среда, 24 марта 2021 г.

Մանկավարժական գարնանային ճամբար. օր երրորդ

Օրը սկսեցինք առավոտյան 10:00-ին՝ Մարմարյա սրահում՝ երաժշտական-պարային միասնական պարապմունքով: Մի հատված պարի փորձից.


Հանդիպում մարդաբան Հասմիկ Սիմոնյանի հետ

Հանդիպման ընթացքը տեսանյութում.


Սովորողների պատումները

Արագածոտնը այլ տեսանկյունից. այցելություն Կաթնաղբյուր

Սովորողների պատումները

Մարտ ամսվա հաշվետվություն

Ուսումնական նախագծեր

Այլ նախագծեր
Ամսագրեր

Այլ աշխատանք

Ճամփորդական նախագծեր

понедельник, 22 марта 2021 г.

Ուսումնական գարուն


Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ մարտի 22-27

6-րդ դասարան
  • Թարգմանական աշխատանք. ընտրել և թարգմանել ձեզ հետաքրքրող որևէ նյութ:
  • Ստեղծագործական աշխատանք՝ պատում, շարադրություն, պատմվածք, օրագրապատում, այլ. թեման ընտրել ինքնուրույն
  • Ընտանեկան թատրոն. ընտրել և բեմադրել Թումանյանի հեքիաթներից որևէ մեկը: 
  • Գարնանային արձակուրդը լուսանկարներով (լուսանկարներին կցել նկարագրություն)
  • Ընթերցանություն

воскресенье, 21 марта 2021 г.

Անհատական աշխատաժամանակ. 22-26.03.2021


22.03.2021
10:00-10-30` ընդհանուր պարապմունք
10:30-10:45` Միջին դպրոցի մանկավարժական խորհրդի հավաք
10:45-11:20` բակային աշխատանքներ
11:20-12:00` գորգագործության-ասեղնագործության ակումբ
12:00-12:30` ընդմիջում
12:30-14: 15` անհատական աշխատանք, ճամփորդության նախապատրաստում, առցանց աշխատանք սովորողների հետ, աշխատանք ապրիլի նախագծերի ուղղությամբ
14: 15-15:15` անգլերենի ակումբ

23.03.2021

24.03.2021
10:00-10-30` ընդհանուր պարապմունք
10:30-10:45` դասասենյակի մաքրություն
10:45-11:20` բակային աշխատանքներ
11:20-12:00` գորգագործության-ասեղնագործության ակումբ  
12։00_13։00_ լրացուցիչ պարապմունք, աշխատանք սովորողների հետ
13։00_14: 15` անհատական աշխատանք, ճամփորդության նախապատրաստում, առցանց աշխատանք սովորողների հետ, աշխատանք ապրիլի նախագծերի ուղղությամբ
14: 15-15:15` ինքնակրթություն

25.03.2021
10:00-10-30` ընդհանուր պարապմունք
10:30-10:45` աշխատանք ճամփորդ սովորողների հետ
10:45-11:20` բակային աշխատանքներ
11:20-12:00` գորգագործության-ասեղնագործության ակումբ
12:00-12:30` ընդմիջում
12:30-14: 15` անհատական աշխատանք, ճամփորդության նախապատրաստում, առցանց աշխատանք սովորողների հետ, աշխատանք ապրիլի նախագծերի ուղղությամբ
14: 15-15:15` ճամփորդության նախապատրաստական աշխատանքներ

26.03.2021
Եռօրյա ճամփորդություն . Տավուշյան օրեր


Տավուշյան օրեր. եռօրյա ճամփորդական նախագիծ


Եռօրյա ճամփորդության իրականացման ժամանակահատվածը՝ մարտի 26-28
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի սովորողներ
Պատասխանատուներ՝ Ստելլա Մնացականյան, Տաթև Աբրահամյան, Լաերտ Գրիգորյան
Երթուղին՝ Երևան-Սևան-Մաթոսավանք-Ջուխտակ վանք- Դիլիջան-Աղավնավանք-Հաղարծին-Գոշավանք-Դիլիջան-Սևան-Երևան: 
Գիշերակացը՝ Դիլիջանի բնակիչ տիկին Էմմայի հյուրատանը:

Ճամփորդության նպատակը՝
  • Հայրենագիտական. ճանաչում ենք Տավուշ աշխարհը
  • Քայլարշավներ
  • Կրթական փոխանակումների իրականացում
  • Միդլ Tv-ի նկարահանումներ
  • Տավուշի մասին, տավուշցիները. պատումներ, վիդեոնյութեր
Ուսումնական գործունեության ձևեր

вторник, 16 марта 2021 г.

Հերթական երաժշտական երեկոն

Կրթահամալիրում աշխատելու առավելություններից մեկը դասական համերգների՝ պարբերաբար առաջարկվող տոմսերն են, եթե իհարկե, դասական համերգների մեծ սիրահար եք: 
Այս անգամ Արամ Խաչատրյան համերգասրահը հյուրընկալել էր Իզաբել Ֆաուստին, հնչում էր Ջութակի կոնցերտ (Բեթհովեն): Մի հատված երեկոյի առաջին մասից.

Մայրենիի օրեր. նախագծի արդյունքներ

Ներկայացնում են 6-7-րդ դասարանի սովորողները.

вторник, 2 марта 2021 г.

Մեկ օր Կաթնաղբյուրում


Նախագծի մտահղացման հեղինակներ՝ Մարկ Հովհաննիսյան/8-րդ դասարան/, Մարզպետ Ղազարյան՝ Կաթնաղբյուրից /մեր մշտական հայրենագետ-արշավական Մուշեղ Գալշոյան միջն.դպրոց, 7-րդ դասարան/

Նախագծի իրականացման օրը՝ մարտի 23-ին

Ճամփորդության ղեկավարներ ՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան 

понедельник, 1 марта 2021 г.

Թումանյանական ընթերցումներ

Թումանյան են կարդում Միջին դպրոցի սովորողները.

Պառավ ձին


Թարգմանությունը՝ Հովհ. Թումանյանի

Մեզանում Պիմեն անունով մի հի՜ն ծերունի մարդ կար։

Իննսուն տարեկան էր։ Պարապ-սարապ ապրում էր իր թոռան մոտ։ Մեջքը կռացած, փայտը ձեռին, ոտները դանդաղ քարշ տալով՝ ման էր գալի։ Բերանը անատամ, դեմքը կնճռոտած, իսկ ներքին շրթունքը դողդողում էր շարունակ։ Ման գալիս, խոսելիս շրթունքներով ծլըփացնում էր, ու անկարելի էր հասկանալ, թե ինչ է ասում։

Մենք չորս եղբայր էինք, չորսս էլ սիրում էինք ձի նստել, բայց նստելու հանգիստ ձի չունեինք։ Միայն մի պառավ ձիու էին թողնում նստենք, որի անունը Սևուկ էր։

Մի անգամ մայրիկս մեզ իրավունք տվեց ձի նստենք ու ամենքս միասին ծառայի հետ գոմը վազեցինք։ Դարձյալ Սևուկը թամբեցին մեզ համար։ Առաջինը նստեց մեծ եղբայրս։ Քշեց կալը գնաց, պարտեզի չորս կողմովը պտտվեց, դեպի մեզ եկավ թե չէ, ձեն տվինք՝ հապա դե մի չափ գցի։ նա սկսեց Սևուկին զարկել ոտներով, մտրակով, ու Սևուկը վազեց մեր կողքից։

Սև ոչխար


Կար- չկար մի սև ոչխար։ Հոտում մյուս բոլոր ոչխարները սպիտակ էին։ Նրանք ատում էին սև ոչխարին և նրա հետ շատ վատ էին վարվում։ Հենց որ տեսնում էին նրան, սկսում էին փնթփնթալ. «Հեռացի՛ր, դու այլանդակ ես, դու բնության սխալն ես»։ Նրանք երջանիկ էին միայն այն ժամանակ, երբ տեսնում էին, թե ինչպես է սև ոչխարը լաց լինում։

Բելինդան՝ գեր, սպիտակ ոչխարը, առանձնապես դաժան էր վարվում սև ոչխարի հետ։ Նա հոտի առաջնորդն էր։ Մյուս բոլոր ոչխարները միշտ հետևում էին նրան, կրկնում էին այն, ինչ նա էր ասում։

Սև ոչխարը տխուր էր։ Նա շատ էր ուզում մյուսների նման լինել, սակայն ոչ մի կերպ չէր կա­րող փոխել իր գույնը։ Երբեմն ցանկանում էր փախչել այդտեղից ու կորչել։ Սակայն ամեն անգամ ետ էր վերադառնում, քանի որ չգիտեր, թե ինչպես կարող էր ապրել մեն-մենակ։