вторник, 25 июня 2024 г.

Հայոց լեզու, Գրականություն․ 8-րդ դասարան

2024-25 ուստարի
Միջին դպրոց
8-րդ դասարան- Հայոց լեզու՝ 3 ժամ շաբաթական, Գրականություն՝ 2 ժամ շաբաթական, 


Մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
  • Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը, 
  • Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողությունների զարգացմանը, 
  • Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը, 
  • Ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը, 
  • Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
  • Սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
  • Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։ 

Ուսումնական օրացույց․ 2024-25 ուստարի


Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք՝ երկուշաբթիից ուրբաթ
Մայրենիի ֆլեշմոբ՝ յուրաքանչյուր ամսվա երկրորդ չորեքշաբթի
Ուսումնական ժամերգություն՝ հերթապահության օրերին
Ուբաթ -համերգ՝ յուարքանչյուր ուրբաթ։ 

Սեպտեմբեր
  • Գիտելիքի օրը բարձունքին, 
  • Ստեղծագործական ամառային նախագծերի ամփոփում, 
  • Սարոյանական օրեր,
  • Կոմիտասյան օրեր։ 
Հոկտեմբեր
  • Գրաբարյան օրեր, Թարգմանչաց տոն
  • Ուսումնական աշուն,
  • Մանկավարժական աշնանային ճամբար։

суббота, 22 июня 2024 г.

Հայոց լեզու և Գրականություն․ 7-րդ դասարան․ 2024-2025 ուստարի

2024-25 ուստարի
Միջին դպրոց
7-րդ դասարան- Հայոց լեզու՝ 3 ժամ շաբաթական, Գրականություն՝ 2 ժամ շաբաթական, 


Մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
  • Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը, 
  • Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողությունների զարգացմանը, 
  • Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը, 
  • Ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը, 
  • Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
  • Սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
  • Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։ 

2024-25 ուստարի

 2024-2025   ուստարի

Առարկայական ծրագրեր՝

Նախագծեր՝
2. Հանդիպում ժամանակակից գրողների հետ․ յուրաքանչյուր ամիս մեկ հանդիպում, 
3. Թատերական ներկայացումներ 
4. Անհատական նախագծեր՝ սովորողների նախաձեռնությամբ։ 

пятница, 21 июня 2024 г.

Գրախոսություն

Հասմիկ Խաչատրյան ,,Գրադարանավարը՝ հանրային աշխատանքի կազմակերպիչ,,

Դիպլոմային աշխատանքը կազմված է Ներածությունից, գլուխներից, Եզրակացությունից, Գրականության ցանկից։ Աշխատանքի սկզբում  տրված է բովանդակությունը։  Ըստ էության դիպլոմային աշխատանքի կառուցվածքային պահանջները պահպանված են։

Ներածություն

среда, 12 июня 2024 г.

вторник, 11 июня 2024 г.

Հաշվետվություն․ 2023-2024 ուստարի


Յուրաքանչյուր ամիս և ուսումնական շրջանի ավարտին ներկայացրել եմ մանրամասն հաշվետվություն։


Երրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն


Յուրաքանչյուր ամիս ներկայացրել եմ մանրամասն հաշվետվություն, որտեղ ներկայացրել եմ արված նախագծերը։ 

Ամսական հաշվետվությունները կարող եք տեսնել այս հղումներով՝ 

воскресенье, 9 июня 2024 г.

Անհատական աշխատաժամանակ ․ հունիս

10.06.2024, երկուշաբթի 
09:00-09:45`  դասասենյակի մաքրություն, ամսվա համար աշխատանքային վիճակի պատրաստում, 
09: 45-10:00` հավաք մանկավարժական խմբով
10:00-12:00`  անհատական աշխատանք՝ Չորրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում, հետազոտական աշխատանքների խմբագրում, 
12:00-12:30` ընդմիջում
12:30-14:00` անհատական աշխատանք՝ նախագծերի լրամշակում։ 

суббота, 8 июня 2024 г.

Չորրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն


Մայիսի 27-ին մեկնարկեց Ուսումնական չորրորդ շրջանը կամ Ամառային ճամբարը, որը ուսումնական տարվա ամենահաճելի և ամենասպասված շրջանն է։ Ճամբարային առաջին օրվա լուսաբանումը կարող եք տեսնել այստեղ։ 
Մեկնարկից օրեր առաջ հրապարակվել էին նախագծերը, իսկ սովորողները հնարավորություն ունեին ընտրել նախագիծը և ջոկատավարին։ Այսպիսով, պարզվեց, որ մեր խումբը կազմված է 28 տարատարիք սովորողից։ Նույն խմբում հավաքվել էին 6, 7,8  դասարանների սովորողներ։ Իհարկե, նման խմբում հեշտ չէ գործունեություն կազմակերպել, քանի որ պետք է հաշվի առնել սովորողների տարիքային առանձնահատկությունները , հետաքրքրությունները, ցանկությունները։ Կազմակերպել այնպիսի գործունեություն, խաղեր, որ բոլորը ներգրավեն։ 

воскресенье, 2 июня 2024 г.