среда, 25 февраля 2015 г.

Բերդեր, նշանակությունը, կառուցվածքը

Բերդերը արհեստական կերպով ամրացված ռազմական կառույցներ են՝ թշնամիների հարձակումներից պաշտպանվելու համար:  Ամրոցները և բեդերը հիմնականում կառուցվում են դժվարամատույց վայրերում, բարձրադիր տեղանքներում, շրջափակվում են աշտարակավոր կամ բրգաձև պարիսպներով, պատնեշվում հողաթմբերով ։  Ամրոցներում և հարակից տարածքում սովորաբար բացի կայազորից այլ բնակիչներ էլ են եղել: 
Ամրոցների նախատիպեր են կիկլոպյան կառույցները, որոնք խոշոր քարերով, առանց շաղախի զանգվածեղ շինություններ էին: Կիկլոպյան ամրոցները կազմաված են տաշած քարե մեծ բեկորներից՝ առանց միացնող շաղախի:  Հին հույները այս ամրոցները վերագրում էին  կիկլոպներին:  Կիկլոպյան ամրոցներ պահպանվել են նաև Հայաստանում՝  օր՝. Լճաշենի կիկլոպյան ամրոցը: 

вторник, 17 февраля 2015 г.

Մեր բերդերը /հայրենագիտական նախագիծ/

Նախագծի տևողությունը՝  սեպտեմբերի 23-հոկտեմբերի 10
Նախագծի մասնակիցները՝  5-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի նպատակը

  • Ուսումնասիրել, հետազոտել, ճանաչել հայրենիքի մի մասը՝ Հայաստանի բերդերը:
  • Որոնելու, գտնելու համադրելու կարողությունների զարգացում:
  • Տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում

понедельник, 9 февраля 2015 г.

,,Կարդում ենք,, նախագիծ

Նախագծի տևողությունը՝ փետրվարի 2-28
Նախագծի մասնակիցները՝  4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագիծը իր մեջ ներառում է երեք բաժին՝ ,,Կարդում ենք Տերյան,, ,,Կարդում ենք Թումանյան,, ,,Կարդում ենք Չարենց,,:


Նախագծի նպատակը
  • Նշված հեղինակների ստեղծագործությունների քննարկման , վերլուծման միջոցով սովորողների մոտ զարգացնել վերլուծական-ստեղծագործական-քննադատական մտածողություն:
  • Տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում:
  • Հետազոտական աշխատանք կատարել
  • Մեդիահմտությունների զարգացում ՝ ֆիլմեր և տեսանյութեր պատրաստելու միջոցով:
  • Գեղագիտական ճաշակի ձևավորում հեղինակների լավագույն ստեղծագործությունների ուսուցման միջոցով:
  • Մեդիափաթեթների, աուդիոգրքերի, ներկայացումների, videoart-երի ստեղծում:

четверг, 5 февраля 2015 г.

Տրնդեզ /հայրենագիտական նախագիծ/

Նախագծի մասնակիցները՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝ փետրվարի 5-13
Նախագծի նպատակը՝  
  • Ուսումնասիրել, հետազոտել, որոնել տոնի հետ կապված հետաքրքիր պատումներ, ավանդություններ
  • Տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում:
  • Որոնելու, գտնելու, համադրելու կարողությունների զարգացում:
Նախագծի մասնակից սովորողները մինչև փետրվարի 13-ը ներքևում նշված