7-րդ դասարան, Հայոց լեզու

Անհատական նախագծերի ստեղծում 

Ինչպե՞ս կազմել նախագիծ․ նախագիծը պետք է ունենա՝

  • Վերնագիր
  • Ժամանակահատված
  • նպատակ
  • ընթացք․ ի՞նչ է իրենից ներկայացնում նախագիծը, ինչպե՞ս պետք է իրականացվի,
  • արդյունք․ ի՞նչ արդունք ենք ակնկալում։ 
Առաջարկվող ուղղություններ՝
  • Ստեղծագործական աշխատանքներ․ գրել շարադրություններ, պատմություններ տարբեր թեմաներով․ առաջարկվող վերնագրեր։ 
  • Ընթերցանություն․ կարդալ նախընտրած ստեղծագործությունը, գրավոր վերլուծել բլոգում։ Ընթերցանության նյութեր
  • Թարգմանություն․ սեփական հետաքրքրությունների շուրջ կարճ նյութերի թարգմանություն տիրապետած լեզվից։
  • TV նախագծերի ստեղծում․ սցենարի մշակում, նկարահանում, մոնտաժ, հրապարակում,  
  • Լեզվական առաջադրանքների, խնդիրների, գլուխկոտրուկների, խաչբառի կազմում, 
  • Թատերական բեմադրություններ, թղթե թատրոն, տիկնիկային թատրոն, մեդիաթատրոն․․․․
  • Այլ, առաջարկեք․․․
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
  • Ավարտել, ամբողջացնել անհատական նախագծի ձևակերպումը և նախագծային աշխատանքը։
  • Շաբաթվա ընթացքում կիսատ թողած աշխատանքների ավարտում։ 

18.09.2024

Աշխատանք դասարանում

1. Տրված բառերը տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն՝ համապատասխանեցնելով նախադասություններին:

Խռպոտ, դժոխք, գործընկեր, ոգևորվել, զառիվայր, անկոտրում, ընդհատել, միանգամայն:

Տոթ էր, աղմուկ ու խառնաշփոթ. կարծես ... լիներ:

Գլորվում էր ... լանջով:

Ձայնն էլ խզված էր ու ...:

Առանց ... լսեցին նրա ամբողջ ելույթը ու հետո նստեցին մտամոլոր:

Դու ... անտեղյակ ես, դրա համար էլ խոսքդ չեն լսում ու աղմկում են:

... ոգի ունի, հեշտ չէ նրան ծնկի բերել:

Միանգամից ... է ու կպչում գործի:

2. Տրված բառերը տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն՝ համապատասխանեցնելով նախադասություններին:

Նախօրոք, շնորհք, մեհյան, ներողություն, խոչընդոտող, նրբանկատ , առօրյա:

 

Այնքան շատ են ... ու խանգարողները, որ էլ ոչինչ չեմ ուզում անել:

Դե՛, ցո՛ւյց տուր ..., թող տեսնեն, թե ինչեր ես անում:

... ամեն ինչ պատրաստել էր, որ հետո իրար չխառնվեր:

... մանր-մունր հոգսերով է տարվել ու մոռացել մեր պայմանը:

... խնդրեց ու հանգիստ դուրս եկավ. կարծես ոչինչ չէր եղել:

Հեթանոսական ... տեղում է կառուցվել այս տաճարը:

Շատ ... մարդ է. երբեք ընկերներիս մոտ ինձ դիտողություն չի անում:

3. Տրված բառերը տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն՝ համապատասխանեցնելով նախադասություններին:

 

Տաղտկալի,խաբել, արտասուք,կարկառել,խարխափել, խախտել, հռետոր:


Ոչ մի նոր բան չկա, այստեղ միշտ նույն... ֆիլմերն ու նկարները կտեսնես:

... այնպիսի մի ելույթ ունեցավ, կարծես ամբողջ կյանքում այդ մասին էր մտածել:

 Մթության մեջ ...' տագնապած ու անհույս փնտրում էր ճանապարհը:

Ինչո՞ւ ես երդվում, որ հետո էլ ստիպված ես լինում...երդումդ,... ինքդ քեզ:

...հոսում էր աչքերից, բայց  էլի կատակում էր ու փորձում ժպտալ:

Ձեռքերը ... դեպի երկինք  ու ինչ-որ բան էր մրմնջուն:

4. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

 

Երկրագնդի վրա կ.նքը հավանաբար ծովում է սկզբնա.որվել: Ու թե. զար.ացման միլ.նավոր տարիներ են անցել, հիմա էլ մար.ու մարմնի հ.սվածքները ողողվում են աղային լու.ույթով, որն իր բաղադրութ.ամբ շատ նման է ծովի ջրին: Դրանք անհրաժեշտ են ն.թափոխության և .րգանիզմի ա.բողջ գործ.նթացի համար: Բայց ջուրը մ.այն .րգանիզմի առող. և արդ.նավետ գործուն.ությանն է նպաստում: Ծովն ինքնին սննդան.թերի աղ.յուր է: Վեր.ապես նա. ջրա.ին ճանապար.ների մասին հիշենք:

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

 

Ջորդանո Բրունոն ամբող. ութ տարի բան.ում մնաց: Սուրհայրերը սպասում էին, որ  նա կ.նկճվի: Նա խոստովանում էր, որ ինքը մե.ք է գործել եկեղեցու դեմ, բայց պնդում էր, որ իր ուսմունքը ճշմարտա.ի է ու ամբո.ջական: Մտածելու համար նրան ին.սուն օր ժամանակ տվեցին և օրը երկու ամգամ՝ կես.րին ու կեսգիշերին,աստվածաբա.եր էին ուղարկում նրա խու.ը: Բայց նա ոչինչ չէր խնդրում: Երբ կարդինալի պալատում, կար.ում էին դատավ.իռը, նա ասաց. «Դուք ավելի մեծ երկ.ղով եք հայտնում ինձ դատավ.իռը, քան ես լսում եմ»:

2.  Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

 

Պատկերացրեք, որ  .րկրի վրա մեզ  հետ  մ.սին ապրում են .ակներ,  որոնց 

կ.նքի ժամանակամիջոցը՝ ծնունդից մինչ. մահ, տեղա. որվում է վա.րկ.անի հազարերոր.ական մասում: Այդպիսի յուրաքանչ.ր .ակի կյանքի ըն.ացքում դիտվող աշխար.ը ակնթար.ային լուսանկարը կլինի: Այդ  նկարի մե. տար.րինակ դիրքերում քարացած անշարժ .ակներ՝ մարդի. կլինեն:

3.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

Ա. թամար կղզու բոլոր շինություններից ամենահրաշափա.ը Սուր. Խաչի տաճարն էր

Բ.ուրավոր  նավեր ցամաքից կրում էին ամենա.նտիր քարերը՝ տաճարի շինվա.քի համար: Գագիկ թա.ավորը  մինչ. անգամ  հեթանոսական մի բերդ կործանել տվեց, որ դրա քարերն էլ բերեն Ա. թամար: Տաճարի շինվա.քի  համար օ.տագործվեց ավելի քան երկու հար. ուր լիտր կաթ: Պատերը զար.արված էին բար.րաքանդակ   պատկերներովորոնց մե. Աստվածաշնչյան հերոսների և Փրկ.ի բոլոր կար.որ  տն.րիություն .երը եր.ում էին:

 

16.09.2024

Աշխատանք դասարանում

 Անհատական նախագծերի քննարկում, լրացում։

1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:

Սիրտն անհանգստությունիցու կարծես մի պահ կանգ առավ:

(թրթռալ,թռվռալ)

Ամբողջ օրը խաղաց ուև միայն երեկոյան հիշեց խոստումը: (թրթռալ, թռվռալ)

Օրումեջ եկող այդ լուրերն էլ հարևանի զայրույթն անընդհատ բորբոքում էին ունրան: (գռգռալ, գրգռել)

Քարերըիջնում էին լանջն ի վար, թռչում իրար գլխից ու ձորում միայն դադար առնում:  (գռգռալ, գրգռել)

2. Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:

Իր անկյունում նստած՝էր ու ինչ-որ բան նկարում. ոչ մեկն ու ոչինչ չի հետաքրքրում: (մռմռալ, մրմռալ)

Սիրտըէր, երբ հանկարծ նորից հիշում էր ցավից ու վիրավորանքից այլայլված այդ դեմքը: (մռմռալ, մրմռալ)

Իրենց ձյունափառ գագաթները երկինք ենու սպասում են: (կարկառել, կռկռալ)

Բայց ինչո՞ւ եք անհամբեր …, սպասե՛ք, էլի՛: (կարկառել, կռկռալ)

Նա անապատում …, ասում ճշմարիտ ու մարգարեական բաներ, բայց ո՞վ էր լսողը: (բարբառել, բռբռալ)

Անմիտ ու անշնորհքես. ո՞վ կհասկանա, թե ի՛նչ ես ասում: (բարբառել, բռբռալ)

3.  Ուշադրությո՛ւն դարձրու տրված բառերի կազմությանն ու ուղղագրությանը և օրինաչափությունը բացատրի՛ր:

Ա. Ոսկեվառ, գինեվաճառ, գերեվարել, ոսկեվազ, հոգեվարք, կարեվեր (ծանր, կարի վերք ստացած, խոցված):

Բ. Ոսկևորել, գոտևորել, ուղևոր, ուղևորվել, սերկևիլ, հևիհև:

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1.  Կետերը փոխարինի՛ր եվ հնչյունակապակցությունն արտահայտող մեկ կամ երկու տառով:

Երթ.եկել, .ա, նա., անձր.աբեր, առ.տուր, ոսկ.արս, գեր.աճառ, դափն.վարդ, ար.ելա.րոպական, ս.ագրել, .րոպական, հ.ասպառ, ուղ.ճար, ուն.որ:

2.Ա և Բ խմբերի բառերի գրությունը համեմատի՛ր: Ինչո՞ւ են Բ խմբի բառերը ն-ով գրվում:

     Ա. Ամբիոն, ամբարտավան, ամբար, ամբողջ, զամբյուղ, ըմբիշ, ամպ,    ամփոփ, ամփոփում, համբերել, ճամպրուկ, ճամփա, փամփուշտ:

     Բ. Անբուժելի, անբարյացկամ, անպարտ, անպայման,անպատրաստ, անփոխարինելի, անփույթ:

3. Կետերի փոխարեն գրի՛ր մ կամ  ն և բառարանով ստուգի՛ր:

Ա.պաճույճ, ա.բարտակ, ա.փարատ, ա.բասիր, ա.պրոպ, հա.բերություն, ա.փառունակ, ա.պատեհ։

    13.09.2024

    Աշխատանք դասարանում 

    Մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ։  Առաջադրանքների քննարկում։ 

    Անհատական նախագծերի ստեղծում 

    Ինչպե՞ս կազմել նախագիծ․ նախագիծը պետք է ունենա՝

    • Վերնագիր
    • Ժամանակահատված
    • նպատակ
    • ընթացք․ ի՞նչ է իրենից ներկայացնում նախագիծը, ինչպե՞ս պետք է իրականացվի,
    • արդյունք․ ի՞նչ արդունք ենք ակնկալում։ 
    Առաջարկվող ուղղություններ՝
    • Ստեղծագործական աշխատանքներ․ գրել շարադրություններ, պատմություններ տարբեր թեմաներով․ առաջարկվող վերնագրեր։ 
    • Ընթերցանություն․ կարդալ նախընտրած ստեղծագործությունը, գրավոր վերլուծել բլոգում։
    • Թարգմանություն․ սեփական հետաքրքրությունների շուրջ կարճ նյութերի թարգմանություն տիրապետած լեզվից։
    • TV նախագծերի ստեղծում․ սցենարի մշակում, նկարահանում, մոնտաժ, հրապարակում,  
    • Լեզվական առաջադրանքների, խնդիրների, գլուխկոտրուկների, խաչբառի կազմում, 
    • Թատերական բեմադրություններ, թղթե թատրոն, տիկնիկային թատրոն, մեդիաթատրոն․․․․
    • Այլ, առաջարկեք․․․

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

    • Ամբողջացնել դասարանում ձևակերպած նախագիծը,
    • Ներկայացրե՛ք որևէ  աշխատանք՝ ըստ ձեր նախագծի։ 

    11.09.2024

    Աշխատանք դասարանում

    1. Ստուգի՛ր՝ տրված բառաշարքերի բոլո՞ր  բառերն են ճիշտ գրվածև սխալներն ուղղի՛ր:

     

    Ա. Թարգմանել, կարգ, մարգարիտ, պարգև, արգա, քրգջալ, թարգմանություն, մարգարե:

    Բ. Կարագ, թագավոր, ծագում, հոգի, ճրագ, օգնել, հաքնել, սգավոր, նորոգել, մուգ, (կապույտ) ավաք:

    2. Ստուգի՛ր տրված բառաշարքերի բոլո՞ր բառերն են ճիշտ գրված, և սխալներն ուղղի՛ր:

     

    Ա. Արդար, դրդել, զվարդ, արդյոք, որդի, բրդել, կարդալ, երդում, արդյունք, արդնանալ, վաղորդյան, շքերդ, օրիորդ :

    Բ. Ընդամենը, խնդիր, շանդահարել, ընդունել, կենդանի, ընդհանուրդադար, օդանցք, անօդևան, բացօդյա:

    3. Շարունակի՛ր գրել բառեր, որոնց մեջ կա իա տառակապակցությունը:

    Ասիա, Անգլիա, Բելգիա, խավիար, լաբորատորիա ...............:

    4. Պարզի՛ր, թե ուղղագրական ի՛նչ սկզբունքով է կազմվել բառաշարքը, և ավելացրո՛ւ նոր բառեր:

    Անընթեռնելի, համընդհանուր, մեկընդմեջ........:

    5. Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:

    ... տարածության մեջ մարդն իր մարմինը չի զգում: (անօդ, անոթ)

    Աղջիկը դասավորեց արհեստանոցի բոլորու դուրս եկավ: (անօդ, անոթ)

    Տղայի աղմկոտ ու անհանգիստվախեցնում էր ծնողներին: (վարկ, վարք)

    Նրանք ամեն ինչ արեցին իրենց արտադրանքիբարձր պահելու համար: (վարկ, վարք)

    Լրացուցիչ աշատանք (տանը)


    09.09.2024

    Աշխատանք դասարանում

    Հուլիս ամսվա ֆլեշմոբ,

    Լրացուցիչ աշատանք (տանը)

    Օգոստոս ամսվա ֆլեշմոբ

     Սեպտեմբերի 2- 6 

    Տնային և դասարանական աշխատանքներ 

    ,,Ուսումնական ամառ,, նախագիծ

    Հուլիս ամսվա ֆլեշմոբ,

    Օգոստոս ամսվա ֆլեշմոբ

    Անհատական նախագծերի ձևակերպում ։ 


    Комментариев нет:

    Отправить комментарий