вторник, 18 сентября 2018 г.
Կրթահամալիրում աշխատելու դիմած մասնագետների վերապատրաստում. սեպտեմբերի 18-21
Վերապատրաստման վայրը՝ Մայր դպրոց, ընթերցասրահ (Հասցեն՝ ՀԱԹ, Բաբաջանյան 25)
Բովանդակությունը
- Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող այլընտրանքային հեղինակային կրթական ծրագրին
- Նախագծային ուսուցում. նախագծերի պատրաստում, ներկայացում
- Անհատական, հեռավար ուսուցում, էլ. փոստի կիրառություն
- Բլոգավարություն. բլոգի բացում, կիրառաում
- Պարուսուցում
- Մարզական պարապմունք՝ հեծանվավարություն
воскресенье, 16 сентября 2018 г.
понедельник, 3 сентября 2018 г.
Դպրոց բնության գրկում. Սևան
Մարզական-ընթերցողական ճամբար ,,Ժայռ,, լողափում
Ճամփորդության ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 21-23
Պատասխանատու՝ Տաթև Աբրահամյան, Հռիփսիմե Գալստյան
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 6-7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Գիշերակացը՝ ,,Ժայռ,, լողափի տնակներում
Հաղթահարվող բարձունք՝ Արեգունու կապույտ արահետներ : Արեգունու լեռները եզերում են Սևանա լիճը հյուսիսարևելյան կողմից: Լեռնաշղթայի մի հատվածը, որ կոչվում է Արեգունու կապույտ արահետներ՝ ճանապարհի երկայնքով աճող կապույտ ծաղիկների պատճառով, նախագծի ընթացքում կհաղթահարեն մասնակից սովորողները:
Գիշերակացը՝ ,,Ժայռ,, լողափի տնակներում
Հաղթահարվող բարձունք՝ Արեգունու կապույտ արահետներ : Արեգունու լեռները եզերում են Սևանա լիճը հյուսիսարևելյան կողմից: Լեռնաշղթայի մի հատվածը, որ կոչվում է Արեգունու կապույտ արահետներ՝ ճանապարհի երկայնքով աճող կապույտ ծաղիկների պատճառով, նախագծի ընթացքում կհաղթահարեն մասնակից սովորողները:
Արդյունքը՝ հաշվետու պատումներ, ռադիոթողարկումներ, տեսանյութեր. նյութերը հրապարակվում են բլոգներում, կայքում:
суббота, 1 сентября 2018 г.
Նոր ուսումնական տարին մեկնարկեց
Չնայած գրեթե երկու տարվա դադարին, փաստում եմ, որ սովորողների հետ աշխատելն ինձ համար ամենահետաքրքիր աշխատանքներից մեկն է. հետաքրքրությունս չի դադարել: Երեխաների հետ աշխատելիս, առաջին հերթին աշխատում ես քեզ վրա: Ոչ մի սովորող նման չէ մյուսին, նման չեն նրանց հայացքները, հարցերը, որ տրվում են քեզ: Եվ եթե դու իրավմամբ ուսուցիչ ես, պարտավոր ես աշխատել քեզ վրա, ամեն օր ու անընդհատ, ինքնակրթվել ու սովորել, իրավունք չունես դոփելու և լճանալու: Դա մի ուրիշաշխարհ է, և յուրաքանչյու սովորող ինքն աշխարհ է, որ պետք է կարողանաս բացահայտել, գտնել կարևորը կետը, և աշխատել միասին, մտածել, ստեղծագործել...
Ուսումնական տարին այդպես էլ սկսեցինք, Միջին դպրոցի ներիքն բակում հավաքված սովորողների հետ, որոնց մեծ մասին չէի ճանաչում, մեծ մասին անգամ դաս չէի տալու: Սկսեցինք զրոյցից և առաջիկա ճամփորդության պլանավորումից...
Ընթերցում-խաղ-թատրոն. ուսումնական նախագիծ
Ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 3-7
Մասնակիցներ ՝ 7-8-րդ դասարանի հետաքրքրված սովորողներ
Վայրը՝ Մեդիադահլիճ
Նպատակը
- Ընթերցանության հմտությունների ամրապնդում
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Լսելու,համադրելու, շարժում ստեղծելու տեխնիկա
- Թատերական խոսքի, խաղի կարողությունների ստեղծում
- Կարդացածը ներկայացնելու այլընտրանքային տարբեակների ներկայացում
Ընթացքը
Ընթերցում ենք
Կոմիտաս
- Աշուն օր
- Ճանապարհ
- Հունձ
- Աշուն-գիշեր
- Աշուն
- Ելավ շինական
- Սովորողների ընտրությամբ այլ հեղինակների, այլ ստեղծագործություններ:
Քննարկում, ընտրված ստեղծագործությունների խաղ-բեմադրում, շարժումի ստեղծում, սովորողները լիովին ազատ են ինքնադրսևորվելու:
Ամբողջական պատկերի ստանալուց հետո ստեղծում ենք մեդիաթատրոն:
Արդյունքը մեդիաթատրոնի տեսքով ներկայացվում է կայքում և բլոգներում:
Ճանապարհ
Ճանապարհ
Բարակ ուղին սողալով,
Ոտի տակին դողալով,
Ճամփի ծայրին բուսել է
Կյանքի ծառը շողալով։
Ոտի տակին դողալով,
Ճամփի ծայրին բուսել է
Կյանքի ծառը շողալով։
Ի՜նչ լայն սիրտ է, որ ունի
Այս ճանապարհն Անհունի…
Մարդու, բույսի, գազանի
Եվ թևավոր թռչունի։
Այս ճանապարհն Անհունի…
Մարդու, բույսի, գազանի
Եվ թևավոր թռչունի։
Подписаться на:
Сообщения (Atom)