Որպես ուսուցիչ, երբ որևէ մանկավարժական խնդրի առջև եմ կանգնում կամ ուղղակի նոր մտքի, հետաքրքիր մեթոդի կարիք եմ ունենում, բացում եմ «Դպիր» էլ. ամսագիրը: Երբեք ուշ չէ անցնել գործընկերների հոդվածների վրայով, ընթերցել, առանձնացնել քեզ համար հետաքրքիր մտքերը, մեթոդները, ինչու չէ ՝ կիրառել նաև քո ուսումնական գործընթացում: Համաճարակային մեկուսացման այս օրերը շատ հարմար առիթ են նորից «Դպիրին» անդրադառնալու, կարդալու և առանձնացնելու հոդվածներ, որ միանշանակ խորհուրդ կտայի կարդալ նաև գործընկերներիս, ընկերներիս, հանրապետության այլ ուսուցիչների: Միանում եմ ֆլեշմոբին և առաջարկում ընթերցել.
вторник, 31 марта 2020 г.
воскресенье, 29 марта 2020 г.
Ապրիլյան նախագծեր
Անհատական աշխատաժամանակ
Նախագծեր
- Զատկական նախագիծ
- Ընտանեկան թատրոն
- Մարտի 30-ապրիլի 3-ի նախագծեր. 8-րդ դասարան
- Մարտի 30-ապրիլի 3-ի նախագծեր. 7-րդ դասարան
- Աշխատանքներ կրթության հատուկ կարիք ունեցող սովորողների համար
- Ապրիլի 6-10-ի նախագծեր. 8-րդ դասարան
- Ապրիլի 6-10-ի նախագծեր. 7-րդ դասարան
- Ձոն մայրիկիս. նախագիծ
- Ապրիլի 13-17-ի նախագծեր
- Ապրիլի 20-23-ի նախագծեր
- Սովորողի բլոգը. նախագիծ
Անհատական աշխատաժամանակ. 30.03-10.04
Աշխատաժամանակի տևողությունը՝ շաբաթական 33+ ժամ
- 7-8-րդ դասարանի սովորողների հետ առցանց դաս Microsoft Teams հարթակում (6 ժամ)
- աշխատանք սեփական բլոգի վրա, նյութերի հրապարակում, թարմացում
- աշխատանք սովորողների բլոգների հետ, ստուգում, խմբագրում
- առցանց պարապմունքների նախապատրաստում
- նախագծային արդյունքների առանձնացում, փաթեթների կազմում
- սովորողների էլ. նամակների պատասխանում
Ընտանեկան թատրոն. նախագիծ
Իրականացման ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա
Մասնակիցներ՝ 6,7- րդ դասարանի սովորողներ, ծնողներ, այլ ցանկացողներ:
Նպատակը՝
- ստեղծագործական մտքի զարգացում,
- ինքնուրույն աշխատելու, առաջարկելու կարողությունների զարգացում,
- ստեղծագործությունը սցենար դարձնելու, մշակելու հմտությունների ձևավորում,
- բեմադրական աշխատանք կատարելու կարողությունների զարգացում,
- գրական ճաշակի ձևավորում,
- ամբողջ ընտանիքի ընդգրկում աշխատանքում:
Մարտի 30-ապրիլի 3-ի նախագծեր. 8-րդ դասարան
Սիրելի՛ սովորող, յուրաքանչյուր օրվա համար նշված են առաջադրանքներ: Հիշեցնում եմ, որ անհրաժեշտ է դրանք ուղարկել իմ էլ. փոստին՝ tatev.abrahamyan@mskh.am: Հարցերի դեպքում նույնպես գրիր:
Մարտի 30
- Գրի՛ր շարադրություն «Կար-չկար մի վիրուսիկ կար...» կամ «Իմ պատուհանից այն կողմ» վերնագրով: Փորձի՛ր հնարավորինս ստեղծագործաբար մոտենալ առաջադրանքին, չկրկնել և հետաքրքիր պատմություն կամ հեքիաթ հորինել:
- Կազմի՛ր մարտ ամսվա ընթացքում (համացանցում, տանը, մամուլում, հեռուստացույցով) ամենաշատ գործածված բառերի բառարան՝ ներկայացնելով նաև բացատրությունը: Առաջադրանքը կարող եք ներկայացնել տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով:
Մարտի 30-ապրիլի 3-ի նախագծեր. 7-րդ դասարան
Սիրելի՛ սովորող, յուրաքանչյուր օրվա համար նշված են առաջադրանքներ: Հիշեցնում եմ, որ անհրաժեշտ է դրանք ուղարկել իմ էլ. փոստին՝ tatev.abrahamyan@mskh.am: Հարցերի դեպքում նույնպես գրիր:
Մարտի 30
Մարտի 30
- Գրի՛ր շարադրություն «Կար-չկար մի վիրուսիկ կար...» կամ «Իմ պատուհանից այն կողմ» վերնագրով: Փորձի՛ր հնարավորինս ստեղծագործաբար մոտենալ առաջադրանքին, չկրկնել և հետաքրքիր պատմություն կամ հեքիաթ հորինել:
- Կազմի՛ր մարտ ամսվա ընթացքում (համացանցում, տանը, մամուլում, հեռուստացույցով) ամենաշատ գործածված բառերի բառարան՝ ներկայացնելով նաև բառերի բացատրությունը: Առաջադրանքը կարող եք ներկայացնել տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով:
Սահյան. բանաստեղծություններ բնության մասին
ՔԱՄՈՒ ՀԱՄԲՈՒՅՐԸ
Քամու համբույրից դողաց մի տերև,
Շշուկով դիպավ իր հարևանին,
Խշխշաց հանկարծ իմ գլխի վերև
Ու տարուբերվեց հինավուրց կաղնին:
Կռացավ կաղնին նորից բարձրացավ,
Ճյուղերով դիպավ ուրիշ մի ծառի, -
Եվ շշուկն այսպես ծառից-ծառ անցավ,
Հասավ հեռավոր խորքերն անտառի:
Ալեկոծվում էր անտառը հուզված
Ու ոսկեզօծված գլուխն օրորում,
Իր մեծ գրկի մեջ քամու համբուրած
Փոքրիկ տերևն էր կարծես որոնում:
Խշշում էր անտառն ու տարուբերվում,
Երկինք էր հասնում խշշոցը նրա…
Իսկ քամին ուրախ սուլում էր հեռվում
Եվ ծիծաղում էր անտառի վրա:
Քամու համբույրից դողաց մի տերև,
Շշուկով դիպավ իր հարևանին,
Խշխշաց հանկարծ իմ գլխի վերև
Ու տարուբերվեց հինավուրց կաղնին:
Կռացավ կաղնին նորից բարձրացավ,
Ճյուղերով դիպավ ուրիշ մի ծառի, -
Եվ շշուկն այսպես ծառից-ծառ անցավ,
Հասավ հեռավոր խորքերն անտառի:
Ալեկոծվում էր անտառը հուզված
Ու ոսկեզօծված գլուխն օրորում,
Իր մեծ գրկի մեջ քամու համբուրած
Փոքրիկ տերևն էր կարծես որոնում:
Խշշում էր անտառն ու տարուբերվում,
Երկինք էր հասնում խշշոցը նրա…
Իսկ քամին ուրախ սուլում էր հեռվում
Եվ ծիծաղում էր անտառի վրա:
суббота, 28 марта 2020 г.
Հակավիրուսային օրագրապատում
Կորոնավիրուսյան այս օրերին սովորողները պատմում են իրենց առօրյայի մասին: Հետաքրիր է, որ հենց այստեղ են երևում սովորողների հետաքրքրությունները, մտքերը, պարզ է դառնում յուրաքանչյուրի գրելաոճը՝ մեկն իրեն բնորոշ նուրբ հումորով, մյուսը՝ հստակ կազմակերպված առօրյայով ու խոսքով, երրորդը՝ իր քնկոտությամբ ու առօրյան ոչնչով լցնել չկարողացող ձանձրույթով, մի քիչ աղքատիկ պատումով: Ինչևէ, բոլոր պատումներն էլ գրված են անկեղծ, հումորով, հավեսով.
Իմ կարանտինյան շաբաթն անցկացնում եմ շատ հետաքրքիր, բայց նաև ձանձրալի, քանի որ տնից դուրս չեմ գալիս: Որպես ինքնակրթություն, օնլայն սովորում եմ կորեերեն: Երբ դասերս անում եմ, հետաքրքիր կերպով զարդարում եմ օրագիրս և գրում տարբեր թեմաների մասին: Շատ եմ սիրում երգել և պարել, երբ ազատ եմ լինում պարում եմ և երգում: Նաև շատ եմ սիրում դիտել դոռամաներ. դոռամաներն ասիական սերիալներն են: Ինչպես բոլորը , ես էլ լինում եմ համացանցում և մի փոքր ժամանակ անցկացնում այնտեղ:
пятница, 27 марта 2020 г.
Ուսումնական գարուն. արդյունքներ
,,Ուսումնական գարուն,, նախագծի արդյունքներ
- Միլենա Դանիելյան. վերլուծություն
- Սոնա Սահակյան. թարգմանություն
- Սոնա Սահակյան. վերլուծություն
- Նատալի Նահապետյան . թարգմանություն
- Նատալի Նահապետյան. թարգմանություն
- Նատալի Նահապետյան . վերլուծություն
- Արեգ Հակոբյան. տեսանյութ
понедельник, 23 марта 2020 г.
Ուսումնական գարուն. երկրորդ մակարդակ
Առաջադրանքների կատարման ժամանակահատված՝ մարտի 23-27
1. Կարդա՛ ստեղծագործությունը.
2. Paint ծրագրով նկարի՛ր մի հատված պատմությունից:
3. Պատմություններից մեկը կարդա և ձայնագրի՛ր քեզ կամ խնդրի՛ր որևէ մեկին ձայնագրել, ոչինչ , եթե ընթերցանությունը պարզ չլինի:
4. Պատմության մեջ ի՞նչ կենդանիների մասին է խոսում, դուրս գրի՛ր և յուրաքանչյուրին նկարագրող մի բառ գրի՛ր:
Ուսումնական գարուն. մարտի 23-27
Սիրելի՛ սովորող, արձակուրդային այս շաբաթն ընթերցելու համար ամենալավ ժամանակն է: Կարդա՛ ներքևում նշված բոլոր ստեղծագործությունները և պատասխանի՛ր հարցերին:
Առաջադրանքներ
1. Կարդա՛ նշված ստեղծագործությունները:
2. Ընտրի՛ր ստեղծագործություններից մեկը և պատրաստի՛ր տեսանյութ.
Ա. Մի քանի նախադասությամբ ներկայացրո՛ւ սյուժեն:
Բ. Ներկայացրո՛ւ հերոսներին:
среда, 18 марта 2020 г.
Մարտի 16-20-ի առցանց նախագծերի ամփոփում
Մարտի 16-20-ի առցանց ուսուցման առաջդրանքներ
Ստեղծագործական աշխատանքներ
Մանե Մկրտչյան. Մենք մարդասպան ենք
Դանիելյան Սմբատ. Բնությունը և մարդիկ
Նահապետյան Նատալի . Ժամանակն արագ է անցնում
Արեգ Հակոբյան . Մարդն ու բնությունը
Գոհար Ստեփանյան. Հարցեր, որոնց պատասխաները դեռևս անհայտ են
Սերգեյ Մկրտչյան. Բնությունից դեպի գումար
Դավիթ Մկրտչյան . Ժամանակակից կյանքը
Շահանե Հովսեփյան. ստեղծագործական աշխատանք
Միլենա Դանիելյան. Գնահատի՛ր ժամանակը
Արսեն Մելքումյան. Քաղաքակիրթ աշխարհը կործանման եզրին
суббота, 14 марта 2020 г.
пятница, 13 марта 2020 г.
Կարդում ենք Չարենց
Մարտի 13-ը Չարենցի ծննդյան օրն է...
Միջին դպրոցի 7-4 դասարանի սովորողներն ընթերցում են Չարենց...
среда, 11 марта 2020 г.
Մանկավարժական աշխատողների շուրջտարյա դպրոց
Չորեքշաբթի է ՝ մանկավարժական աշխատողների շուրջտարյա դպրոցի հերթական պարապմունքը: Այսօր աշխատանքային երեք խումբ գործեց՝ միջին, կրտսեր և ավագ (նաև քոլեջի) դպրոցների դասավանդողների խմբային մասնակցությամբ:
Միջին դպրոցի սեմինարը վարեց կրթահամալիրի փոխտնօրեն Գևորգ Հակոբյանը: Ծրագրում ընդգրկված էին հետևյալ հարցերը.
Միջին դպրոցի սեմինարը վարեց կրթահամալիրի փոխտնօրեն Գևորգ Հակոբյանը: Ծրագրում ընդգրկված էին հետևյալ հարցերը.
- Սեբաստացի կրթական համայնքի հավաք
- Կրթահամալիրի 2020 թվականի դրամական ծախսերի ուղղությունները:
понедельник, 9 марта 2020 г.
Տիգրան Հայրապետյան օրեր. նախագիծ
Մասնակիցներ՝ 8-րդ դասարանի սովորողներ
Ժամանակահատվածը՝ մարտի 10-15
Նպատակը՝
- Ճանաչել հասարկագետ Տիգրան Հայրապետյանին
- Տեքստային -վերլուծական աշխատանք կատարելու հմտությունների ձեռք բերում
Ընթացքը
- Ո՞վ է Տիգրան Հայրապետյանը. ճանաչում ենք հասրակագետին, ում անունով կոչվում է մեր գրադարանը . կենսագրական տեղեկությունների ընթերցում-ծանոթություն
- Տիգրան Հայրապետյանի հոդվածների ընթերցում, վերլուծություն
среда, 4 марта 2020 г.
Հանդիպում ասորական համայնքի ներկայացուցչի հետ
Շարունակում ենք ուսումնասիրել մի նախագիծ, որ նպատակն է անդրադառնալ, ուսումնասիրել և ճանաչել Հայաստանի ազգային փոքրամասնությունները: Առաջին հատվածքով անդրադարձանք Հայաստանում բնակվող ասորիներին, ասորիների մշակույթին, կրոնին, բնակության վայրերին: Այնուհետև մեր նախաձեռնությամբ կրթահամալիրում ընդունեցինք ասորական համայնքի ներկայացուցչին, ով մի փոքր պատմեց ասորիների՝ Հայաստանում գտնվելու պատմության, կրոնի առանձնահակտկությունների, մշակույթի մասին և պատասխանեց սովորողների հարցերին:
Ստորև ներկայացված տեսանյութում Իրինա Գասպարյանը պատասխանում է սովորողների հարցերին.
воскресенье, 1 марта 2020 г.
Մարտի 2-6. առցանց ուսուցման առաջադրանքներ
Սիրելի՛ սովորող, յուրաքանչյուր օրվա համար նշված են առաջադրանքներ: Հիշեցնում եմ, որ անհրաժեշտ է դրանք ուղարկել իմ էլ. փոստին՝ tatev.abrahamyan@mskh.am:
Մարտի 2
Մարտի 2
- Դիտի՛ր Թումանյանի մասին պատմող ֆիլմը: Առցանց քննարկում: Ֆիլմի վերաբերյալ մի քանի նախադասությամբ ներկայացրո՛ւ քո կարծիքը:
- Կարդա՛ Թումանյանի ,,Եդեմական ծաղիկը,, հեքիաթը: Ա. Անծանոթ բառերը բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ: Բ. Շարադրի՛ր մտքերդ հետևյալ թեմաներով. ,,Բարին միայն հեքիաթներո՞ւմ է հաղթում,, / ,,Ոչինչ հեշտությամբ չի տրվում,,/ ,,Ամեն ինչ առջևում է, միայն ցանկացիր..:
Փետրվար ամսվա հաշվետվություն
Ստորև ներկայացված են փետրվար ամսվա նախագծերի արդյունքները.
Թարգմանչական նախագիծ
- Պատուհան. յոթ թարգմանություն
Ճամփորդական նախագծեր
- Թումանյանական ընթերցումներ Երևանում
- Ձմեռային ճամբար Արատեսում
Այլ նախագիծ
Աշխատանք կրթության հատուկ կարիք ունեցող սովորողների հետ
Подписаться на:
Сообщения (Atom)