19.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Կարդա՛ Սարոյանի ,,Վելվետե շալվարը,, պատմվածքը։
1. Ներկայացրո՛ւ ստեղծագործության ասելիքը, գաղափարը։
2. Առանձնացրո՛ւ կարևոր միտք արտահայտող տողերը, մեկնաբանիր։
17.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Իրանական պոեզիա:Խոսլո Գոլեսոխռի
Կարդա՛ և մեկնաբանի՛ր
Ենթադրենք հավատացիք, թե հողին եմ հանձնվել,
ու դալար ցողուններս վիրավորված են կացնից ձեր,
արմատս ի՞նչ կանեք:
Ենթադրենք` այս այգում դարանակալում եք թռչնին
, թռիչքն արգելում եք,
բնում նստած ճտերին ի՞նչ կանեք
Ենթադրենք սպանում եք,
Ենթադրենք կտրում եք,
Ենթադրենք խփում եք,
Անխուսափելի աճը ծիլերի ի՞նչ կանեք:
ԹՌՉՈՒՆՆ ՈՒ ՊԱՐԱՆԸ
Պատուհանս թակեց,
ասացի.
- Ո՞վ ես:
Ասաց.
- Արևը:
Անտարբեր ձգեցի պարանը...
Պատուհանս թակեց:
Ասացի.
- Ո՞վ ես:
Ասաց.
- Լուսինը:
Անտարբեր ձգեցի պարանը...
Պատուհանս թակեցին:
Ասացի.
- Ո՞վ եք:
Ասացին.
- Աշխարհի բոլոր աստղերը:
Անտարբեր ձգեցի պարանը...
Պատուհանս թակեց:
Ասացի.
- Ո՞վ ես:
Ասաց.
- Մի ազատ թռչուն:
Խանդավառ բացեցի պատուհանս...
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ ,,Հրաշալի ձայնասկավառակը,, ստեղծագործությունը և պատասխանի՛ր հարցերին։
12.09.2024, հինգշաբթի
Աշխատանք դասարանում
Քննարկում՝ Վարժեցնող Օսին։
1. Ո՞րն է այս պատմվածքի արժանիքը, կարդա՛ տարբերակները և քննարկի'ր։
Ա․ Պատմվածքը հեշտ էր ընթերցվում և զվարճալի էր։
Բ․ Պատմվածքում ներկայացված էր մարդու և թռչունի ընկերությունը, բարեկամությունը։
Գ․ Պատմվածքը մարդկային նրբանկատ փոխհարաբերությունների արտացոլումն էր։
Դ․ Պատմվածքը չափազնացված չէր և կարող էր իրական պատմություն լինել։
2. Ներկայացրո՛ւ Օսիին Ա․ իր տեսանկյունից, Բ․ ընկերների տեսանկյունից, Գ․ տնօրենի և ուսուցչի տեսանկյունից։
3. Ինչո՞ւ Օսիի և իր հավի ելույթը համարվեց հաջողված, ինչո՞ւ կարող էր հաջողված չհամարվել։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
8-9 դասարան․ Կարդա՛ ,,Վարժեցնող Օսին,, պատմվածքը և գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը պատմվածքի վերաբերյալ։
8-8 դասարան․ Դասարանական աշխատանքի հարցերին գրավոր պատասխանել։
10.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Կարդա՛ ,,Փոքրիկ քայլերի արվեստը,, ստեղծագործությունը՝ գրավոր ներկայացնելով առաջադրանքը։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ ,,Վարժեցնող Օսին,, պատմվածքը և գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը պատմվածքի վերաբերյալ։
Սեպտեմբերի 2- 6
Տնային և դասարանական աշխատանքներ
Անհատական նախագծերի ձևակերպում ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий