03.12.2024
Աշխատանք դասարանում
Քննարկում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Շառլ Ազնավուրի ,, Սուրբ Ծննդյան անսովոր ընթրիք,, պատմվածքը:
Ինչպես և ասում էր իմ երկնային հյուրը, հիմա ես ինձ զգում եմ , որ դարձել եմ բոլորովին այլ մարդ՝ ավելի պատասխանատու, ավելի բարի և ամենակարևորը, եկեք չվախենանք բառերից, անսահման երջանիկ:
Ինչո՞ւ էր անսահման երջանիկ, ինչն էր պատճառը:
28.11.2024
Աշխատանք դասարանում
,,Ծերունին և ծովը,, պատմվածքի քննարկում։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ և գրավոր վերլուծի՛ր քեզ դուր եկած մտքերը․
Սուրբ Ծննդյան գիշեը Չարլի Չապլինի գրած նամակը դստերը՝ Ջերալդինային։
26.11.2024
Աշխատանք դասարանում
21.11.2024
Աշխատանք դասարանում
19.11.2024
Աշխատանք դասարանում
- Մխիթարյան միաբանություն
- Մխիթար Սեբաստացու գործունեությունը
- Մխիթար Սեբաստացու ստեղծագործությունները
- ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիր
- Խաղ-վիկտորինայի պատրաստում
14.11.2024
Աշխատանք դասարանում
12.11.2024
Աշխատանք դասարանում
Գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը պատմվածքի վերաբերյալ:
07.11.2024
Աշխատանք դասարանում
,,Սիրելու տարիք,, ստեղծագործության քննարկում։
05.11.2024
Աշխատանք դասարանում
31. 10.2024
Աշխատանք դասարանում
,,Լռություն,, պատմվածքի առաջին մասի քննարկում։
29.10.2024
Աշխատանք դասարանում
Միշտ պետք է արբած լինել։ Դա´ է կարևորը, միակ խնդիրը դա´ է։
Չզգալու համար ժամանակի զարհուրելի բեռը, որ ճնշում է ձեր ուսերն ու կորացնում ձեզ դեպի գետին, դուք պետք է արբեք անդադար։
Բայց ինչո՞վ։ Գինիով, պոեզիայով, առաքինությամբ, ինչով ուզում եք, միայն թե արբե´ք։
Եվ եթե երբևիցե, լինի դա պալատի աստիճանների վրա, կանաչ փոսում, թե ձեր սենյակի մռայլ մենության մեջ, դուք ուշքի գաք, զգաք, որ ձեր արբեցումն արդեն անցել է կամ անցնում է, հարցրեք քամուն, ալիքին, աստղին, թռչնին, ժամացույցին՝ այն ամենին, որ հոսում է, այն ամենին, որ երգում է, այն ամենին, որ խոսում է, հարցրեք, թե ո՞ր ժամն է, և քամին, ալիքը, աստղը, թռչունը, ժամացույցը կպատասխանեն ձեզ. «Արբելու ժամն է»…
Ժամանակի տանջահար ստրուկը չլինելու համար արբե´ք, անդադար արբե´ք։
Գինիով, պոեզիայով, առաքինությամբ, ինչով կամենաք…
1. Գրավոր մեկնաբանե՛ք ստեղծագործությունը։
21-27.10.2024
17.10.2024
Աշխատանք դասարանում
ՇՇՈՒԿԻՆ ՈՒ ՇՐՇՅՈՒՆ
— Բարդիներն են բաց պատուհանիս տակ,—
Դու ես, որ դարձյալ թախիծով հիշում,
Կանչում ես նորից կարոտով հստակ։
Անտես ու հուշիկ իմ շուրջը շրջում,
Եվ շշնջում ես, և անուշ շրշում,
Պայծառ տրտմությամբ ինձ ես անրջում
Ու գաղտնի սիրով սիրում ու հիշում։
Ամպերը ճերմակ երամով անցան
Թռչունների պես,— լուսեղե՜ն երազ,—
Դո՛ւ ես, որ դարձյալ ժպտացիր անձայն
Քո հեռու հեռվից, անհայտ ու անհաս։
Ջրերն են անվերջ միգում հեկեկում,
— Իմ սիրտն է լալիս կարոտով անհուն,—
Թվում է, որ դու տխրությամբ անքուն
Ինձ ես որոնում աղոտ աշխարհում։
Եվ ժպտում ես ինձ, ակնարկում քնքուշ
Ու գաղտնի սիրով սիրում ու հիշում,
Եվ շշնջում ես, և շրշում անուշ,
Անտես ու հուշիկ իմ շուրջը շրջում։
Առաջադրանքներ
1. Ի՞նչ զգացում է արտահայտում բանաստեղծությունը:
2. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում:
3. Դուրս բեր անհասկանալի բառերը բացատրի՛ր:
4. Մեկնաբանի՛ր բանաստեղծությունը:
5. Ընդգծի՛ր բաղաձայնների կուտակումներով /բաղաձայնույթ պարունակող/ տողերը:
Եկավ - ինչպես զինվոր ու ղեկավար.-
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր - երգիս համար:-
Ե՛վ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,-
Եվ անձրևի շնչով, երբ երեսիս հևաց -
Ինձ զգացի ես թարմ - և անչափ նո՛ր:-
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,-
Կարծես ծառերն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հուշերը - և դառնան նո՛ր...
Եվ ո՛չ թե մուժ, ու մահ, ու անկում է գուժում:-
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես դեռ չէի՜ տեսել
Մի այսպիսի՜ աշուն...
Եվ կորովի գրեր - երգիս համար:
15. 10.2024
Աշխատանք դասարանում
Շալվա Ամոնաշվիլի ,,Շտապե՛ք, երեխաներ, թռչել ենք սովորելու,,
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Աշնանային պոեզիա, նշվածներից բացի, կարող եք այլ աշնանային բանաստեղծություններ ընտրել։
Ընթերցել բանաստեղծությունները, ընտրել երկուսը, վերլուծել՝ ուշադրություն դարձնելով նկարագրություններին, ոճին։
Մեկ բանաստեղծություն ձայնագրել կամ տեսագրել, տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել։
10.10.2024
Աշխատանք դասարանում
Կոմիտասի բանաստեղծությունների ընթերցում և քննարկում։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Շալվա Ամոնաշվիլի ,,Շտապե՛ք, երեխաներ, թռչել ենք սովորելու,,
Կարդա՛ , ընտրի՛ր 3-4 պատմություն և մեկնաբանի՛ր բլոգումդ՝ ներկայացնելով ասելիքը։
08.10.2024
Աշխատանք դասարանում
03.10.2024
Աշխատանք դասարանում
Հարցարան ․ հարցերը կազմվել են տեսանյութի հիման վրա։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Վիլյամ Սարոյանի ,,Մաղադանոսի այգին,, պատմվածքը, պատասխանի՛ր հարցերին։
01.10.2024
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
1. Դիտել տեսանյութը։
2. Կարդացե՛ք Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրե՛ք մեկը, գրավոր մեկնաբանեք բլոգում։
3. Պատրաստել տեսանյութ կամ ռադիոնյութ ՝ ընտրելով Կոմիտասի բանաստեղծություններից մեկը։
26.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Վիլյամ Սարոյանի ,,Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ բարեկիրթ են,, ստեղծագործությունը։
Ստեղծագործական աշխատանք ՝ Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ ․․․․
24.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Կարդա՛ Վիլյամ Սարոյանի ,,Հնաոճ սիրավեպ սիրային ոտանավորներով և այլևայլ բաներով,, պատմվածքը։
1. Պատմվածքի վերաբերյալ գրիր քո կարծիքը։
2. Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ:
3. Վերաբերմունք արտահայտի՛ր պատմվածքի հերոսներից յուրաքանչյուրի նկատմամբ և պատճառաբանիր:
19.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Կարդա՛ Սարոյանի ,,Վելվետե շալվարը,, պատմվածքը։
1. Ներկայացրո՛ւ ստեղծագործության ասելիքը, գաղափարը։
2. Առանձնացրո՛ւ կարևոր միտք արտահայտող տողերը, մեկնաբանիր։
17.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Իրանական պոեզիա:Խոսլո Գոլեսոխռի
Կարդա՛ և մեկնաբանի՛ր
Ենթադրենք հավատացիք, թե հողին եմ հանձնվել,
ու դալար ցողուններս վիրավորված են կացնից ձեր,
արմատս ի՞նչ կանեք:
Ենթադրենք` այս այգում դարանակալում եք թռչնին
, թռիչքն արգելում եք,
բնում նստած ճտերին ի՞նչ կանեք
Ենթադրենք սպանում եք,
Ենթադրենք կտրում եք,
Ենթադրենք խփում եք,
Անխուսափելի աճը ծիլերի ի՞նչ կանեք:
ԹՌՉՈՒՆՆ ՈՒ ՊԱՐԱՆԸ
Պատուհանս թակեց,
ասացի.
- Ո՞վ ես:
Ասաց.
- Արևը:
Անտարբեր ձգեցի պարանը...
Պատուհանս թակեց:
Ասացի.
- Ո՞վ ես:
Ասաց.
- Լուսինը:
Անտարբեր ձգեցի պարանը...
Պատուհանս թակեցին:
Ասացի.
- Ո՞վ եք:
Ասացին.
- Աշխարհի բոլոր աստղերը:
Անտարբեր ձգեցի պարանը...
Պատուհանս թակեց:
Ասացի.
- Ո՞վ ես:
Ասաց.
- Մի ազատ թռչուն:
Խանդավառ բացեցի պատուհանս...
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ ,,Հրաշալի ձայնասկավառակը,, ստեղծագործությունը և պատասխանի՛ր հարցերին։
12.09.2024, հինգշաբթի
Աշխատանք դասարանում
Քննարկում՝ Վարժեցնող Օսին։
1. Ո՞րն է այս պատմվածքի արժանիքը, կարդա՛ տարբերակները և քննարկի'ր։
Ա․ Պատմվածքը հեշտ էր ընթերցվում և զվարճալի էր։
Բ․ Պատմվածքում ներկայացված էր մարդու և թռչունի ընկերությունը, բարեկամությունը։
Գ․ Պատմվածքը մարդկային նրբանկատ փոխհարաբերությունների արտացոլումն էր։
Դ․ Պատմվածքը չափազնացված չէր և կարող էր իրական պատմություն լինել։
2. Ներկայացրո՛ւ Օսիին Ա․ իր տեսանկյունից, Բ․ ընկերների տեսանկյունից, Գ․ տնօրենի և ուսուցչի տեսանկյունից։
3. Ինչո՞ւ Օսիի և իր հավի ելույթը համարվեց հաջողված, ինչո՞ւ կարող էր հաջողված չհամարվել։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
8-9 դասարան․ Կարդա՛ ,,Վարժեցնող Օսին,, պատմվածքը և գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը պատմվածքի վերաբերյալ։
8-8 դասարան․ Դասարանական աշխատանքի հարցերին գրավոր պատասխանել։
10.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Կարդա՛ ,,Փոքրիկ քայլերի արվեստը,, ստեղծագործությունը՝ գրավոր ներկայացնելով առաջադրանքը։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ ,,Վարժեցնող Օսին,, պատմվածքը և գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը պատմվածքի վերաբերյալ։
Սեպտեմբերի 2- 6
Տնային և դասարանական աշխատանքներ
Անհատական նախագծերի ձևակերպում ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий