четверг, 28 января 2021 г.

Ուսումնական երկրորդ շրջանի հաշվետվություն



Ճամբարային նախագծերի ամփոփումներ

Վարպետության դասեր

Ճամփորդություններ

Անհատական աշխատաժամանակ. երրորդ ուսումնական շրջան


Երրորդ ուսումնական շրջանի աշխատաժամանակ

Փետրվար ամսվա նախագծեր /լրացվող/


Փետրվարի ընթացքում իրականացվող նախագծեր

Փետրվարի 1-12
Տերյանական օրեր

Փետրվարի 7
Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը. բառարանագրության ֆլեշմոբ

Փետրվարի 15-26
Թումանյանական օրեր

Փետրվարի 16-20
Մայրենիի ստուգատես

Փետրվարի 10` Մայրենիի ֆլեշմոբ

Շուրջտարյա նախագծեր
  • Պատուհան
  • Մարգարիտ

Ճամփորդական նախագծեր 
Մշակութային Գյումրի. եռօրյա ճամփորդություն
Քաղաքային քայլք, ընթերցումներ. կարդում և տարածում ենք Թումանյան 

воскресенье, 24 января 2021 г.

Ճամբարային երկրորդ շաբաթվա ամփոփում


Պատմում են ճամբարականները.
Ամփոփիչ հաշվետվություն

Ձմեռն Ապարանում

Վերջին երկու օրը Երևանում այնքան ձյուն եկավ, որ կարողացանք և՛ լավ ձնագնդի խաղալ, և՛ սահնակ-դահուկ քշել: Այսպես քիչ է պատահում, բայց էլ ի՜նչ ձմեռ առանց ձյուն, ձյան պարգևած հիացմունքն ուրիշ է, ուրիշ է, երբ ձեռքերումդ պահում ես այդ սպիտակ գնդիկը, կամ նստում ձյան վրա, թռչում, ցատկոտում...
Այսպիսով, մի խումբ սեբաստացի ճամբարականներով որոշեցինք մեր օրն անցկացնել Ապարանի ջրամբարում՝ ձմռան պարգևած հրաշքը վայելելով: 
Չնայած ցածր ջերմաստիճանի կանխատեսումներին, առաջին հայացքից մռայլ թվացող օրվան, հիասքանչ ու տաք օր ունեցանք՝ առանց ցրտի ու մրսելու: 
Ապարան տանող ճանապարհին տարբեր մշակութային կոթողներ կան, որոշեցինք այցելել դրանցից մեկը՝ և՛ հետաքրքիր էր, և՛ օրը ,,կբացվեր,,:
Կանգնեցինք Սաղմոսավանքում, հիացանք ճարտարապետական շինվածքի առանձնահատկություններով, նայեցինք Քասաղի կիրճին, երգեցինք, լուսանկարվեցինք, ընդմիջում արեցինք և նորից ճանապարհ ընկանք: 
Ապարանի ջրամբարը սառած էր, բայց գեղատեսիլ և շքեղ: Ամռանն ասյտեղ հաճելի զով է, կանաչ հովիտներ են և բաց կապույտ երկինք: Ջրամբարից այն կողմ՝ մի քիչ քայլելուց հետո, բացվում է նախկին Զովունի գյուղը և ջրասույզ եկեղեցին: Գարնան էլի կգանք քայլարշավի... 
Իսկ մինչ այդ , ձյուն՝ ինչքան ուզես: Սահում ենք, ձնագնդի խաղում, գլորվում ձյուների մեջ, թռչկոտում, անգամ փորձարկեցինք դահուկները: Տարածքը շատ հարմար է, ուղեկցող շները՝ հյուրասեր, խաղալ սիրող:
Այսպիսինն է ձմեռային մարզական ճամբարը՝քայլքով, սահքով և բացահայտումներով...
Ճամփորդության ընթացքը՝ տեսանյութում.


Խոհանոցում սովորողն է

Ճամբարային գործունեությունում արդեն վաղուց իր ուրույն տեղն է զբաղեցրել խոհանոցային նախագիծը, որը երևի ճամբարականների ամենասիրելի զբաղմունքն է: Պատրաստել սիրում են բոլորը, անհրաժեշտ է ուղղակի հասկանալ ՝ ինչ պատրաստել: Օ՜, առաջարկները բազմաբնույթ են՝ սուշիից մինչև փան քեյք, աղցանից կրեպ և այլն: Ի վերջո կանգ առանք պիցցայի տարբերակի վրա: Հետո ինչ, որ նորություն չէ, համենայն դեպս այն առանց բացառության սիրում են և ուտում են բոլորը, իսկ դա շատ կարևոր է, լավ չէ, եթե մեկը կամ երկուսը չեն սիրում կամ չեն մասնակցում: 
Պետք է հասկաալի մի բան, որ սա ընդամենը ինչ-որ բան պատրաստել չէ, այլ ամբողջական մեծ նախագիծ, որի յուրաքանչյուր հատվածը մի կարևոր հմտություն է փոխանցում սովորողներին: Այսպիսով՝
  • Փնտրել բաղադրատոմսեր, ընտրել ամենահարմարը:
  • Ինքնուրույն գնալ խանութ, համապատասխան գնումներ անել:
  • Ում համար է գաղտնիք, որ բաղադրատոմսերը լիարժեք չեն, երբեմն պետք է գուշակել և շարժվել տրամաբանությամբ: 
  • Սեփական ձեռքերով կտրտել, շարել, պատրաստել:
  • Եփել, հետևել, որ չայրվի, հում չլինի: 
  • Համտեսել, անպայման հյուրասիրել:
Ցանկացած գործնական աշխատանք նախընտրելի...
Իսկ մեր պիցցաները տարատեսակ էին և անչափ համեղ: 
Լուսանկարները՝ ստորև.

Կրթահամալիրի քանդակագործության լաբորատորիայում

Երկուշաբթի հյուր գնացինք ընկեր Ալիսին՝ Հյուսիսային դպրոց:
Նախորդ շաբաթ արդեն հանդիպում էինք ունեցել հնագետ Տիգրան Զաքյանի հետ, ով ներկայացրել էր հնագույն խեցեղենի վրա պատկերված զարդանախշերը և դրանց մեկնաբանությունները: Հանդիպման ընթացքում սովորողները ներկայացված նկարների հիման վրա էսքիզներ էին արել, որոնք մեզ հետ տարանք ընկեր Ալիսի արվեստանոց: Որոշեցինք պատրաստել կախազարդեր և կրծքազարդեր՝ յուրաքանչյուրը տարբերվող առանձնահատուկ նախշերով: 
Կավը լրիվ այլ գրավչություն ունի, արվեստանոցում այլ աշխարհ է, այլ մթնոլորտ: Մեկ ժամվա ընթացքում փոքրիկ կավե կտորները ծածկվեցին մեկը մեկից գեղեցիկ նախշազարդերով: 
Մինչ այս իմ ճամբարային խմբի հետ մայրենիի բազմաթիվ դասեր ենք ունեցել, քննարկել, ստեղծագործել, վերլուծել, միասին ճամփորդել, բայց պետք է ասեմ, որ այս դասի ընթացքում բոլորովին այլ տեսանկյունից բացահայտեցի սովորողներին, ավելի լավ ճանաչեցի, մի լավ զարմացա և հիացա, որովհետև կավը ոմանց հմուտ ձեռքերի տակ փափկեց, կակղեց ու վերածվեց յուրօրինակ գլուխգործոցի: Հետաքրքիր է....
Թրծելուց և ներկելուց հետո մեր կախազարդերն ու կրծքազարդերը պատրաստ կլինեն.
Ընթացքը ներկայացնող տեսանյութը՝ Ալիս Գևորգյանի: 


Ճամբարային օրակարգ. 25-29.01.2021


Ճամբարային նախագծեր

25.01.2021
09:00-09:20` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05` թատրոնի փորձ
10:10-10:55` շաբաթական ամփոփումների հրապարակում 
11:05-11: 50` թարգմանական նախագիծ
12:00-12:35` ,,Սովորող սովորեցնող,, նախագծեր, ուսումնական խաղեր
12:35-13:00` ընդմիջում
13:00-14:00` ֆիզկուլտուրա

понедельник, 18 января 2021 г.

Ձմեռային մարզական-ծիսական Արատես


Ճամբարի կազմակերպման ժամանակահատվածը՝ հունվարի 29-31
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք ճամբարականներ
Պատասխանատուներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան, Հասմիկ Գրիգորյան, Լաերտ Գրիգորյան
Մեկնում՝ հունվարի 29-ին՝ 10:00-ին Մայր դպրոցի կայանատեղիից, վերադարձ՝ հունվարի 31-ին ՝ 16:00, Մայր դպրոց:

Երթուղին՝ մեկնում՝ Երևան-Արտաշատ-Արարատ-Երասխ-Արենի-Գետափ-Շատին-Եղեգիս-Հերմոն-Արատես երթուղով, վերադարձ՝ Արատես-Հերմոն-Եղեգիս-Շատին-Գետափ-Արենի-Երասխ-Արարատ-Արտաշատ-Երևան երթուղով:

Ձմեռային մարզական խաղեր Ապարանի ջրամբարում


Ճամփորդության օրը՝ հունվարի 22
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողներ
Պատասխանատու՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան
Երթուղին՝ Երևան- Կարբի-Սաղմոսավան-Քուչակ-Ապարանի ջրամբար (58կմ)
Ճամփորդության մեկնարկ՝ Մայր դպրոցի կայանատեղիից՝ 10:00-ին, վերադարձ՝ 15:30:
Մարզաձևը՝ սահնակ, դահուկ
Նպատակը՝

  • մասնակցություն մարզական ստուգատեսին
  • սահնակից օգտվելու հմտությունների յուրացում, կիրառում 
  • սահելու, դահուկ քշելու հնարավորություն, մարզական նոր հմտությունների ձեռքբերում

воскресенье, 17 января 2021 г.

Ճամբարային առաջին շաբաթվա ամփոփում

Կրթահամալիրում երկրորդ ուսումնական շրջանն ամենասպասվածն է, բազմաթիվ ստուգատեսներ, ճամփորդություններ, տարաբնույթ հավաքներ ու միջոցառումներ, որոնք երբեք չեն կրկնվում, ամեն անգամ նոր ու ավելի հետաքրքիր դասընթացներ և իրադարձություններ են լինում: 
Առաջին օրն ամենադժվարն է: Ճամբարային գործունեությունն ընտրում են սովորողները, իսկ դա նշանակում է, որ նույն խմբում կարող են լինել տարբեր տարիքի և տարբեր դասարանների սովորողներ: Իմ խմբում 6-2 և 6-6 դասարանների տարբեր սովորողներ են, նաև մեր նորեկ Արտյոմը, ով տեղափոխվել է Հայստան Ռուսաստանից: 
Առաջին պահին ծանոթանում են, ներկայացնում եմ մեր անելիքները, նախագծերը, լսում եմ սովորողների մեկնաբանությունները, առաջարկները: Սկզբում շփումը անխոչնդոտ չի, ոմանք խուսափում են իարից, հատկապես իրար չճանաչող սովորողները: 
Սկսում ենք մեր առաջին նախագիծը ՝ թատրոն պետք է ներկայացնենք: Խմբերով աշխատելիս, առաջին ժամից հետո արդեն բոլորը մտերմացել են բոլորի հետ: Խոսում են, քննարկում, խաղում: 
Թատրոնի նախագիծ իրականացնելիս դժվարությունն այն է, որ չգիտես որտեղից ուր կհասնես, ինչպես կպատկերացնի սյուժեն քո սովորողը, ինչպես կպատկերացնես դու, կհամընկնեն ձեր մտքերը, կստացվի՞ ոգևորել, կստացվի՞ գործն ավարտին հասցնել: Ոգևորությունը մեծ է, աշխատող, թատրոնով հետաքրքրվող, աշխատանքը սիրող լավ խումբ է հավաքվել: Փորձում ենք, սցենարի վրա ենք աշխատում, առաջիկա շաբաթում ավարտուն տեսքի կբերենք: 
Մեր ճամբարային օրվա մի մասն են կազմում նաև խաղերը: Խաղերը օգնում են ոգևորել սովորողին, թույլ չտալ ձանձրանալ և հետաքրքրություն են առաջացնում : Բայց վաղուց արդեն որոշել ենք, որ մեր խաղերը պետք է միայն ուսումնական լինել: Առաջին խաղը, որ խաղացինք, կոչվում է ,,Լրտես,, : Մասնակիցները գիտեն միայն իրենց բառը և գիտեն, որ խաղում լրտեսներ կան, տարաբնույթ խուասփողական, տակտիկական հարցերը պետք է օգնեն տրված ժամանակահատվածում բացահայտել լրտեսներին: Խաղը թույլ է տալիս սովորել նոր բառեր, կարողանալ արագ հարցեր կազմել, կողմնորոշվել և տրամաբանել: 
Կրթահամալիրի գրադարանում առկա խաղերին նույնպես անդրադարձանք, հատկապես գրավեց ,,Դրոշոպոլիս,, խաղը: Նորից բացահայտում եմ իմ սովորողներին, տարբերվող հետաքրքրություններ ունեն, ոմանք տարված են պատմությամբ, ոմանք՝ աշխարհագրությամբ, ոմանք՝ քաղաքականությամբ...Հավես խումբ է հավաքվել: 
Օրիգամի, երբ սովորողի հետաքրքրությունը դառնում է նախագիծ: Հաճախ նախագծեր առաջարկում են սովորողները: Այսպես թղթե թատրոնի առաջարկից ոգևորված ՝ Աբրահամյան Գուրգենը առաջարկեց իր հեղինակային նախագիծը՝ օրիգամի: Սկսեցինք դասարանում, սովորական թղթի օգնությաբ պատրաստեցինք աղվես, որը կարող ենք նաև որպես էջանշան օգտագործել: Առաջիկայում նախագիծը կիրականացնենք կրտսեր դպրոցի սովորողների հետ: 
Երկրորդ օրը ծանոթացանք մետաքսագրություն դասավանդող ուսուցչի հետ, սկզբում խոսեցինք, թե ինչ է մետաքսագրությունը, հետո գործնական պարապմունք ունեցանք, որի ժամանակ հատուկ ներկի և զարդանաշխով տպիչի օգնությամբ տպագրություն արեցինք: Իսկ ամենախիզախներն առաջարկեցին նախշը տպել իրենց հեռախոսի պատյանի վրա: Մտահաղացումը հետաքրքիր էր, և ուսուցչի ներկայացմամբ փորձնական, քանի որ պատյանի վրա տպել դեռ չէին փորձել: Արդյունքում բոլորս ունեցանք հեռախոսի  տարբերվող  պատյան: 

Պատմում են սովորողները.

Հանդիպում-զրույց Տիգրան Զաքյանի հետ


Ազգագրայան փառատոնի շրջանակներում կազմակերպեցինք հետաքրքիր հանդիպում-զրույց հնագետ Տիգրան Զաքյանի հետ: 
Մեկ ժամից ավել տևած հանդիպման ժամանակ խոսեցինք հնագիտությունից, Հայաստանի տարածքում հայտնաբերված խեցեղենից, դրա վերականգնման ընթացքից , նկարներով համեմատեցինք գտնված իրերը և վերակառուցում անցածները: 

Ճամբարային օրակարգ. 18-22.01.2021



Ճամբարային նախագծեր

18.01.2021
09:00-09:20` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09:20-11:00` թատրոնի նախագիծ, նախորդ շաբաթվա ամփոփում, այլ նախագծեր, զարդանախշերով էսքիզների պատրաստում:
11:00-12:00` այցելություն քանդակի լաբորատորիա
12:00-12:35` ուսումնական խաղեր 
12:35-13:00`ընդմիջում
13:00-14:00` ֆիզկուլտուրա 

суббота, 16 января 2021 г.

Այցելություն սահադաշտ


Ճամբարային ուրախ շաբաթն ավարտեցինք Երազ այգու սահադաշտում: Կարևոր եմ համարում ձմեռային մարզական ստուգատեսում չմշկասահքի ընդգրկումը: Այցելում ենք ամբողջ խմբով, ոմանք շատ լավ սահում են, ոմանք ՝ այնքան էլ չէ, մի քանիսն էլ առաջին անգամ է: Ուրիշ է սահքի հաճույքը, չմուշկների վրա կանգնելը, առաջին քայլերը՝ սկզբում դանդաղ, հետո՝ արագ-արագ: Ինչ լավ է, որ ճամբարը այս հրճվանքը զգալու հնարավորություն է տալիս բազմաթիվ սովորողների:
Սահքը ՝ տեսանյութում...



вторник, 12 января 2021 г.

Հանդիպում հնագետ Տիգրան Զաքյանի հետ


Հանդիպման օրը, ժամը՝ հունվարի 13-ին, ժամը՝ 10.30

Թեմա՝ «Բրոնզեդարյան և Ուրարտական շրջանի խեցեղեն և դրանց վերականգնում»

 Սեմինարը վարում է «Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմակամ միջավայրի պահպանության ծառայություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության վերականգնման բաժնի վարիչ Տիգրան Զաքյանը:

Համակարգողներ՝ Ստելլա Մնացականյան, Տաթև Աբրահամյան

Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի ճամբարականներ , այլ ցանկացողներ

Լուսաբանման պատասխանատու՝ Անի Մինասյան, Վիկտորյա Մինասյան 


Ձմեռային մարզական խաղեր. չմուշկ


Ճամփորդության վայրը՝Երազ այգի-սահադաշտ
Ճամփորդության օրը՝ 15.01.2021
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի ճամբարականներ
Պատասխանատու՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան, Հասմիկ Սիմոնյան 
Երթուղին՝ Բանգլադեշ- Արաբկիր- Կոմիտասի  փողոց՝ Ադոնցի փողոց՝ Ձմեռային այգի- Հաղթանակի զբասայգի- Կասկադ- Բանգլադեշ

суббота, 9 января 2021 г.

Խոհարար սովորող. ուսումնաարտադրական նախագիծ


Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հունվարի 11-30
Նախագծի մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք ճամբարականներ

Նախագծի նպատակը՝
  • զարգացնել տեխնոլոգիական հմտությունները
  • ընդմիջումը սեփական ձեռքերով
  • հետազոտելու, համադրելու, տեսականը գործնական դարձնելու կարողությունների ձևավորում

Խաղում ենք. թատերական նախագիծ

 


Նախագծի մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք ճամբարականներ

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հունվարի 11-30:

Նախագծի նպատակը՝ 

  • անկաշկանդ ներկայանալու կարողությունների ձևավորում
  • գրական ճաշակի ձևավորում
  • բեմադրական աշխատանք կատարելու կարողությունների զարգացում
  • ստեղծագործությունը սցենար դարձնելու, մշակելու հմտությունների ձևավորում
  • համադրելու, ստեղծագործելու, ինքնուրույն առաջարկելու կարողությունների ձևավորում

Ճամբարային օրակարգ. 11-15.01.2021

Ճամբարային նախագծեր


11.01.2021
09:00-09:20` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05` ճամբարային նախագծերի քննարկում, առաջարկներ, անելիքների կոնկրետացում
10:10-11:00` այցելություն Աստղադիտարան
11:00-12:30` թատրոնի նախագիծ
12:30-13:00` ընդմիջում
13:00-14:00` ֆիզկուլտուրա

12.01.2021
09:00-09:20` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09:20-11:00` թատրոնի նախագիծ(40 ր), պատրաստվում ենք հանդիպման
11:00-12:30` ընտրությամբ գործունեություն
12:30-13:00` ընդմիջում
13:00-14:00` ֆիզկուլտուրա

пятница, 8 января 2021 г.

Անհատական աշխատաժամանակ. երկրորդ ուսումնական շրջան



Հունվարի 11-29

Երկուշաբթի
09:00-09: 15` առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09: 15: 14:00` ճամբարային նախագծեր ջոկատում
14:00-16:00` ճամբարային նախագծերի լուսաբանում, արդյունքների հրապարակում բլոգում

вторник, 5 января 2021 г.

Մի կաթիլ մեղրը. թատերական ներկայացում


Նախագծի մասնակիցներ՝ ՄԻջին դպրոցի տարատարիք ճամբարականներ
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հունվար
Թատրոնի ներկայացման օրը, ժամը, տեղը՝ փետրվարի 2, 12:00, Փոքր դահլիճ: 

Նախագծի նպատակը՝ 
  • Բանավոր խոսքի զարգացում
  • Անկաշկանդ խոսելու, ներկայանալու հմտությունների փոխանցում
  • Նոր ձևաչափում ներկայանալու հնարավորություն
  • Ստեղծագործական կարողությունների զարգացում

суббота, 2 января 2021 г.

Ուսումնական ձմեռ. արձակուրդային նախագիծ


Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հունվարի 1-10
Մասնակիցներ՝ 6-7-րդ դասարանի սովորողներ

Առաջադրանքներ
1. Գրի՛ր ամանորյա պատում (շարադրություն) վերնագրերից մեկով
  • Սպասելիքներ 2021-ից
  • Ամանորյա մտորումներ
  • Այլ, ինքդ ընտրի՛ր վերնագիր: