понедельник, 19 мая 2014 г.

Հեքիաթ

Լինում է, չի լինում, մի շահ է լինում: Մի անգամ այս շահը իր շքախմբով շրջելիս է լինում, տեսնում է ՝ մի ծերունի ձիթենի է տնկում: Նա մոտենում է ծերունուն  ու զարմացած հարցնում.
-Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:  Հանգստանալուդ ժամանակը վաղուց հասել է, իսկ դու դեռ աշխատում ես: Կապրե՞ս մինչև այս  ծառը պտուղ տա: 
-Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները: բայց էլի ապրելու հույս ունեմ մնիչև այն օրը, որ ծառն սկսի պտուղ տալ: 
Շահին դուր է գալիս ծերունու պատասխանը, և նրան դրամով լի քսակ է տալիս:
-Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
-Ով մեծ շահ, ուշադրություն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
Այս կատակ ավելի է դուր գալիս շահին: Նա ծերունուն է տալիս երրորդ քսակն ու ասում իր ուղեկիցներին.
-Գնանք, բարեկա'մներ, թե չէ այս ծերունու մոտ  մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:
1. Բացատրիր տրված բառերը:
Շքախումբ, շահ, ամենակարող, ալևոր, տնկի, սնանկանալ:

2. Վերնագրիր պատմությունը:
3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:

11 комментариев:

  1. էլեն Երանոսյան 4-2 դասարան
    1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թագավորի խումբ
    Շահ-օգուտ
    Ամենակարող-ամեն ինչ կարողացող
    Ալևոր-ծեր, զառամյալ, մեծ
    Տնկի-փոքրիկ ծառ
    Սնանկանալ-աղքատանալ

    2. Վերնագրիր պատմությունը:

    Ծերունու տնկած ծառը:

    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:

    Ծերունին բարի էր և աշխատասեր, իսկ շահը, անհասկացող էր, չէր գնահատում ուրիշի չարչարանքը:


    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:

    Պետք է գնահատել ուրիշի աշխատանքը:


    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:

    Ով աշխատի՝ նա կուտի:


    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:

    Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:

    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:

    -Գնանք, բարեկամներ, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
      Շքախումբ, շահ, ամենակարող, ալևոր, տնկի, սնանկանալ:
      Շքաղումբ-թափոր, շքագունդ
      Շահ-1շահույթ, օգուտ,2թագավոր, կայսր
      ամենակարող-ամենազոր, ամենակալ
      տնկի-1ծառ, տունկ,2տնկանյութ, շիվ
      սննկանալ-աղքատանալ
      2. Վերնագրիր պատմությունը:
      Կյանքն ու ծառի պտուղները
      3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
      Ծերունին իմաստուն, աշխատասեր, ազնիվ մարդ է, իսկ շահը հետաքրքրասեր է, առատաձեռն:
      4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
      Պետք չէ որևէ բան անելիս մտածել սեփական օգուտի մասին: Ազնվությունդ, մեծահոգությունդ և աշխատասիրությունդ կարող է ակնթարթային օգուտ տալ:
      5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
      Ով աշխատի, նա կուտի:
      Աշխատողը անոթի չի մնա:
      6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
      -Ով ալևոր, այդ ի նչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
      7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
      -Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:

      Удалить
  2. Վիրաբ Հարութունյան 4-1 դասարան

    ОтветитьУдалить
  3. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թագարվորի խումբ շահ-թագավոր ամենակարող-ամեն ինչ իմանալ ալևոր-ծեր տնկի-ծառ սնանկանալ-աղքատանալ:

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    Շահն և ծերունին:
    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
    Շահն ուներ հետաքրքիր բնավորություն, նա ջղայն էր և անհանգիստ: Ծերունին բարի էր:
    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Իմ կարծիքով այս առակի ասելիքը նա էր որ պետք է աշխատասեր լինել:
    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով աշխատի նա կուտտի:
    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:

    Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:

    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
    -Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին
    ___________________________________________________________

    ОтветитьУдалить
  4. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թափոր,շքագունդ
    Շահ-շահույթ, օգուտ
    Ամենակարող-ամենազոր, ամեն բանի ընդունակ
    Ալևոր-ծեր, ծերունի
    Տնկի-նոր տնկած ծառ
    Սնանկանալ- աղքատանալ

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    Իմաստուն ծերունին:
    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
    Ծերունին շատ իմաստուն էր,բարի և աշխատասեր,իսկ շահը անխելք էր և անբան:
    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Այս առակի ասելիքն այն է,որ պետք է աշխատասեր լինես:
    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով աշխատի նա կուտի:
    Անխիղճ մարդի հացը երկաթ կդառնա:
    Աշխատանքը փոխ հաց է,ոնց անես ընենցել կուտես:
    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
    Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
    -Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:
    Մանե Մանուկյան 4-1 դասարան

    ОтветитьУдалить
  5. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թափոր
    Շահ-թագավոր
    Ամենակարող-ամենազոր
    ալևոր-զառամյալ
    տնկի-շիվ
    սնանկանալ-ախքատանալ

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    Ծերունին և տնկած ծառի պտուղները:

    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
    Ծերունին բարի էր, աշխատասեր, իսկ շահը անբան էր:

    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Այս առակի ասելիքը այն է, որ պետք է անբան չմնաս:


    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով աշխատի նա կուտի:
    Աշխատանքը փոխ հաց է,ոնց անես ընենցել կուտես:

    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
    Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:

    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
    -Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:

    ОтветитьУдалить
  6. Մոնիկա Բաբայան 4-1 դասարան

    ОтветитьУдалить
  7. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թափոր
    շահ-թաքավոր,օգուտ
    ամենակարող-ամենազոր

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    Իմաստուն ծերունին:
    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
    Շահը` բարի, խելացի,առատաձեռն:
    Ծերունի` իմաստուն:

    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Որ իչքան էլ մեծանաս հույս ունես ապրելու:Հույսը մեռնում է վերջում:

    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով աշխատի նա կուտտի:

    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:

    -Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:

    Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:

    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:

    -Ա՛յ, տեսնում ես՝ ծառն սկսեց պտուղ տալ,- ժպտում է ծերունին:

    Արմեն Մանուկյան 4-1 դասարան:


    ОтветитьУдалить
  8. Արուսյակ Ավետիսյան 4-2 դասարան
    1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-մարդկանց խումբ
    շահ-օգուտ
    ամենակարող-ամենինչ կարողացող
    ալևոր-զառամյալ
    տնկի-փոքրիկ ծառ
    սնանկանալ-աղքատանալ

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    <>
    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:

    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Ալևորը բարի էր և աշխատասեր,իսկ շահը անբան էր:

    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով աշխատի, նա կուտի:

    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
    -Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները:Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:

    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
    -Կապրե՞ս մինչև այս ծառը պտուղ տա:
    -Գնանք, բարեկամներ, թե չէ այս ծերունու մոտ մի քիչ էլ որ կանգնենք, բոլորովին կսնանկանանք:

    ОтветитьУдалить
  9. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թագավորին ուղեկցող
    Շահ-թագավոր, կայսր, արքա
    Ամենակարող-ամենինչ կարողացող
    Ալևոր-ծեր
    Տնկի-ծառ
    Սնանկանալ-աղքատանալ

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    Թագավորն ու հնարամիտ ալևորը
    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
    Ծերունին շատ հնարամիտ էր, իսկ թագավորը բարի էր:
    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Որ պետք է հնարամիտ լինել:
    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով ինչ անի, իրեն կանի:
    Լավ բան անես, քեզ կանես, վատ բան անես, քեզ կանես:
    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
    -Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները:
    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
    -Ով մեծ շահ, ուշադրություն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
    -Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
    Աննա Իսախանյան 4-2 դասարան

    ОтветитьУдалить
  10. 1. Բացատրիր տրված բառերը:
    Շքախումբ-թագավորին ուղեկցող
    Շահ-թագավոր, կայսր, արքա
    Ամենակարող-ամենինչ կարողացող
    Ալևոր-ծեր
    Տնկի-ծառ
    Սնանկանալ-աղքատանալ

    2. Վերնագրիր պատմությունը:
    Թագավորն ու հնարամիտ ալևորը
    3. Բնութագրիր ծերունուն և շահին:
    Ծերունին շատ հնարամիտ էր, իսկ թագավորը բարի էր:
    4. Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
    Որ պետք է հնարամիտ լինել:
    5. Տեքստի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գրիր:
    Ով ինչ անի, իրեն կանի:
    Լավ բան անես, քեզ կանես, վատ բան անես, քեզ կանես:
    6. Տեքստում գտիր մեկ հարցական նախադասություն և ներկիր կանաչ:
    -Ո՜վ ամենակարող տեր, չէ՞ որ աշխարհի օրենքն է, որ մեկը ծառ տնկի, մյուսը ճաշակի դրա պտուղները:
    7. Տեքստում գտիր կոչական նախադասություն և ընդգծիր:
    -Ով մեծ շահ, ուշադրություն դարձրու, որ մյուս ծառերը տարին մեկ անգամ են պտուղ տալիս, իսկ իմ տնկին՝ երկու անգամ:
    -Ով ալևոր, այդ ինչով ես զբաղված այս շոգ կեսօրին:
    Աննա Իսախանյան 4-2 դասարան

    ОтветитьУдалить