- Նախագծերով ուսուցում. սովորողների անհատական նախագծերի քննարկում, նոր նախագծերի մեկնարկ
четверг, 30 сентября 2021 г.
Ամենամյա աշնանային հավաք. նախագծեր
вторник, 28 сентября 2021 г.
Նախագիծ. թեմա երրորդ
1. Կազմել մեկ նախագիծ՝ իր բոլոր փուլերով, հրապարակել բլոգում, սովորողների հետ իրականացնել այն:
Ընդհանուր մանկավարժություն. երկրորդ առաջադրանք
1. Մեդիագրադարանից առանձնացնել հաջողված և ամբողջական մի նախագիծ, հրապարակել բլոգում, գրավոր հիմնավորել ընտրությունը:
воскресенье, 26 сентября 2021 г.
Ուսումնական նյութ. երրորդ թեմա
1. Կարդալ նյութերը, ընտրել մեկը, գրախոսել:
вторник, 21 сентября 2021 г.
Անկախության տոնը Թեժառույքի բարձունքին
Տարիների սովորության համաձայն Անկախության տոնը նշում ենք Հայստանի որևէ բարձունքում: Տարիների ընթացքում քանի՜ բարձունք ենք հաղթահարել՝ ամեն անգամ փորձելով նոր տեղեր բացահայտել: Եվ այս նախագիծը հայրենիքը ճանաչելու հերթական հնարավորություններից մեկն է:
понедельник, 20 сентября 2021 г.
Դեպի Թեժայռուքի . բարձունքի հաղթահարում
Նախագծի իրականացման օրը՝ սեպտեմբերի 21
воскресенье, 19 сентября 2021 г.
Առարկայական հեղինակային ծրագիր. երկրորդ թեմա
1. Կարդալ ,,Հեղինակայինը ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրում, դիտարկումներ անել:
суббота, 18 сентября 2021 г.
Հեքիաթային Լոռի. եռօրյա հայրենագիտական ճամբար
Ճամբարի կազմակերպման ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 24-26
понедельник, 13 сентября 2021 г.
Ուսումնական նախագիծ. թեմա առաջին
1. Կարդալ կարգը, քննարկել, անել առաջարկություններ, դիտարկումներ
воскресенье, 12 сентября 2021 г.
Չափորոշիչ. թեմա առաջին
1. Հանրակրթության պետական չափորոշիչը կարդալ, դուրս բերել հայոց լեզու, գրականություն ծրագրի, գիտելիքի, ինչպես նաև արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորմանը վերաբերող վերջնարդյունքները:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ՎԵՐՋՆԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
1) Վերլուծի և ընկալի տարբեր բնույթի գրական հայերեն տեքստեր և հասկանա դրանց հիմնական գաղափարը:
2) Հայերեն ազատ զրուցի իրեն հետաքրքրող թեմաների մասին, կառուցի ընտրված նպատակին, խնդիրներին և լսարանին համապատասխան գրագետ բանավոր և գրավոր խոսք, այդ թվում՝ հրապարակային խոսք, կիրառի ոչ
վերբալ հաղորդակցման տարատեսակ միջոցներ:
ՏՀՏ վերապատրաստման ամփոփում
Չնայած 21-րդ դարում բոլորն էլ տիրապետում եմ մի շարք մեդիահմտությունների, բայց միայն տիրապետելը քիչ է, անհրաժեշտ է կարողանալ օգտվել ճիշտ և գրագետ: Վերապատրաստման շնորհիվ սովորեցի կիբերանվտանգության մի քանի կարևոր սկզբունքներ, որոնք կօգնեն ճիշտ կողմնորոշվել մեդիադաշտում:
суббота, 11 сентября 2021 г.
Ուրբաթյան ընթերցումներ
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա
- խթանել ընթերցանությունը
- գրական ճաշակ փոխանցել
- վերլուծական հմտություններ զարգացնել
пятница, 10 сентября 2021 г.
Նախագծերով ուսուցում
Իրականացման ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա
- Զարգացնել նախաձեռնելու, երևակայելու հմտություններ
- Ինքնուրույն հանդես գալու հնարավորություն տալ
- Հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտություններ ձեռք բերել
вторник, 7 сентября 2021 г.
Մեդիագրագիտություն և համակարգչային անվտանգություն. Վերապատրաստում- ՏՀՏ
Առցանց ուսումնական նյութեր, առաջադրանքներ, հարցումներ- ՏՀՏ, Վերապատրաստում
Առցանց ուսումնական նյութեր, առաջադրանքներ, հարցումներ
- Կազմել որևէ առաջադրանք, ինքնաստուգում:
- Հրապարակել ամփոփումը:
Նորմատիվ փաստաթղթերի որոնում
ԿԳՄՍ նախարարության կայքը` EDU.am , նորմատիվ փաստաթղթերի որոնումը կայքում։ Իրավական փաստաթղթերի որոնման համակարգեր Irtek.am Arlis.am։ Մասնակիցը նախարարության կայքից գտնում է մի փատաթուղթ՝ իրեն հետաքրքող, գրում է փաստաթղթի անունը և կցում հղումը։ Նույնանման աշխատանք որոնողական համակարգերի հետ։
Հանրակրթական ուսումնական հաստատության կանոնադրությունը. գործնական աշխատանք չորրորդ
Ընթերցել ուսումնական հաստատության կանոնադրությունը, օրենքին, չափորոշիչին համապատասխան փոփոխություններ, առաջարկություններ ներկայացնել՝ նկատի ունենալով հաստատության զարգացումը։
- Կրթահամալիրի տնօրենը չի կարող առաջադրվել (ընտրվել) խորհրդի կազմում: Ավելացնել նաև մասնաճյուղերի ղեկավարները:
- Խորհրդի լիազորությունների ժամկետը դարձնել 2 տարի:
- Խորհրդի անդամի լիազորությունները կասեցվում են պարբերաբար բացակայելու պարագայում :
ՀՀ Սահմանադրության հոդվածներով որոշված մարդու իրավունքների և ազատությունների իրականացումը Երեխայի իրավունքների մասին ՀՀ օենքում
Գործնական աշխատանք առաջին
Հոդված 41. Մտքի, խղճի եւ կրոնի ազատությունը
Առցանց ուսումնական նյութեր, անհրաժեշտ ծրագրեր. Վերապատրաստում-ՏՀՏ
Հանրակրթության պետական չափորոշիչ. գործնական աշխատանք երրորդ
Մասնակիցը համեմատում է կառավարության 2021թ․ 136-Ն որոշմամաբ հաստատված հանրակրթության պետական չափորոշիչը հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածով սահմանվածին, գտնում, իր կարծիքով, տարբերություններ և փորձում հիմնավորել։
Հանրակրթության բնագավառի օրենսդրություն. գործնական աշխատանք երկրորդ
Ծանոթացել եմ Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքին:
Մասնակիցը ընտրում է հետևյալ թեմաներից մեկը․
- Սովորողի իրավունքներն ու պարտականությունները
- Մանկավարժական աշխատողների իրավունքներն ու պարտականությունները
- Սովորողի ծնողի իրավունքներն ու պարտականությունները։
Սկզբում ինքնուրույն, առանց օգտվելու որևէ գրականությունից, պատասխանաում է հարցին։ Հետո իր գրածը համեմատում է օրենքի համապատասխան հոդվածի հետ։ Դեղինով նշում է այն կետերը, որոնք իր գրածում կան, բայց օրենքում չկան։ Կարմիրով լրացնում է այն կետերը, որոնք ավելացրել է օրենքից։ Աշխատանքը տեղադրում է իր բլոգում։
Ընտրել եմ ,,Ս
воскресенье, 5 сентября 2021 г.
Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումն ուսումնական գործընթացում
Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումն ուսումնական գործընթացում
- Առցանց պարապմունքի համար խմբի բացում
- Առցանց դասի պլանավորում
- Իրականացում
- Առցանց դասի ձայնագրություն, ներկայացում
Համակարգչային սարքեր և համակարգեր. ՏՀՏ - վերապատրաստում
1.Թվել համակարգչի հիմնական սարքերն ու սարքավորումներ, բացատրել դրանց դերն ու աշխատանքի սկզբունքը
Համակարգիչը մեքենա է, որը մշակում է տվյալներ՝ հրամանների ցանկին համաձայն։ Համակարգիչը համարվում է էլեկտրական սարքավորում, քանի որ բոլոր համակարգիչները աշխատում են հոսանքով,բոլոր համակարգիչները, նույնիսկ որոշ հեռախոսներ, ունեն նույն կառուցվածքը: Համակարգիչ բառը ծագել է անգլերեն compute բառից, համակարգիչ, որը թարգմանվում է որպես «հաշվարկել», «հաշվիչ» (անգլերեն բառը, իր հերթին, գալիս է լատիներեն computāre — «հաշվարկել») բառից:
Վերապատրաստում
Վերապատրաստման կենտրոնի բլոգ
- Հայտ՝ ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստող կազմակերպությանը
- Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագրի թեմատիկ պլան
- Ուղեցույց հանրակրթական հիմնական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների և վերապատրաստող կազմակերպությունների համար
- Վերապատրաստման դասընթացներ
- Աշխատակարգ
- Վերապատրաստման մոդուլ (ամբողջական)
- Վերապատրաստման մոդուլներ
- Վերապատրաստումների ժամանակացույց
- Դասընթացների խմբեր, ժամանակացույց