вторник, 26 декабря 2023 г.
Անհատական նախագծեր
понедельник, 25 декабря 2023 г.
Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն
Հետաքրքի՞ր է, ուսումնասիրենք
- զարգացնել հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունները,
- տեսական և գործնական աշխատանքների համադրությամբ մշակված, հետազոտված հոդվածների կամ տեսանյութերի ստեղծում,
- ՏՏ հմտությունների զարգացում։
Ձմեռային ճամբար․ Երկրորդ ուսումնական շրջան
- Թատերական նախագիծ
- Հետաքրքիր թեմաներ ուսումնասիրությունների համար
- Բանավեճի ակումբ
- Տեխնոլոգիական խաղեր,
- Սոցիալական գովազդների, կարճ երաժշտական տեսանյութերի սցենարի պատրաստում, նկարահանում,
- Ազգային խաղեր։
воскресенье, 24 декабря 2023 г.
Անհատական աշխատաժամանակ․ 25-29.12.2023
Այցելություն Էրեբունի արգելոց-թանգարան
Դեկտեմբերի 20-ին Միջին դպրոցի 6-րդ դասարանի սովորողների հետ այցելեցինք ,,Էրեբունի արգելոց-թանգարան,,։
понедельник, 18 декабря 2023 г.
Էրեբունի արգելոց-թանգարան․ ուսումնական ճամփորդություն
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ Դեկտեմբերի 20-ին, ժամը 12.45
Նախատեսված է 6-րդ դասարանցիների համար
Ճամփորդության ղեկավարներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան
Ճամփորդության նպատակը՝ Դասի գործնական կազմակերպում:Ուսումնասիրել Վանի թագավորության մշակույթն ու պատմությունը:Գործնական պարապմունքի միջոցով ավելի տեսանելի պատկերացնել տվյալ ժամանակաշրջանը: Զարգացնել համադրելու կարողությունը: Հանդիպում ճարտարապետ-վերակազմող Ռուբեն Սարգսյանի հետ:
суббота, 16 декабря 2023 г.
Դեկտեմբերի հաշվետվություն
- Ուրբաթ-համերգի նախապատրաստական աշխատանքներ,
- ,,Մաթիլդա,, ստեղծագործության քննարկում Բագարանի դպրոցի սովորողների հետ
- Ամանորյա ընթերցումներ ։
вторник, 12 декабря 2023 г.
Եղևնին
— Տեսնո՜ւմ ես,— կարծես ասում էր նա։— Ես ցրտից չեմ վախենում. կանաչ հանդերձներս չեմ փոխում...
воскресенье, 10 декабря 2023 г.
Ուրբաթ -համերգ
пятница, 8 декабря 2023 г.
,,Մաթիլդա,, ստեղծագործության քննարկում
понедельник, 4 декабря 2023 г.
Սուրբ Ծննդյան ծառի ամենահայտնի լեգենդը
пятница, 1 декабря 2023 г.
Դեկտեմբերյան նախագծեր
- Ամանորյա ընթերցանություն,
- Ամբողջական մայրենի՝ բարբառային, գրաբարյան, արևմտահայերեն ընթերցումներ,
- Ուրբաթյա ընթերցումներ։
- Ուբաթ-համերգի նախապատրաստական աշխատանք
- ,,Մաթիլդա,, գրքի քննարկում Բագարանի դպրոցի սովորողների հետ,
- Հետազոտական աշխատանքների խորհրդատվություն
- Պատուհան ․ամսագիր
четверг, 30 ноября 2023 г.
Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն
Ուսումնական նախագծեր
- Սեբաստացու օրեր
- Բարբառային նախագիծ․ Մայրենին կրթահամալիրում
- Սիրադեղյանական օրեր
- Աշնանային ընթերցումներ
- Հանդիպում Երազիկ Գրիգորյանի հետ․ լուսաբանում է Մերի Իսկանդարյանը
- Հետազոտական աշխատանքների խորհրդատվություն
- Մուտք կրթահամալիր, քայլ առաջին․ քառօրյա վերապատրաստում
- ,,Մխիթար Սեբաստացի,, մրցանակ
- ,,Դպիրի,, հին կայքից հոդվածների տեղափոխում - 60 հոդված,
- Յուրա Գանջալյանի և Մարգարիտ Սարգսյանի հոդվածների խմբագրում և հրապարակում ,,Դպիր,, ամսագրում։
- ,,Դպիր,, ամսագրի ներկայացում ,,Մայրենին կրթահամալիրում,, բաց ներկայացմանը։
Արծիվը
среда, 29 ноября 2023 г.
Աշնանային ընթերցումներ
- Վահան Տերյան ,,Աշնան,, ․ կարդում է Նատալի Ղալեչյանը
- Հովհ․ Թումանյան ,,Աշուն,, ․ կարդում է Գառնիկ Մանուկյանը
- Համո Սահյան ,,Անտառում,, ․ կարդում է Ալեն Մկրտչյանը
- Համո Սահյան ,,Մշուշների շղարշի տակ,,․ կարդում է Մարկ Անանյանը
- Վահամ Տերյան ,,Աշնան մեղեդին,, ․ կարդում է Ժասմին Պետրոսյանը
- Համո Սահյան ,,Աշուն,,․ կարդում է Անահիտ Ստեփանյանը
- Վահան Տերյան ,,Նորից անձրև , մշուշ, ամպ,,․ Դանիել Խալափյան, ընտանեկան ընթերցում,
- Հովհ․ Թումանյան ,,Աշուն,, ․ կարդում է Ռաֆայել Գրիգորյանը
- Աթաբեկ Խնկոյան ,,Անտերև ծառ,,․ կարդում է Անահիտ Եսայանը
- Աշնան երգտ․ կարդում է Մանե Եսայանը
- Անտերև ծառ․ կարդում է Մերի Իսկանդարյանը
- Ես աշունն եմ սիրում․ կարդում է Մարկ Մուսայելյանը
- Հովհ․ Թումանյան ,,Աշուն,,․ կարդում է Լիլիթ Ջահանգիրյանը
понедельник, 27 ноября 2023 г.
Կարմրամորթ առաջնորդի փրկագինը
Մտահղացումը հոյակապ էր թվում։ Բայց սպասեք, ես հիմա ամեն ինչ կպատմեմ սկզբից։ Մենք գտնվում էինք հարավում՝ Ալաբամա նահանգում՝ Բիլլ Դրիսկոլը և ես։ Հենց այստեղ էլ մեր մեջ հղացավ երեխա փախցնելու միտքը։ Դա պատահեց, ինչպես հետագայում Բիլլն արտահայտվեց, «ժամանակավոր խելացնորության պահին», բայց այդ բանը մենք շատ ավելի ուշ հասկացանք։
Այնտեղ մի փոքրիկ
քաղաք կար, հարթ ու տափակ, ինչպես պաստեղը, որն, անտարակույս, կոչվում էր «Երկնաքեր»։
Այդ քաղաքում ապրում էին անմեղ ռամիկներ և այնպես գոհ էին ամեն ինչից, կարծես միշտ
համախմբված լինեին մայիսյան սյան շուրջը։
Հետազոտական աշխատանքներ
- Մկրտչյան Արփի, թեմա ՝ Դեռահասների ժարգոն,
- Առուստամյան Արշակ, թեմա ՝
- Մեսրոպյան Էդվին, թեմա՝ Գաջեթների առավելությունները և խնդիրները
- Մարտիրոսյան Արմեն, թեմա՝ Բարին և չարը գրականության մեջ
- Մինասյան Խաչիկ, թեմա՝ Ժամանակակից բեսթսելլերներ․ իրական գրականությո՞ւն, թե՞ լավ մարկետինգ
- Ղարիբյան Էլիզա, թեմա՝ Արգելված գրականություն
- Հովհաննիսյան Նազենի, թեմա՝ Ժամանակակից երգերի տեքստերը․ պոեզիա՞, թե՞ հակապոեզիա։
- Նարեկ Մելիքսեթյան․ թեմա ՝ Թագավորի փոքր տղայի կերպարը հեքիաթներում
- Արման ՏԵր-Ստեփանյան․ թեմա՝ Ժամանակակից հեռուստատեսային շոուների, հաղորդումների ազդեցությունը ժամանակակից մարդու բառապաշարի վրա։
- Հանդիպումներ ֆիզիկական միջավայրում՝ յուրաքանչյուր ուրբաթ՝ 13:00-13: 40,
- Ընթացիկ առցանց կապ՝ էլ, փոստի նամակագրության միջոցով,
воскресенье, 26 ноября 2023 г.
Մուտք կրթահամալիր, քայլ առաջին․ քառօրյա վերապատրաստման ամփոփում
Նոյեմբերի 21-24-ը կրթահամալիրում իրականացվեց բլոգային-նախագծային ուսուցման քառօրյա վերապատրաստումը։ Վերապատրաստման ծրագիրը կարող եք տեսնել այստեղ։
- Գոհար Սարուխանյան․ ռուսերենի մասնագետ,
- Մարիամ Գևորգյան․ ռուսերենի մասնագետ,
- Լուսինե Նալբանդյան․ դասվար,
- Նարինե Մկրտչյան․ դասվար,
- Էլինա Մանգասարյան․ անգլերենի և ֆրանսերենի մասնագետ,
- Մարինե Ամիյան․ ռուսերենի մասնագետ
- Գայանե Շելունց ․ դաստիարակ, դասվար ։
Մուտք կրթահամալիր․ օր չորրորդ
Քառօրյա վերապատրաստման չորրորդ օրը սկսեցինք Մարմարյա սրահում՝ Մեդիաուրբաթ համերգի մասնակցությամբ։ Մեդիաուրբաթն անցավ ջերմ մթնոլորտում, ամփոփվեց ,,Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոն,, նախագիծը, շնորհվեցին անվանական մրցանակներ դասավանդողներին և սովորողներին։ Վերապատրաստվողների հետ մասնակցեցինք ընդհանուր պարերին և երգերին։
пятница, 24 ноября 2023 г.
Մուտք կրթահամալիր․ օր երրորդ
Քառօրյա վերապատրաստման երրորդ օրը սկսեցինք քայլքով․ այս անգամ քայլեցինք դեպի արևմուտք՝ կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոց և Ուսումնական ագարակ։ Խոսեցինք և դիտարկեցինք
- կրտսեր դպրոց-պարտեզի մոդելը,
- բաց, անցանկապատ միջավայրը,
- տեխնոլոգիական գործունեությունը,
- շրջեցինք ագարակում, ներկայացրի ուսումնական կենտրոնի գործունեությունը, աշխատանքները,
- խոսեցինք կենտրոնի նախագծերի մասին։
Մուտք կրթահամալիր․ օր երկրորդ
Շարունակվում է ,,Մուտք կրթահամալիր,, բլոգային-նախագծային վերապատրաստումը։
- ուսումնական կենտրոնի գործունեությունը,
- նախագծերը ՝ տարատարիք խմբերում,
- գինու ստեղծման, հնեցման ընթացքը,
- աշխատանքում օգտագործվող , կիրառվող գործիքները,
- Դալմայից վերցված խաղողի կտրոնները, պատմությունը, պահպանման խնդիրը։
вторник, 21 ноября 2023 г.
Մուտք կրթահամալիր․ օր առաջին
Սկսվել է ,,Մուտք կրթահամալիր,, բլոգային-նախագծային ուսուցման քառօրյա վերապատրաստրաստումը։ Վերապատրաստումը ներառում է՝
- Ծաոթություն կրթահամալիրի ֆիզիական և մեդիա միջավայրերին, հեղինակային կրթական ծրագրերին,
- Բլոգավարություն, բլոգի ստեղծում,
- Նախագծային գործունեություն,
- Կրթահամալիրում գործող կարգեր։
воскресенье, 19 ноября 2023 г.
«Մխիթար Սեբաստացի» մրցանակի ինքնառաջադրում
Սեբաստացու օրեր
- Ինչն եմ կարևորում կրթահամալիրում․ գրում է Կարոլինա Եսայանը
- Ես և իմ դպրոցը․ գրում է Աշխեն Շեյթանյանը
- Ինչն եմ կարևորում ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրում․ գրում է Եվա Միքայելյանը
- Ես սեբաստացի եմ․ գրում է Անահիտ Ստեփանյանը
- Ես սեբաստացի եմ․ գրում է Նարե Սուքիասյանը
- Ես սեբաստացի եմ․ գրում է Ալեքս Շատոյանը
- Ինչն եմ կարևորում ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրում․ գրում է Ալեքսանդր Ավոյանը
- Ակումբային խոհանոցի պատմությունը․ գրում է Ռաֆայել Գրիգորյանը
- Իմ սիրելի անկյունը դպրոցում․ գրում է Դանիել Խալափյանը
- Իմ սիրելի անկյունը կրթահամալիրում․ գրում է Մանանա Ղազարյանը
- Ես սեբաստացի եմ․ գրում է Մարկ Մուսայելյանը
- Իմ կարդալու ոճը․ գրում է Անի Համբարձումյանը
- Իմ դպրոցը Մխիթար Սեբաստացին է․ գրում է Գագիկ Գևորգյանը
- Ես սովորում եմ Միջին դպրոցում․ գրում է Դավիթ Ղահրամանյանը
среда, 15 ноября 2023 г.
Խմիր մինչև վերջ /ինդոնեզական պոեզիա/
Արբեցնող շուրթերի համբույր,
Խմի՛ր գինի, թող բռնկվի հոգիդ:
Խմիր մինչև վերջ, խմիր մինչև վերջ, խմիր:
Ծիծաղի փխրուն ձայն,
Սրտի անհոգ թակոց,
Խմի՛ր գինի, թող լցվի հոգիդ:
Խմի՛ր մինչև վերջ, խմի՛ր մինչև վերջ, խմիր:
Քաղցր խնջույքի ակնթարթ,
Համբուրվելու օրվա ճիչ,
Խմի՛ր գինի, թող տոնի հոգիդ:
понедельник, 13 ноября 2023 г.
Բարբառային ընթերցումներ
- Ծանոթանալ բարբառներին,
- Ուսումնասիրել բարբառային բառերը, կառույցները,
- Ընթերցել
- Դասարանը բաժանվում է խմբերի,
- Յուրքանչյուր խումբ աշխատում է իր նյութի վրա,
- Ընթերցում և քննարկում ենք փոքրիկ պատմությունները՝ ուշադրություն դարձնելով բառերի ճիշտ ընթերցմանը։ Բառերը համեմատում ենք գրական հայերենի հետ, դիտարկում արտաբերման տարբերությունները։
- Փոխադրում ենք գրական հայերեն՝ ուսումնասիրելով բառերի իմաստները։
- Մեկնաբանում ենք պատմությունները ։
- Յուրաքանչյուր խումբ ձայնագրում է իր ընթերցանության նյութը՝ ստեղծելով աուդիոպատում։
четверг, 9 ноября 2023 г.
Անդրեասների տունը /ինդոնեզական պոեզիա/
Լիովին վայելեցինք. որովհետև,
Արթնացանք, երբ մեծ արևը
Պատուհանի ապակու կենտրոնում է
Կանգնում: Տիկին Անդրեասը,
Մեզ հրավիրել են այգում նախաճաշելու:
Առանց շտապելու, մենք հավաքվել ենք տան մոտ,
Սեղանը բացված էր, և խոտի վրա
Շլացնում էին փայտյա աթոռները՝
Տասներկու ծառերի խիտ ստվերում:
Վարդագույն, ինչպես հնդկահավի միսը:
Սեղանին՝ սրճեփ նեղ շրջապատում,
Աղաման, հացաման, գավաթ և ափսե:
понедельник, 6 ноября 2023 г.
Անհատական նախագծերի ներկայացում
- Ներկայացնել կրթահամալիրի հեղինակային ծրագրում Մայրենիի ուսուցման առանձնահատկությունները,
- Սովորողները՝ իրենց հեղինակած նախագծերով։
четверг, 2 ноября 2023 г.
Պարտուսի գերին
Եթե Հենդոն երկու
տարի էլ նստի նույն դասարանում, համադասարանցիներին հորեղբայր կգա։ Հիմա էլ գալիս է,
բայց՝ կրտսեր հորեղբայր։ Այնպես որ, պարտուսը Հենդոյից սարքել է վեցերորդցու կենդանի
հուշարձան։
Երբ ժողկրթբաժնից
գալիս են դասալսման, Հենդոյին քշում են դպրոցի այգի՝ ծառ էտելու, ձյուն կուտակելու,
ոռոգելու… նայած քառորդին։ Հենդոյի գոյությունը գաղտնիք չէ շրջկենտրոնի համար, բայց
դպրոցի ղեկավարությունը տեսուչների հետ Հենդոյի հանդիպումը համարում է անցանկալի։ Մի
փոքրիկ դասասենյակում երկու անգործ մարդու գոյությունը չափից է ավելի։ Եվ, իսկապես,
դասարան մտած միամիտ մեկը առաջին պահ Հենդոյին դաս լսող կկարծի․ նստում է վերջին նստարանին,
պատուհանի մոտ, երեխաներից մի գլուխ բարձր ու ձանձրույթով լի։
воскресенье, 29 октября 2023 г.
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր
- ,,Պատուհան,, ամսագիր,
- Սովորողների նախաձեռնությամբ անհատական նախագծեր,
- TV նախագծեր։
Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
- Ուսումնական աշուն
- Կարդում ենք Կոմիտաս
- Աշնանային հավաքի նախագծեր- անհատական նախագծերի ստեղծում
- ,,Պատուհան,, ամսագիր- 25 հրապարակում
- ,,Դպիր,, ամսագրում հին ամսագրից հոդվածների հրապարակում , 50 աշխատանք,
- ,,Ինտելեկտուալ թիմային խաղերի կազմակերպումը կրթահամալիրում,, հոդվածի խմբագրում և հրապարակում։
- Բակի հերթապահություն սովորողների հետ,
- Հետազոտական աշխատանքներ
суббота, 28 октября 2023 г.
Սիրադեղյանական օրեր
Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 6-17
- ծանոթանալ Սիրադեղյանի ստեղծագործություններին, ընթերցել,
- դիտարկել Սիրադեղյանին որպես ժամանակակից գրականության վառ ներկայացուցիչ
- ժամանակակից գրողների, նրանց գրական գործունեության հետ ծանոթանալու միջոցով մոտ կանգնել արդի մշակութային կյանքին։
пятница, 27 октября 2023 г.
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի ծրագիր․ 30.10- 03.10. 2023
Ընդհանուր պարապմունքի երաժիշտ-պարուսույց կազմակերպիչներ՝ Մելինե, Լուիզա Քեշիշյան, Կարինե, Մերի Գարեգինյան, Լաերտ Գրիգորյան
Հոկտեմբերի 30, երկուշաբթի, պատասխանատու՝ Արևիկ Մուրադյան
Վարում են ՝ Հայրապետյան Եվա, Ալլա Շարոյանց։
Օրվա իրադարձությունները՝
- Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրյան տոնի մեկնարկ։
- 1875 թվականի հոկտեմբերի 30-ին է ծնվել հայ մեծանուն գրող Ավետիք Իսահակյանը
воскресенье, 22 октября 2023 г.
Ուսումնական աշուն
- Վիլյամ Սարոյան ,,Մարդկային կատակերգություն,,
- Ջ․ Ռոդարի ,,Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները,,
- Ռոնալդ Դալ ,,Մեծ բարի հսկան,,
- Ռոնալդ Դալ ,,Աշխարհի չեմպիոն Դանին,,
- Ջ․ Ռոդարի ,,Հեքիաթներ հեռախոսով,,
- Աստրիդ Լինդգրեն ,,Էմիլը Լյոնեբերգայից,,
- Այլ ստեղծագործություն ՝ ձեր ընտրությամբ։
Անհատական աշխատաժամանակ․ 23-27.10.2023
вторник, 17 октября 2023 г.
Խիղճը
четверг, 12 октября 2023 г.
Կանաչ առավոտը
Երբ արևը մայր
մտավ, նա նստեց արահետի մոտ և պարզ ընթրիք պատրաստեց, հետո պատառ-պատառ բերանը տանելով
և մտածկոտ ծամելով՝ լսում էր, թե ինչպես է ճտճտում կրակը։ Մի օր էլ անցավ, հար և նման
մյուս երեսունին՝ առավոտից կոկիկ ու համաչափ փոսեր փորել, հետո սերմեր ցանել, ջրել
թափանցիկ ջրանցքների ջրով։ Հիմա հոգնատանջ, կապարի պես ծանրացած մարմնով նա պառկել,
նայում էր երկնքին, որտեղ մութի մի երանգին հաջորդում էր երկրորդը։
Նրա անունը Բենջըմին
Դրիսքըլ էր։ Նա երեսունմեկ տարեկան էր։ Մի ցանկություն ուներ, որ Մարսը կանաչի, ծածկվի
սաղարթախիտ բարձր ծառերով, որոնք օդ, շատ օդ կստեղծեն։ Թող նրանք աճեն տարվա բոլոր
եղանակներին, զովացնեն քաղաքը ամառվա տապին, պատսպարեն ձմեռային քամիներից։ Ինչ ասես,
որ չեն կարող անել ծառերը… Նրանք բնությանը գույներ են հաղորդում, ստվեր տալիս, հողից
բերք ստանում կամ դառնում են մանկական խաղերի թագավորություն, ուր կարելի է մագլցել,
խաղալ, կախվել ճյուղերից… Հրաշք, որ սնունդ և ուրախություն է պարգևում, ահա թե ինչ
է ծառը; Բայց ամենից առաջ ծառը կենաց աղբյուր է և մեղմ խշշոցի աղբյուր, որը շոյում
է ականջներդ, գիշերը օրոր շրշում, երբ պառկած ես լինում ձյունաճերմակ անկողնում…
вторник, 3 октября 2023 г.
Կոմիտասի գերազանց լսողությունը
1912 թվին Համազգային օրիորդաց վարժարանի դաշնամուրի դասատուն էի: Մի օր Կոմիտասը մեր դպրոց եկավ՝ իր «Գուսան» երգչախմբի համալրման համար, աղջիկների ձայները փորձելու: Մեր զարմանքը մեծ էր, երբ տեսանք, որ հազիվ մի քանի խոսքը փոխանակելուց հետո՝ կարողացավ որոշել նրանց ձայնի տեսակները՝ առանց երգել տալու:
Հանկարծ ներս մտավ դպրոցի երիտասարդ ուսուցչուհիներից մեկը՝ Կոմիտասին ներկայացնելով իր դասարանի ձայնեղ աշակերտուհուն: Կոմիտասը աշակերտուհու հետ մի քանի բառ փոխանակելուց հետո՝ սրամտորեն ուսուցչուհուն ասաց. «Ուսուցչուհի և աշակերտուհի, նույն տեսակի ձայն ունենալու համար, երկուսիդ էլ գրանցում եմ սոպրանոների խմբի մեջ»:
понедельник, 2 октября 2023 г.
Սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
- Ուսումնական ամառ․ նախագծային փաթեթի հավաքում
- Կարդում ենք Սարոյան․ ընթերցումներ
- Ուրբաթյան ընթերցումներ գրադարանում
- Անհատական նախագծերի ստեղծում։
- Թումանյանական օլիմպիադա ․ մասնակցություն և նախապատրաստական աշխատանք,
- Երեք ժամ փոխարինում 6-րդ և 8-րդ դասարաններում,
- ,,Դպիր,, ամսագրում հոդվածների վերականգնում։ 70 հոդված
- Ընդհանուր պարապմունքների ժամանակ ընթերցանության նյութերի ընտրություն, ընթերցում,
- Բակի հերթապահ, միջավայրի խնամք․ սեպտեմբերի 29,
- ,,Ուսումնական ժամերգության,, պատասխանատու, մասնակցություն սովորողների խմբով։
воскресенье, 1 октября 2023 г.
Կարդում ենք Կոմիտաս
- Աշուն կյանք․ կարդում է Դավիթ Հովհաննիսյանը
- Աշուն կյանք․ կարդում է Ալեքսանդր Ավոյանը
- Ճանապարհ․ կարդում է Մարկ Մուսայելյանը
- Անուշ գիշեր․ կարդում է Նարե Սուքիասյանը
- Պատրանք․ կարդում է Լիլի Սիմոնյանը
- Իմ երազում․ կարդում է Մանանա Ղազարյանը
- Հոսուն-խոսուն․ կարդում է Էմանուել Ավագյանը
- Իմ երազում․ կարդում է Արամ Բադալյանը
- Եռ ու սեր․ կարդում է Մհեր Կարապետյանը
- Հով ու ծով սեր․ կարդում է Անահիտ Ստեփանյանը
- Եռ ու սեր․ կարդում է Մհեր Կարապետյանը
- Ճանապարհ․ կարդում է Ալեքս Շատոյանը
- Ճանապարհ․ կարդում է Շուշան Մանվելյանը
- Աշուն օր․ կարդում է Նատալի Գալստյանը
- Հով սեր․ կարդում է Դանիել Խալափյանը
- Աշուն գիշեր․ կարդում է Հայկ Մամյանը
суббота, 30 сентября 2023 г.
Հեղինակային մանկավարժության ստեղծագործական 18-րդ հավաք
Հավաքի նախագծեր, ներկայացումներ՝
- Գրաբարյան տեքստերի ընթերցումներ, լեզվական աշխատանք, ուսումնասիրություններ,
- Գրաբարով առակների ձայնագրություն , փաթեթի ստեղծում, հրապարակում,
- Գրաբարյան ընթերցումներ ,,Ուսումնական ժամերգություն,, նախագծով,
- Թարգմանչաց տոն- ծանոթանում ենք տոնին,
- Թարգմանությունների պատրաստում ,,Պատուհան,, ամսագրի համար։
четверг, 21 сентября 2023 г.
Պատերազմը
Պատերազմը մեզ էլ հասավ։ Ասացին, որ չափից ավելի չուտենք, ոչինչ չշռայլենք` ամեն ինչ արժեքավոր էր։ Ասացին, որ պատերազմի նամականիշներ գնենք։ Մենք Ատլանտյան օվկիանոսի մյուս կողմը հազարավոր զինվորներ էինք ուղարկում, իսկ դրա համար փող էր հարկավոր։ Մեզ կոչ էին անում դրամ վաստակել ու պատերազմի նամականիշներ գնել` հատը քսանհինգ սենթ։ Միսս Գամման ասաց, որ մենք` երեխաներս, նույնպիսի զինվորներ ենք, ինչպես և համազգեստ հագած տղամարդիկ։ Շքերթներ էին լինում։ Մենք տեսնում էինք երթաքայլող զինվորներին։ Մենք նրանց տեսնում էինք Սաուդրրն Փըսիֆիք կայարանում գնացքների մեջ լցվելիս։ Մենք լսում էինք նրանց մայրերի ու քույրերի լացը։ Գերմանացիները հանցագործ ազգ էին։ Գերմանացիներն ամբողջ ժողովուրդներ էին սրբում քարտեզի վրայից։ Անտառներ, դաշտեր, քաղաքներ` ամեն ինչ ոչնչացվում էր մեծ ռումբերով։ Գերմանիան նույնիսկ Ատլանտյան օվկիանոսում էր հանցագործություններ կատարում` խորտակվել էր Լուսիթանիան։ Մի սուզանավ նրան ծովի հատակն ուղարկեց։ Լուսիթանիան մի նավ էր, որի մասին երազում էր ամեն մի տղա։ Նրա մասին մտածելիս վշտանում էի: Ես սկսեցի ատել։ Այո, գերմանացիները հանցագործներ են։ Նրանք մեզ նման չեն։ Մենք նրանց տեսանք «Ուսին առ» ֆիլմում, որտեղ Չարլի Չապլինն էր խաղում։ «Կինեմա» կինոթատրոնում, նստատեղերի եզրերին թառած, ցնծությամբ ողջունում էինք Չարլիին` պատերազմի հերոսին։ Կինոնկարում մենք տեսանք կայզերին ու սուլեցինք։ Նա Գերմանիան էր։ Չարլին ձեռ էր առնում նրան։ Մենք մի գլուխ ծիծաղում էինք, բայց միևնույն է, ամեն ինչ տխուր էր, մենք զգում էինք, և մեզ չէիր խաբի, եթե դա նույնիսկ կատակերգություն էր։
четверг, 14 сентября 2023 г.
Նռնենիները
Առաջին մաս
Մելիք
հորեղբայրս երևի աշխարհի ամենաձախողակ ագարակատերն էր։ Սեփական երևակայության ձեռքը
կրակն էր ընկել։ Սիրտը գեղեցկություն էր ուզում. ուզում էր, որ ծառ տնկի ու աճելը տեսնի։
Ես իմ ձեռքով հարյուրից ավելի նռնենի եմ տնկել։ Ես էլ հորեղբորս պես «Ջոն Դիրի» տրակտոր
եմ քշել։ Սա հողագործություն չէր՝ զուտ արվեստ էր։ Հորեղբորս դուր էր գալիս ծառեր տնկել
ու նայել, թե ոնց են աճում։
Հակառակի պես չէին աճում։ Պատճառը հողն էր։ Չոր էր։ Ոնց որ անապատ։ Հորեղբայրս, ձեռքը
իր գնած վեց հարյուր քառասուն ակր տափաստանի կողմն անելով, երբևէ արտաբերած ամենահուզական
հայերենով ասել էր. էստեղ, էս ահավոր անապատում ծաղկանոց կբացվի, հողի տակից սառն աղբյուրներ
կբխեն, ու մի սքանչելի հեքիաթային գեղեցկություն կսարքենք։
Հա, հորեղբա՛յր, ասացի։
вторник, 12 сентября 2023 г.
Հայրենագիտական եռօրյա ճամբար Արատեսում
среда, 6 сентября 2023 г.
Դեղձենին
Մի այգում պնդուկենու կողքին աճում էր մի դեղձենի: Նա շարունակ նախանձով նայում էր իր հարևանի ճյուղերին, որոնք շռայլորեն լի էին բերքով:
- Այդ ինչի՞ց է, որ նա այդքան շատ պտուղներ ունի, իսկ ես՝ այդքան քիչ, - չէր դադարում փնթփնթալ անխոհեմ ծառը: - Մի՞թե դա արդարացի է: Թող էս նույնպես նույնքան դեղձ ունենամ: Ինչո՞վ եմ նրանից վատը:
- Աչք մի՛ տնկիր ուրիշինի վրա, - մի անգամ ասաց նրան մոտակայքում բնակվող մի ծեր սալորենի: - Մի՞թե չես նկատում, թե ինչ ամուր բուն և ճկուն ճյուղեր ունի պնդուկենին: Փոխանակ անիմաստ փնթփնթաս ու նախանձես, ավելի լավ է ջանաս, որ բարձրորակ և հյութեղ դեղձեր աճեցնես:
вторник, 5 сентября 2023 г.
Բարձունքի հաղթահարում․ Մայրավանք
Սեպտեմբերի 1-ին մենք սպիտակ վերնաշապիկ հագած և ծաղկեփունջ բռնած դպրոց չենք գնում, մենք ձևական ճառեր և արհեստական պաթոսախառն խոսքեր չենք ասում։ Մենք գնում ենք քայլելու, մեզ համար սեպտեմբերի մեկը վաղուց հայրենիքը ճանաչելու, մի բուռ հողը սիրելու, ինքդ քեզև հերթական բարձունքը հաղթահարելու մեծ տոն է։
понедельник, 4 сентября 2023 г.
Ջակարտայի լուսինը
Խամրել է լուսինը
Իսկ մարդիկ նրան չեն ափսոսում:
Որ թուլացնում ես անուժ լուսնին:
Դու տեսնում ես , նա հիվանդ է,
Նա չդիմացավ Ջակարտայի
Նեոնային մեղուների խայթոցին:
Տանն անարյուն երեխաները
Մորից երես թեքեցին:
ցնցուղի տակ եղող սնկի գլխարկի:
Նման է խաղալիք չունեցող աղջկա:
Նման է զարդարանքներ չունեցող տոնի:
воскресенье, 3 сентября 2023 г.
Անհատական աշխատաժամանակ
воскресенье, 27 августа 2023 г.
Գիտելիքի օրը բարձունքին․ Մայրավանք
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Կոտայքի մարզ, Ծաղկունյաց լեռներ, Մայրավանք
среда, 23 августа 2023 г.
Դու եկար /ինդոնեզական պոեզիա/
Նախագծային շաբաթ․ սեպտեմբերի 1-8
- Լեզվական գլուխկոտրուկների լուծում,
- ,,Ուսումնական ամառ,, նախագիծ ․ ամառային նախագծերի ամփոփում,
- Մայրենի լեզվի ֆլեշմոբ՝ հուլիս և օգոստոս ամիսներ
- Ընթերցանություն, քննարկում․ 6-րդ դասարան, 7-րդ դասարան
- 7-րդ դասարաններում ՝ անհատական նախագծերի կազմում, նախապատրաստական աշխատանք։
- Ընթերցողական պատումներ,
- Ձևակերպված անհատական նախագծեր։
вторник, 22 августа 2023 г.
Մայրենի․ 6-րդ դասարան․ 2023-24 ուստարի
- Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
- Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահյտելու կարողությունների զարգացմանը,
- Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը,
- Ինքնաարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
- Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
- Սեփական ստեղծագործական ունակությունները, դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
- Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։
понедельник, 21 августа 2023 г.
Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր
Ուսումնական նախագծեր
- Նախագծային շաբաթ
- Կարդում ենք Սարոյան
- Կարդում ենք Կոմիտաս
- ,,Ուսումնական ամառ,, նախագծի ամփոփում
- Անհատական նախագծերի ստեղծում
- Ուսումնական-ընթերցողական TV նախագծերի ստեղծում
- ,,Պատուհան,, թարգմանչական-ստեղծագործական նախագիծ
- Լեզվաբանական խնդիրների թարգմանություն
воскресенье, 20 августа 2023 г.
Անհատական աշխատաժամանակ․ օգոստոսի 22-30
четверг, 17 августа 2023 г.
Անհատական աշխատաժամանակ
- Ծրագրի ղեկավարի հետ անելիքների ճշգրտում, աշխատանքի կոնկրետացում,
- Դասասենայկը աշխատելու համար առաջնային տեսքի բերում' օդափոխություն, ավլել, փոշիների հավաքում,
- Ուսումնական ամառ նախագծի աշխատանքների ստուգում, հրապարակում-10աշխատանք
- Ուսումնական ամառ նախագծի հետ կապված սովորեղների կողմից ուղարկված նամակների պատասխանում,
- Հուլիսյան և օգոստոսյան ֆլեշմոբների առաջադրանքների տարածում' սովորողների էլ.փոստերին ուղարկելու միջոցով։
- Օգոստոսյան ֆլեշմոբի պատասխանների դաշտի ստուգում,
- Հետաձգված Արատեսյան նախագծի աշխատանքներ' նոր օրերի ընտրություն, տեղեկացում պատասխանատուին, առատին անհրաժեշտ աշխատանքներ, ծրագրի պատրաստում
- Մանկավարժական մուտքի ճամբարի հետ կապված նամակագրություն Արմինե Թոփչյանի հետ։
- Այլ աշխատանքներ
вторник, 1 августа 2023 г.
Գրաբարյան օրեր
- Մասնակցություն կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով նախատեսված ,,Գրաբարյան օրեր,, նախագծին
- Հետաքրքիր տեքստերի միջոցով ծանոթացում գրաբարին
- Տեքստային աշխատանքներ կատարելու հմտությունների ամրապնդում
- Գրաբարով տեքստ ընթերցելու, հասկանալու կարողությունների զարգացում:
Կարդում ենք արևմտահայերեն․ Վահան Թեքեան
Ես այն հոգվույն սիրահար,
Ան իմ երկինքըս ըլլար։
Ես այդ հոգին պաշտեի
Ինչպես երկինքը ծավի,
Զայն հեռուե՜ն պաշտեի։
Ան ցոլանա՜ր սրտիս մեջ
Իր լույսերովը անշեջ,
Ես սուզվեի՜ անոր մեջ։
суббота, 1 июля 2023 г.
Ուսումնական ամառ
Ժամանակահատվածը՝ հունիս- օգոստոս ամիսներ
- Ցանկից ընտրե՛ք մեկ կամ մի քանի ստեղծագործություն /կարող եք կարդալ ձեր նախընտրած գիրքը, որը չկա ցանկում/,
- Կարդացե՛ք,
- Տեսանյութի կամ պատումի տեսքով ներկայացրե՛ք ձեր տպավորությունները։