Ղազարոս Աղայան նախագիծ
Նախագծի տևողությունը՝ ապրիլի 1-14:
Նախագիծը նախատեսված է 4- 5-6-րդ դասարանների համար:
Ֆիլմերի և մեդիափաթեթների պատրաստում:
Նախագծի տևողությունը՝ ապրիլի 1-14:
Նախագիծը նախատեսված է 4- 5-6-րդ դասարանների համար:
Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Աղայանի կյանքը և ստեղծագործությունը, կազմել մեդիափաթեթ:
Սովորողի մոտ զարգացնել վերլուծական-ստեղծագործական մտածողություն:
Տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում: Ֆիլմերի և մեդիափաթեթների պատրաստում:
Առաջադրանքի տեսակները
Հետազոտական աշխատանք
Ընթերցանություն
Խմբային աշխատանք
Տեղեկատվության որոնում համացանցից, հանրագիտարաններից, գրքերից:
Որոնողական աշխատանք նախագծի թեմայով և աշխատանքի վերջնական արդյունքիներկայացում:
Տեսանյութերի պատրաստում ըստ նախագծի թեմայի:
4-րդ դասարան
1.Աղայանի ստեղծագործությունների ընթերցում, քննարկում:
2.Ղ. Աղայան ,,Հիշողություն,, բանաստեղծության ընթերցում, քննարկում, տեսաֆիլմի պատրաստում:
Սովորողներն իրենց ցանկությամբ ընտրում են այլ բանաստեղծություններ և պատրաստում տեսաֆիլմեր:
3. Ղ. Աղայան ,,Անահիտը,, հեքիաթի ընթերցում, քննարկում, մասնակցություն առցանց քննարկմանը:
Յուրաքանչյուր սովորող ընտրում է իրեն դուր եկած հատվածը, նկարում, ձայնագրում կամ տեսաֆիլմ պատրաստում:
5-6-րդ դասարաններ
1.Աղայանի հեքիաթների ընթերցում, քննարկում, առցանց քննարկումների կազմակերպում:
,,Վաճառականի խիղճը,,
,,Մանուկ -Խանը,,
,,Հնարագետ ջուլհակը,,
2.Աղայանական շիլաշփոթ, նոր հեքիաթի հորինում, աղայանական հերոսներին բերել մեր ժամանակներ, մի քանի հեքիաթ խառնել իրար:
3. Աղայանի բանաստեղծությունների տեսաֆիլմերի ստեղծում: Կարող է լինել երկլեզու /հայերեն-ռուսերեն/ կամ եռալեզու /հայերեն-ռուսերեն-ագլերեն/:
4. Թատերական ներկայացումներ: Ընտանեկան, խմբային ներկայացումներ Աղայանի ստեղծագործությունների հիման վրա: Կարող է լինել տիկնիկային, ստվերային և այլն:
5. Աղայանի կենսագրությունը, Աղայանի հայտնի խոսքերից: Ֆիլմի պատրաստում:
Աշխատանքները կատարվում են խմբով և անհատական:
Կատարված աշխատանքները հրապարակվում են կայքում, ենթակայքերում, սովորողների բլոգներում:
Նախագիծն ամփոփում ենք և գնահատում ապրիլի 14-ին:
Ձեր կատարած աշխատանքները տեղադրում եք ձեր բլոգներում: Բլոգում տեղադրելուց հետո հեղումը դնում եք այս էջում՝ թողարկելով որպես կարծիք:
Նախագծի արդյունքում սովորողների մոտ կզարգանան վերլուծական-ստեղծագործական կարողությունները:
Սովորողը կկատարի որոնողական աշխատանք և կհարստացնի իր գիտելիքները Աղայանի վերաբերյալ:
Սովորողը կկատարի որոնողական աշխատանք և կհարստացնի իր գիտելիքները Աղայանի վերաբերյալ:
Մեդիափաթեթի պատրաստում:
Տաթևիկ Աբրահամյան
https://www.youtube.com/watch?v=xXPJOBsuKx0&feature=youtu.be
ОтветитьУдалитьԱսքանազ Բաբայան
https://www.youtube.com/watch?v=VtB1U-hy5jY
ОтветитьУдалитьԱրմեն Բաբայան
https://www.youtube.com/watch?v=Gliih3UGIDg&feature=youtu.be
ОтветитьУдалитьԳևորգ Հովհաննիսյան