вторник, 18 сентября 2018 г.

Վերապատրաստման ծրագիր

Սեպտեմբերի 18,  ժամը՝ 16:00


  • mskh.am կայքը, ենթակայքերը 
  • Ուսումնական օրացույց
  • Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող կրթական ծրագրին
  • Էլ. փոստի կիրառում (նաև gmail)
Կրթահամալիրի կառուցվածքը
Կրտսեր դպրոց-պարտեզներ՝ Արևելյան, Արևմտյան , Հյուսիսային, Հարավային
Միջին դպրոց
Ավագ դպրոց
Քոլեջ 

Կրթահամալիրում աշխատելու դիմած մասնագետների վերապատրաստում. սեպտեմբերի 18-21

Վերապատրաստման վայրը՝ Մայր դպրոց, ընթերցասրահ (Հասցեն՝ ՀԱԹ, Բաբաջանյան 25)

Բովանդակությունը
  • Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող այլընտրանքային հեղինակային կրթական ծրագրին
  • Նախագծային ուսուցում. նախագծերի պատրաստում, ներկայացում
  • Անհատական, հեռավար ուսուցում, էլ. փոստի կիրառություն
  • Բլոգավարություն. բլոգի բացում, կիրառաում
  • Պարուսուցում
  • Մարզական պարապմունք՝ հեծանվավարություն

воскресенье, 16 сентября 2018 г.

Անհատական աշխատաժամանակ

2018-2019 ուս. տարի 
Ուսուցման առաջին շրջան 

Թարգմանություններ . նախագիծ

Մասնակիցները՝ 7-8 -րդ դասարանի սովորողներ
Ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա 
Նպատակը
  • Թարգմանչական հմտությունների ձևավորում 
  • Ճիշտ գրելու հմտությունների ձևավորում 
  • Լեզվամտածողության ձևավորում 
  • Փնտրելու, գտնելու, ընտրելու կարողությունների զարգացում 

понедельник, 3 сентября 2018 г.

Դպրոց բնության գրկում. Սևան

Մարզական-ընթերցողական ճամբար ,,Ժայռ,, լողափում
Ճամփորդության ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 21-23
Պատասխանատու՝ Տաթև Աբրահամյան, Հռիփսիմե Գալստյան 
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 6-7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Գիշերակացը՝ ,,Ժայռ,, լողափի տնակներում
Հաղթահարվող բարձունք՝ Արեգունու կապույտ արահետներ : Արեգունու լեռները եզերում են Սևանա լիճը հյուսիսարևելյան կողմից: Լեռնաշղթայի մի հատվածը, որ կոչվում է Արեգունու կապույտ արահետներ՝ ճանապարհի երկայնքով աճող կապույտ ծաղիկների պատճառով, նախագծի ընթացքում կհաղթահարեն մասնակից սովորողները:

Արդյունքը՝ հաշվետու պատումներ, ռադիոթողարկումներ, տեսանյութեր. նյութերը հրապարակվում են բլոգներում, կայքում:

суббота, 1 сентября 2018 г.

Նոր ուսումնական տարին մեկնարկեց

Չնայած գրեթե երկու տարվա դադարին, փաստում եմ, որ սովորողների հետ աշխատելն ինձ համար ամենահետաքրքիր աշխատանքներից մեկն է. հետաքրքրությունս չի դադարել: Երեխաների հետ աշխատելիս, առաջին հերթին աշխատում ես քեզ վրա: Ոչ մի սովորող նման չէ մյուսին, նման չեն նրանց հայացքները, հարցերը, որ տրվում են քեզ: Եվ եթե դու իրավմամբ ուսուցիչ ես, պարտավոր ես աշխատել քեզ վրա, ամեն օր ու անընդհատ, ինքնակրթվել ու սովորել, իրավունք չունես դոփելու և լճանալու: Դա մի ուրիշաշխարհ է, և յուրաքանչյու սովորող ինքն աշխարհ է, որ պետք է կարողանաս բացահայտել, գտնել կարևորը կետը, և աշխատել միասին, մտածել, ստեղծագործել...
Ուսումնական տարին այդպես էլ սկսեցինք, Միջին դպրոցի ներիքն բակում հավաքված սովորողների հետ, որոնց մեծ մասին չէի ճանաչում, մեծ մասին անգամ դաս չէի տալու: Սկսեցինք զրոյցից և առաջիկա ճամփորդության պլանավորումից...

Ընթերցում-խաղ-թատրոն. ուսումնական նախագիծ

Ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 3-7
Մասնակիցներ ՝ 7-8-րդ դասարանի հետաքրքրված սովորողներ
Վայրը՝ Մեդիադահլիճ

Նպատակը
  • Ընթերցանության հմտությունների ամրապնդում
  • Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • Լսելու,համադրելու, շարժում ստեղծելու տեխնիկա
  • Թատերական խոսքի, խաղի կարողությունների ստեղծում
  • Կարդացածը ներկայացնելու այլընտրանքային տարբեակների ներկայացում
Ընթացքը 
Ընթերցում ենք
Կոմիտաս 
Քննարկում, ընտրված ստեղծագործությունների խաղ-բեմադրում, շարժումի ստեղծում, սովորողները լիովին ազատ են ինքնադրսևորվելու: 
Ամբողջական պատկերի ստանալուց հետո ստեղծում ենք մեդիաթատրոն: 

Արդյունքը մեդիաթատրոնի տեսքով ներկայացվում է կայքում և բլոգներում:


Ճանապարհ
Բարակ ուղին սողալով,
Ոտի տակին դողալով,
Ճամփի ծայրին բուսել է
Կյանքի ծառը շողալով։

Ի՜նչ լայն սիրտ է, որ ունի
Այս ճանապարհն Անհունի
Մարդու, բույսի, գազանի
Եվ թևավոր թռչունի։