոլար հազիվ էին տալիս: Այդ ժամանակ դա փող էր, մանավանդ եթե հաշվի առնվեր, որ նույնիսկ այդքանից էինք զրկվում, քանի որ ինչպես Գուգենհեմի, այնպես էլ Ռոզենբերգի, Ինդերիգենի խանութներում ու ամենուր, որտեղ չոր մրգեր էին տեսակավորում, աշխատանքը ժամանակավոր էր, միրգը վերջանալու հետ աշխատանքն ու աշխատավարձն էլ էին վերջանում:
четверг, 13 октября 2022 г.
Ամբողջ աշխարհը կնախանձի ինձ
Երաժշտությանը գալիս էր Սանթա Կլարա պողոտայի վրա գտնվող Մաքոլիների բնակարանից։ Բեսը և միսիս Մաքոլին նվագում էին «Ամբողջ աշխարհը կնախանձի ինձ» երգը։ Նրանք զինվոր Մարկուսի համար էին նվագում, որտեղ էլ որ նա գտնվելիս լիներ այժմ, որովհետև դա նրա ամենասիրելի երգն էր։ Հարևան տնից եկավ Մերի Արենան, կանգնեց Բեսի կողքին և սկսեց երգել։ Նա նույնպես երգեց Մարկուսի համար, որը նրա ամբողջ աշխարհն էր։ Փոքրիկ Յուլիսիսը լսում էր ու նայում։ Ինչ-որ բան, ինչ֊որ տեղ խորհրդավոր էր թվում նրան և, չնայած քունը տանում էր, նա ուզում էր հասկանալ... Ի վերջո հաղթահարեց քունը և հարցրեց.