вторник, 29 июня 2021 г.

Մայրավանք- ուղեցույց

Երթուղին- Երևան-Բջնի- Բջնիում Հրազդան գետի հունով դեպի Սոլակ: 

Կանգառ Հրազդան գետի մոտ՝ Սոլակ գյուղի ճանպարհային հատվածում` Հրազդան գետի վրա կառուցված կամրջի վրա: 
Լուսանկար 1

Ուսումնական օրացույց. 2021-2022 ուստարի


Նախագծային օրեր՝ ըստ ամիսների
7-8-րդ դասարաններ
Սեպտեմբեր
  • Սարոյանական օրեր
  • Հեղինակային կրթական ծրագրերի ամենամյա ստեղծագործական հավաք
  • Կոմիտասյան օրեր
  • Բարձունքի հաղթահարում 
Հոկտեմբեր
  • Թարգմանչաց տոն. գրաբարի օրեր
  • Կարդում ենք Մաթևոսյան
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն
  • Ուսումնական աշուն

понедельник, 28 июня 2021 г.

Հայոց լեզու, գրականություն- 8-րդ դասարան. 2020-2021 ուսումնական տարի


Հայոց լեզու, գրականություն. առարկայական ծրագիր



Ժամաքանակը՝ շաբաթական 5 ժամ, տարեկան՝ 180 ժամ:
Ուսուցումը կազմակերպվում է թվային միջոցների կիրառմամբ, ուսումնական և անհատական, կարճաժամկետ և երկարաժամկետ  նախագծերով: Սովորողները դպրոց են գալիս անձնական նեթբուք- նոթբուքերով:


7-րդ դասարանում մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
  • մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը,
  • գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
  • հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը
  • ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
  • սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, պահպանելու ու տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը, 
  • սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն: 

2020-2021 ուստարվա ամփոփում


Ամփոփումները ներկայացված են ըստ ուսումնական շրջանների: Յուրաքանչյուր փաթեթում մանրամասն ներկայացված են ամսական նախագծերն ու արդյունքները: 
Բլոգի ,,Հաշվետվություններ,, բաժինը: 

четверг, 24 июня 2021 г.

Մեր ամսագրերը. ամփոփում


1. Պատուհան- թարգմանչական ամսագիր
  • Սկսել ենք վերաթողարկել 2020-ի նոյեմբերից: Յուրաքանչյուր ամիս 10-15 թարգմանություն:  Ընդհանուր՝ 93 թարգմանական աշխատանք:
Գործող բաժիններ

среда, 16 июня 2021 г.

Հունիսյան ճամբարի ամփոփում

Հունիսյան ճամբարը սովորողների համար ուսումնական տարվա ամենահետաքրքիր ժամանակահատվածն է: Սովորողների ընտրությամբ հավաքվեց իմ ջոկատը՝ ամենատարբեր սովորողներ տարբեր դասարաններից, տարատարիք: Մեր ճամբարային առօրյային և ջոկատի գործունեությանը ծանոթացե՛ք այստեղ
Հաշվի առնելով սովորողների հետաքրքրությունները պատրաստել էի ճամբարային նախագծերս, որոնք քննարկեցի ճամբարականների հետ , համապատասխանաբար ավելացումներ արեցի, և սկսեցինք.... Ճամբարային նախագծերն՝ այստեղ
Յուրաքանչյուր օր մեր գործունեությունը սկսել ենք Միջին դպրոցի բակից՝ մասնակցելով ճամբարային առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին, որի ժամանակ սովորել ենք նոր երգեր, սիրով պարել ենք: 

Ընկեր Լաերտի հետ ունեցել ենք պարի դասեր: Պետք է ասեմ, որ իմ ջոկատն ամենապարասեր ջոկատն է. գրեթե բոլոր սովորողները կրթահամալիրի պարային ակումբներում են պարում, Բանգլադեշյան պլեների ժամանակ և մեդիաուրբաթներին հանդես եկան պարային հմարներով: 
Ընդհանուր ճամբարային գործունեություն իրականացնելիս չմոռացանք նաև տարբեր մարզաձևերի մասին, սակայն սիրելի գործունեությունը եղավ թենիսը.
Ընկեր Լևոնի հետ մասնակցեցինք Միջին դպրոցի բակի քարե ծաղկամանների պատրաստման գործընթացին: Չնայած աշխատանքը հեշտ չէր, բայց ամենից ակտիվը աղջիկները փորեցին քարե ծաղկամանների բացվածքները:

Այրող արևից մեզ փրկեց կրթահամալիրի ծածկած լողավազանը: Ճամբարի ընթացքում լողը սիրելի գործունեություններից է: 

Այցելեցինք նաև ագարակ, մեր բերած գազարներով կերակրեցինք ձիերին, ձիավարեցինք: Պարզեցի, որ իմ ջոկատից բավական շատ սովորողներ առաջին անգամ են ձի նստում: 

Առաջին շաբաթվա վերջին օրը անցկացրեցինք Ապարանի ջրամբարում: 

Երկուշաբթի սկսեցինք հեծանվաերթով: Տարատարիք ճամբարականների մի խումբ մարզիչների հետ ուղևորվեց Զվարթնոց: Պատմում են մասնակից սովորողները.

Իրականացրել ենք նաև մի շարք այլ նախագծեր, որոնք կառուցվել էին սովորողների հետաքրքրությունների պահանջով: 

,,Մեր ժամանակի թրենդները,, նախագծով ծանոթացանք և առանձնացրինք այն թրնեդային իրերը, խաղերը և ֆիլմերը կամ գրքերը, որոնք երբևէ տարածված կամ թրենդային են եղել Միջին դպրոցում: Ահա աշխատանքներից մի քանիսը. 


Հաջորդ նախագիծը մի քանի ուղղություն ուներ, նախ հմտանում էինք տեխնոլոգիական աշխատանքում, այնուհետև ստեղծագործում՝ փորձելով մեր ընտրած բանաստեղծության համար սցենար մտածել, նկարահանել և մոնտաժել: Պատրաստի տեսանյութերից .
Յուրաքանչյուր օր սովորողները լուսաբանել մեր աշխատանքը.


воскресенье, 13 июня 2021 г.

Անհատական աշխատաժամանակ.14-30. 06.2021


14.06.2021
09:00-09:15 - առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09:30-13:00- գրականության հեղինակային ծրագրի ամփոփում
13:00- Երաժշտական փառատոն, լրացուցիչ կրթության համերգ
14:00-14:30- ընդմիջում
14:45- անգլերենի պարապմունք

15.06.2021
09:00-09:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09:15-10: 15- խնամքի աշխատանք Սարալանջում
10: 15-12:00- գրականության հեղինակային ծրագրի ամփոփում
12:00-12:30- ընդմիջում
12:30-13:00- նախագծերի ամփոփման աշխատանք
13:00-14:00- Երաժշտական փառատոն, պատանեկան երգչախմբի համերգ

воскресенье, 6 июня 2021 г.

Բլոգների ստուգատես


Ավագ դպրոց, սովորողների բլոգների գրականության բաժնի ուսումնասիրություն, 9.6 դասարան


,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 

Սովորողի բլոգում առկա են՝

Սովորողն իրականացրել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերը, արված աշխատանքները հղումներով խնամքով հավաքված են հաշվետվության մեջ: 

пятница, 4 июня 2021 г.

Քայլարշավ Ապարանի ջրամբարում

Արդեն վաղուց, մեր ճամփորդություններն պարունակում են կարևոր մի բաղադրիչ՝ քայլարշավ: Քայլելը հայրենի երկիրդ ճանաչելու, ավելի սիրելու համար լավագույն տարբերակն է: Եվ միշտ, ամենահետաքրքիր, ամենագեղեցիկ վայրերը թաքնված են սարերի ետևում կամ անտառների մեջ, որտեղ հասնելու համար , իհարկե, անհրաժեշտ է քայլել:

вторник, 1 июня 2021 г.

Ճամբարային եռուզեռ Միջին դպրոցում

Օրը սկսեցինք հունիսմեկյան տոնական տրամադրությամբ Միջին դպրոցի բակում՝ առավոտյան ընդհանուր պարապմունքով, կենդանի երգերով, կոպալի ուղեկցությամբ հնչող ծափերով, ժպիտներով: