среда, 30 ноября 2016 г.
вторник, 29 ноября 2016 г.
Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն
,,Աշուն,, նախագիծ
Մուսայելյան Վահե ,,Տերևաթափ,,
Հայկ Ավետիսյան ,,Աշուն է, անձրև,, , Աշնան
Հարցազրույցներ
Վահե Մուսայելյան ,,Դպրոցի մասին,,
Ձմեռային ուսումնահետազոտական ճամբար
Ճամբարի ընթացքում իրականացնելու ենք հետևյալ նախագծերը՝
1. Թղթե թատրոն
1. Թղթե թատրոն
1. Բանավեճի ակումբ-նախագիծ
Մասնակիցներ՝ տարատարիք
Նպատակը՝ բանավոր խոսքի զարգացում, արտահայտվելու կարողության պահպանում և զարգացում, դիմացինին լսելու, բանավիճելու կարողության ձևավորում:
Բանավեճի թեմաներ՝ Ճի՞շտ է գնահատանիշ դնելը: Սովորել գնահատականի համար, թե՞ ուղղակի սովորել:
Նախանձը լավ հատկություն է, թե՝ վատ:
Նոր տեխնոլոգիաների կիրառումը նպաստում է կրթական մակարդակի /գիտելիքի ու դաստիարակության / բարձրացմանը:
Այլ:
Առակի օրեր /նախագիծ/
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ 01.12-10.12
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-6-7-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-6-7-րդ դասարանների սովորողներ
Նպատակը՝
- առակների ընթերցում- քննարկում
- ստեղծագործական մտածողության զարգացում
- մեդիահմտությունների բարելավում, կիրառում
Ընթերցանություն-քննարկում
Ծանոթացում ,,Առականի ,, բլոգին, առակների ընթերցում
Առակագիրներ՝ Մխիթար Գոշ, Վարդան Այգեկցի, Եզոպոս, այլ:
Ամանորի ուսումնական նախագիծ
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-6-7- րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ դեկտեմբերի 10-28
Նախագծի նպատակը՝
- ուսումնասիրել Ամանորը, տոնի հետ կապված ավանդույթները
- ստեղծագործական-վերլուծական կարողությունների պահպանում, զարգացում
- հետաքրքիր, գեղեցիկ համեմատությունների, փոխաբերությունների միջոցով հարստացնել սովորողների բառապաշարը
- Ամանորյա իրադարձությունների լուսաբանում
воскресенье, 27 ноября 2016 г.
Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր. 2016-2017 ուս. տարի
воскресенье, 20 ноября 2016 г.
Հայկական ժողովրդական հեքիաթներ . նախագիծ
Նախագիծը նախատեսված է 5-6-7- րդ դասարանների համար:
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 20-30:
Նախագծի նպատակը՝ ծանոթանալ հայ ժողովրդական հեքիաթներին, ուսումնասիրել բարբառները:
Նախագծի ընթացքը
Սովորողների տարիքին համապատսախան հեքիաթների ընտրություն:
Ընթերցանություն:
Քննարկում:
Բարբառային հատվածների մեկնաբանում:
Գրավոր վերլուծություններ:
Աուդիոհեքիաթների պատրաստում: Ընտանեկան ընթերցումներ:
,,Կախարդական լավաշը,, հեքիաթ-մուլտֆիլմի դիտում-քննարկում:
Բարբառային հեքիաթների տիկնիկային թատրոնի ստեղծում:
Նախագծային առաջադրանքները հրապարակվում են բլոգներում և ենթակայքերում:
Հեքիաթներ
,,Հրեղեն ձին,, հեքիաթների ժողովածու
Հայ ժողովրդական հեքիաթներ. հատոր Ա-ԺԲ
Նախագծի արդյունքում կստեղծվեն բլոգային վերլուծական նյութեր, աուդիոհեքիաթներ, բարբառային հեքիաթների տիկնիկային թատրոն:
воскресенье, 6 ноября 2016 г.
Արևմտահայ գրականության օրեր
Նախագծի տևողությունը՝ նոյեմբերի 7-13
Մասնակիցներ՝ 5-6-7 -րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝ ծանոթանալ արևմտահայերենին, արևմտահայ հեղինակներին, նրանց ստեղծագործություններին, հարստացնել սովորողների բառապաշարը, զարգացնել վերլուծելու- ստեղծագործելու կարողությունները:
Նախագծի ընթացքը
Ընտրել բանաստեղծություններ, փոքրի արձակ ստեղծագործություններ արևմտահայ տարբեր հեղինակներից:
Կարդալ, ծանոթանալ արևմտահայերենին:
Ստեղծագործությունների քննարկում-վերլուծություն:
Արդյոք կարդո՞ւմ են արևմտահայ հեղինակներին. ռադիոնյութ-ուսումնասիրություն:
суббота, 5 ноября 2016 г.
Սովորողների անհատական նախագծեր /լրացվող/
Միջին դպրոցի 6-3, 7-1 դասարանների մի խումբ սովորողներ իրականացնում են անհատական նախագծեր:
Աստղիկ Ավագյան, Մանե Նուրջանյան- Խառը ամսագիր
Հայկ Ավետիսյան - Սայաթ-Նովա
среда, 2 ноября 2016 г.
Երբ արդարանում են սպասելիքներդ
Հերթական անգամ հիացմունք ապրեցի. ճամփորդությունը ապրեցնող, բացահայտող և սովորեցնող յուրահատուկություն ունի: Ամբողջ ընթացքում իմացումի և բացահայտման հրճվանք ես զգում, աննկարագրելի ու անմոռանալի պահեր ես ապրում:
Այս անգամ ճանապարհվում էինք Պարսկահայք: Մեծ Հայքի Պարսկահայք նահանգի մասին քիչ գիտեի, հնարավորինս տեղեկացա համացանցից, բայց պետք է խոստովանել, որ բոլորովին այլ բան է կարդալը և բոլորովին այլ բան սեփական աչքով տեսնելը: Ճանապարհը երկար էր, դժվարին, բայց ոչ մի անգամ չեմ մտածել, որ իզուր գնացի: Վստահ էի, որ սպասելիքներս կարդրարանան: Այդպես էլ եղավ:
вторник, 1 ноября 2016 г.
Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն
,,Աշուն,, նախագիծ
Մուսայելյան Վահե ,,Տերևաթափ,,
Հայկ Ավետիսյան ,,Աշուն է, անձրև,,
Հարցազրույցներ
Վահե Մուսայելյան ,,Դպրոցի մասին,,
понедельник, 31 октября 2016 г.
Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
Հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը՝
Նախագծի ընթացքում սովորողները ծանոթացել են գրաբարին, կարդացել գրաբարյան տեքստեր, թարգմանել: Նախագիծն արդյունավետ էր հատկապես 5-րդ դասարանում, որովհետև սովորողները նոր էին ծանոթանում գրաբարյան լեզվին և մեծ հետաքրքրություն ցուցաբերեցին:
воскресенье, 30 октября 2016 г.
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր. 2016-2017 ուս. տարի
Նոյեմբերի 1-13
Նոյեմբերի 14-19
Նոյեմբերի 20-30
Ուսումնական ճամփորդություն
воскресенье, 16 октября 2016 г.
Հայրենագիտական մեկօրյա արշավ. Կաթնաղբյուր
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 16- 22
Արշավի օրը՝ հոկտեմբերի 22
Ճամփորդության երթուղին՝ Երևան-Կաթնաղբյուր- Գալշոյանի տուն- Զաքարի բերդ-Թուխ Մանուկ եկեղեցի- Խաչքար մատուռ- Երևան
Նպատակը՝
- Ճանաչել Կաթնաղբյուր գյուղը, ծանոթանալ բնակիչներին, գյուղի կենցաղին:
- Գյուղի միջոցով փորձել ավելի լավ ճանաչել Մ. Գալշոյան գրողին, գյուղի հետքերը նրա ստեղծագործություններում:
- Բանահավաքչական աշխատանքների իրականացում:
Էպոսի օրեր /նախագիծ/
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 16-23:
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-6-7-րդ դասարանների սովորողներ:
Նախագծի նպատակը՝
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-6-7-րդ դասարանների սովորողներ:
Նախագծի նպատակը՝
- Ընթերցել, ծանոթանալ էպոսին, կերպարներին
- Տեքստային առաջադրանքների միջոցով զարգացնել սովորողների գրավոր խոսքը
- Հարստացնել բառապաշարը
- Ձևավորել սեփական մոտեցում և կարծիք էպոսի վերաբերյալ՝ այն համեմատելով այլ ժողովուրդների էպոսների հետ:
Նախագծի ընթացք
- Կարդալ հատվածներ էպոսից
- Քննարկել-վերլուծել
вторник, 11 октября 2016 г.
воскресенье, 9 октября 2016 г.
Սեպտեմբեր, հոկտեմբեր ամիսների ընթացքում իրականացրած նախագծերի արդյունքներ
Շուրջտարյա նախագծեր
1.,,Արևիկ,, թարգմանչական բլոգ
Վանիկ Ադամյան- Հայացք պատուհանից, Կյանքն արձագանք է , Զգացմունքների կղզին, Տան ճանապարհին
Նանե Վարդումյան -Օօլուգների ցեղախմբի մասին
Կարինա Թովմասյան- Նետերը
Սերգեյ Հայրիյան- Փոքրիկ տրոլները և մեծ ջրհեղեղը. երկրորդ մաս
Դավիթ Հարությունյան - Փոքրիկ տրոլները և մեծ ջրհեղեղը. մաս առաջին
1.,,Արևիկ,, թարգմանչական բլոգ
Վանիկ Ադամյան- Հայացք պատուհանից, Կյանքն արձագանք է , Զգացմունքների կղզին, Տան ճանապարհին
Նանե Վարդումյան -Օօլուգների ցեղախմբի մասին
Կարինա Թովմասյան- Նետերը
Սերգեյ Հայրիյան- Փոքրիկ տրոլները և մեծ ջրհեղեղը. երկրորդ մաս
Դավիթ Հարությունյան - Փոքրիկ տրոլները և մեծ ջրհեղեղը. մաս առաջին
суббота, 8 октября 2016 г.
Սովորողի բլոգի ,,Մայրենի,, բաժնին ներկայացվող պահանջներ
Կրթահամալիրի սովորողը պետք է ունենան բլոգ և հաճախակի նյութեր տեղադրի: Բլոգը դառնում է սովորողի էլեկտրոնային տետրը:
Բլոգի ,,Մայրենի,, բաժնում պետք է տեսանելի լինեն հետևյալ կետերը՝
- սովորողի կողմից ընթերցված, ընթերցվող նյութերը,
- սովորողի պատրաստած նյութերը՝ ֆիլմեր, հարցազրույցներ, թարգմանություններ, վերլուծություններ,
- սովորողի հեղինակային ստեղծագործությունները՝ պատմություն, առակ, բանաստեղծություն, այլ,
- անհատական նախագծերի արդյունքները:
Սովորողը բլոգում պետք է հնարավորինս գրագետ գրի և պահպանի հեղինակային իրավունքի նորմերը:
среда, 5 октября 2016 г.
Գնահատում
Սովորողի ուսումնական աշխատանքի գնահատումը կատարվում է ըստ հեղինակային
կրթական ծրագրի չափորոշչով որոշված գնահատման կարգի,
10 միավորանոց համակարգի:Սովորողը ցանկության և հնարավորության դեպքում
կարող է գնահատականը փոխել:
Սովորողի գնահատականը մայրենի լեզվից արտացոլում է նրա և՛ բանավոր խոսքը, և՛
գրավոր խոսքը, և՛ խոսքային ինքնարտահայտման համար անհրաժեշտ
մեդիահմտությունները, և՛ բլոգային աշխատանքը:
Ուսուցիչը գնահատում է սովորողի աշխատանքը նախատեսված առաջադրանքի
կատարմանը սովորողի մասնակցության աստիճանով:
Բացակայած սովորողը
առաջադրանքը կատարում է էլեկտրոնային տարբերակով:
4-5 միավոր
Գործնական քերականություն, գրական ընթերացանության նվազագույն պարտադիր
մասի կատարում:
Շարադրությունների, վերլուծությունների առկայություն բլոգում:
Շարադրությունների, վերլուծությունների առկայություն բլոգում:
6-7 միավոր
Գործնական քերականություն, գրական ընթերացանության կատարում:
Լրատվություն, կայքի և բլոգի համար նյութերի պատրաստում:
Մասնակցություն քննարկումներին՝ և՛ բանավոր, և՛ գրավոր:
Թարգմանություն, ռադիոնյութի և տեսանյութի պատրաստում:
Նախագծային աշխատանքների իրականացում:
Նշված աշխատանքների առակայություն բլոգում:
Նշված աշխատանքների առակայություն բլոգում:
8-9 միավոր
Նախագծային աշխատանքի արդյունավետ և լիարժեք կատարում:
Բլոգավարություն, ստեղծագործական աշխատանք:
Ինքնակամ ընթերցանություն և վերլուծություն:
Ուսումնահետազոտական աշխատանք:
Ինքնակամ նախագծերի իրականացում
Նշված աշխատանքների առակայություն բլոգում:
Նշված աշխատանքների առակայություն բլոգում:
10 միավոր
Նշվածների լիարժեք կատարում:
Մասնակցություն բոլոր ստուգատեսներին կամ ստուգատեսի կազմակերպում:
Հոդվածների և ստեղծագործական այլ նյութերի ներկայացում:
вторник, 27 сентября 2016 г.
Իսահակյանի օրեր
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 10-15
Նախագծի նպատակը՝
- Ընթերցել Իսահակյանի ստեղծագործությունները՝ հեքիաթներ, առակներ, բանաստեղծություններ
- Պատրաստել տեսանյութեր՝ զարգացնելով սովորողների մեդիահմտությունները
- Տեստային առաջադրանքների միջոցով զարգացնել սովորողներ խոսքը, հաղորդակցական հմտությունները
- Հարստացնել բառապաշարը
воскресенье, 18 сентября 2016 г.
Բացօթյա դասի կազմակերպում
Արևային այս խեղդուկ օրերին անչափ հաճելի է նստել այգում, շնչել կանաչի բուրմունքը և թեթև քամի զգալ: Էլ չասեմ, որ Միջին դպրոցի իմ դասարանը ամենատաքն է ու ամենաշոգը:
Աշխատանքային այս տարիների ընթացքում նկատել եմ, որ սովորողներն ավելի հաճույքով դրսում են դաս անում, քան առանձնացված ու փակված դասասենյակում: Սկզբում մի տեսակ վախով էի նայում բացօթյա դասին, երևի պատճառն այն էր, որ կարծում էի չեմ կարողանա վերահսկել սովորողներին դրսում, բայց ինչո՞ւ վերահսկել: Բացի այդ էլ, այն, ինչ անծանոթ է, վախեցնում է:
суббота, 17 сентября 2016 г.
Ուսումնական օրացույց
ՍԵտեմբերի 1-16- Սարոյանական օրեր
Սեպտեմբերի 12-17 - հեղինակային կրթական ծրագրերի աշնանային ամենամյա ստեղծագործական 11-րդ հավաք
Սեպտեմբերի 26-30- Կոմիտասյան օրեր
Հոկտեմբերի 1-7- գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն
Հոկտեմբերի 10-15- Իսահակյանի օրեր
Հոկտեմբերի 15-24- էպոսի օրեր
Հոկտեմբերի 15-24- էպոսի օրեր
Հոկտեմբերի 24-30- ,,Ուսումնական աշուն,, նախագիծ
Նոյեմբերի 1-11- արևմտահայերեն գրականության օրեր
Արտիստը
Առաջին մաս Հինգ ամիս էր ընդամենը` Օդեսայում էի, չորրորդ անգամ փոխեցի սենյակս: Փոքր ի շատե մեծ քաղաքում բնակվող մենակեցի համար մի առանձին հաճույք է ստեպ—ստեպ կացարան փոխելը: Անցնելով մի թաղից մյուսը, կարծում ես մի երկրից մյուսն
անցար: Նոր հարևանություն, նոր միջավայր, երբեմն այլ կենցաղով ու ոգով:
անցար: Նոր հարևանություն, նոր միջավայր, երբեմն այլ կենցաղով ու ոգով:
Այս անգամ պիտի բնակվեի աղմկալից փողոցներից մինում, հինգ հարկանի մի տան
երրորդ հարկում: Տանտիրուհիս իտալուհի էր, գեր, առողջ, ամրակազմ մի այրի, մոտ
հիսուն տարեկան: Նրա ամուսինը եղել է իտալական օպերայի հուշարար. շատ վաղուց
հայրենիքից տեղափոխված Ռուսաստան: Մեռնելով` կնոջ և միակ դստեր համար թողել է իբրև ժառանգություն հինգ նոտանի մի մեծ կապոց և իտալացի արտիստների
ծանոթությունը: Այրին ապրելու ուրիշ միջոց չունենալով, պարապում էր սենյակները
վարձու տալով:
երրորդ հարկում: Տանտիրուհիս իտալուհի էր, գեր, առողջ, ամրակազմ մի այրի, մոտ
հիսուն տարեկան: Նրա ամուսինը եղել է իտալական օպերայի հուշարար. շատ վաղուց
հայրենիքից տեղափոխված Ռուսաստան: Մեռնելով` կնոջ և միակ դստեր համար թողել է իբրև ժառանգություն հինգ նոտանի մի մեծ կապոց և իտալացի արտիստների
ծանոթությունը: Այրին ապրելու ուրիշ միջոց չունենալով, պարապում էր սենյակները
վարձու տալով:
понедельник, 12 сентября 2016 г.
понедельник, 5 сентября 2016 г.
Հեղինակային կրթական ծրագրերի սեպտեմբերյան ամենամյա 11-րդ հավաք
Նախագծերի իրականացման ժամանկահատված ՝ 05-16.09.2016
,,Վիլյամ Սարոյան,, նախագիծ- 06-16.09 5-6-րդ դասարաններ
,,Նար-Դոս,, նախագիծ- 06-16.09- 7-րդ դասարան
Ընթերցանության բացօթյա քննարկումներ
воскресенье, 4 сентября 2016 г.
четверг, 1 сентября 2016 г.
вторник, 30 августа 2016 г.
понедельник, 29 августа 2016 г.
Օգոստոսի 30-ի ծրագիր
09:00-09:30-ընդհանուր պարապմունք
09:30-12:00- Սովորողի բլոգներին ներկայացվող պահանջների քննարկում
Միջին դպրոցի նոր կայքի ուսումնասիրում, քննարկում
Վիկտորինա-մրցույթ
Ռադիո Բանի թողարկման պատրաստում
12:00-12:30-ընդմիջում
пятница, 26 августа 2016 г.
Անհատական աշխատաժամանակ. սեպտեմբեր
Հանրակրթություն- շաբաթական 19 ժամ
Մանկավարժական աշխատողների սեմինար- շաբաթական 1 ժամ
Մեդիաուրբաթ-շաբաթական 1 ժամ
Բարձունքի հաղթահարում- սեպտեմբերի 10
Առավոտյան պարապմունքի նախապատրաստում- 1 անգամ, կես ժամ
Առավոտյան պարապմունքի մասնակցություն- ամեն օր, 15 րոպե
Առավոտյան պարապմունքի մասնակցություն- ամեն օր, 15 րոպե
,,Սեբաստացի,, ռադիոյի սպասարկում- 1 անգամ, 2 ժամ
четверг, 25 августа 2016 г.
среда, 24 августа 2016 г.
Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր. 2016-2017 ուս. տարի
Հոկտեմբերի 1-7
Թարգմանչաց տոն. գրաբարյան օրեր
Հոկտեմբերի 1- Կլոր սեղանի կազմակերպում-մասնակցություն Դիջիթեք էքսպոյում:
Հոկտեմբերի 1- Կլոր սեղանի կազմակերպում-մասնակցություն Դիջիթեք էքսպոյում:
Հոկտեմբերի 10-15
Հոկտեմբերի 24-30
понедельник, 22 августа 2016 г.
Բարձունքի նվաճում. Թրասար
Նախագծի իրականացման ժամանակը՝ 03-15. 09.2017
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանների սովորողներ
Հաղթահարվող բարձունքը՝ Թրասար կամ Լոլոզիկ /Կոտայքի մարզ, գյուղ Քաղսի/
Ճամփորդության երթուղին՝ Երևան-Քաղսի-Թրասար-Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի-Երևան
Նպատակը՝
- Հետազոտել և ուսումնասիրել տեղանքը, գյուղը, սարը, եկեղեցին, նոր տեղեկություններ ձեռք բերել /համացանցում տեղեկություններ չկան/
- Հայրենասիրության գործնական դրսևորում. տոնը՝ բարձունքում
- Հայրենիքի մի հատվածի ճանաչում, նոր գիտելիքների ձեռքբերում
- Բանահավաքչական աշխատանքի իրականացում
воскресенье, 21 августа 2016 г.
Անհատական աշխատաժամանակ. 22-26.08.2016
22.08.2016
09:00-09:45- պար, ընդհանուր պարապմունք
09:45-10:00- կրթահամալիրի տնօրենի խոսքը
10:00-12:00- բլոգի, աշխատանքային նախագծերի, անհատական պլանի ներկայացում
12:00-13:00- ընդմիջում
13:00-15:00- ուսումնական տարածքի, գույքի բարեկարգում
15:00-17:00- մարզական պարապմունք
Իմ գրադարանը
Նախագծի տևողությունը՝ շուրջտարյա
Նախագծի մասնակիցները՝ 6-7-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝
- Խրախուսել ընթերցանությունը
- Սովորողների մոտ ստեղծել հետաքրքրություն գրականության նկատմամբ
- Մղել ստեղծագործելու
- Մասնակցել ,,Տիգրան Հայրապետյան,, գրադարանում իրականացվող բազմաբնույթ և հետաքրքիր նախագծերին ու միջոցառումներին
,,Արևիկ,, թարգմանչական բլոգ. նախագիծ, շարունակություն
Նախագծի տևողությունը՝ շուրջտարյա
Նախագծի նպատակը՝
- Սովորողների մոտ զարգացնել թարգմանական հմտություններ
- Հմտանալ լեզուների մեջ
- Կատարել թարգմանական-խմբագրական աշխատանք
- Հարստացնել բառապաշարը
- Զարգացնել գրավոր խոսքը
- Սովորողներին ինքնուրույն աշխատանք/նյութի, թեմայի ընտրություն, թարգմանություն/ կատարելու հնարավորություն տալ
понедельник, 8 августа 2016 г.
Հերթապահի օրագիր. 08.08.2016
Դպրոց մտնելուց առաջ որոշեցի մի փոքր պտտվել այգում. հիացա կանաչ և փարթամ բուսականությամբ, շնչեցի Մայր դպրոցի մուտքի վարդերի հոտը և հավաքեցի ճանապարհին հանդիպած աղբը՝ թղթերը, տարբեր տուփեր, մի քանի տոպրակ: Ժամը 09:00-ին դպրոցում էի: Առաջին այցելուին երկար չսպասեցի: Բորիկյան Լևոնը հետաքրքրվում էր քոլեջի մեկամյա կրթությամբ. ուղեկցեցի քոլեջ :
Կրթահամալիրում շարունակվում էր աշխույժ եռուզեռը. սիրով մասնակցեցի ճամբարականների առավոտյան պարապմունքին: Մարզադաշտերը ևս ազատ չէին. սովորողների մի խումբ մարզվում էր:
Կրթահամալիրում շարունակվում էր աշխույժ եռուզեռը. սիրով մասնակցեցի ճամբարականների առավոտյան պարապմունքին: Մարզադաշտերը ևս ազատ չէին. սովորողների մի խումբ մարզվում էր:
суббота, 23 июля 2016 г.
«Ժայռ 2016». ճամբարի հաշվետվություն
Հուլիսի 4-7-ը Սևանի ,,Ժայռ,, ճամբար մեկնեց կրթահամալիրի սովորողների հերթական խումբը: Մասնակցում էին կրթահամալիրի 16 սովորողներ, մեզ միացան նաև Գավառի թիվ 2 դպրոցի մրցանակակիր 6 սովորողները: Ընդհանուր խումբը ՝ 22 մասնակից, 2 ուսուցիչ:
Ճամբարը վրանային էր, հենց Սևանի ափին, ջրի մոտ, գեղեցիկ բնության գրկում:
Ճամբարը վրանային էր, հենց Սևանի ափին, ջրի մոտ, գեղեցիկ բնության գրկում:
пятница, 15 июля 2016 г.
4-րդ դասարանցիների բլոգների վերլուծություն
Ուսումնասիրել եմ Դպրոց-պարտեզի մայրենի դասավանդողի և չորրորդ դասարանցիների բլոգները:
Դասավանդող Արմինե Աբրահամյանի բլոգը հետաքրքիր, նախագծերով լեցուն բլոգ է:
Դասավանդող Արմինե Աբրահամյանի բլոգը հետաքրքիր, նախագծերով լեցուն բլոգ է:
- Բաժիններն ունեն նաև ենթաբաժիններ, տեղադրված են տեսանելի վայրում, հաստակ նշված վերնագրերով, ճիշտ դասավորված:
- Բլոգն ունի արխիվ, մուտքի հաշվիչ, օրացույց:
- Հղումների բաժնում կան մեդիագրադարանի, տնօրենի օրագրի, ենթակայքի հղումները, նաև այլ հետաքրքիր կայքերի, այլ դասավանդողների բլոգների հղումներ:
- Բլոգի անունը հայերեն է, նշված է ուսումնական հաստատությունը:
вторник, 28 июня 2016 г.
Անհատական աշխատաժամանակ. 27-30.06.2016
27.06.2016
09:00-13:00- հերթապահություն
13:00-14:00- նախագծային աշխատանք
14:00-16:00- ,,Ժայռ,, ռազամամարզական ճամբարի նախապատրաստական աշխատանք
28.06.2016
09:00-09:30- առավոտյան պարապմունք
09:30- 12:00- նախագծային աշխատանք
12:00-12:30- ընդմիջում
12:30-13:30- ձայնագրման աշխատանք
13:30-15:00- աշխատանք սովորողների հետ / ,,Ժայռ,, ռազամամարզական ճամբարի նախապատրաստական աշխատանք, ներկայացում, խմբի ձևավորում/
воскресенье, 19 июня 2016 г.
Անհատական աշխատաժամանակ.20-24.06.2016
20.06.2016
09:00-09:30- մարզական պարապմունք. հեծանիվ
09:45:10:15- երգի, պարի ուսուցում
10:30-12:30- ամռային պլեներ. շրջայաց կրթական պարտեզով, արված աշխատանքների դիտում Քոլեջում
12:30-13:00- ընդմիջում Քոլեջում
13:00-14:00- ,,Գրական պատում,,. սեմինարը վարում է Քնարիկ Ներսիսյանը
14:00-15:00- նախագծային աշխատանք
воскресенье, 12 июня 2016 г.
Ամառային ճամբարի հաշվետվություն
Մայիսի 30-ից հունիսի 10-ը Միջին դպրոցում եղել եմ 6-1/2/ ջոկատի ջոկատավարը: Ճամբարային օրերին երեք օր աշխատել եմ Դպրոց-պարտեզի 5-1 ջոկատի հետ:
Իմ բլոգում նախապես հրապարակված է եղել ջոկատի ճամբարային գործունեությունը:
Հիմնական նախագիծը Թարգմանչական ստուգատեսին մասնակցելն էր և ,,Արևիկ ,, ամսագրի համար թարգմանություններ անելը:
суббота, 11 июня 2016 г.
Ամառային դպրոցի անհատական աշխատաժամանակ. 13-17.06.2016
Դասավանդողի ամառային դպրոց
13.06.2016
09:00-10:00- մարզական պարապմունք
10:00-10:30- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
10:30- 11:30- թարգմանական ստուգատես
11:30-13:00- նախագծային աշխատանք սովորողների հետ
13:00-14:00- տրիաթլոն, հեծանվավազք
14:00-15:00- բակի բարեկարգման աշխատանք
14.06.2016
09:00-10:00- մարզական պարապմունք
10:00-10:30- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
10:30- 11:30- թարգմանական ստուգատես. «Թարգմանական խնդիրներ». հանդիպում թարգմանչուհի Նունե Թորոսյանի հետ
11:30- 12:00- «Մանկավարժական հոդվածի թարգմանություն». հանդիպում Գևորգ Հակոբյանի հետ
11:30- 12:00- «Մանկավարժական հոդվածի թարգմանություն». հանդիպում Գևորգ Հակոբյանի հետ
12:00-12:30- ընդմիջում
12:30-12:45- Բզեզներ թատերախումբ. Հ. Թումանյան «Բզեզի դպրոցը»
13:30-14:00- Հանդիպում-ուսումնական պարապմունք տիկնիկագործություն և տիկնիկավարության կանոններ. Շուշիի «Երեք խնձոր» թատերախումբ՝ Էդգար Թաթիկյան և Գոհար Առաքելյան
среда, 1 июня 2016 г.
вторник, 24 мая 2016 г.
Առաջադրանք. 25
Կարդա՛ առակները:
Երկու գող բարձրացան մի մեծատան կտուր և կամեցան երդով վայր իջնել և գողություն անել: Լուսնկա էր: Մեծատուն մարդն իմացավ, որ գողերը երդիկի մոտ են: Եվ կինը մարդուն ասաց, թե այս ամեն գանձերը և ոսկին և կերպասը քեզ որտեղի՞ց են: Մեծատուն մարդն ասաց. «Գնում էի գողության, մեծատուն մարդկանց երդիկով իջնում էի, և լուսնկա էր, ինչպես այժմ, և լուսնի շողերը երդիկից ներս էին ընկնում, ինչպես այժմ, և ես գրկում էի շողերի սյունը և վայր էի իջնում և այնպիսի մի բան էի ասում, որ ինչքան գեղեցիկ կերպաս կար այդ տանը, երևում էր ինձ, և կապում էի լուսնի շողերին և վեր բարձրանում: Եվ այս ամենն այդպես եմ վաստակել»:
1. ՄԻԱՄԻՏ ԳՈՂԵՐ
Երկու գող բարձրացան մի մեծատան կտուր և կամեցան երդով վայր իջնել և գողություն անել: Լուսնկա էր: Մեծատուն մարդն իմացավ, որ գողերը երդիկի մոտ են: Եվ կինը մարդուն ասաց, թե այս ամեն գանձերը և ոսկին և կերպասը քեզ որտեղի՞ց են: Մեծատուն մարդն ասաց. «Գնում էի գողության, մեծատուն մարդկանց երդիկով իջնում էի, և լուսնկա էր, ինչպես այժմ, և լուսնի շողերը երդիկից ներս էին ընկնում, ինչպես այժմ, և ես գրկում էի շողերի սյունը և վայր էի իջնում և այնպիսի մի բան էի ասում, որ ինչքան գեղեցիկ կերպաս կար այդ տանը, երևում էր ինձ, և կապում էի լուսնի շողերին և վեր բարձրանում: Եվ այս ամենն այդպես եմ վաստակել»:
Подписаться на:
Сообщения (Atom)